Wyzwanie zostało stworzone przez Charliimai z forum.thesims.com , mój
tekst jest jedynie tłumaczeniem.
UPROWADZENIE
Pierwszym dźwiękiem, który mnie
obudził był niski, przypominał szum lodówki, był tylko głośniejszy. Potem
oblało mnie światło, tak jasne, że ledwo co mogłem otworzyć powieki. Chciałem
podnieść ręce, aby ochronić oczy, ale one utknęły przyciśnięte do moich boków,
byłem sparaliżowany. Szum stawał się co raz głośniejszy, kiedy ja walczyłem z
swoim ciałem ogłuszający dźwięk wprawiał mój mózg w wibracje. Bolała mnie głowa
i nadal nie byłem w stanie się poruszać, krzyczałem, ale dźwięk utkwił mi w
gardle, kiedy moje usta, które zdawały się niedotknięte paraliżem otwierały się
i zamykały, podobnie jak u złotej rybki w szklanej kuli. Mogłem poczuć jak coś
mnie dotyka, szturcha mnie zimnymi mięsistymi palcami, kłuje w ramiona, brzuch
i nogi.
Kiedy światło zaczęło przygasać
zmusiłem się do otwarcia oczu, ale mój wzrok był mętny. Jasne światło wpłynęło
na mój wzrok, mogłem dostrzec tylko cienie i kształty, nawet wszytkie kolory
wyglądały jak ciemna czerwień (może popękały mi jakieś naczynia krwionośne, kiedy
próbowałem otworzyć oczy). Wiedziałem, że nie jestem już w moim pokoju. Moje
otoczenie wydawało się dziwne i pachniało inaczej, obco.
Wrzasnąłem, kiedy mój brzuch
przeszył ostry ból i upadłem tracąc przytomność.
NIE MA TO JAK W DOMU
Odzyskałem przytomność. Oszołomiony i
zdezorientowany na dużej i pustej działce, w pełni ubrany z dziwnym telefonem
komórkowym.
Staram się dodzwonić do moich
rodziców z telefonu komórkowego, ale nagrany komunikat mówi: "wybrany
numer nie jest w obsługiwany". Wybieram każdy numer do mojej rodziny i
przyjaciół jaki tylko mogę sobie przypomnieć, ale za każdym razem słychać ten
sam komunikat.
Kiedy w końcu udaje mi się
stanąć na nogi, zataczam się w stronę najbliższego budynku. to sklep. Gazety na
wystawowej półce pokazują datę 1 czerwca 2015. Jestem zdezorientowany i obawiam
się, że ostatniej nocy kiedy poszedłem spać był 1 czerwca 5012. Kiedy podchodzę
do przechodniów, aby prosić o pomoc, oni odwracają oczy i odsuwają się
pośpiesznie, zwiększając dystans między sobą, a szaleńcem którym jestem ja, kiedy zaczynam im opowiadać moją
historię.
Upadam na ziemię, nie mogąc
powstrzymać łez. Bełkocę jak dziecko, jestem przerażony, zagubiony i samotny w
dziwnym czasie.
Kiedy już udaje mi się uspokoić,
zauważam, że ktoś rzucił pod moje stopy jakieś pieniądze (zgaduję, że wziął
mnie za żebraka).
Wracam na pustą działkę wraz z
namiotem, ogniskiem i lodówką pełną produktów, które kupiłem w sklepie. Na
działce już istnieje publiczna toaleta, której mogę używać do celów
higienicznych.
Bez żadnej drogi powrotu do własnego
czasu, muszę dać z siebie wszystko w tej kiepskiej sytuacji i ukształtować dla
siebie nowy nową egzystencję.
Dzisiaj zaczyna się Moje Nowe
Życie. Jak mam przetrwać?
Jesteś Przypadkowym Podróżnikiem w Czasie. Twoim zadaniem jest przeżyć
co najmniej 6 pełnych pokoleń (założyciel rodu i jego/jej 5 spadkobierców do wieku dorosłego)
Zaczynasz mając tylko mały namiot, ognisko, lodówkę i toaletę
publiczną na parceli o rozmiarach 20x30.
(Jeśli nie masz pakietu rozgrywki Ucieczka w plener, możesz pobrać z
galerii parcelę z tą bazą, która została zbudowana dla tego wyzwania)
[Istnieje również wersja dla posiadaczy Ucieczki w plener, którym po
prostu nie chce się budować na własną rękę. Do pobrania tutaj.]
[Istnieją także już stworzeni założyciele rodu (będący w ciąży z
obcymi) i jeśli chcesz to nie krępuj się ich ściągnąć, jeśli masz ochotę na
większe wyzwanie. Kobieta w ciąży Mężczyzna w ciąży
ROZPOCZĘCIE
Rozpocznij nową grę. Zrób to wybierając + w górnej części menu i
wybierając opcję "Nowa gra"
Musisz zaprojektować założyciela rodu w kreatorze Simów. Nie istnieją
tu żadne ograniczenia. Możesz wybrać jaką tylko zechcesz aspirację i każdą
cechę. Wybierz płeć, garderobę, sylwetki i kolor. Możesz nawet dodać niestandardowe
dodatki.
Obowiązują tylko dwie zasady: stworzony Sim/Simka musi być w wieku
młody dorosły i musi być jedyną osobą w rodzinie.
Zachowaj szczególną ostrożność przy dobieraniu nazwiska, wielu
przyszłych Simów będzie je nosić, więc upewnij się, że jest ono dobre.
Kiedy skończysz kreować swojego założyciela rodu, przenieś go na pustą
parcelę 30x20.
Zanim zrobisz cokolwiek innego, pobierz tę parcelę lub zbuduj własną
bazę zawierającą tylko przenośną lodówkę, mały namiot, ognisko, publiczną toaletę,
albo najtańsze łóżko, najtańszą lodówkę, toaletę, prysznic, zlew (przedmioty
łazienkowe powinny znajdować się zamknięte w małym pokoju).
Po zakupieniu wszystkich wymienionych elementów lub pobraniu ich,
upewnij się, że wpisałeś kod "testingcheats true", a następnie wpisz w
okienku kodów "sims.modify_funds -13603 ". Powinno Ci zostać $ 300 w funduszach rodziny
(wydawaj mądrze).
Kiedy skończysz, musisz wybrać prawo sukcesji, które będzie
obowiązywać w Twojej rodzinie.
PRAWA DZIEDZICZENIA
Kiedy umrze założyciel rodu, trzeba będzie ustalić, które z jego
dzieci zostanie spadkobiercą i głową rodziny dla drugiego pokolenia i dla
kolejnych. Prawa dziedziczenia składają się z trzech elementów. Wybierz mądrze,
ponieważ prawa dziedziczenia trzeba przestrzegać przez całe wyzwanie i nie
można go zmienić wpół drogi. Te elementy to:
Prawo
dziedziczenia
musisz wybrać z następujących opcji:
Pierworodny : bycie
najstarszym simem, przez kolejność łączenia rodziny, kwalifikuje dziecko do
dziedziczenia.
Ostatni urodzony : najmłodszy,
przez kolejność łączenia rodziny, kwalifikuje dziecko do dziedziczenia.
Testament : kwalifikuje
dziecko z najwyższym wynikiem przyjaznej relacji z rodzicami swoich poprzednich
generacji do dziedziczenia.
Zasługi
Siła : pierworodne dziecko
domyślnie kwalifikuje się jako spadkobierca... ale tytuł następcy może im
zostać odebrany siłą, jeśli rodzeństwo pobije je w walce. W ten sposób brat lub
siostra może stracić tytuł następcy (lub go odzyskać), jeśli przegra walkę z
którymś z uprawnionych z rodzeństwa.
Losowo : tytuł spadkobiercy
otrzymuje losowo wybrany Sim z puli wszystkich uprawnionych dzieci. Za każdym
razem kiedy zmienia się rozmiar puli kwalifikujących się dzieci, spadkobierca
musi być ponownie losowany przy użyciu nowej puli.
Wzór : Na początku
wyzwania, wybierz jedną cechę. Ta cecha musi być jedną z trzech cech
założyciela rodu. Każdy Sim kwalifikujący się jako następca, który ma tę cechę
może zostać spadkobiercą. Jeśli w danym pokoleniu nie ma dzieci z tą cechą lub
pojawia się ona u więcej niż jednego dziecka, przestrzegać zasady jak w
przypadku Zasady Pierworodnego.
Demokracja : ta reguła może
być stosowana, jeśli publikujesz lub emitujesz swoje wyzwanie w jakiś sposób
np. przez Let's Play, Livestream, blog albo w innym formacie, gdzie ludzie mogą
zostawić komentarz i w ten sposób wybrać spadkobiercę.
Prawo
Linii Krwi
Ściśle Tradycyjne : Aby móc
zostać dziedzicem, dziecko musi w naturalny sposób urodzić się z rodziców z
poprzedniej generacji i być w stanie prześledzić nieprzerwaną linię krwi z
powrotem od założyciela. Adoptowane dzieci nie mogą dziedziczyć.
(To prawo nie jest opcjonalnym wyborem w tym wyzwaniu. Musi być
stosowane przez całość trwania wyzwania i jeśli głowa rodziny nie ma własnych
dzieci wyzwanie kończy się niepowodzeniem, kiedy umrze.)
Prawo
Płci
Musisz wybrać jedną z następujących opcji:
Matriarchat: Założycielem
musi być kobieta. Tylko dziewczyny są uprawnione do nazywania się dziedzicem,
chyba że nie ma dzieci płci żeńskiej, co skutkuje tym, że chłopcy zaczynają się
kwalifikować do zostania przywódcą w tym pokoleniu.
Surowy Matriarchat:
Założycielem rodu musi być kobieta. Tylko dziewczyny mają prawo być nazywane
dziedzicem. Dzieci płci męskiej nie mogą w żadnym wypadku zostać dziedzicem,
nawet jeśli nie pojawi się dziecko płci żeńskiej w następnym pokoleniu.
Patriarchat: Założycielem
musi być mężczyzna. Tylko chłopcy mają prawo być nazywani dziedzicem, chyba że
nie pojawiają się dzieci płci męskiej, w tym momencie dziewczyny kwalifikują
się do tytułu.
Surowy Patriarchat:
Założycielem rodu musi być mężczyzna. Tylko chłopcy mają prawo być nazywani
dziedzicem. Dzieci płci żeńskiej nie mogą zostać dziedzicem pod żadnym pozorem,
nawet gdy do kolejnego pokolenia nie pojawi się potomek płci męskiej.
Równość: Założycielem rodu
może być sim dowolnej płci. Zarówno chłopcy jak i dziewczęta mają prawo do
tytułu następcy.
Ścisła Równość:
Założycielem rodu może być sim dowolnej płci. Jednak tylko dzieci płci
przeciwnej do założyciela mają prawo dziedziczyć. Tak powtarza się dla
następnych pokoleń (następny dziedzic musi mieć płeć inną niż poprzedni
spadkobierca), tak, że każde pokolenie będzie miało przemienne płci spadkobierców.
ZASADY
◊◊ Kariera zawodowa może być wprowadzona w 3
pokoleniu. Początkowo Twoja rodzina musi żyć w ten sposób, ponieważ założyciel
rodu nie ma legalnych dokumentów prawnych i nie powinien w tym czasie istnieć.
Pieniądze mogą być zarabiane wyłącznie z sprzedaży stworzonych przedmiotów, wyhodowanych
roślin lub znalezionych okazów kolekcjonerskich (pokolenie 3 może iść do
normalnej pracy, tylko 1 i 2 pokolenia nie mogą).
◊◊ Dzieci pierwszej generacji nie mogą urodzić
się w szpitalu, ponieważ dokumentacja medyczna założyciela rodu nie powinna
istnieć w tym czasie.
◊◊ Zakazane są cheaty/hacki/mody/kody które
mogłyby dać przewagę nad kimś kto ich nie używa.
◊◊ Nie można restartować gry po złych
wydarzeniach. Zachowaj wyniki i ruszaj dalej.
Restart gry dozwolony jedynie w wypadku awari, bugu, lub innego problemu
technicznego.
◊◊ Nie możesz przenieść lub przyłączyć do rodziny
innych Simów jeśli nie będą oni przyszłymi/ obecnymi małżonkami. Możesz
wyprowadzić niedziedziczącego członka rodziny, ale kiedy już raz opuści
rodzinę, nie ma drogi powrotu.
◊◊ Rodzina, którą gramy nie może zmienić miejsca
zamieszkania, ale może rozbudowywać i przebudowywać dom, a także podróżować.
◊◊ Simowie nie mogą używać żadnych przedmiotów
przedłużających życie (z wyjątkiem głowy rodu). Długość życia Simów musi być
ustawiona na normalną w menu gry.
◊◊ Nie można zmienić aktualnej aspiracji Sima, jeśli
nie zdoła jej wypełnić. Aspirację można zmienić na nową dopiero po jej
wypełnieniu. Tylko dziedzic ma prawo raz w życiu zmienić aspirację, ale
wybierzcie mądrze. Pamiętajcie że pierwsze 2 pokolenia nie mogą iść do
normalnej pracy.
◊◊ Nie można wskrzeszać martwych Simów, kiedy już
umrą. Ale można błagać żniwiarza o ocalenie dopiero co zmarłych.
◊◊ Podczas grania w to wyzwanie możesz grać tylko
jedną rodziną w tym zapisie gry.
MAŁŻONKOWIE
□□ Małżonkowie
mogą nie przynieść żadnych pieniędzy ze sobą, kiedy się wprowadzają/ wżeniają w
rodzinę. Aby temu zapobiec, można scalić przyłączyć mieszkańców do rodziny ze
sobą przed ich poślubieniem. Sim, który nie jest członkiem rodziny nie
przyniesie pieniędzy do domu. Ewentualnie, jeśli Sim przyniesie ze sobą
pieniądze, użyj cheata redukującego fundusze rodziny, do poprzedniego stanu.
□□ Możesz
wprowadzić tak wielu Simów, jak tylko chcesz, tak długo, jak żaden z nich nie
przynosi żadnych pieniędzy.
□□ Pierwszy
małżonek wprowadzony do domu każdego pokolenia (kiedy generacja dziedzica
osiągnie wiek młody dorosły) jest znany jako "Główny Małżonek", co
nie oznacza, że "Główny Małżonek", jest simem który pomaga przywieść
kolejną generację.
DZIECI
●● Niezależnie od prawa spadkowego, można zawsze
wprowadzić dzieci do rodziny poprzez ciążę lub adopcję. Gra wymusza warunki
niezbędne do posiadania dzieci poprzez ciążę. W celu adopcji dziecka, obydwoje
Twój Sim i jego małżonek muszą być żywi i mieszkać w tym samym domu. Dzieci
mogą zostać adoptowane wyłącznie jako niemowlęta. Nie można adoptować dziecka,
kiedy w domu są już jakieś niemowlęta (urodzone lub adoptowane), należy czekać
na ich wzrost do wieku dziecka przed adopcją nowego. Możesz zmienić imię dziecka,
i to jest zalecane (ale nie musisz), także można zmienić mu nazwisko na
nazwisko Twojej rodziny.
●● Kiedy niemowlę dorośnie do wieku dziecka, trzeba
wylosować dla nich aspirację i ich pierwszą cechę za pomocą kalkulatora , który
możesz znaleźć tutaj (niestety tylko po angielsku). Pamiętaj, aby umieścić
cechy obu rodziców (nawet dla adoptowanych dzieci) w kalkulatorze, ponieważ
algorytm wykorzystuje te czynniki podczas generowania losowych cech dla dzieci.
Kiedy dziecko staje się nastolatkiem ponownie użyj kalkulatora, także do wyboru
ich aspiracji jako dorosłych oraz drugiej cechy. Wreszcie kalkulator być
wykorzystywany do generowania trzeciej cechy po osiągnięciu wieku dojrzałego.
ŚMIERĆ I DUCHY
Możesz użyć kwiatu śmierci, żeby zagwarantować sobie sukces przy
błaganiu Żniwiarza o ratunek dla umierającego Sima.
Nie możesz używać ambrozji do wskrzeszenia Sima.
Nie możesz zaprosić żadnego ducha z powrotem do swojej rodziny.
PUNKTACJA
Punktacja jest podzielona na kategorię. Za każdą z nich można zdobyć
do 10 punktów. Aby określić Twój Wynik, będziesz musiał dodać wszystkie punkty
ze sobą. Najlepszy wynik to 100 punktów.
Rodzina: 10 punktów
Kategoria Rodzina jest najprostsza ze wszystkich. Zyskujesz 2 punkty
za każdą generację pokolenie gdzie występuje sim kwalifikujący się jako
spadkobierca i osiąga wiek dorosłego.
Punktacja wygląda następująco:
- Dwa punkty na pokolenie (nie wliczając założyciela).
- Punkt jest zdobyty, gdy obecny następca osiągnie wiek młody dorosły.
- Wyzwanie kończy się w momencie, gdy w 5tym pokoleniu urodzi się dziecko, dorośnie do wieku młody dorosły.
Kreatywność: 10 punktów
Dokumentowanie i uhonorowanie swoich poległych przodków ma zasadnicze
znaczenie dla utrzymania siły Rodu.
Założyciel / Dziedzic plus ich główny małżonek musi być upamiętniony w
każdej generacji. 2 punkty za pokolenie
Sposoby upamiętnienia:
- napisz piosenkę dla Sima (fortepian, skrzypce lub gitara umiejętności 8+)
- namaluj sima z Wysokim Realizmem (malarstwo 8 +),
- napisz biografię Sima (umiejętność pisania 10).
- stwórz grę video na cześć Sima (programowanie 9+)
- zrób zdjęcie Sima (musi być zrobione na 5 poziomie umiejętności fotografowania)
Tak można zarobić 10 punktów przed końcem 5 pokolenia.
Fortuna: 10 punktów
Oczekuje się, że Rodzina będzie wzrastać w bogactwa, gdyż coraz więcej
Simów powinno odnieść sukces w życiu i przynieść bogactwo dla rodziny, które
przekaże kolejnemu pokoleniu.
Punkty są przyznawane za spełnienie określonych progów wartości
gospodarstw domowych w następujący sposób:
- $75,000 = 1 punkt
- $120,000 = 2 punkty
- $200,000 = 3 punkty
- $320,000 = 4 punkty
- $510,000 = 5 punktów
- $830,000 = 6 punktów
- $1,300,000 = 7 punktów
- $2,100,000 = 8 punktów
- $3,500,000 = 9 punktów
- $5,700,000 = 10 punktów (może być zastąpione przez wszystkie odznaczenia biznesowe, jeśli rodzina posiada własny biznes)
Wiedza: 10 punktów
Posiadać umiejętności to jedno, ale bycie mistrzem to coś zupełnie
innego. W celu osiągnięcia mistrzostwa w wielu umiejętnościach, Rodzina musi
poświęcić życie nauce i praktyce badań, jeśli kiedykolwiek chcesz być znany ze
swoich umiejętności.
Zdobywasz punkty w zależności od łącznej liczby umiejętności, które
osiągają poziom 10 zgodnie z poniższą tabelą:
- 3 umiejętności osiąga poziom 10 = 1 punkt
- 5 umiejętności osiąga poziom 10 = 2 punkty
- 8 umiejętności osiąga poziom 10 = 3 punkty
- 13 umiejętności osiąga poziom 10 = 4 punkty
- 21 umiejętności osiąga poziom 10 = 5 punktów
- 34 umiejętności osiąga poziom 10 = 6 punktów
- 55 umiejętności osiąga poziom 10 = 7 punktów
- 89 umiejętności osiąga poziom 10 = 8 punktów
- 144 osiąga poziom 10 umiejętności = 9 punktów
Umiejętności z dzieciństwa liczy się tak samo jak te dla dorosłych Simów.
10ty punkt zdobywa się poprzez osiągnięcie 10 poziomu każdej
umiejętności w trakcie trwania wyzwania (wliczając umiejętności z dzieciństwa,
które mogą być wykonane przez różnych Simów w różnych pokoleniach)
Sport: 10 punktów
Celem każdego sportowca jest wycisnąć z siebie jak najwięcej. Ale
prawdziwi sportowcy przez ból, pot i łzy posuwają się o krok dalej, aby
osiągnąć wielkość. Ta kategoria jest o popchnięciu swoich Simów do wielkości
poprzez spełnienie ich aspiracji.
Uzyskujesz punkty w zależności od całkowitej liczby aspiracji, które
zostały dokonane zgodnie z tabelą:
- 1 aspiracja ukończona = 1 punkt
- 2 aspiracje ukończone = 2 punkty
- 3 aspiracje ukończone = 3 punkty
- 5 aspiracji ukończonych = 4 punkty
- 8 aspiracji ukończonych = 5 punktów
- 13 aspiracji ukończonych = 6 punktów
- 21 aspiracji ukończonych = 7 punktów
- 34 aspiracje ukończone = 8 punktów
- 55 aspiracji ukończonych = 9 punktów
Aspiracje dzieciństwa liczy się tak samo jak aspiracje dorosłych w tym
zestawieniu punktowym.
10ty punkt zdobywa się przez spełnienie wszystkich czterech aspiracje
dzieciństwa i każdej aspiracji dorosłego co najmniej raz w czasie trwania
wyzwania. To nie musi być wykonane przez jednego Sima lub w jednym pokoleniu.
Masz całe wyzwanie, aby zakończyć ten punkt.
Natura: 10 punktów
Wszystkie przyrodnicze Simsy kochają swoje zbiory, ale Rodzina posiada
PRAWDZIWY zapał do zbierania, i to nie tylko skał, żaby i podobnych. Ukończ
wszystkie kolekcje. Brak punktów za niepełne zbiory.
Istnieje 13 kolekcji, za które będzie można zarobić w sumie 4 punkty:
- 1 kolekcja zakończona = 1 punkt
- 5 kolekcji ukończonych = 2 punkty
- 9 kolekcji ukończonych = 3 punkty
- 13 kolekcji ukończonych = 4 punktów
- Miej w rodzinie Sima, który osiągnie najwyższy poziom każdej ścieżki kariery = 2 punkty
- Zbierz każdy rodzaj malarstwa (emocjonalne aury: Zły, Smutny, zabawny, Flirciarski, Pewny siebie, Skupieny) = 2 punkty
- Gromadź i przechowuj na działce rodziny każdą z nagród życiowych = 2 punkty
Jedzenie: 10 punktów
Można zarobić jeden punkt za ukończenie każdej z następujących
czynności:
- Zakup najdroższej lodówki i kuchenki, w pełni ulepszyć obie = 1 punkt
- Sim musi zrobić najwyższej jakości Pieczoną Alaskę, najtrudniejsze danie = 1 punkt
- Pojedynczy Sim ma zmaksowane umiejętności gotowania, wykwintnego gotowania i miksologii = 1 punkt
- Spełnić obie aspiracje kategorii Jedzenie w jednym pokoleniu, mogą być wykonywane przez dwóch różnych Simów = 1 punkt
- Sim przytyje od gotowania swojej rodziny = 1 punkt
- Co najmniej pięciu Simów (członków rodziny lub osób) wszystkich siedzących przy stole w trakcie jedzenia w tym samym czasie = 1 punkt
- Osiągnąć szczyt obu gałęzi karier spożywczych = 1 punkt
- Ugotowanie posiłku z co najmniej dwóch świeżych składników najwyższej jakości = 1 punkt
- Sim przygotowuje na swoją randkę maksymalnej jakości posiłek lub miksuje najwyższej jakości napój podczas jednej randki = 1 punkt
- Stwórz maksymalnej jakości posiłek wielkości na przyjęcie i stwórz maksymalnej jakości drinka i podaj oba podczas jednego przyjęcia = 1 punkt
Popularność: 10 punktów
Zarobione punkty zależą od
medali, które zdobywasz za przyjęcia i randki.
Złoty medal = 3 punkty medali
- Srebrny medal = 2 punkty brązowy medal = 1 punkt
Musisz śledzić, ile medali zarobisz
za każdą randkę lub przyjęcie, żeby poprawnie zsumować wyniki. Te punkty są
monitorowane przez całe Wyzwanie
- 20 punktów medali = 1 punkt
- 30 punktów medali = 2 punkty
- 60 punktów medali = 3 punkty
- 90 punktów medali = 4 punkty
- 150 punktów medali = 5 punktów
- 200 punktów medali = 6 punktów
- 400 punktów medali = 7 punktów
- 600 punktów medali = 8 punktów
- 1000 punktów medali = 9 punktów
- 10ty punkt zdobywa się poprzez kiedy pojedynczy Sim dostanie złoty medal we wszystkich różnych typach przyjęć ORAZ złoty medal za randkę.
Bonus: 20 punktów
Założyciel rodu przypadkowo trafił do innego roku i jego największym
marzeniem jest, aby powrócić do swoich
czasów. Aby zdobyć punkty bonusowe musisz utrzymać założyciela rodu przy życiu
przez wszystkie pokolenia, obok wszystkich jego następców. Możesz do tego
zrobić wszystko co konieczne poza używaniem modów, cheatów i użycia ambrozji do
wskrzeszenia umarłego.
