środa, 21 października 2015

Pewny siebie i Bardzo pewny siebie - stara wersja

Pewny siebie i Bardzo pewny siebie

            Przydatne dla umiejętności charyzmy w tym sensie, że podnosi poziom efektywności interakcji. Nastrój przydatny w karierach Biznes, Tajny Agent, Astronauta i Przestępca. Aby  uzyskać nastrój 'Bardzo pewny siebie' przyda się umiejętność miksologii lub nastrój 'Bardzo szczęśliwy'.
·         Aurę emocjonalną wzbudzającą pewność siebie mają
o   Lampy nagrody za rejestrację TS3 Zostań Gwiazdą i TS3 Wymarzone podróże
o   Malowidła stworzone pod wpływem pewności siebie
o   Martwi kosmici znalezieni podczas misji kosmicznych
o   przedmioty odblokowane w karierach Tajnego Agenta, Astronauty, Przestępcy i Biznes


Nastrójnik

Jak zdobyć dany nastrójnik
C
W
Arcydzieło gospodarza
Prowadzenie przyjęcia
3h
+3
Aromat wzmacniający pewność siebie
Masaż aromaterapeutyczny, zapach lotosu (pakiet Dzień w Spa)
12h
+1
Czuje się nieustraszony
Worek treningowy
4h
+1
Gra na strunach serca
Serenada (odsłuchana)
4h
+2
Filiżanka śmiałości
Wypicie herbaty 'Gorący Earl Grey'
4h
+2
Inspirujący artysta
Ukończenie obrazu
4h
+1
Kieszenie obrobione!
Kradzież kieszonkowa
4h
+1
Klub Bardzo Wysokich Lotów
Pierwszy raz w kosmosie
4h
+2
Kompetentna kucharka
Gotowanie
4h
+1
Ksenofilia
Odkrycie istnienia kosmitów [WwP]
4h
+2
Miętowa świeżość
Mycie zębów
4h
+1
Mistrz pracy domowej
Odrobienie pracy domowej
4h
+1
Mistrz szachów
Zwycięstwo w partii szachów
4h
+2
Niesamowite płomienie
Drink "Gorący Dym"
4h
+2
Niezła zręczność
Ulepszanie
4h
+1
Pełne przekonanie o własnej wartości
Kontakty towarzyskie
4h
+1
Płonący drink
Drink "Morze ognia"
4h
+1
Pochwała za oceny
Pochwała
3h
+1
Poczucie osiągnięcia sukcesu
Napisanie wtyczki
4h
+2
Podniesione morale!
Podnoszenie się na duchu (Lustro)
2h
+1
Psikus udany!
Udany psikus
8h
+2
Ratownik
Ugaszenie Sima
6h
+2
Sfinalizowana sprzedaż
Telefoniczna rozmowa biznesowa
3h
+2
Smocza furia
Zjedzenie lodów "Smoczy oddech"
4h
+1
Srebrny język
Lustro
2h
+2
Strażak
Ugaszenie pożaru
4h
+1
Szczęście złotej rączki
Picie specyfików
8h
+3
Twoje voodoo
Przypisanie do kogoś lalki voodoo
4h
+1
Uczucie bycia w formie
Doskonalenie sprawności fizycznej
3h
+1
Udało się kogoś pobić!
Walka
4h
+3
Udany psikus!
Udany psikus
??
+1
W dziewiątym niebie
Woohoo w rakiecie kosmicznej
4h
+2
Wielki przypływ pewności siebie
Wypicie eliksiru
4h
+2
Wspaniały nauczyciel
Nauczanie
4
+1
Wspaniały psikus
Psotny telefon
??
+1
Wspaniała zdobycz!
Złowienie ryby
39min?
+2
Wspomnienie wzmagające pewność siebie
Wspominanie
4h
+1
Zachwianie umysłu
Zjedzenie lodów "Wstrząs Mentalny" [KnW]
1h
+1
Zdolny opiekun baru
Umiejętność miksologii
??
+1
Zwycięstwo!
Walka
4h
+2






****************************

Nastrójniki zyskiwane dzięki cechom
Odczuwa pewność siebie
Cecha "Zadufany"
4h
+1
Tylko dla mnie
Cecha "Zazdrosny" (przebywanie z ukochanym)
1h
+1
Współodczuwający
Sukces dzieci
-
+1
Zdobyty okaz kolekcjonerski!
Cecha "Zapaleniec"
4h
+1








****************************


Nastrójniki dodawane losowo dzieki zajściom w szkole / pracy / na misjach kosmicznych
Prekursor złotej epoki
Eksploracja w rakiecie kosmicznej
4h
+2
Udana kradzież kieszonkowa
Wydarzenie w pracy
8h
+1










Legenda: J- jak zdobyć dany nastrójnik, C - czas trwania nastrójnika, W - wartość nastrójnika
[DwS] - Dzień w Spa
[UwP] - Ucieczka w Plener
[WwP] - Witaj w Pracy
[KnW] - Kuchnia na Wypasie

Oczywiście nie są to wszystkie nastrójniki "pewny siebie", a jedynie te które mi udało się wyłapać. Dajcie znać jeśli spotkaliście się z jakimiś innymi, a ja postaram się zaktualizować o nie artykuł ;)


---------------------------
[23.11.2015] - Dodano nowe nastrójniki, w tym kilka podesłanych przez RoseandBella.
[24.11.2015] - Niemal codziennie RoseandBella dosyła mi kolejne nastrójniki i gdybym miała tu dopisywać każdą aktualizację, to pewnie post ciągnął by się na kilka metrów ;)
Pozdrawiam
N

3 komentarze:

  1. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń