poniedziałek, 19 października 2015

Kompletne Drzewo Genealogiczne -Wyzwanie TS4 - Complete the Family Tree Challenge



Wyzwanie zostało stworzone przez AkramA z forum the sims. Ja przedstawiam tu jedynie moje tłumaczenie.



To wyzwanie polega na tym by każdy Sim z rodziny miał zrobione zdjęcie lub portret namalowany jeszcze za jego życia. Portrety powinny zawisnąć na rodzinnej ścianie.

Cele:

1. Stwórz jednego Sima w wieku młody dorosły z cechami/aspiracjami, jakie chcesz.
2.  Staraj się mieć Simów połączonych przynajmniej w jeden sposób z członkami rodziny. Pamiętaj jednak, że kuzynka nie może być żoną itd. Należy po prostu odhaczyć kolejne funkcje z listy, ale jedna osoba może być liczona jednocześnie jako mąż i brat. Tak samo jeśli już "zaliczymy" brata. Należy namalować portret już kogoś innego.

Główne:

  • Ojciec
  • Matka
  • Brat
  • Siostra
  • Syn
  • Córka
  • Małżonek

Drugie:

  • Ciocia
  • Wujek
  • Siostrzenica
  • siostrzeniec
  • kuzyn

Dziadkowie:

  • Dziadek
  • Babia
  • Wnuk
  • Wnuczka

Przybrani
  • Przybrani rodzice
  • Przybrane rodzeństwo
  • Wpół rodzeństwo
  • przybrane dzieci

Zgodnie z prawem
  • Rodzeństwo w prawie(czyli rodzeństwo małżonka/małżonki)
  • Rodzice w prawie (czyli teściowie)
  • Dzieci w prawie (czyli dzieci rodzeństwa małżonki/małżonka)

3. Jeśli masz dodatek "Witaj w pracy" rób zdjęcia swoich Simów lub rób ich portrety za życia, a następnie zawieś na ścianie rodziny (Zobacz Zasady fotografowania/malowania).
4. Urządź przyjęcie, na które zaproś wszystkich członków rodziny, powinna to być uroczysta kolacja. Po zakończeniu przyjęcia kończy się również wyzwanie. Główny Sim, który zorganizował przyjęcie jest tym który skompletował członków rodziny.
5. Kiedy skończysz wyzwanie zrób zrzut ekranu na rodzinnej ścianie. Możesz wkleić ten zrzut na forum the sims w tym miejscu wraz z opisem swoich osiągnięć oraz wynikiem.

Zasady:

  • Możesz stworzyć tylko jednego Sima.
  • Masz prawo przeprowadzić rodzinę na inną parcelę, tak długo jak są oni związani z pierwszymi Simami, których miałeś.
  • Masz prawo korzystać z eliksiru życia, ale możesz korzystać tylko z punktów szczęścia danej osoby, która ma go użyć. Można go używać tylko na osobach starszych. Także odbiera to punkty. Wszelkie inne przedłużanie życia nie jest dozwolone, poza błaganiem Kosiarza o życie, które jest dozolone.
  • Możesz zmienić w ustawieniach gry długość życia Simów, ale tylko z normalnego na szybsze. Nie możesz powstrzymać od starzenia się żadnego Sima, wlicząjąc w to tych którymi grasz.
  • Masz prawo adoptować dziecko, ale tylko w wieku najmłodszym.
  • Możesz tylko dwa razy wyprowadzić 1 Sima z parceli.
  • Wcześniejsze starzenie (celowe) nie jest dozwolone, Simowie mogą zmienić grupę wiekową tylko w swoje urodziny.
  • Nie możesz oglądać innych członków rodziny przez zarządzanie światami.
  • Nie wolno używać kodów na pieniądze, ale można poślubić bogatego Sima.
  • Nie można urządzać wykwintnej kolacji, jeśli nie chcesz kończyć wyzwania.


Zasady fotografowania/malowania portretów:

Można to zrobić w każdej chwili trwania wyzwania. Nawet jeśli masz dodatek "Witaj w pracy" możesz nadal wykonać portrety na oba sposoby. Osoba fotografowana/malowana musi żyć podczas wykonywania potretu. Kiedy już uchwycisz Sima, umieść jego portret na dużej ścianie w domu głównych Simów.

Główni Simowie

Głównym Simem jest ten, który uzbiera członków rodziny, aby skompletować drzewo genealogiczne. Główny Sim może być zmieniony w każdej chwili, aż do końca kolacji. Gospodarz kolacji jest głównym Simem.

Punktacja:

  • + 10 punktów dla każdej rodziny w spisie rodzin, ale tylko jeden typ rodziny użytkownika jest dopuszczony do punktacji, np jeśli masz 3 braci Tylko Ty  uzyskujesz 5 punktów [dop. tłum. : tu jakaś wyższa matematyka, której nie ogarniam w ogóle. Chyba raczej powinno być, że jak ma się 3 braci, to dostaje się tylko 10 punktów jako za brata, a za resztę braci już nic]
  • + 10 punktów za portret każdego członka rodziny zawieszony na rodzinnej ścianie. Portret może być liczony za tylko jednego typu członka rodziny (na przykład: jeśli masz 3 braci, dostajesz tylko 5 punktów).
  • + 5 punktów bonusowych jeśli skompletujesz kolekcję członków rodziny
  • +5 punktów za każdego obecnego na kolacji członka rodziny, muszą być żywi (żadnych duchów).
  • - 1 punkt za każdy wypity eliksir życia.


Osiągnięcia:

  • Uzupełnij całe drzewo genealogiczne o pozycje wymienione
  • Wykonaj wyzwanie bez picia eliksiru życia
  • Wykonaj wyzwanie używając tylko przyśpieszonego trybu życia. (W opcjach gry ustawiasz długość życia Simów na krótkie)
  • Wykonaj wyzwanie bez obracania domu (zdaje się, że nie można obracać kamerą)



------------------------------------------
Pozdrawiam
N

10 komentarzy:

  1. Nie wiem dokładnie, o co chodzi z tym:
    " - Wykonaj wyzwanie używając tylko przyśpieszonego trybu życia.
    - Wykonaj wyzwanie bez obracania domu"

    Czy mogłabyś mi to trochę rozjaśnić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. Zaczęłabym je, ale jeszcze mam wiele wyzwań nieskończonych ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to nawet jeszcze gry nie mam :( (ale będę mieć :D )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś przetłumaczyć więcej wyzwań?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie, czy mogę mieć zapisane dwie całkowiceie osobne gry w the sims 4? W sensie, że osobny świat do wyzwania? Bo przeszkadza mi, że kiedy gram jedną rodziną to wszystkie inne się starzeją i robią głupoty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym "obracaniem domu" zupełnie nie chodzi o kamerę. "Rotating household" oznacza zmienianie rodziny, którą się gra. Na przykład gramy Ćwirami i zmieniamy na Landgraabów. To właśnie wśród angielskiej społeczności graczy jest znane jako "rotating household". W tym momencie ta zasada ma o wiele więcej sensu - zakaz przemieniania rodzin, którymi się gra. Oznacza to, że można sterować tylko rodziną, od której się zaczęło i nikim więcej. Mam nadzieję, że wytłumaczyłam to w miarę zrozumiale :)

    OdpowiedzUsuń