czwartek, 29 października 2015

Generator Losowych Cech TS4


Już wcześniej tłumaczyłam generator cech Simów, ale był to generator cech dziedzicznych. Teraz znalazłam (chociaż pewnie powstał dawno temu) Generator Cech Losowych, który generuje cechy bez potrzeby wpisywania cech rodziców. Więc można wygenerować cechy dla Sima w każdej kategorii wiekowej, bez żadnej przeszłości, dopiero rozpoczynając grę, itd.
 Tutaj link do generatora:


Wygląd generatora

Jak widzimy u góry generatora są 3 zakładki, pozwalające nam wybrać grupę wiekową Sima, dla którego losujemy cechy. Kolejno od lewej to:
Dziecko >> Nastolatek >> Dorosły

W generatorze istnieją dwa okna generowania, wyższe dotyczy aspiracji, a niższe Cech. W oknie cech możemy także wybrać 1 lub 2 cechy, których jesteśmy pewni, że chcemy aby posiadał nasz Sim.

Pod generatorem możemy także odhaczyć opcję "Nie rozważaj sprzecznych cech".

Aby wygenerować cechy wystarczy wybrać grupę wiekową i kliknąć "Randomize" pod generatorem.

Aspiracje  po angielsku i polsku
Aspiracje dziecięce:
Artistic Prodigy - Fenomen artystyczny (artystyczna)
Rambunctious Scamp - Łobuziak (motoryczna)
Social Butterfly - Dusza towarzystwa (społeczna)
Whiz Kid - Mały geniusz (umysłowa)
Aspiracje dorosłych simów:
Angling Ace - Wybitny wędkarz (natura)
Bestselling Author - Autor Bestsellerów (kreatywność)
Big Happy Family - Duża, szczęśliwa rodzina (rodzina)
Bodybuilder - Kulturysta (sport)
Chief of Mischief - Wcielenie złośliwości (dewiacja)
Computer Whiz - Ekspert komputerowy (wiedza)
Fabulously Wealthy - Bajecznie bogaty (fortuna)
Freelance Botanist - Niezależny botanik (natura)
Friend of the World - Przyjaciel świata (popularność)
Joke Star - Gwiazda dowcipów (popularność)
Leader of the Pack - Przywódca stada (popularność) [Spotkajmy się]
Mansion Baron - Pan na włościach (fortuna)
Master Chef - Mistrz kuchni (jedzenie)
Master Mixologist - Mistrz miksologii (jedzenie)
Musical Genius - Geniusz muzyczny (kreatywność)
Nerd Brain - Mózgowiec (wiedza)
Outdoor Enthousiast - Miłośnik natury [Ucieczka w Plener]
Painter Extraordinaire - Wybitny malarz (kreatywność)
Party Animal - Dusza towarzystwa (popularność)
Public Enemy - Wróg publiczny (dewiacja)
Renaissance Sim - Sim renesansu (wiedza)
Serial Romantic - Nieuleczalny romantyk (miłość)
Soulmate - Pokrewna dusza (miłość)
Successful Lineage - Udany rodowód (rodzina)
The Curator - Kustosz (natura)

Cechy  po angielsku i polsku

Active - Aktywny              
Ambitious - Ambitny
Art Lover - Znawca sztuki
Bookworm - Mól książkowy
Bro - Kumpel
Cheerful - Wesoły
Childish - Infantylny
Clumsy - Niezdarny
Creative - Kreatywny

Dance Machine - Mistrz parkietu [Spotkajmy się]
Evil - Zły
Family Oriented - Rodzinny
Foodie - Smakosz
Geek - Zapaleniec
Genius - Geniusz
Gloomy - Ponury
Glutton - Żarłok
Good - Dobry
Goofball - Głupek
Hates Children - Nie cierpi dzieci
Hot Headed - Gorąca głowa
Insane - Szalony
Insider - Klubowicz [Spotkajmy się]
Jealous - Zazdrosny
Lazy - Leniwy
Loner - Samotnik
Loves the Outdoors - Uwielbia naturę
Materialistic - materialista   
Mean - Wredny
Music Lover - Miłośnik muzyki
Neat - Schludny
Non Committal - Nieangażujący się
Outgoing - Towarzyski
Perfectionist - Perfekcjonista
Romantic - Romantyk
Self Assured - Zadufany
Slob - Niechluj
Snob - Snob
Squeamish - Wrażliwy (natura) [Ucieczka w Plener]


[25.01.16] - dodano cechy i aspirację z "Spotkajmy się". Dziękuję za przypomnienie o dodaniu do listy ;)
Pozdrawiam
N

25 komentarzy:

  1. JA NIE WIEM O CO CHODZI!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi oto ze z wyzwaniem legacy w zasadach musisz wylosować cechy np dziecią a to są spolszczenie angielskich nazwy rzeby bylo latwiej :D pozdrawiam mam nadzieje ze pomoglam

      Usuń
    2. Brakuje cech z innych dodatków i dla todlersów

      Usuń
    3. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

      Usuń
    4. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. Swojej simce też mam losować cechy? :) Proszę o szybką odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje kilku cech z dodatkow :)
    Pozdrawiam~~

    OdpowiedzUsuń
  4. A cechy małych dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  5. A co z małymi dziećmi? Jest jakaś zasada? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  8. 25 year old Executive Secretary Deeanne Jesteco, hailing from Manitou enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Lockpicking. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Ferrari 250 LM. Widok na strone wydawcy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż wrócił do domu kilka tygodni temu. W tej chwili idziemy razem na poradnictwo, modlitwę i czytanie nabożeństw oraz uczęszczamy do kościoła. Powiedział mi, że jest mu przykro z powodu tego, jak mnie zranił i że naprawdę mnie kocha. Nadal stoję jako mój mąż. Dla tych, którzy mają nadzieję, że ich bliscy wrócą do domu! skontaktuj się z dr Adeleke, a on przywróci twoje małżeństwo, tak jak zrobił to dla mnie.
    Jego adres e-mail to (aoba5019@gmail.com) lub WhatsApp (+27740386124). Skontaktuj się z nim już dziś, jeśli potrzebujesz jego pomocy w swoim związku lub w jakimkolwiek innym przypadku.
    1) Zaklęcia miłosne
    2) Utracone zaklęcia miłosne
    3) Zatrzymaj zaklęcia rozwodowe
    4) Zaklęcia ślubne
    5) Zaklęcie ciąży
    6) Łamanie zaklęć
    7) Zaklęcie śmierci
    8.) Chcesz awansować w swoim biurze
    9) chcesz zadowolić swojego kochanka
    10) Loteria
    Skontaktuj się z tym wspaniałym człowiekiem, jeśli masz jakiekolwiek problemy, aby uzyskać trwałe rozwiązanie przez (+27740386124)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazywam się Zola La Rosa, widziałam w internecie komentarz o tym, jak dr Adeleke Oba sprowadziła swojego męża, który wyjechał na miesiące. Skontaktowałem się z dr Adeleke Oba, powiedział mi, co mam robić i zrobiłem zgodnie z jego instrukcjami. Na początku bałam się, ale zgodnie z tym, co powiedział: „Twój mąż wróci za 48 godzin” I tyle, nagle wszystko się zmieniło. Teraz znów jestem szczęśliwy. Możesz skontaktować się z Adeleke Oba pocztą.

    aoba5019@gmail.com

    Tekst WhatsApp
    +27740386124

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam w sieci komentarz, jak UDAMA ADA sprowadziła swojego męża, który wyjechał na tygodnie. Skontaktowałem się z Buddą, powiedział mi co mam robić i zrobiłem zgodnie z jego instrukcjami. To wszystko, nagle wszystko się zmieniło. Teraz znów jestem szczęśliwy. Jeśli przeżywasz trudne chwile w swojej rodzinie, firmie i życiu, możesz skontaktować się z UDAMA ADA poprzez e-mail: ( udamaada@gmail.com )

    Tekst WhatsApp
    +27 (658) 978-226

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry, nazywam się Emma. Jestem tutaj, aby zeznawać o czarodzieju, którego poznałem w Internecie, który pomógł mi w uratowaniu mojego małżeństwa, które już się rozpadło. Spotykam się z nim online i nazywa się UDAMA ADA, powiedział mi, żebym nie martwiła się o mojego męża, że powinnam mu zaufać, że mój mąż wróci do mnie w ciągu 2 dni, co zrobiłam i dostałam rzeczy, na które potrzebował zaklęcia ja, teraz znów jestem szczęśliwa, bo mój mąż jest tu obok mnie i znów jesteśmy razem szczęśliwi. Chcę ci powiedzieć, że Bóg cię obficie błogosławi, amen. możesz skontaktować się z nim przez (+27 65 897 8226) lub e-mailem (udamaada@gmail.com). Powiedział, że leczy również wszelkiego rodzaju choroby, do których też można się do niego zwrócić po więcej szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem dzisiaj bardzo szczęśliwa z rodziną. Mam na imię Angela, mieszkam w USA, mąż zostawił mnie na rok i tak bardzo go kocham, że od tamtej pory szukam sposobu, aby go odzyskać. Wypróbowałam wiele opcji, ale nie wyszło, dopóki nie spotkałam znajomego, który przedstawił mnie dr UDAMA, rzucającemu zaklęcia, który pomógł mi sprowadzić męża po 2 dniach. Mój mąż i ja żyjemy dziś razem szczęśliwie, ponieważ postępowałam zgodnie z instrukcjami wspaniałego dr UDAMA. Ten człowiek jest świetny, możesz się z nim skontaktować przez e-mail: (udamaada@gmail.com). a jego bezpośredni numer kontaktowy i WhatsApp to (+27658978226) Teraz doradzę wszystkim poważnym osobom, które znalazły się w tego rodzaju problemie, aby skontaktowały się z nim teraz, aby uzyskać szybkie rozwiązanie bez stresu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń
  15. Nazywam się Luca Matteo, to były jedne z najlepszych wakacji w moim życiu, ponieważ odzyskałem żonę w ciągu kilku godzin. Zanim do niego zadzwoniłem, przeczytałem kilka dobrych opinii o doktorze Udamie, ale nie wiedziałem, czy wszystkie te historie są prawdziwe, dopóki nie odzyskałem żony. Po tym, jak odzyskałem żonę, z pomocą dr Udama nauczyłem się dzielić moim świadectwem ze wszystkimi na tej stronie, że dr Udama jest naprawdę potężnym czarodziejem, który odbudowuje każdy zerwany związek lub małżeństwo zaklęciem miłosnym w ciągu kilku godzin. Skontaktuj się z dr Udamą na WhatsApp: (+27 65 897 8226) lub wyślij e-mail na adres (udamaada@gmail.com), a później podziękuj mi..

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry dzień! Nazywam się Martina Bonucci i to jest moja historia.. Po 3 latach rozbitego małżeństwa mój mąż zostawił mnie z trójką dzieci i moje życie legło w gruzach. Chciałem to wszystko zakończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ byłem tak przygnębiony. Przez cały ten czas byłem tak emocjonalnie przygnębiony, a życie wydawało się bez sensu. Pewnego pamiętnego dnia, przeglądając internet, natknąłem się na kilka opinii o dr Udamie. Niektórzy zeznali, że przywrócił ich byłego, niektórzy zeznali, że przywraca macicę i leczy choroby za pomocą jego ziół. Bardziej interesowało mnie pojednanie z mężem, które dr Udama umożliwiło w 3 dni. Teraz mój mąż wrócił i od tamtej pory żyjemy szczęśliwie. Dziękuję. Tutaj zostawiam kontakt dla wszystkich. E-mail: udamaada@gmail.com Zadzwoń / Whatsapp: +27 65 897 8226

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój mąż wrócił do mnie z pomocą Doktora UDAMA, pomagając mi odbudować związek po 7 miesiącach zerwanego związku. Teraz żyję szczęśliwie z mężem, a on traktuje mnie jak królową. Wszystko dzięki UDAMA. Skontaktuj się z UDAMA poprzez telefon/WhatsApp (+1) 818 532 9812) lub e-mail (UDAMAADA (@) GMAIL. COM). To będzie odpowiedź na twój problem, zaufaj mi. Jestem żywym świadectwem jej dobrej pracy. .

    OdpowiedzUsuń