poniedziałek, 19 października 2015

My Little Pony: Frienship is Magic







Wyzwanie zostało stworzone przez MizzTura z forum the sims.

Zasady
Obowiązują zwyczajowe zasady z Wyzwania Wielopokoleniowego i kilka dodatkowych, które są opcjonalne.

Zaczynasz z 3  Księżniczkami: Celestią, Luną i Cadence (wyłączając Twilight, bo jest ona częścią wyzwania). Nie mogą one umrzeć, co oznacza, że będziesz musiał znaleźć krowokwiat, aby zapewnić im wieczne życie. Każda z trzech księżniczek może być pierwszym pokoleniem.

*Uwaga - Kolorowanie wszystkich trzech może być trudne, więc jeśli chcesz możesz wybrać tylko jedną z nich na założyciela. Poza tym założycielka musi być jeszcze nieśmiertelna. Jeśli zdecydujesz się na Cadence na założycielkę rodu, ustaw jej wiek na młodą dorosłą, a jeśli tworzysz do tego również Celestię i/lub Lunę, ustal im wiek nastolatek.*

Kiedy przeniesiesz rodzinę na pustą parcelę NIE MUSISZ kupować rycerza (taki sposób na pozbycie się większości gotówki bez kodów).

Możesz zacząć od 3 postaci, nie tylko jednej.

Możesz mieć więcej niż 10 pokoleń Autor osobiście doszedł do 13 i wszystkie są wymienione poniżej, ale dozwolone są zmiany według własnego uznania odnośnie cech i aspiracji.

MUSISZ spełnić wybrane przez siebie aspiracje, aby dokonać postępu. Tzn. możesz mieć Sima będącego rodzicem kolejnej generacji, ale możesz się skupić na jego aspiracji, dopiero kiedy wypełnisz wcześniejsze aspiracje.

Możesz mieszać i łączyć kolejność Simów w generacjach. NIE MUSISZ podążać za wszystkimi wymienionymi tutaj propozycjami.

*Autor stworzył 3 księżniczki jako siostry. Luna i Celestia jako młode dorosłe, a Cadence jako nastolatkę. Mogą one przejść do kolejnych grup wiekowych, ale nie mogą osiągnąć wieku seniora.*








KUCYKI, ASPIRACJE I CECHY:


"Obserwowałem Cię jak dorastałeś od pierwszego dnia"
Generacja 1a - Księżniczka Celestia
Cechy - wesoła, dobra, rodzinna
Aspiracja - jeśli jest założycielką to Udany Rodowód.

"Rozumiem tych, którzy chcą więcej"
Generacja 1b - Księżniczka Luna
Cechy - zadufana, ambitna, rodzinna
Aspiracja - jeśli jest założycielką to Przyjaciel świata.

"Nasza miłość daje nam siłę"
Generacja 1c - Księżniczka Cadence
Cechy - romantyczna, dobra, rodzinna
Aspiracja - jeśli jest założycielką rodu to Pokrewna dusza.

"Droga księżniczko Celestio"
Generacja 2 - Twilight Sparkle
Cechy - geniusz, mol książkowy, ambitna
Aspiracja - Sim renesansu
*Uwaga: Jeśli chcesz możesz trwale utrzymać Twilight przy życiu. Po prostu trzymaj sie wtedy tych samych zasad jakie stosowane są do poprzednich trzech księżniczek.*

"Kochanie, wyglądasz wspaniale."
Generacja 3 - Rarity
Cechy - ambitna, perfekcjonistka, materialista
Aspiracje - Przyjaciel świata

"Chodźcie teraz wszyscy, możemy to zrobić"
Generacja 4 - Applejack
Cechy - wesoła, uwielbia naturę, dobra
Aspiracja - Niezależny botanik

"Zaczynajmy tę imprezę!"
Generacja 5 - Pinkie Pie
Cechy - wesoła, głupek, towarzyska
Aspiracja - Dusza towarzystwa

"Moje śliczności"
Generacja 6 - Fluttershy
Cechy - uwielbia naturę, dobra, kreatywna
Aspiracja - Miłośnik natury (z pakietu Ucieczka w plener)

"Nienawidzę przegrywać!"
Generacja 7 - Rainbowdash
Cechy - aktywna, zadufana, towarzyska
Aspiracja - Kulturysta

"To powinnam być ja!"
Generacja 8 - Sunset Shimmer
Cechy - gorąca głowa, wredna, ambitna
Aspiracja - Wcielenie złośliwości
* Uwaga: Wiem, że Sunset nie jest do końca zła, ale gdyby nie miała przynajmniej niektórych z tych cech, nie przypominała by siebie.*

"Najlepsi przyjaciele na zawsze!"
Generacja 9 - Lyra Heartstring
Cechy - aktywna, dobra, kocha sztukę
Aspiracja - Wybitny malarz

"Czas by wyjawić wam, kim naprawdę jestem!"
Generacja 10 - BonBon (Sweetie Drops)
Cechy - wesoła, smakoszka, towarzyska
Aspiracja - Mistrz kuchni

"Jest tak ponuro, że potrzebuję trochę zmiany..."
Generacja 11 - Octavia / Vinyl Scratch (DJ Pon-3)
Cechy - kreatywna, kocha muzykę, dobra
Aspiracja - Geniusz muzyczny
* Uwaga: ponieważ obie te postacie są podobne, można wybrać jedną lub obie, ale muszą mieć te same cechy i aspiracje.

"Musimy być na czas mój drogi!"
Generacja 12 - Doctor Whooves
Cechy - geniusz, zapaleniec, ambitny
Aspiracja - Mózgowiec

"Moja wina..."
Generacja 13 - Derpy Hooves
Cechy - wesoła, niezdarna, towarzyska
Aspiracja - jaką zechcesz (Derpy jest mało przewidywalna)







OPCJONALNIE - CUTIE MARK CRUSADERS:
[dop. tłum.: Cutie Mark Crusaders to piosenka będąca w bajce hymnem Znaczkowej Ligii. W wyzwaniu pod tą nazwą kryje się coś w rodzaju specjalnych osiągnięć do wyzwania, czy zadań dodatkowych.]

Dla CMC autor sugeruje ukończyć 3 różne aspiracje, po jednej dla każdego wieku (młody dorosły, dorosły i senior, chyba że chcesz ich robić więcej). Te trzy aspiracje wymagają więcej czasu i cierpliwości, więc jeśli chcesz trudniejszego wyzwania, są one odpowiednie dla Ciebie.
Autor obecnie pracuje nad częścią wyzwania dla kucyka Babs, ale ten kucyk nie jest jedną z głównych postaci, więc pomysł jeszcze nie został rozwinięty.

"Scootaloo, Scoot-Scoot-Scootaloo"
Generacja # - Apple Bloom
Cechy - wesoła, ambitna, dobra
Aspiracja - co najmniej 3 różne aspiracje, wybrane przez Ciebie

"To jest ŚWIETNE!"
Generacja # - Scootaloo
Cechy - zadufana, kumpelka, aktywna
Aspiracja - co najmniej 3 różne aspiracje, wybrane przez Ciebie

"Po prostu świetnie!"
Generacja # - Sweetie Belle
Cechy - kocha muzykę, dobra, towarzyska
Aspiracja - co najmniej 3 różne aspiracje, wybrane przez Ciebie







INNE KUCYKI

Możesz dołączyć nowe kucyki, lub zamienić obecne na te, które bardziej lubisz. Autor wyzwania na razie nie wymyślił nic więcej, ale możliwe, że wyzwanie będzie jeszcze bardziej rozbudowane.








MODY

 Często prosicie mnie o mody do wyzwań, a internet jest pełen modów do MLP: FiM. Zaznaczam, że nie jestem autorem, żadnych z zalinkowanych modów, jedynie je znalazłam i daję Wam namiary ;)












---------------------
Dzięki za zamówienie tak kolorowego i fajnego wyzwania :) Czekam na kolejne propozycje tłumaczeń. Mam nadzieję, że ludzie za szybko nie rozkradną tłumaczenia, ale tak ono daje po oczach, że pewnie będzie trudno się powstrzymać =p
Pozdrawiam
N

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. Przetłumaczysz animal crossing challenge?

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje tłumaczenia są świetne <3 Czy mogła byś przetłumaczyć Child Center Challenge? http://forums.thesims.com/en_US/discussion/799754/sims-4-child-center-challenge-any-range-of-time-to-any-difficulty Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przetłumaczysz wyzwanie kopciuszka?
    Tłumacz Google zawsze pomocny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz podać link na wyzwanie do przetłumaczenia?

      Usuń
  5. Ciekawe, czy dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie jak nie mam dodatku ucieczka w plener to jaką ceche mam wybrac dla Fluttershy????

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam cechy gorąca głowa ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Można dać zamiast kreatywna fluttershy uwielbia psy albo koty?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno wyszedł dodatek ze zwierzakami, więc czy można dać Flutter Shy aspirację ,,Przyjaciółka zwierząt"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że tak. Ta aspiracja trzyma się odpowiednio w klimacie. Przyjaciele zwierząt z pewnością są miłośnikami natury przecież, bo zwierzaki to jej część :)

      Usuń
  12. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli rozumiem że poprostu mamy wypełniać aspiracje itd.?

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie jakby znalazła się odpowiedź... jeśli nie mam cechy zadufana w sobie, a Luna życiem, to czy opcja "ponura" dawałaby radę? A jeśli nie, to ca można dać?

    OdpowiedzUsuń
  15. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń