poniedziałek, 12 października 2015

Kolekcja Pocztówki - The Sims 4



Pocztówki mogą być zbierane przez znalezienie korespondencyjnych przyjaciół na komputerze oraz proszenie o nie. Wystarczy przejść do menu społeczne na komputerze, a następnie wybrać opcję "Znajdź korespondencyjnego przyjaciela". Po kilku godzinach można sprawdzić odpowiedzi. Możesz uzyskać pocztówki z Bridgeport, Sunset Valley albo innej lokalizacji. Następnie napisz do przyjaciela, który Ci odpisał. Po krótkim czasie możesz go prosić o  wysłanie pocztówki z jego lokacji. Można uzyskać wiele pocztówek na raz, ale może to wymagać kilku prób proszenia o pocztówki (zwłaszcza jeśli chodzi o te wyjątkowe).
Gdy powiesimy pocztówki w domu, można im włączyć emocjonalne aury, które dają inspirujący nastrójnik. Są więc idealne do umieszczenia w miejscu pracy artystów, pisarzy i kucharzy.
Można kupić specjalną tablicę korkową, aby przypinać do niej pocztówki, dzięki czemu zaoszczędzimy miejsca na ścianie.  Ze wszystkich 14 pocztówek otrzymasz nastrójnik +2 inspiracji w terenie działania aury emocjonalnej.

Pocztówka
Rzadkość
$
Dolina Smoków
Rzadkie
135
Isla Paradiso
Rzadkie
120
Barnacle Bay
Wyjątkowe
55
Północna Grota
Wyjątkowe
50
Księżycowe Jeziora
Wyjątkowe
50
Champs Les Sims
Wyjątkowe
60
Oaza Szczęścia
Pospolite
20
Sunset Valley
Pospolite
20
Moonlight Falls
Pospolite
20
Appaloosa Plains
Pospolite
20
Littlehaven
Pospolite
20
Riverview
Pospolite
20
Bridgeport
Pospolite
20
Twinbrook
Pospolite
20

Kompletna kolekcja Pocztówek

Za zebranie całej kolekcji 14 pocztówek otrzymujemy drogą pocztową specjalną odznakę, którą nasi Simowie mogą powiesić na ścianie jako dekorację.
----------------------------------------------
Artykuł pisałam w oparciu o własne doświadczenia w grze TS4 oraz wspierając się stronami Carl-sims-4-guide - Postcards oraz Simenson.de - Postkarten
Jestem Wam winna 5 postów.
Pozdrawiam
N




11 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam zbierać pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. super tylko pomóżcie mi! chodzi o to że dotychczas zbierałam pocztówki i została mi tylko jedna i jak chcę naleźć tego przyjaciela to nie moge sprawdzać odpowiedzi tylko znowu moge znaleźć i znowu i znowu pomóżcie mi proszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam problem nie mam pocztówki z Północnej Groty. I też mi wyświetla żeby znaleźć przyjaciela.. :(

      Niagati

      Usuń
  3. również mam ten sam problem. czy ktos wie o co chodzi???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam takiego problemu, ale zrobiłam małe rozeznanie po sieci (nie lubię tego robić, bo odkrywam ile stron kopiuje moje artykuły nie podając nawet źródła) i znalazłam 2 opcje:
      1. Spróbuj rozegrać to tak, aby poprosić o pocztówkę przed dniem kiedy Twój Sim będzie miał wolne. Podobno istnieje bug, że poczta nie przychodzi do Simów, kiedy są w pracy.
      2. Niestety w tym zapisie gry znalazł się błąd i nie zdobędziesz normalnym sposobem tej pocztówki. Chyba że na innym zapisie.
      Próbowałaś/eś kupić tę pocztówkę w trybie kupowania przy użyciu kodów? Czy też koniecznie musi być bez kodów?

      Usuń
    2. 3. O niektóre pocztówki czasem trzeba prosić kilka razy aby je dostać, szczególnie jeśli chodzi o te rzadkie.

      Usuń
    3. Aby dostać pocztówkę za pomocą kodów, otwórz konsolę kodów klawiszami Ctrl + Shift + C, następnie wpisz w niej
      testingcheats true
      bb.showhiddenobjects
      Po wpisaniu powyższych kodów otwierasz tryb kupowania i wyszukujesz brakującej pocztówki.
      Obawiam się, że problem nie ma jeszcze żadnego rozwiązania od 2015 roku.

      Usuń
  4. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  5. 56 year-old Assistant Media Planner Luce Waddup, hailing from Quesnel enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Foreign language learning. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Ferrari 250 MM Berlinetta. znajdz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń