sobota, 24 października 2015

Kolekcja Pierwiastki - The Sims 4


Pierwiastki zdobywa się wysyłając zebrane kryształy i metale do rady geologicznej.
Kolekcja pierwiastków składa się z 15 elementów.

Elementy kolekcji Pierwiastki TS4
Pierwiastek
Rzadkość
$
Z kryształów
Z metali
Alcynet
pospolity
10
Kamień brzoskwiniowy, Alabaster, Turkus, Błyskolit
Obtanium, Ozinold, Furium
Glubek
pospolity
10
Szmaragd
Platynium, Hewimetal, Obtanium
Melak
pospolity
15
Szafir, Tęczowin
Piryt, Flamingonium, Romantium
Oksypin
pospolity
15
Turkus, Ametyst
Mizerium, Furium
Ozynat
pospolity
20
Cytryn, Simanit
Ozinold, Bekonit, Defmetal
Fozon
pospolity
10
Pomarańczowy topaz, Kwarc różowy, Plumbit, Żonkilit
Fozonit, Hewimetal, Piryt
Selium
pospolity
10
Opal ognisty, Pomarańczowy topaz
Utranium, Alkron, Simtanium, Literalit, Smutkum
Sydrolin
pospolity
10
Kwarc, Rubin, Kamień brzoskwiniowy, Szmaragd
Alkron, Bekonit
Perylium
wyjątkowy
40
Kwarc różowy, Rubin, Tęczowin
Socjalit, Flamingonium, Romantium
Platium
wyjątkowy
35
Opal ognisty, Gagat
Platinium, Defmetal, Żelazium
Wolenton
wyjątkowy
45
Kwarc, Ametyst, Simanit
Krytunium, Socjalit, Literalit
Wilkum
wyjątkowy
55
Hematyt, Błyskolit, Gagat
Żelazium, Simtanium
Krytak
rzadki
140
Opal ognisty, Żonkilit
Krytunium, Literalit
Firaksium
rzadki
160
Diament, Tęczowin
Furium, Smutkum
Plumbobus
rzadki
175
Gagat, Plumbit
Simtanium, Romantium, Smutkum


Pierwiastki niebędące częścią kolekcji
Z dodatkiem Witaj w Pracy dodano 1 nowy pierwiastek, który nie jest jednak wymagany do pełnej kolekcji pierwiastków.
Kryształy
Rzadkość
$
z kryształów
z metali
Ksenopetrium
pospolity
50
Nocolit, Tajemnit
Blutonit, Solarium







Zdobywanie pierwiastków
Pierwiastki mogą być zdobywane przez:

  • wysyłanie kryształów i metali do rady geologicznej (pierwiastki przychodzą wtedy do Twoich Simów pocztą)
  • ćwiczenie analizowania na analizatorze chemicznym

Tablica pierwiastków
Wszystkie pierwiastki mogą zostać umieszczone na Tablicy pierwiastków, dzięki której zaoszczędzamy miejsce przy wystawieniu kolekcji na pokaz. Na tablicy pierwiastków można umieścić każdy pierwiastek tylko raz.

Aura emocjonalna
Wszystkie pierwiastki posiadają aurę emocjonalną dającą nastrójnik skupienie +1.  Sim także może "badać" pierwiastki dzięki czemu zyska nastrójnik skupienia +1 na 4 godziny.

Pełna kolekcja Pierwiastki


Za pełną kolekcję Pierwiastków Simowie otrzymują drogą pocztową specjalną odznakę, którą mogą powiesić na ścianie jako dekorację.





------------------------
Tworząc artykuł korzystałam z własnych doświadczeń w grze oraz z stron Simension.de Sammlung Elemente i Carls Sims 4 Elements
Pozdrawiam
N

7 komentarzy:

  1. Przetłumaczysz Apocalypse Challenge?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiło mnie to zapytanie. Liczyłam na to że poprosicie o coś innego xD Wczoraj skończyłam tłumaczyć pierwsza wersję Apocalypse =p Zaraz opublikuję ;)

      Usuń
  2. A może przetłumaczysz to? :)
    http://forums.thesims.com/en_US/discussion/844841/the-cult-or-commune-challenge%22

    OdpowiedzUsuń
  3. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń