niedziela, 11 października 2015

Wyzwanie Przypadkowego Podróżnika w Czasie TS4 - The Accidental Time Traveller Legacy Challenge


Wyzwanie zostało stworzone przez Charliimai z forum.thesims.com , mój tekst jest jedynie tłumaczeniem.


UPROWADZENIE

            Pierwszym dźwiękiem, który mnie obudził był niski, przypominał szum lodówki, był tylko głośniejszy. Potem oblało mnie światło, tak jasne, że ledwo co mogłem otworzyć powieki. Chciałem podnieść ręce, aby ochronić oczy, ale one utknęły przyciśnięte do moich boków, byłem sparaliżowany. Szum stawał się co raz głośniejszy, kiedy ja walczyłem z swoim ciałem ogłuszający dźwięk wprawiał mój mózg w wibracje. Bolała mnie głowa i nadal nie byłem w stanie się poruszać, krzyczałem, ale dźwięk utkwił mi w gardle, kiedy moje usta, które zdawały się niedotknięte paraliżem otwierały się i zamykały, podobnie jak u złotej rybki w szklanej kuli. Mogłem poczuć jak coś mnie dotyka, szturcha mnie zimnymi mięsistymi palcami, kłuje w ramiona, brzuch i nogi.
              Kiedy światło zaczęło przygasać zmusiłem się do otwarcia oczu, ale mój wzrok był mętny. Jasne światło wpłynęło na mój wzrok, mogłem dostrzec tylko cienie i kształty, nawet wszytkie kolory wyglądały jak ciemna czerwień (może popękały mi jakieś naczynia krwionośne, kiedy próbowałem otworzyć oczy). Wiedziałem, że nie jestem już w moim pokoju. Moje otoczenie wydawało się dziwne i pachniało inaczej, obco.
              Wrzasnąłem, kiedy mój brzuch przeszył ostry ból i upadłem tracąc przytomność.

NIE MA TO JAK W DOMU

              Odzyskałem przytomność. Oszołomiony i zdezorientowany na dużej i pustej działce, w pełni ubrany z dziwnym telefonem komórkowym.
              Staram się dodzwonić do moich rodziców z telefonu komórkowego, ale nagrany komunikat mówi: "wybrany numer nie jest w obsługiwany". Wybieram każdy numer do mojej rodziny i przyjaciół jaki tylko mogę sobie przypomnieć, ale za każdym razem słychać ten sam komunikat.
               Kiedy w końcu udaje mi się stanąć na nogi, zataczam się w stronę najbliższego budynku. to sklep. Gazety na wystawowej półce pokazują datę 1 czerwca 2015. Jestem zdezorientowany i obawiam się, że ostatniej nocy kiedy poszedłem spać był 1 czerwca 5012. Kiedy podchodzę do przechodniów, aby prosić o pomoc, oni odwracają oczy i odsuwają się pośpiesznie, zwiększając dystans między sobą, a szaleńcem którym  jestem ja, kiedy zaczynam im opowiadać moją historię.
               Upadam na ziemię, nie mogąc powstrzymać łez. Bełkocę jak dziecko, jestem przerażony, zagubiony i samotny w dziwnym czasie.
               Kiedy już udaje mi się uspokoić, zauważam, że ktoś rzucił pod moje stopy jakieś pieniądze (zgaduję, że wziął mnie za żebraka).
               Wracam na pustą działkę wraz z namiotem, ogniskiem i lodówką pełną produktów, które kupiłem w sklepie. Na działce już istnieje publiczna toaleta, której mogę używać do celów higienicznych.
               Bez żadnej drogi powrotu do własnego czasu, muszę dać z siebie wszystko w tej kiepskiej sytuacji i ukształtować dla siebie nowy nową egzystencję.

              Dzisiaj zaczyna się Moje Nowe Życie. Jak mam przetrwać?


Jesteś Przypadkowym Podróżnikiem w Czasie. Twoim zadaniem jest przeżyć co najmniej 6 pełnych pokoleń (założyciel rodu i jego/jej 5 spadkobierców  do wieku dorosłego)
Zaczynasz mając tylko mały namiot, ognisko, lodówkę i toaletę publiczną na parceli o rozmiarach 20x30.
(Jeśli nie masz pakietu rozgrywki Ucieczka w plener, możesz pobrać z galerii parcelę z tą bazą, która została zbudowana dla tego wyzwania)
[Istnieje również wersja dla posiadaczy Ucieczki w plener, którym po prostu nie chce się budować na własną rękę. Do pobrania tutaj.]
[Istnieją także już stworzeni założyciele rodu (będący w ciąży z obcymi) i jeśli chcesz to nie krępuj się ich ściągnąć, jeśli masz ochotę na większe wyzwanie. Kobieta w ciąży  Mężczyzna w ciąży



ROZPOCZĘCIE

Rozpocznij nową grę. Zrób to wybierając + w górnej części menu i wybierając opcję "Nowa gra"

Musisz zaprojektować założyciela rodu w kreatorze Simów. Nie istnieją tu żadne ograniczenia. Możesz wybrać jaką tylko zechcesz aspirację i każdą cechę. Wybierz płeć, garderobę, sylwetki i kolor. Możesz nawet dodać niestandardowe dodatki.
Obowiązują tylko dwie zasady: stworzony Sim/Simka musi być w wieku młody dorosły i musi być jedyną osobą w rodzinie.

Zachowaj szczególną ostrożność przy dobieraniu nazwiska, wielu przyszłych Simów będzie je nosić, więc upewnij się, że jest ono dobre.

Kiedy skończysz kreować swojego założyciela rodu, przenieś go na pustą parcelę 30x20.

Zanim zrobisz cokolwiek innego, pobierz tę parcelę lub zbuduj własną bazę zawierającą tylko przenośną lodówkę, mały namiot, ognisko, publiczną toaletę, albo najtańsze łóżko, najtańszą lodówkę, toaletę, prysznic, zlew (przedmioty łazienkowe powinny znajdować się zamknięte w małym pokoju).

Po zakupieniu wszystkich wymienionych elementów lub pobraniu ich, upewnij się, że wpisałeś kod "testingcheats true", a następnie wpisz w okienku kodów "sims.modify_funds -13603 ".  Powinno Ci zostać $ 300 w funduszach rodziny (wydawaj mądrze).

Kiedy skończysz, musisz wybrać prawo sukcesji, które będzie obowiązywać w Twojej rodzinie.


PRAWA DZIEDZICZENIA


Kiedy umrze założyciel rodu, trzeba będzie ustalić, które z jego dzieci zostanie spadkobiercą i głową rodziny dla drugiego pokolenia i dla kolejnych. Prawa dziedziczenia składają się z trzech elementów. Wybierz mądrze, ponieważ prawa dziedziczenia trzeba przestrzegać przez całe wyzwanie i nie można go zmienić wpół drogi. Te elementy to:

Prawo dziedziczenia
musisz wybrać z następujących opcji:
Pierworodny : bycie najstarszym simem, przez kolejność łączenia rodziny, kwalifikuje dziecko do dziedziczenia.
Ostatni urodzony : najmłodszy, przez kolejność łączenia rodziny, kwalifikuje dziecko do dziedziczenia.
Testament : kwalifikuje dziecko z najwyższym wynikiem przyjaznej relacji z rodzicami swoich poprzednich generacji do dziedziczenia.
Zasługi
Siła : pierworodne dziecko domyślnie kwalifikuje się jako spadkobierca... ale tytuł następcy może im zostać odebrany siłą, jeśli rodzeństwo pobije je w walce. W ten sposób brat lub siostra może stracić tytuł następcy (lub go odzyskać), jeśli przegra walkę z którymś z uprawnionych z rodzeństwa.
Losowo : tytuł spadkobiercy otrzymuje losowo wybrany Sim z puli wszystkich uprawnionych dzieci. Za każdym razem kiedy zmienia się rozmiar puli kwalifikujących się dzieci, spadkobierca musi być ponownie losowany przy użyciu nowej puli.
Wzór : Na początku wyzwania, wybierz jedną cechę. Ta cecha musi być jedną z trzech cech założyciela rodu. Każdy Sim kwalifikujący się jako następca, który ma tę cechę może zostać spadkobiercą. Jeśli w danym pokoleniu nie ma dzieci z tą cechą lub pojawia się ona u więcej niż jednego dziecka, przestrzegać zasady jak w przypadku Zasady Pierworodnego.
Demokracja : ta reguła może być stosowana, jeśli publikujesz lub emitujesz swoje wyzwanie w jakiś sposób np. przez Let's Play, Livestream, blog albo w innym formacie, gdzie ludzie mogą zostawić komentarz i w ten sposób wybrać spadkobiercę.

Prawo Linii Krwi
Ściśle Tradycyjne : Aby móc zostać dziedzicem, dziecko musi w naturalny sposób urodzić się z rodziców z poprzedniej generacji i być w stanie prześledzić nieprzerwaną linię krwi z powrotem od założyciela. Adoptowane dzieci nie mogą dziedziczyć.

(To prawo nie jest opcjonalnym wyborem w tym wyzwaniu. Musi być stosowane przez całość trwania wyzwania i jeśli głowa rodziny nie ma własnych dzieci wyzwanie kończy się niepowodzeniem, kiedy umrze.)

Prawo Płci
Musisz wybrać jedną z następujących opcji:
Matriarchat: Założycielem musi być kobieta. Tylko dziewczyny są uprawnione do nazywania się dziedzicem, chyba że nie ma dzieci płci żeńskiej, co skutkuje tym, że chłopcy zaczynają się kwalifikować do zostania przywódcą w tym pokoleniu.
Surowy Matriarchat: Założycielem rodu musi być kobieta. Tylko dziewczyny mają prawo być nazywane dziedzicem. Dzieci płci męskiej nie mogą w żadnym wypadku zostać dziedzicem, nawet jeśli nie pojawi się dziecko płci żeńskiej w następnym pokoleniu.
Patriarchat: Założycielem musi być mężczyzna. Tylko chłopcy mają prawo być nazywani dziedzicem, chyba że nie pojawiają się dzieci płci męskiej, w tym momencie dziewczyny kwalifikują się do tytułu.
Surowy Patriarchat: Założycielem rodu musi być mężczyzna. Tylko chłopcy mają prawo być nazywani dziedzicem. Dzieci płci żeńskiej nie mogą zostać dziedzicem pod żadnym pozorem, nawet gdy do kolejnego pokolenia nie pojawi się potomek płci męskiej.
Równość: Założycielem rodu może być sim dowolnej płci. Zarówno chłopcy jak i dziewczęta mają prawo do tytułu następcy.
Ścisła Równość: Założycielem rodu może być sim dowolnej płci. Jednak tylko dzieci płci przeciwnej do założyciela mają prawo dziedziczyć. Tak powtarza się dla następnych pokoleń (następny dziedzic musi mieć płeć inną niż poprzedni spadkobierca), tak, że każde pokolenie będzie miało przemienne płci spadkobierców.


ZASADY


◊◊ Kariera zawodowa może być wprowadzona w 3 pokoleniu. Początkowo Twoja rodzina musi żyć w ten sposób, ponieważ założyciel rodu nie ma legalnych dokumentów prawnych i nie powinien w tym czasie istnieć. Pieniądze mogą być zarabiane wyłącznie z sprzedaży stworzonych przedmiotów, wyhodowanych roślin lub znalezionych okazów kolekcjonerskich (pokolenie 3 może iść do normalnej pracy, tylko 1 i 2 pokolenia nie mogą).

◊◊ Dzieci pierwszej generacji nie mogą urodzić się w szpitalu, ponieważ dokumentacja medyczna założyciela rodu nie powinna istnieć w tym czasie.

◊◊ Zakazane są cheaty/hacki/mody/kody które mogłyby dać przewagę nad kimś kto ich nie używa.

◊◊ Nie można restartować gry po złych wydarzeniach. Zachowaj wyniki i ruszaj dalej.  Restart gry dozwolony jedynie w wypadku awari, bugu, lub innego problemu technicznego.

◊◊ Nie możesz przenieść lub przyłączyć do rodziny innych Simów jeśli nie będą oni przyszłymi/ obecnymi małżonkami. Możesz wyprowadzić niedziedziczącego członka rodziny, ale kiedy już raz opuści rodzinę, nie ma drogi powrotu.

◊◊ Rodzina, którą gramy nie może zmienić miejsca zamieszkania, ale może rozbudowywać i przebudowywać dom, a także podróżować.

◊◊ Simowie nie mogą używać żadnych przedmiotów przedłużających życie (z wyjątkiem głowy rodu). Długość życia Simów musi być ustawiona na normalną w menu gry.

◊◊ Nie można zmienić aktualnej aspiracji Sima, jeśli nie zdoła jej wypełnić. Aspirację można zmienić na nową dopiero po jej wypełnieniu. Tylko dziedzic ma prawo raz w życiu zmienić aspirację, ale wybierzcie mądrze. Pamiętajcie że pierwsze 2 pokolenia nie mogą iść do normalnej pracy.

◊◊ Nie można wskrzeszać martwych Simów, kiedy już umrą. Ale można błagać żniwiarza o ocalenie dopiero co zmarłych.

◊◊ Podczas grania w to wyzwanie możesz grać tylko jedną rodziną w tym zapisie gry.


MAŁŻONKOWIE


□□ Małżonkowie mogą nie przynieść żadnych pieniędzy ze sobą, kiedy się wprowadzają/ wżeniają w rodzinę. Aby temu zapobiec, można scalić przyłączyć mieszkańców do rodziny ze sobą przed ich poślubieniem. Sim, który nie jest członkiem rodziny nie przyniesie pieniędzy do domu. Ewentualnie, jeśli Sim przyniesie ze sobą pieniądze, użyj cheata redukującego fundusze rodziny, do poprzedniego stanu.

□□ Możesz wprowadzić tak wielu Simów, jak tylko chcesz, tak długo, jak żaden z nich nie przynosi żadnych pieniędzy.

□□ Pierwszy małżonek wprowadzony do domu każdego pokolenia (kiedy generacja dziedzica osiągnie wiek młody dorosły) jest znany jako "Główny Małżonek", co nie oznacza, że "Główny Małżonek", jest simem który pomaga przywieść kolejną generację.


DZIECI


●● Niezależnie od prawa spadkowego, można zawsze wprowadzić dzieci do rodziny poprzez ciążę lub adopcję. Gra wymusza warunki niezbędne do posiadania dzieci poprzez ciążę. W celu adopcji dziecka, obydwoje Twój Sim i jego małżonek muszą być żywi i mieszkać w tym samym domu. Dzieci mogą zostać adoptowane wyłącznie jako niemowlęta. Nie można adoptować dziecka, kiedy w domu są już jakieś niemowlęta (urodzone lub adoptowane), należy czekać na ich wzrost do wieku dziecka przed adopcją nowego. Możesz zmienić imię dziecka, i to jest zalecane (ale nie musisz), także można zmienić mu nazwisko na nazwisko Twojej rodziny.

●● Kiedy niemowlę dorośnie do wieku dziecka, trzeba wylosować dla nich aspirację i ich pierwszą cechę za pomocą kalkulatora , który możesz znaleźć tutaj (niestety tylko po angielsku). Pamiętaj, aby umieścić cechy obu rodziców (nawet dla adoptowanych dzieci) w kalkulatorze, ponieważ algorytm wykorzystuje te czynniki podczas generowania losowych cech dla dzieci. Kiedy dziecko staje się nastolatkiem ponownie użyj kalkulatora, także do wyboru ich aspiracji jako dorosłych oraz drugiej cechy. Wreszcie kalkulator być wykorzystywany do generowania trzeciej cechy po osiągnięciu wieku dojrzałego.


ŚMIERĆ I DUCHY

Możesz użyć kwiatu śmierci, żeby zagwarantować sobie sukces przy błaganiu Żniwiarza o ratunek dla umierającego Sima.
Nie możesz używać ambrozji do wskrzeszenia Sima.
Nie możesz zaprosić żadnego ducha z powrotem do swojej rodziny.


PUNKTACJA

Punktacja jest podzielona na kategorię. Za każdą z nich można zdobyć do 10 punktów. Aby określić Twój Wynik, będziesz musiał dodać wszystkie punkty ze sobą. Najlepszy wynik to 100 punktów.


Rodzina: 10 punktów
Kategoria Rodzina jest najprostsza ze wszystkich. Zyskujesz 2 punkty za każdą generację pokolenie gdzie występuje sim kwalifikujący się jako spadkobierca i osiąga wiek dorosłego.
Punktacja wygląda następująco:
  •  Dwa punkty na pokolenie (nie wliczając założyciela).
  •  Punkt jest zdobyty, gdy obecny następca osiągnie wiek młody dorosły.
  • Wyzwanie kończy się w momencie, gdy w 5tym pokoleniu urodzi się dziecko, dorośnie do wieku młody dorosły.


Kreatywność: 10 punktów
Dokumentowanie i uhonorowanie swoich poległych przodków ma zasadnicze znaczenie dla utrzymania siły Rodu.
Założyciel / Dziedzic plus ich główny małżonek musi być upamiętniony w każdej generacji. 2 punkty za pokolenie
Sposoby upamiętnienia:
  • napisz piosenkę dla Sima (fortepian, skrzypce lub gitara umiejętności 8+)
  • namaluj sima z Wysokim Realizmem (malarstwo 8 +),
  • napisz biografię Sima (umiejętność pisania 10).
  • stwórz grę video na cześć Sima (programowanie 9+)
  • zrób zdjęcie Sima (musi być zrobione na 5 poziomie umiejętności fotografowania)

Tak można zarobić 10 punktów przed końcem 5 pokolenia.


Fortuna: 10 punktów
Oczekuje się, że Rodzina będzie wzrastać w bogactwa, gdyż coraz więcej Simów powinno odnieść sukces w życiu i przynieść bogactwo dla rodziny, które przekaże kolejnemu pokoleniu.

Punkty są przyznawane za spełnienie określonych progów wartości gospodarstw domowych w następujący sposób:
  • $75,000 = 1 punkt
  • $120,000 = 2 punkty
  • $200,000 = 3 punkty
  • $320,000 = 4 punkty
  • $510,000 = 5 punktów
  • $830,000 = 6 punktów
  • $1,300,000 = 7 punktów
  • $2,100,000 = 8 punktów
  • $3,500,000 = 9 punktów
  • $5,700,000 = 10 punktów (może być zastąpione przez wszystkie odznaczenia biznesowe, jeśli rodzina posiada własny biznes)


Wiedza: 10 punktów
Posiadać umiejętności to jedno, ale bycie mistrzem to coś zupełnie innego. W celu osiągnięcia mistrzostwa w wielu umiejętnościach, Rodzina musi poświęcić życie nauce i praktyce badań, jeśli kiedykolwiek chcesz być znany ze swoich umiejętności.

Zdobywasz punkty w zależności od łącznej liczby umiejętności, które osiągają poziom 10 zgodnie z poniższą tabelą:
  •  3  umiejętności osiąga poziom 10 = 1 punkt
  •  5  umiejętności osiąga poziom 10 = 2 punkty
  •  8  umiejętności osiąga poziom 10 = 3 punkty
  • 13 umiejętności osiąga poziom 10 = 4 punkty
  • 21 umiejętności osiąga poziom 10 = 5 punktów
  • 34 umiejętności osiąga poziom 10 = 6 punktów
  • 55 umiejętności osiąga poziom 10 = 7 punktów
  • 89 umiejętności osiąga poziom 10 = 8 punktów
  • 144 osiąga poziom 10 umiejętności = 9 punktów

Umiejętności z dzieciństwa liczy się tak samo jak te dla dorosłych Simów.
10ty punkt zdobywa się poprzez osiągnięcie 10 poziomu każdej umiejętności w trakcie trwania wyzwania (wliczając umiejętności z dzieciństwa, które mogą być wykonane przez różnych Simów w różnych pokoleniach)


Sport: 10 punktów
Celem każdego sportowca jest wycisnąć z siebie jak najwięcej. Ale prawdziwi sportowcy przez ból, pot i łzy posuwają się o krok dalej, aby osiągnąć wielkość. Ta kategoria jest o popchnięciu swoich Simów do wielkości poprzez spełnienie ich aspiracji.

Uzyskujesz punkty w zależności od całkowitej liczby aspiracji, które zostały dokonane zgodnie z tabelą:
  • 1 aspiracja ukończona = 1 punkt
  • 2 aspiracje ukończone = 2 punkty
  • 3 aspiracje ukończone = 3 punkty
  • 5 aspiracji ukończonych = 4 punkty
  • 8 aspiracji ukończonych = 5 punktów
  • 13 aspiracji ukończonych = 6 punktów
  • 21 aspiracji ukończonych = 7 punktów
  • 34 aspiracje ukończone = 8 punktów
  • 55 aspiracji ukończonych = 9 punktów

Aspiracje dzieciństwa liczy się tak samo jak aspiracje dorosłych w tym zestawieniu punktowym.
10ty punkt zdobywa się przez spełnienie wszystkich czterech aspiracje dzieciństwa i każdej aspiracji dorosłego co najmniej raz w czasie trwania wyzwania. To nie musi być wykonane przez jednego Sima lub w jednym pokoleniu. Masz całe wyzwanie, aby zakończyć ten punkt.


Natura: 10 punktów
Wszystkie przyrodnicze Simsy kochają swoje zbiory, ale Rodzina posiada PRAWDZIWY zapał do zbierania, i to nie tylko skał, żaby i podobnych. Ukończ wszystkie kolekcje. Brak punktów za niepełne zbiory.

Istnieje 13 kolekcji, za które będzie można zarobić w sumie 4 punkty:
  • 1 kolekcja zakończona = 1 punkt
  • 5 kolekcji ukończonych = 2 punkty
  • 9 kolekcji ukończonych = 3 punkty
  • 13 kolekcji ukończonych = 4 punktów
  • Miej w rodzinie Sima, który osiągnie najwyższy poziom każdej ścieżki kariery = 2 punkty 
  • Zbierz każdy rodzaj malarstwa (emocjonalne aury: Zły, Smutny, zabawny, Flirciarski, Pewny siebie, Skupieny) = 2 punkty
  • Gromadź i przechowuj na działce rodziny każdą z nagród życiowych = 2 punkty


Jedzenie: 10 punktów
Można zarobić jeden punkt za ukończenie każdej z następujących czynności:
  • Zakup najdroższej lodówki i kuchenki, w pełni ulepszyć obie = 1 punkt
  • Sim musi zrobić najwyższej jakości Pieczoną Alaskę, najtrudniejsze danie = 1 punkt
  • Pojedynczy Sim ma zmaksowane umiejętności gotowania, wykwintnego gotowania i miksologii = 1 punkt
  • Spełnić obie aspiracje kategorii Jedzenie w jednym pokoleniu, mogą być wykonywane przez dwóch różnych Simów = 1 punkt
  • Sim przytyje od gotowania swojej rodziny = 1 punkt
  • Co najmniej pięciu Simów (członków rodziny lub osób) wszystkich siedzących przy stole w trakcie jedzenia w tym samym czasie = 1 punkt
  • Osiągnąć szczyt obu gałęzi karier spożywczych = 1 punkt
  • Ugotowanie posiłku z co najmniej dwóch świeżych składników najwyższej jakości = 1 punkt
  • Sim przygotowuje na swoją randkę maksymalnej jakości posiłek lub miksuje najwyższej jakości napój podczas jednej randki = 1 punkt
  • Stwórz maksymalnej jakości posiłek wielkości na przyjęcie i stwórz maksymalnej jakości drinka i podaj oba podczas jednego przyjęcia = 1 punkt


Popularność: 10 punktów 
  Zarobione punkty zależą od medali, które zdobywasz za przyjęcia i randki.

  Złoty medal = 3 punkty medali - Srebrny medal = 2 punkty brązowy medal = 1 punkt

  Musisz śledzić, ile medali zarobisz za każdą randkę lub przyjęcie, żeby poprawnie zsumować wyniki. Te punkty są monitorowane przez całe Wyzwanie
  • 20 punktów medali = 1 punkt
  • 30 punktów medali = 2 punkty
  • 60 punktów medali = 3 punkty
  • 90 punktów medali = 4 punkty
  • 150 punktów medali = 5 punktów
  • 200 punktów medali = 6 punktów
  • 400 punktów medali = 7 punktów
  • 600 punktów medali = 8 punktów
  • 1000 punktów medali = 9 punktów
  • 10ty punkt zdobywa się poprzez kiedy pojedynczy Sim dostanie złoty medal we wszystkich różnych typach przyjęć ORAZ złoty medal za randkę.


Bonus: 20 punktów
Założyciel rodu przypadkowo trafił do innego roku i jego największym marzeniem jest, aby powrócić  do swoich czasów. Aby zdobyć punkty bonusowe musisz utrzymać założyciela rodu przy życiu przez wszystkie pokolenia, obok wszystkich jego następców. Możesz do tego zrobić wszystko co konieczne poza używaniem modów, cheatów i użycia ambrozji do wskrzeszenia umarłego.
Używanie eliksiru młodości i błaganie żniwiarza o życie są w porządku.


Punkty Karne:
Nikt nie lubi myśleć o złych rzeczach w życiu. Podczas gdy Twoi Simowie z pewnością spodziewają się mieć wzloty i upadki, są pewne upadki, które są szczególnie niskie i odbijają się bardzo żle na Rodzinie jeśli kiedykolwiek się wydarzą. To jest kategoria punktowa jak wszystkie inne, z wyjątkiem że w niej wszystkie punkty są negatywne i odjmowane od sumy wszystkich punktów. Twoim celem jest uzyskanie 0 punktów z tej kategorii.
  • -1 Punkt za każdym razem, gdy prąd jest wyłączony z powodu niezapłaconych rachunków
  • -1 Punkt za każdym razem, gdy woda jest odłączona z powodu niezapłaconych rachunków
  • -1 Punkt za dziecko / niemowlę zabrane przez opiekę społeczną





Tutaj możesz znaleźć arkusz wyników dla tego wyzwania.
(Każdy może go zobaczyć, ale nie może edytować. Możesz zapisać sobie jego kopię, aby rozpocząć edycję, lub wydrukować i wypełnić ręcznie)
--------------------------------------
Wyzwanie zostało przetłumaczone ze strony http://accidentaltimetraveller.weebly.com/

To było cholernie długie tłumaczenie i kilka razy chciałam się przy nim poddać. Starałam się wykonać to w miarę przejrzyście, ale niestety wątpię, żeby komukolwiek chciało się to czytać. Chociaż odrobinka nadziei pozostaje.
Pocieszam się faktem, że w ramach długu za czas kiedy mnie nie było, zostało mi do napisania jeszcze 6 postów dla Was. Skończyły mi się Wasze zamówienia na komentarzy, więc odnośnie wyzwań tłumaczę po kolei to na co trafię. Na chwilę obecną jednak zrobię sobie małą przerwę i sama pogram ;) 
Pozdrawiam
N

7 komentarzy:

  1. Miło, że wróciłaś i bardzo się z tego powodu cieszę :)
    Co do postów o wyzwaniach: Will You Survive? jest bardzo ciekawym wyzwaniem (na pewno zagram), ale po przeczytaniu zasad o Nieśmiertelnych Siostrach od razu otworzyłam Simsy i zaczęłam je tworzyć, ale rozgrywka skończyła się na budowaniu domku xD Co do tego wyzwania - przeczytałam wszystko, wszystko. Podziwiam to, jak bardzo dobrze tłumaczysz. Sama czasem próbuję, ale jestem jeszcze za młoda, żeby próbować ;)
    Tak czy siak odwaliłaś kawał dobrej roboty, a co do wyzwań, to mam tu kilka propozycji:
    Well-Rounded Family Challenge: http://modthesims.info/t/553526
    Royal Challenge: http://sims4royalchallenge.blogspot.com
    Differences in the Family Tree: http://modthesims.info/showthread.php?t=535355
    Complete The Family Tree Challenge: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/831862/complete-the-family-tree-challenge

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dzięki że prztłumaczyłaś ten challenge będę na moim kanale (teraz jestem na kocie siostry )nagrywała właśnie ten challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie: W związku z wyjściem nowego dodatku, czy można dodawać cechy parceli?
    PS Super blog, nie poddawaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się,że to wyzwanie to skrócone legacy chellenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem całkiem..

    OdpowiedzUsuń