Używanie eliksiru młodości i błaganie żniwiarza o życie są w porządku.
Punkty Karne:
Nikt nie lubi myśleć o złych rzeczach w życiu. Podczas gdy Twoi
Simowie z pewnością spodziewają się mieć wzloty i upadki, są pewne upadki,
które są szczególnie niskie i odbijają się bardzo żle na Rodzinie jeśli
kiedykolwiek się wydarzą. To jest kategoria punktowa jak wszystkie inne, z
wyjątkiem że w niej wszystkie punkty są negatywne i odjmowane od sumy
wszystkich punktów. Twoim celem jest uzyskanie 0 punktów z tej kategorii.
- -1 Punkt za każdym razem, gdy prąd jest wyłączony z powodu niezapłaconych rachunków
- -1 Punkt za każdym razem, gdy woda jest odłączona z powodu niezapłaconych rachunków
- -1 Punkt za dziecko / niemowlę zabrane przez opiekę społeczną
Tutaj możesz znaleźć arkusz wyników dla tego wyzwania.
(Każdy może go zobaczyć, ale nie może edytować. Możesz zapisać sobie
jego kopię, aby rozpocząć edycję, lub wydrukować i wypełnić ręcznie)
--------------------------------------
Wyzwanie zostało przetłumaczone ze strony http://accidentaltimetraveller.weebly.com/
To było cholernie długie tłumaczenie i kilka razy chciałam się przy
nim poddać. Starałam się wykonać to w miarę przejrzyście, ale niestety wątpię,
żeby komukolwiek chciało się to czytać. Chociaż odrobinka nadziei pozostaje.
Pocieszam się faktem, że w ramach długu za czas kiedy mnie nie było, zostało mi do napisania jeszcze 6 postów dla Was. Skończyły mi się Wasze zamówienia na komentarzy, więc odnośnie wyzwań tłumaczę po kolei to na co trafię. Na chwilę obecną jednak zrobię sobie małą przerwę i sama pogram ;)
Pocieszam się faktem, że w ramach długu za czas kiedy mnie nie było, zostało mi do napisania jeszcze 6 postów dla Was. Skończyły mi się Wasze zamówienia na komentarzy, więc odnośnie wyzwań tłumaczę po kolei to na co trafię. Na chwilę obecną jednak zrobię sobie małą przerwę i sama pogram ;)
Pozdrawiam
N
Miło, że wróciłaś i bardzo się z tego powodu cieszę :)
OdpowiedzUsuńCo do postów o wyzwaniach: Will You Survive? jest bardzo ciekawym wyzwaniem (na pewno zagram), ale po przeczytaniu zasad o Nieśmiertelnych Siostrach od razu otworzyłam Simsy i zaczęłam je tworzyć, ale rozgrywka skończyła się na budowaniu domku xD Co do tego wyzwania - przeczytałam wszystko, wszystko. Podziwiam to, jak bardzo dobrze tłumaczysz. Sama czasem próbuję, ale jestem jeszcze za młoda, żeby próbować ;)
Tak czy siak odwaliłaś kawał dobrej roboty, a co do wyzwań, to mam tu kilka propozycji:
Well-Rounded Family Challenge: http://modthesims.info/t/553526
Royal Challenge: http://sims4royalchallenge.blogspot.com
Differences in the Family Tree: http://modthesims.info/showthread.php?t=535355
Complete The Family Tree Challenge: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/831862/complete-the-family-tree-challenge
Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów
Usuńdzięki super challenge
OdpowiedzUsuńHej, dzięki że prztłumaczyłaś ten challenge będę na moim kanale (teraz jestem na kocie siostry )nagrywała właśnie ten challenge.
OdpowiedzUsuńMam pytanie: W związku z wyjściem nowego dodatku, czy można dodawać cechy parceli?
OdpowiedzUsuńPS Super blog, nie poddawaj się ;)
Wydaje mi się,że to wyzwanie to skrócone legacy chellenge.
OdpowiedzUsuńCałkiem całkiem..
OdpowiedzUsuńCałakiem...fajny!
OdpowiedzUsuńAle ile ma ten challang trwać?
OdpowiedzUsuńDobra już wiem.
UsuńNaturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
OdpowiedzUsuńWhatsapp: +2349046229159/
+3550685677099