czwartek, 22 października 2015

Big Sister Challenge TS4 - Wyzwanie Starszej Siostry TS4 PL



Wyzwanie zostało stworzone przez poballa z ModTheSims.



Opis: Wyzwaniem jest stworzenie rodziny składającej się z jednej starszej, nastoletniej siostry i dziecka, o jakiejkolwiek chcesz płci. Jeśli nie masz odpowiedniego moda, to nie możesz mieć samych dzieci na parceli, więc wystarczy dodać matkę lub ojca i odizolować ich w pokoju, dopóki nie umrą z głodu (To chyba akurat przestarzała informacja, bo ja bez problemu mogłam stworzyć rodzinę bez dorosłego i grać nią). Celem jest zarabianie pieniędzy przez starszą siostrę i wychowanie jej małego rodzeństwa.

ZASADY
  • Nastolatek musi być kobietą, ale dziecko może być dowolnej płci
  • Musisz zacząć grę na pustej parceli 20x15
  • Rodzeństwo nie może wchodzić w interakcje z nikim innym jak z dziećmi i nastolatkami. Żadnych interakcji z dorosłymi, młodymi dorosłymi i seniorami póki starsza siostra nie osiągnie wieku "młody dorosły".
  • Starsza siostra nie może chodzić do szkoły, ale jej młodsze rodzeństwo już tak.
  • Starsza siostra może mieć pracę, ale nie jest to wymagane. Może zarabiać pieniądze poprzez hobby tj. malowanie, pisanie, ogrodnictwo itd.
  • Zaczynając wyzwanie na pustej parceli, możesz wydać 6,000 simoleonów na budowanie i urządzanie domu.
  • Dom musi zawierać następujące elementy: 2 sypialnie (jedna dla każdego z rodzeństwa), 1 kuchnia, 1 studyjne (dla rekreacji i pracy domowej), 1 łazienka.  Jeśli pozostaną jeszcze jakieś pieniądze, można je wydać tylko na życie codzienne Simów (bieżące potrzeby tj. wyżywienie).
  • Możesz wydać 1,000 simoleonów na budowę i urządzenie ogrodu, zawierającego co najmniej 2 skrzynki na sadzenie roślin. Resztki simoleonów mogą być wykorzystane na dodanie więcej do ogrodu.
  • Parcela musi być w Oazie Zdrój
  • Musisz grać z ustawieniem długiego życia Sima w opcjach.
  • Jeśli stworzysz matkę lub ojca musisz zabić rodzica.
  • Matka lub ojciec może wracać jako duch i prowadzić interakcje z dziećmi.
  • Możesz dowolnie podróżować, ale unikaj rozmów z dorosłymi, młodymi dorosłymi i starszymi, chyba że nastolatka osiągnęła wiek młody dorosły.
  • Nastolatka może tworzyć relacje, mieć kochanków i wrogów, a jeśli tak będzie, nie mogą oni mieć dzieci do czasu, aż nastolatka nie zostanie młodą dorosłą.
  • Masz prawo przestawiać dom i mieć fundusze.
  • Młodsze rodzeństwo nie może się wyprowadzić, aż do śmierci.


Starsza Siostra:
  • Musi być nastolatką
  • Musi mieć aspirację Duża, Szczęśliwa Rodzina (kategoria Rodzina)
  • Może mieć dowolne cechy


Młodsze rodzeństwo
  • Może być dzieckiem dowolnej płci
  • Może mieć dowolne cechy i aspiracje


Rodzice:
  • Możesz stworzyć tylko matkę lub ojca, albo oboje jeśli chcesz.
  • Rodzice (rodzic) mogą mieć dowolne cechy i aspiracje (i tak umrą)


Baw się dobrze w tym wyzwaniu. Jeśli zdecydujesz się stworzyć film i przesłać go, prosimy oznaczyć go jako TS4 Big Sister Challenge. Jeśli chcesz skorzystać z tego wyzwania w innej wersji Simów, nie krępuj się, po prostu wymień autora wyzwania (poballa z ModTheSims najlepiej też podaj linka do oryginalnego wyzwania). Nie zapomnij stworzyć fabuły i określić dlaczego rodzeństwo żyje w ten sposób, jak zginęli ich rodzice itd. Pamiętaj o zasadach i baw się dobrze!




-------------------------------------------------
Pozdrawiam
N

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

      Usuń
    2. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. Przetłumaczenie jest na wysokim poziomie :P
    I już zabieram się za tworzenie postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, stworzę sobię nowy kanał bo ten mi się znudził i będę nagrywać to wyzwanie ale muszę się nauczyć robić profesjonalne gamepleye i dam link (jak chcesz) Pozdrawia Izcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie wstawię linka, więc poproszę ;)

      Usuń
    2. Mam pytanie jedno bo nie zrozumiałam zaczynając wyzwanie budujemy dom za te sześć tysięcy czy od zera?

      Usuń
    3. Dom za 6 000 :) bo dziecko musi spac itd

      Usuń
  4. Super jak wrócę do domu to od razu nagrywać nową serię !;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. mogę robić nowe pomieszczenia ? mam już 20 000 simoleonów i chciałabym stworzyć coś nowego mogę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym początku musisz wydac 6000 (tylko).
      Potem zarabiasz i MASZ PRAWO edytować dom.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Co zrobić, aby nastolatek nie chodził do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu kiedy automatycznie nastolatek idzie do szkoły, odkliknij to i po sprawie, sim zostanie w domu.

      Usuń
    2. Po prostu kiedy automatycznie nastolatek idzie do szkoły, odkliknij to i po sprawie, sim zostanie w domu.

      Usuń
    3. Możesz pobrać moda mccc i w nim pozmieniać

      Usuń
  8. Super tłumaczenie! Jak skończę nagrywać challenge Amazonek to nagram ten challenge. Pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie to nagram, planuję to już od długiego czasu. Mam jednak pytanie - czy rodzina na początku (siostry i rodzice) mogą mieć dowolną ilość funduszy, tylko później można zbudować dom do 6k i ogród do 1k? I jakby pozostała kasa, to można ją zrobić kodem na 0? :v

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne tłumaczenie ! A samo wyzwanie także fajne już zaczynam tworzyć simów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można mieć też zwierzak I?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwierzaki pozostałe po dawnym życiu z rodzicami...

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja historia do challengu

    Siostry Andersen - Megan i Liza - wiodły szczęśliwe życie u boku swoich rodziców. Może nie byli bogaci ale szczęśliwi. Luke - ojciec dziewczyn - by zarobić trochę pieniędzy, wszedł w interesy w ludźmi spod ciemnej gwiazdy. Gdy nie spłacał kredytów porwali go dla okupu. 100 000 simoleonów. Matka - Miranda - pracowała na dwie zmiany po drodze znajdując sobie dodatkowe źródło zarobku. Stale była zmęczona i nie znajdowała już tyle czasu dla córek. Megan i Liza nauczyły się dbać o siebie wspólnie i potrafiły sobie poradzić same.
    Niestety przepracowanie nie wyszło Mirandzie na dobre. Pewnego dnia nie wróciła po pracy do domu. Okazało się, że o istnieniu dzieci Andersenów wiedziało niewiele osób. Zatem nikt też nie wiedział, że zostały same.
    Siostrom po dawnym życiu zostało tylko 1000 simoleonów i kot imieniem Amik.

    Imiona można oczywiście zmienić.
    Jeśli ktoś zdecyduje się użyć tej historii np. w swojej serii na YouTube prosiłabym o podlinkowanie adresu tej strony jako źródło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna historia :)

      Usuń
    2. Świetna historia na pewno użyję tej historii na YouTube

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Autor wyzwania tego nie określił, ale wydaje mi się, że można.

      Usuń
  15. Hej moja starsza siostra była w szkole 15 minut (simowych) bo za późno anulowałam Czy muszę zaczynać wyzwanie od początku ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, po prostu przypilnuj, żeby to się nie powtórzyło. Przypuśćmy, że poszła popatrzeć na nastolatków wiodących normalne życie, ale sama do szkoły nie weszła =p

      Usuń
    2. Dzięki i mam pytanko
      Czy znasz jakiegoś moda który by sprawił żeby nie chodziła ?

      Usuń
    3. Jest mod na zrzucenie szkoły:tu link: http://modthesims.info/d/592087 Mam nadzieje, że pomogłam:) Chociaż sama nie wiem jak instalować mody xD

      Usuń
  16. Bardzo fajny chalenge, właśnie buduję dom. A gdyby ktoś nie wiedział, to parcela na której trzeba zamieszkać jest dom, więc jak się wprowadza simów, to tam gdzie jest opcja"umeblowane" jest też opcja"nieumeblowane" i "zniweluj działkę" Następnie klikamy" Zniweluj działke" I tego "ptaszka"/ ok

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę się za robienie tego wzywania ! :D Ale mam pytanie ,czy można mieć zwierzaka? Wiem ,że to będą dodatkowe obowiązki ,ale chciałabym mieć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ,przepraszam nie zobaczyłam poprzedniego komentarza i wiem ,że można xD

      Usuń
  18. Super, ciekawa czy takie coś można zrobić w wersji TS3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a czy trzeba koniecznie w oazie zdrój mieć parcele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest okreslone w zasadach, ale nic nie stoi na przeszkodzie, zeby je lekko zmodyfikowac.

      Usuń
  20. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  23. witam, bardzo fajne wyzwanie i jasne zasady natomiast samo rozpoczęcie wyzwania wymaga stworzenia scenariusza który nada klimat całemu wyzwaniu i uzasadni takie kwestie jak np. całkowite unikanie dorosłych. u mnie wyglądało to mniej więcej tak trochę jak z bajki ;-p wybrałem odpowiednią działkę na której stał domek i umieściłem tam wiedźmę zrobioną z mojej czarodziejki żeby znała wszystkie zaklęcia . Następnie stworzyłem rodzinę czyli rodziców dorosłych bez przykładania większej wagi do ich cech czy wyglądu , później stworzyłem nastolatkę z wymaganą aspiracją i cechami pasującymi czyli kreatywna do zarabiania z domu i samotniczka co pasuje do tematu wyzwania i z jej genu stworzyłem młodszą siostrę bąbelka. rodzina w następnym kroku została wprowadzona do wspomnianej wiedźmy a fundusze połączone, dlaczego właśnie w tym domu interpretacja dowolna. odrobina rozgrywki i zaczynamy główne wydarzenie rozpoczynające wyzwanie. Wiedźma wpada w furię i przy użyciu zaklęć zabija z zimną krwią rodziców czyli niechcianych lokatorów , po czym więzi nasze siostry w jednym z pokoi i niszczy cały dom np. pożarem (tak żeby na parceli zostały ruiny o wartości 6000) i odchodzi zabierając całe fundusze rodziny myśląc że siostry zgineły w pożarze. gdy siostry wydostają się z aresztu (wiadomo że przeżyły ) mają dramę będąc świadkami śmierci rodziców w wyniku morderstwa i pożaru tracąc wszystkie fundusze zastają tylko ruiny i stertę spalonych mebli oraz nagrobki rodziców (co spełnia punkt o duchach rodziców) w wyniku tych wydarzeń całkowicie tracą zaufanie do obcych dorosłych (co uzasadnia punkt o zakazie interakcji z dorosłymi ) a po uprzątnięciu parceli mamy ją pustą i odpowiedni budżet by rozpocząć wyzwanie. myślę że moja historyjka nadaje fajny start temu wyzwaniu i argumentuje zasady tego wyzwania. oczywiście to tylko jedna z naprawdę wielu możliwości i po prostu chciałem się nią podzielić z innymi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej a jak zdobędę więcej pieniędzy to mogę się przeprowadzić? W sensie zaczynam grę w tej Oazie Zdrój ale jak zarobię np. 40 tyś simelonów to mogę się wyprowadzić bardzo proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne wyzwanie

    OdpowiedzUsuń