niedziela, 18 października 2015

Kolekcja pisanek TS4


Kolekcja pisanek weszła do gry z patchem 1.5.139.1020 z 27 marca 2015.
Kolekcja obejmuje 10 dekoracyjnych pisanek i mogła być skompletowana przy poszukiwaniu żab i poprzez pracę w ogrodzie. Simowie także mieli szansę wyłowić pisankę podczas wędkowania. Wielkanocny zajączek także ukrył kilka pisanek w śmietnikach i skrzynkach na listy, wykopaliskowych kopczykach i kapsułach czasu.

Wszystkie pisanki nazywają się tak samo i maja tą samą wartość (10 simoleonów), różnią się jedynie pokrywającym je wzorem i kolorami.

Pełna kolekcja ozdobnych pisanek


Polowanie na pisanki mogło odbywać się jedynie do końca kwietnia 2015

Jeśli spóźniliście się na polowanie na pisanki, a bardzo chcecie mieć tę kolekcję, głowy do góry. Jest pewien sposób. Ale trzeba będzie do tego użyć trochę cheatów.

Otwieramy okienko wpisywania kodów:
Ctrl + Shift + C. W przypadku Maca, należy oczywiście zamienić wcisnąć Cmnd zamiast Ctrl
Następnie wpisujemy kody:
testingcheats true
bb.showhiddenobjects  – pokazuje ukryte obiekty z trybu testowego
Otwieramy tryb budowania i przeglądamy "Obiekty według funkcji"

Znajdujemy wśród przedmiotów Zdobioną pisankę. Następnie wykładamy je kolejno na parcelę, zmieniając jej kolory. Kiedy już wyłożymy wszystkie kolory pisanek, wychodzimy z trybu budowania i wkładamy wszystkie pisanki do ekwipunku Sima.

Innym sposobem jest ściągnięcie pokoju z kolekcjami z galerii. Można znaleźć tam również pokoje, w których ukryte są pisanki. Przykładowo wyszukajmy za pomocą hasła: Easter Egg Hunt.

Nagroda za pełną kolekcję pisanek

Za zebranie pełnej kolekcji pisanek otrzymujemy tym razem nie odznaczenie, a pluszaka Hopka. Tego samego króliczka można też po prostu kupić.

















-----------------------------
Wspomagałam się stroną Simenson.de Sammlung Deko-Eier
To przedostatni zaległy post.
22.10.20015 - dopisałam inny sposób na znajdowanie pisanek, dzięki jednej z Czytelniczek. Dziękuję ;)
Pozdrawiam

N

11 komentarzy:

  1. Aby zdobyć kolekcję pisanek nie potrzeba koniecznie używać kodów. W Galerii są umieszczone pokoje z przedmiotami kolekcjonerskimi (sama taki zamieściłam) i wystarczy go umieścić na parceli spakować do wyposażenia Sima poszukiwane rzeczy i gotowe - bez używania cheatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację ^^. Możesz powiedzieć pod jakim hasłem szukać w galerii takich pokoi? Chętnie dopiszę o tym w poście :)

      Usuń
    2. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale miałam problemy z internetem. Większość takich pokoi to dzieła stworzone przez angielską część graczy, więc trzeba wpisywać coś związanego z kolekcjami po angielsku, np.:collection. Jeżeli chodzi o rodzaj pokoju, to z tego co zauważyłam większość jest w kategorii różne, kariera. Jakby co moje pomieszczenie nazywa się Pokój Kolekcjonera, choć muszę chyba umieścić jeszcze raz, jako aktualizację, bo wzbogacił się o parę rzeczy w tym we wszystkie esencje z krowokwiata ;) Mam też udostępniony Ogród Super Ogrodnika z wszystkimi roślinami.

      Usuń
    3. Jeśli nie masz nic przeciwko to zamieszczę w postach linki do Twojej galerii. Poczekam tylko, czy się zgodzisz ;)

      Usuń
    4. Oczywiście, że nie mam nic przeciwko ;)
      Nie wiem czy posiadasz Witaj w Pracy, bo widziałam, że przy kryształach i metalach pisałaś o nowych rzeczach i o analizatorze, przechodząc do sedna jest też ukryta jedna skamielina i jeden nowy pierwiastek, które dochodzą wraz z tym dodatkiem a nie ma ich pokazanych w kolekcjach. Piszę tak jakbyś nie wiedziała :)

      Usuń
    5. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. możliwe jest uruchomienie tego zbierania, odpowiednim kodem?

    OdpowiedzUsuń
  3. kod co to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Nie ogarniam, czy to pytanie, czy tak sobie krzyczysz :p

      Usuń
  4. Napisalas, ze inny sposob na znajdywanie pisanek dopisalas w 20015 =p

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń