czwartek, 22 października 2015

Kolekcja Kryształy - The Sims 4

Kolekcje kryształów Twój Sim może zebrać rozkopując skałki oraz kopczyki pojawiające się losowo w całym otoczeniu.
Kolekcja Kryształów składa się z 20 elementów o dwóch rozmiarach. Zbiera je się podobnie jak metale. Można też odesłać je do Ośrodka Geologicznego aby uzyskać z nich pierwiastki, a także kiedy Sim posiada odpowiedni poziom logiki, pobrać z nich próbki mikroskopowe.

Przegląd całej kolekcji Kryształów
Kryształy
rzadkość
$
zawarte pierwiastki
Alabaster
pospolity
25
Selium, Alcynet
Cytryn
pospolity
25
Ozynat, Platinium
Szmaragd
pospolity
20
Glubek, Sydrolin
Pomarańczowy
 topaz
pospolity
15
Fozon, Selium
Kamień
brzoskwiniowy
pospolity
15
Alcynet, Sydrolin
Kwarc
pospolity
30
Sydrolin, Wolenton
Kwarc
różowy
pospolity
20
Fozon, Perylium
Rubin
pospolity
30
Sydrolin, Perylium
Szafir
pospolity
15
Melak
Turkus
pospolity
20
Oksypin, Alcynet
Ametyst
wyjątkowy
55
Oksypin, Wolenton
Diament
wyjątkowy
90
Platium, Firaksium
Opal
ognisty
wyjątkowy
70
Selium, Platium, Krytak
Hematyt
wyjątkowy
60
Wilkum
Błyskolit
wyjątkowy
60
Alcynek, Wilkum
Simanit
wyjątkowy
60
Ozynat, Wolenton
Gagat
rzadki
140
Wilkum, Platium, Plumbobus
Żonkilit
rzadki
145
Krytak, Fozon
Plumbit
rzadki
160
Fozon, Plumbobus
Tęczowin
rzadki
150
Firaksium, Perylium, Melak

Analizowanie kryształów za pomocą Analizatora
W dodatku Witaj w Pracy dodano do gry analizator, który można znaleźć w trybie budowania. Dzięki tej maszynie można analizować wiele kolekcji z TS4, a w tym również kryształy. Jest to dobre rozwiązanie, gdyż, dzięki niemu możemy i odkryć coś nowego i zachować element z którego pobraliśmy próbkę do badania.

Wydruki mikroskopowe
Simowie z umiejętnością logiki na 8 poziomie, mogą pobierać z kryształów próbki mikroskopowe i analizować je pod mikroskopem. W ten sposób tworzą unikatowe Wydruki mikroskopowe, które również składają się na kolekcję. Nie ma jednak żadnego znaczenia z jakiego kryształu pobierze się próbkę.

Aura emocjonalna
Każdy kryształ posiada aurę emocjonalną pobudzenie +1. Aurę emocjonalną można dowolnie włączać i wyłączać. Ja polecam postawić kilka kryształów z włączoną aurą pobudzenia w siłowni naszych Simów, aby mogli podejmować bardziej energiczny trening.

Simowie mają również możliwość "Studiować", kryształy, dzięki czemu zyskują nastrójnik skupiony +1 na 4 godziny.

Kryształy nie będące częścią kolekcji
Z dodatkiem Witaj w Pracy dodano 2 nowe kryształy, które nie są jednak wymagane do pełnej kolekcji kryształów.
Kryształy
Rzadkość
$
zawarte pierwiastki
Tajemnit
pospolity
50
Krytak, Ksenopetrium
Nocolit
pospolity
50
Ksenopetrium, Fozon, Plumbobus


Pełna kolekcja kryształów






Za pełną kolekcję Kryształów Simowie otrzymują drogą pocztową specjalną odznakę, którą mogą powiesić na ścianie jako dekorację.




---------------------------------------
Tworząc poradnik korzystałam z stron Carls Sims 4 Guide Crystals oraz Simension.de - Sammlung Kristalle.
Pozdrawiam
N

8 komentarzy:

  1. "niebędące" - to jest poprawna forma. Nie z imiesłowami piszemy rozdzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. Jak zdobyć kryształową koronę ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebiańska kryształowa korona jest z dodatku ''zostań gwiazdą'' i raczej jest ona dostępna bez kodu bb.showhiddenobjects

      Usuń
    2. on pytal jak ją zdobyć a twoja odpowiedz jest ..... warta

      Usuń
    3. a twoja odpowiedz jest bez sensu ;p

      Usuń
    4. Jest w trybie budowania i trzeba użyć kodu bb.showhiddenobjects żeby ją znaleźć a żeby wpisać kod trzeba na raz kliknąć :shift,ctrl,c ☺️

      Usuń
  3. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń