poniedziałek, 12 października 2015

Wyzwanie Dobrze Zbilansowanej Rodziny - Well-Rounded Family Challenge TS4

Jest to wyzwanie przystosowane do TS4 przez Misskinny z modthesims. Oryginalnie zostało one stworzone do TS3 przez Appolonia z modthesims.

Aby zacząć:
Stwórz Matkę i Ojca
Możesz stworzyć też dodatkowych członków rodziny (ciotki, wujków, dziadków, itd.) ale nie musisz.
Daj rodzicom dobre cechy tj. rodzinny, aby dać pozytywny przykład dzieciom.

Kiedy skończysz projektować rodzinę, wprowadź ich do przeciętnego startowego domu z co najmniej dwoma łóżkami.
(Wskazówka: Możesz zacząć na pustej działce i samemu postawić dom. Możesz do tego użyć cheatów tak długo jak wartość domu nie będzie przekraczać 100.000 simoleonów).
Następnie ustawiasz rodzinie fundusze $3,000 (poziom łatwy) lub $1000 (trudny poziom).

Po zakończeniu tego etapu, adoptujesz dziecko. Jeśli chcesz możesz użyć kodu (testingcheats true i cas.fulleditmode) jeden raz, kiedy dziecko podrośnie.

Generalne zasady:
Matka musi zostać w domu, pieniądze może zarabiać tylko przez pisanie książek, ogrodnictwo itp.
Ojciec MUSI mieć pracę. Nie ważne jaką, ale nie możesz iść razem z nim do pracy jeśli masz dodatek Witaj w Pracy. Musisz wysyłać go samego.
Dzieci i nastolatki MUSZĄ chodzić do szkoły. NIE MOGĄ brać żadnych dni wolnych.
I proszę, nie oszukuj na kodach pieniędzy i potrzeb.

Posiadania większej ilości dzieci:
Matka może mieć kolejne dziecko, ale tylko jedno. I to ma być przed staniem się nastolatkiem przez adoptowane.

Urodziny:
To wielka sprawa. Za każdym razem kiedy dziecko ma urodziny, musisz mu zrobić przyjęcie. Zdobądź dla nich prezent, ciasto i zaproś znajomych.

Noc Randki
Wybierz jedną noc w tygodniu, kiedy mama z tatą będą mogli udać się na randkę. Na tę okazję mogą wynająć opiekunkę. To co będą robić na randce, zależy od Ciebie.

Czas mamy:
Mama potrzebuje dnia, w którym mogłaby mieć kilka godzin dla siebie. Może wynająć opiekunkę lub zostawić dzieci z tatą, a samej robić co chce. Taki dzień zrób raz w tygodniu. Musisz wybrać się z nią w tym dniu, nie tylko wysłać ją gdzieś i zostać z tatą i dziećmi.

Czas taty:
Tata dostaje jeden dzień w tygodniu tylko dla siebie. Może się wtedy zająć wszystkim tym co lubi . Wykorzystaj ten czas wolny, żeby spotkać się z przyjaciółmi lub robić cokolwiek zechcesz. We wszystkie inne dni musi wracać z pracy prosto do domu.

Niedziela:
Niedziela to dzień rodzinny. Ten dzień powinien być spędzony poza domem na robieniu czegoś zabawnego. Zabierz rodzinę na ryby, albo na piknik lub grilla do parku. Odwiedź dziadków lub cokolwiek zechcesz. Ponadto, jeśli jesteś w domu na obiad, musisz zrobić bardzo specjalny posiłek, nie może to być posiłek z mikrofali.

-------------------------------------------
Na szczęście dla mnie, nie jest to zbyt długie wyzwanie. Przetłumaczone dla jednej z czytelniczek - Niebieskie Oczy. Dziękuję za komentarze i odwiedzanie strony.
Mam jeszcze w planach do tłumaczenia 3 inne wyzwania zamówione przez Was. Tłumaczenia pokażą się jakoś na dniach. Staram sie dodawać w kolejności poradnik - wyzwanie. A dodatek Witaj w Pracy nieco mnie wciągnął i trudno się oderwać od gry. Mała rada: Witaj w Pracy w sklepie Komputronik kosztuje 100zł i to z pudełkiem (!), podczas gdy u Orgin sam dodatek do ściągnięcia kosztuje 120zł.  Ja właśnie kupowałam w Komputroniku i gorąco polecam tę opcję.
Proponuję również, żebyście w komentarzach zamieszczali linki do swoich blogów i stron, jeśli prowadzicie takie związane z serią The Sims. Bardzo chętnie dodam je do linków z boku strony.
Jeszcze 4 posty i będziemy na czysto :)
Pozdrawiam
N

11 komentarzy:

  1. Kiedy kończy się to wyzwanie? Czy... może nie ma końca? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się kończy kiedy adoptowane dziecko stanie się młodym dorosłym, tylko tak myśle

      Usuń
    2. lub trwa bez końca

      Usuń
    3. lub trwa bez końca

      Usuń
    4. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. A czy jeśli mam dodatek "Psy I Koty" to mogę też zaadoptować zwierzaka ? Nie ma idealnej rodzinki bez zwierzaka XD

    OdpowiedzUsuń
  3. chce kota XD ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę stworzyć/kupić Plumbota? Może nawet nie mieć chipa do opieki nad dziećmi ale czy wogóle może być 2 rodzinie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  6. 21 year old Health Coach I Boigie Pullin, hailing from Clifford enjoys watching movies like Conan the Barbarian and Singing. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a McLaren F1. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń