Wyzwanie zostało zaadaptowane do TS4 przez Soulangel980 z forum the sims.
. .
ZASADY
. .
Poniżej znajduje się zestaw surowych ograniczeń, których rodzina musi
przestrzegać. Każdy zestaw ograniczeń jest przywiązany do określonej dziedziny
kariery. Gdy Sim osiągnie w tej dziedzinie kariery poziom 10 (z wyjątkiem
technologii obcych), ograniczenie zostaje zniesione. Pojedynczy Sim może znieść
tylko jedno ograniczenie w swoim życiu (w technologii obcych może być wyjątek i
zniesione także ograniczenia w karierze).
- Tylko Simowie będący częścią rodu w linii krwi od Założyciela przez spadkobierców i ich małżonków mogą odblokować ograniczenia Adoptowany Sim i małżonkowie Simów nie będących spadkobiercami, nie mogą ściągać ograniczeń.
- Możesz grać tylko z ustawieniem długości życia na normalną.
- Części zamienne mogą nie brać małżonków i mieć dzieci z innymi (przez wizytowe woohoo, bez wprowadzania do domu), nie mogą znosić ograniczeń.
- Simowie z gospodarstwa domowego nie mogą spać na zewnątrz.
- Nie można zmienić aspiracji Sima do czasu jej wypełnienia
- Jedyne Simy, które mogą wprowadzić się do granej rodziny są Simowie, którzy bezpośrednio przyczyniają się do powstanie nowej generacji (Innymi słowy małżonek każdego spadkobiercy).
- Kody, mody lub hacki, które dają niesprawiedliwą przewagę nad graczem, który ich nie stosuje są zabronione. Można używać tylko kodów poprawiających błędy (tj resetsim).
- Jeśli obiekt nie ma wartości (jak zużyta nagroda aspiracji), możesz go usunąć, bez względu na istniejące ograniczenia.
- Obiekty, które były dozwolone, ale już nie są ze względu na zmianę reguł, mogą być sprzedane w trybie budowania bez poniesienia kary.
- Aby wygrać wyzwanie, trzeba znieść wszelkie ograniczenia. Jeśli chcesz zatrzymać wynik, policz liczbę dni od dnia kiedy umieściłeś swojego założyciela na jego parceli i dodać 100 punktów za każdą wypełnioną aspirację (nie licząc tych spełnionych zanim Twój założyciel zamieszkał sam). Najłatwiejszym sposobem jest odznaczanie sobie gdzieś, każdego minionego simowego tygodnia.
** Jeśli przypadkowo złamiesz jakąś regułę, po prostu napraw swój błąd
- nadrób to i kontynuuj. Tak długo jak to był nieumyślny błąd, nie musisz
rozważać przegranej wyzwania.
. .
Przygotowanie:
. .
Sugeruje się rozpocząć grę w otoczeniu, gdzie wyburzy się wszystkie
parcele (z wyjątkiem publicznych, tj lokali). Przebuduj domy zgodnie z zasadami
mieszkaniowymi poniżej, jeśli czujesz się twórczo. Możesz dodać swoje domy lub
użyć domów z Galerii z tagiem #apocalypse. Możesz także zaludnić miejsce
małżonkami z galerii lub po prostu zaznaczyć opcję "wypełnij puste
domy". Upewnij się, że tworzysz nowy zapis gry. Kiedy już wyczyścisz i
przygotujesz swój świat, zapisz go tworząc nowy zapis gry, żebyś zawsze mógł
zaczynać od tej okolicy, bez ponawiania wszystkiego.
Zabawny
pomysł:
Biorąc pod uwagę, że w TS4 nie ma zombie jak w TS2, można dodać kilka
rodzin nienaturalnego koloru, a nawet proporcjonalnie do reszty mieszkańców i
rozważyć świat pełen radioaktywnych mutantów zamiast zombie.
Zaczynając:
Po pierwsze trzeba stworzyć założyciela. Założycielem może być kobieta
lub mężczyzna. Jeśli chcesz grać z estetycznymi zasadami, możesz używać tylko
ubrania, które wygląda na zużyte, spłowiałe.
- Założyciel zaczyna jako dziecko. Musisz stworzyć założyciela w rodzinie, która może mieć tak wielu członków jak chcesz. Jednak możesz grać tylko założycielem (możesz dać pracę rodzicom i kazać im płacić rachunki, ale to wszystko).
- Możesz wybudować swój dom jeśli chcesz (kody niedozwolone) i grać normalnie w tej chwili.
- Twój założyciel może opublikować dowolną książkę będąc dzieckiem.
- Graj przez lata dziecięce i nastoletnie. Po dotarciu do wieku młody dorosły, w chwili gdy wybierasz ostatnią cechę i aspirację (wybieraj ostrożnie!), Musisz przenieść Sima na parcelę na, której będziesz grać wyzwanie.
- Parcela na której mieszkałeś jako dziecko musi zostać wyburzona, a reszta rodziny eksmitowana. Apokalipsa dzieje się podczas twojej przeprowadzki. Jeśli chcesz aby było bardziej dramatycznie, możesz zabić swoją rodzinę.
UWAGA: Jeśli chcesz większego wyzwania, zacznij jako nastolatek
lub młody dorosły!
Wyprowadzka:
- Parcela rodziny musi znajdować się na pustyni lub zestawie brudnych płytek (pokryj ją płytkami jeśli używasz Willow Creek). Wprowadź się na dużą pustą parcelę (jedną z parcel w drogim sąsiedztwie Wierzbowej Zatoczki lub Oazy Zdrój).
- Na działce nie może być żadnych drzew, kwiatów i krzewów.
- Należy zbudować strukturę z co najmniej 4 ścian, dachu i drzwi. Musisz trzymać się z daleka od zanieczyszczonego powietrza! Musisz również użyć fundamentów (więc też małe schody przed domem), bo ziemia jest nadal pokryta radioaktywnym pyłem. Budowa domu na palach także działa.
- Możesz ewentualnie użyć kempingu na pustej działce. Nadal nie może być roślinności, ale możesz użyć dowolnych siedzeń i mebli ogrodowych z Ucieczki w Plener. Możesz mieć tylko jeden namiotu do czasu aż urodzą się dzieci, wtedy możesz zakupić drugi. Maksimum to posiadanie 2 namiotów. Nie możesz zmienić swojego wyboru jeśli już raz zdecydujesz się na kemping lub budowę kryjówki.
- Żadnych dekoracji, żadnego rodzaju w domu (farby, podłogi, dach itd.).
WAŻNE: Bądź świadom swojego wyboru pierwszej kariery, niektórzy
będą musieli znieść ograniczenia w celu postępu tak jak pisarz i malarz!
. .
OGRANICZENIA
. .
Beznadzieja
"Lepiej jest zapalić jedną
świecę, niż przeklinać ciemność."
Fizyczne skutki nuklearnej zimy są jasne, ale to tylko połowa
zniszczeń. Uszkodzenie mentalności ludzi i ich siły woli jest również wielkie.
Ludzie zaczynają tracić nadzieję i zaczyna się rozpacz. Ludzie nie mają
motywacji by wiązać się razem lub opuszczać schrony, które zrobili.
- Nie możesz wprowadzić lub poślubić żadnego Sima.
- Nie możesz starać się o dziecko.
Gdy założyciel osiągnie szczyt kariery (JAKIEJKOLWIEK kariery, nie ma
znaczenia której), pokazuje obszar, w którym najgorsze minęło i sprawy
zaczynają mieć się lepiej. Kilku Simów skłonnych ryzykować życiem podróżuje ulicami,
by nieść do nowych regionów promyk nadziei. Możesz wprowadzić/poślubić wybranka
dla Twojego założyciela i przyszłych spadkobierców. Nadal jesteś ograniczony do
poruszania tylko tymi, którzy przyczyniają się do powstania kolejnego
pokolenia.
UWAGA: Dla tych, którzy wolą łatwiejszą drogę, możesz znieść
beznadzieję po osiągnięciu rozgałęzienia wybranej kariery zawodowej.
Sportowiec
- jakakolwiek ścieżka
"Idź wołać o pomoc, nikt
nie będzie słuchać."
Lokalne oddziały policji i straży pożarnej są w rozsypce i nie są w
stanie wykonywać swojej pracy. Silny wiatr anarchii i bezprawia ogarnął region.
Gwałtowne gangi anarchistów żerują na starych i słabych.
- Twoi Simowie nie mogą kupić wykrywacza dymu, ani zraszaczy przeciwpożarowych (systemu przeciwpożarowego).
- Dzieci, nastolatkowie i seniorzy, którzy mają mniej niż 10 poziom umiejętności sportowych, nie mogą opuszczać parceli z żadnego powodu, wliczając pójście do pracy lub inne społeczności (z wyjątkiem szkoły, te mają pancerne autobusy).
- Seniorzy nie potrzebują 10 poziomu umiejętności sportowych, żeby się wyprowadzić.
- Twoje połączenie z światem jest uszkodzone, nie możesz wezwać pomocy (ani używać telefonu do rozmowy, sms'ów, dzwonić na infolinię pocieszycieli lub innego połączenia z wyjątkiem zaproszenia ukochanej osoby do siebie).
- Nie możesz kupić sprzętu do ćwiczeń.
- Simowie w tej karierze mogą iść biegać, ale tylko do momentu wymaksowania kariery.
- Simowie nie mogą brać wakacji w Granitowych Kaskadach (Nie trzeba znosić ograniczeń przez karierę Tajnego Agenta, żeby wziąć wakacje, kiedy spełnisz karierę Sportowca).
Kiedy wspaniały Sportowiec wyłoni się z rodziny, jego siła jest użyta
do czyszczenia ulic i porządek zostaje przywrócony. Policja i strażacy po raz
kolejny pomagają ludziom. Ograniczenia Sportowca zostają zdjęte.
Tajny
Agent - Jakakolwiek branża
"Rząd przypomina wszystkim obywatelom,
aby zablokować drzwi i pozostać w domach."
Tłumy radioaktywnych mutantów błąkających się po ulicach sprawiają, że
niebezpiecznie jest podróżować wszędzie poza kilkoma wybranymi autostradami.
Dzielnice są tak rozproszone, że nikt nie jest skłonny podjąć ryzyka podróży,
żeby po prostu spotkać się z przyjaciółmi. Ale co tłum mutantów może zrobić
przeciwko najlepszym w zawodach nikczemności? Nic poza użyteczną asystą,
naprawdę...
- Simowie nie mogą podróżować do żadnej części społeczności lub domów sąsiadów (ale Twoi młodzi dorośli i dorośli Simowie mogą chodzić po Twoim bezpośrednim sąsiedztwie).
- Nie możesz zaprosić do siebie żadnego Sima z dwoma wyjątkami:
- Simowie mogą zaprosić do siebie innych Simów z którymi się umawiają lub są zaręczeni (Prawdziwa miłość nie zna strachu).
- Te ograniczenia mają również zastosowanie do przyjęć, wycieczek i randek jeśli są dostępne.
- Możesz nadal przywoływać i socjalizować się z spacerującymi Simami jak zwykle.
- Simowie nie mogą się wyprowadzić z domu.
- Jeśli nie możesz wychodzić z domu, nie możesz użyć żadnej interakcji sprzedaży obiektów.
- Nie możesz wynająć usługi sprzątania.
- Simowie w tej karierze mogą wychodzić biegać, ale tylko do czasu, aż zdobędą ostatni poziom kariery.
Kiedy nieustraszony Agent z rodziny poskramia zmutowane hordy, ulice
stają się znowu bezpieczne, można znowu podróżować i ograniczenia Tajnego
Agenta zostają zdjęte.
Kulinarne
- Mistrz kuchni
"Głód jest najlepszą
przyprawą."
Przewody gazowe i sieci energetyki zostały poważnie uszkodzone.
Używanie kuchenki gazowej lub elektrycznej niesie ze sobą zbyt duże ryzyko.
Poziom promieniowania jest zbyt wysoki, by ryzykować użycie kuchenki
mikrofalowej. Jedzenie jest rzadkością. Jakość żywności Simów jest bardzo słaba
i może poprowadzić niektórych do choroby. Kawa jest teraz rzadkością w
regionie, ze względu na przerwy w dostawach. Świeże jedzenie nie istnieje.
- Simowie nie mogą ani nabyć ani używać przedmiotów z kategorii Kuchenki lub małe sprzęty AGD, z wyjątkiem najtańszego grilla.
- Dołączenie do tej kariery odblokowuje zamawianie książek o miksologii.
- Możesz kupić tylko najtańszą lodówkę.
- Można też nabyć chłodziarkę, ale może być używana tylko raz dziennie na Sima, aż do czasu, gdy kucharz zacznie racjonować żywność.
- Możesz przygotować jedzenie raz na Sima dziennie. Kiedy dowolny Sim przygotował jedzenie, żaden inny nie może tego zrobić do końca dnia. Liczy się to również w przypadku, gdy Sim przygotuje posiłek tylko dla jednej osoby.
- Niemowlęta muszą być karmione piersią.
- Simowie nie mogą przechowywać resztek.
- Simowie nie mogą przygotowywać jedzenia na parcelach publicznych lub jeść na nich jedzenia.
- Nie można zamawiać Pizzy.
- Nie można kupować i używać fabryki do ciastek.
- Simowie nie mogą trzymać jedzenia w wyposażeniu.
Zdjęcie pierwszego ograniczenia:
Gdy Sim dołącza do kulinarnej branży, można kupić tanią kuchenkę i
Twój Sim może na niej gotować. Wszystkie posiłki muszą być gotowane, do czasu
aż ograniczenie zostanie zdjęte. tylko Sim z branży kulinarnej może korzystać z
kuchenki. Mogą również gotować więcej niż raz dziennie, ale tylko jeden posiłek
może zostać podany (dodatkowe posiłki są usuwane). Jeśli Twój Sim zawiedzie
przy znoszeniu ograniczeń, kuchenkę należy sprzedać.
Kiedy Mistrz Kuchni wyłania się z rodziny, zostają wymyślone nowe
sposoby przechowywania żywności. Simowie uczą się lepszych sposobów gotowania
sztucznego jedzenia i jak naprawić okablowanie sprzętów rodziny, dzięki czemu
mogą zostać one ponownie użyte. Wszystkie ograniczenia kulinarne zostają
zdjęte.
Kulinarne
- Miksologia (TRZEBA NAJPIERW WYPEŁNIĆ ŚCIEŻKĘ SZEFA KUCHNI)
"To koniec światy, a ty
nosisz TO?"
Simowie nie dbają już o wygląd zewnętrzny ani status społeczny. Raczej
wolą być najedzeni i bezpieczni niż ładni. Kosmetyki, środki pielęgnacji
włosów, a także sklepy odzieżowe, wszystkie zostały zgarnięte przez
szabrowników lub zniszczone. Nikt nie chce wydawać pieniędzy, aby sprowadzić te
rzeczy z powrotem do regionu. W rezultacie wygląd Simów i zwyczaje społeczne
zmieniły się na gorsze, prowadząc w większości do trzymania się z dala od
siebie. Duże zgromadzenia, spotkania społeczne, brunch'e i przyjęcia
praktycznie zanikły.
- Simowie mogą tylko Ćwiczyć Przemowy na lustrze.
- Simowie nie mogą kupić baru, dopóki nie dołączą do kariery kulinarnej i tylko Simowie w tej karierze, mogą korzystać z baru.
- Simowie nie mogą pić napojów (nawet tych z lodówki)
- Simowie nie mogą urządzać przyjęć żadnego rodzaju.
- Simowie nie mogą chodzić na randki.
- Simowie nie mogą nosić akcesoriów, kapeluszy, tatuaży ani makijażu.
- Simowie nie mogą żadnego urządzenia do parzenia napojów.
Kiedy Simowie kupili nowe tematy i wystroili się, są znowu
wystarczająco pewni siebie, żeby organizować spotkania towarzyskie i
zaprezentować swój nowy wygląd. Wszystkie ograniczenia kulinarne z ścieżki
Miksologii zostają zdjęte.
Przestępca
- Jakakolwiek ścieżka
"Ładne masz miejsce. Nie
chciałbym, zobaczyć jak stanie się z nim coś złego."
Miejscowa rodzina zajmująca się zorganizowaną przestępczością
wykorzystuje bezprawie w regionie, by chronić gangsterów. Joey
"Grzebień" i jego zbiry zmuszają ludzi do płacenia ogromnych sum, aby
upewnić się, że nie dzieje się nic "złego", przez co kilka rodzin już
opuściło swoje posesje. Podczas, gdy niektórzy starają się walczyć z tłumem,
większość po prostu się poddaje i płaci.
- Nie możesz użyć żadnej nagrody za wypełnienie kariery, bez względu na zniesione wcześniej ograniczenia, ponieważ to może zainteresować przestępców, by Cię okradli!
- Ponieważ mafia kontroluje pozostałe centra produkcyjne, nie odnoszą się dobrze do rodzin posiadających za dużo własnoręcznie stworzonych przedmiotów. Możesz mieć tylko 1 stworzony przez Simów obiekt z każdej kategorii na parceli lub w wyposażeniu Simów.
- Możesz kupować tylko najtańsze wersje każdego rodzaju mebli (krzesła, sofy, kanapy, stoły, lady).
- Nie można błagać Kosiarza o życie dla Simów, ma on wiążącą umowę z mafią.
- Nie można wprowadzać duchów lub przenosić ich urn/grobowców, z miejsca gdzie sie pojawiły (wyjątkiem są zbugowane duchy, w razie takiego bugu, możesz przenieść grobowce do wyposażenia Simów do czasu aż bug nie będzie już działał).
Pierwszy członek rodziny osiąga szczyt podziemia stając się częścią
"rodziny" mafii. Ograniczenia Przestępcy zostają zdjęte.
Biznes
- Jakakolwiek ścieżka
"Białe gorące żelazo,
czerwone gorące żelazo, białe czarne żelazo. Smak żelaza, zapach żelaza i wszędzie dźwięk żelaza." - Samotnia
Organy rządu nie są w stanie egzekwować prawa sprawiedliwości pracy i
prowadzący firmy źle traktują swoich pracowników, którzy są zdesperowani, aby
utrzymać swoje miejsca pracy. Standardy pracy poszły w błoto. Aby od nowa ruszyć
sprawy, Sim musi użyć mniej niż politycznie poprawnych sposobów na zmianę
rzeczy.
- Simowie nie mogą korzystać z dni urlopu.
- Simowie, którzy przegapili jeden dzień pracy z jakiegoś powodu, muszą zrezygnować z pracy.
- Jeśli Sim straci pracę w karierze z jakiegokolwiek powodu (na przykład: Sim który został zwolniony lub odszedł z pracy w karierze kulinarnej jako młody dorosły, nigdy nie może podjąć pracy w karierze kulinarnej, nawet jeśli stanie się dorosłym lub seniorem). To tyczy się OBU ścieżek kariery.
- Seniorzy nie mogą przejść na emeryturę, muzą odejść z pracy, jeśli chcą przestać pracować.
- Nie można ignorować okna wydarzenia w pracy, MUSISZ wybrać jedną z dwóch opcji.
- Nastolatkowie nie mogą ubiegać się o pracę na pół etatu.
Kiedy Sim z rodziny łączy siły z Przestępcą - ścieżka wyroczni, Rząd
nie ma wyboru, musi się ugiąć i naprostować sprawy by funkcjonowały ponownie.
Precz z korporacyjnymi protokołami! Ograniczenia Biznesu zostają zdjęte.
Guru
Techniki - ścieżka przedsiębiorcy ze start-upem
"Każda wystarczająco dobra
technologia jest nie do odróżnienia od magii" - Arthur C. Clark
Bez działającej bez skazy sieci energetycznych i zaawansowanych firm
elektronicznych, zaawansowane technologicznie gadżety, które kiedyś służyły
Simom, wymknęły się dziś poza zasięg ludzkości. Technologia zrobiła duży krok
wstecz.
- Simowie nie mogą kupować ani używać niczego z działu Elektronika. Radio także wymaga kariery - muzyka. Kariera musi zostać spełniona do zakupu.
- Jedyny komputer, który masz prawo posiadać służy tylko jako maszyna do pisania. Można korzystać z komputera tylko, żeby pisać książki (Jeśli Sim automatycznie zacznie grać na nim w gry, po prostu anuluj operację).
- Tylko Sims w karierze Guru techniki może korzystać z komputera również po to, żeby programować i grać w gry wideo (można grać tylko w pierwsze dostępne gry) - sieć nie istnieje, więc nie ma przeglądania sieci, rozmów na czacie lub e-maila.
- Simowie nie mogą nabywać i używać niczego z kategorii Oświetlenie.
- Simowie nie mogą grać w gry i przeglądać stron internetowych na swoich telefonach.
- Nie możesz kupić mikroskopu.
Kiedy wielki przedsiębiorca wyłania się z rodziny, wiedza o znanej
technologii zostaje przywrócona w regionie, więc znowu mogą być produkowane
różne gadżety. Sieci energetyczne zostają naprawione, co wystarczy, aby
wykorzystać te gadżety w domu. Istnieje również przełom w technologii,
wynalezienie czegoś co odzwierciedla technologię uzyskaną od obcych. Możesz
wybrać 1 rodzaj nagrody aspiracji. Każdy Sim może teraz kupić i użyć tego
jednego typu nagród aspiracji, nawet jeśli nie zdjęto ograniczeń Technologii
Obcych. Tylko Sim osiągający szczyt kariery Guru Techniki w ścieżce
przedsiębiorcy ze start-upem może wprowadzić jedną nagrodę aspiracji. Inni
Simowie osiągając szczyt tej kariery nie mogą wprowadzić dodatkowych nagród
aspiracji.
Guru
Techniki - ścieżka E-sportsmena i w pełni rozwinięte umiejętności sportowe
"Tylko siła umysłu i ciała
może przekroczyć najtrudniejsze konflikty."
Promieniowanie w powietrzu osłabia mięśnie i kości. W rezultacie
mięśnie i mózg ulegają zwyrodnieniom. Nawet proste zadania fizyczne stają się
niemożliwe.
- Tylko Sim w karierze Guru Techniki może używać komputera. Możne kupić tylko najtańszy komputer i korzystać z niego tylko do gier wideo i programowania. Wyjątek Jeśli inne ograniczenia Guru Techniki zostały zniesione. ZDJĘCIE OGRANICZEŃ NIE ODBLOKOWUJE KOMPUTERA DLA WSZYSTKICH SIMÓW.
- Sprzęt do ćwiczeń nie może być ani kupowany, ani używany.
- Simowie nie mogą wychodzić na jogging jeśli ograniczenia kariery Tajnego Agenta nie zostały zdjęte.
- Simowie nie mogą trzymać więcej niż 3 przedmiotów w ekwipunku (Sima).
- Simowie nie mogą przetrzymywać przedmiotów w wyposażeniu domowym (przedmioty automatycznie umieszczane przez kariery lub zdarzenia mogą pozostać).
- Przedmioty znajdujące się w wyposażeniu domowników nie mogą być usunięte lub użyte. UWAGA: Po zdjęciu tego ograniczenia, Simowie mogą tylko umieszczać w gospodarstwie domowym przedmioty, które nie są sprzeczne z innymi niezdjętymi ograniczeniami.
- Jeśli małżonek wprowadza się z więcej niż 3 przedmiotami w ekwipunku, należy zmniejszyć ich ilość niezwłocznie po jego wprowadzeniu.
- Ze względu na otępione komórki mózgowe, Simowie nie wpadli jeszcze na pomysł produkowania niezależnych przedmiotów rzemieślniczych (np. na stole do obróbki drewna).
- Powietrze przyśpiesza wynaturzenia, żadne meble czy inne przedmioty nie mogą być umieszczone na zewnątrz (poza grillem).
- Specjalne interakcje dostępne dzięki nastrojowi skupienia, nie mogą być używane (społeczne i aktywne - takie jak oglądanie skupionych obrazów).
- Simowie nie mogą przygotowywać energetycznych posiłków.
- Simowie nie mogą korzystać z budzących pobudzenie interakcji społecznych. Mogą jednak używać interakcji rozciągania, pompek i brzuszków.
Gdy Sim spełni OBIE ścieżki kariery Guru Techniki i osiągnie
maksymalny poziom umiejętności sportowych, zostają wymyślone nowe techniki
szkoleniowe, przezwyciężające degradację mięśni i mózgu, następujące w wyniku
katastrofy. Wszystkie powyższe ograniczenia zostają zdjęte.
Malarz
- ścieżka patrona sztuki
"Wyobraźnia jest ważniejsza
od wiedzy" - Albert Einstein
Umysł każdego zajął się przetrwaniem, sztuka zniknęła praktycznie z
dnia na dzień. Ludzie bardziej martwią się o swój następny posiłek, niż o
koncert w parku, czy zakup sztuki.
- Nie można nabyć lub umieścić przedmiotów z sekcji Dekoracje ścian.
- Nie można zakupić stolika do rysowania i sztalugi.
- Tylko Sim będący obecnie w karierze malarza może używać sztalugi. Wykonane obrazy można powiesić na ścianach po osiągnięciu poziomu wyboru oddziału. Jeśli zawiedziesz w zdjęciu tych ograniczeń, musisz sprzedać wszystkie obrazy.
Malarz
- ścieżka mistrza malowania rzeczywistości
- Nie można kupować / używać przedmiotów z sekcji dekoracji (z wyjątkiem dekoracji ściennych).
- Nie można wykonywać interakcji przyśpieszonych aurą inspiracji (z wyjątkiem Simów w karierze malarza).
- brak klasycznej sztuki sprawia, że seniorowie starzeją się - brak kultury. Nie możesz kontrolować seniorów (wyjątek: możesz kontrolować założyciela jako seniora - on miał wystarczająco dobre dzieciństwo, by do niego wracać).
- DOTYCZY TYLKO PRZYPADKU JEŚLI OGRANICZENIA PATRONA SZTUKI NIE ZOSTAŁY ZDJĘTE: Tylko Simowie będący w zawodzie malarza mogą używać sztalugi. Wykonane obrazy można umieścić na ścianach po osiągnięciu poziomu, wyboru oddziału. Jeśli zawiedziesz w zdjęciu tych ograniczeń, musisz sprzedać wszystkie obrazy.
Kiedy wspaniały Malarz wyłania się od rodziny, fala kultury zaczyna
się rozchodzić i sztuka powraca do ludzkich umysłów. Ograniczenia Malarza
ścieżki Patrona sztuki - zostają zdjęte.
Pisarz
- ścieżka pisarza
- Simowie nie mogą nabywać ani używać książek. Opcjonalnie: Dla tych, którzy chcą nieco lżejszego wyzwania, można zamówić książki do nauki umiejętności przez komputer. Można zamówić tylko jedną z każdego rodzaju.
- Simowie nie mogą nabywać lub korzystać z biblioteczki.
- Wszystkie książki napisane przez Simów MUSZĄ być publikowane (lub wydane własnym sumptem).
Kiedy wielki Autor wyłoni się z rodziny, fala kultury rozchodzi się i
sztuka powraca do ludzkich umysłów. Ograniczenia Pisarza ścieżki pisać -
zostają zdjęte.
Pisarz
- ścieżka dziennikarza
"Prawda jest mocą"
Scena polityczna jest bałaganem, bardziej niż jest zazwyczaj. Lokalne
władze ciągle targują się o to jak mają wyglądać dostawy i w jakim mają być terminie,
podczas gdy obywatele cierpią. Korupcja się szerzy i są ciągłe straty.
Burmistrz ograniczył dostawy materiałów budowlanych w celu
"oszczędzenia" ich. Zostały uchwalone ciężkie i nieuzasadnione prawa
własności. Co gorsza, urzędy przekonały ludność przestraszonych przetrwałych,
że to dla ich własnego dobra, wykorzystując ich ślepe zaufanie i obniżenie
pewności siebie.
- Domy Simów nie mogą zajmować obszaru większego niż 6x6, reszta parceli nie może być używana.
- Nie wolno umieszczać żadnych przedmiotów poza tym obszarem 6x6, ani modyfikować płytek poza nim.
- Jeden kosz na śmieci, skrzynka pocztowa i kafelki chodnikowe nie liczą się do tego ograniczenia. Te przedmioty mogą znajdować się poza tym 6x6.
- Wyznaczone obszar 6x6 może być gdziekolwiek na parceli, ale kiedy już zostanie wyznaczony, nie może zostać przesunięty.
- Simowie mogą budować w górę, tak długo jak wyższe piętra nie będą przekraczać obszaru 6x6.
- Nie można używać żadnych interakcji budzących pewność siebie.
Kiedy świetny dziennikarz wyłania się z rodziny i rozprzestrzenia prawdę,
powstaje rebelia i polityka zostaje oczyszczona z korupcji. To jest rewolucja.
Materiały budowlane z innych części kraju są dostarczane i rozprowadzane do
tych, którzy jej potrzebują. Skorumpowane prawa własnościowe zostają uchylone.
Ograniczenia kariery Pisarz - dziennikarz zostają zdjęte.
Astronauta
- kosmiczny strażnik
"Po raz kolejny to ciemne
wieki."
Kanalizacja została poważnie uszkodzona w regionie. Woda dostarczana
do domów jest brudna i niezdrowa. Co gorsza, lokalne apteki zostały oczyszczone
przez szabrowników. Rozwiązanie nie może zostać odnalezione na ziemi, a
potrzeba nowych materiałów by uleczyć Simów i wyczyścić wody.
- Prysznice i wanny wszystkich typów nie mogą być kupowane / używane w domach i na parcelach publicznych.
- Stół chemiczny (dla dzieci) nie może być kupowany / używany.
- Kiedykolwiek Simowie robią WooHoo, MUSZĄ wybrać opcję "Staraj się o dziecko". Jeśli nie ma opcji "Staraj się o dziecko" nie mogą Woohoo" (Chyba, że Sim jest już w ciąży lub jest za stary żeby zajść w ciążę, lub są to Simowie tej samej płci). Ta zasada obowiązuje też odwiedzając Simkę kobietę w wieku młoda dorosła, dorosła.
- Możesz zmienić pieluchę dziecka, tylko wtedy , kiedy jest pełna.
- Simowie nie mogą użyć żadnej fontanny w trybie budowania.
- Nie można łowić ryb.
- Nie można kopać ani szukać skarbu (biorąc pod uwagę, że nie można oczyścić radioaktywnego zanieczyszczenia).
Kiedy genialny astronauta znalazł hojne ziemie, możemy oczyścić znowu
wody i mamy ponownie dostęp do medycyny. Ograniczenia Astronauty - kosmicznego
strażnika zostają zdjęte.
Astronauta
- międzygwiezdny przemytnik
"Dlaczego nazywają to
nuklearną zimą? Ponieważ wszystko jest martwe. Śnieg, który widzisz to
toksyczny popiół."
Wszystkie znajdujące się w regionie rośliny są martwe. Nic już nie
rośnie. Naturalne i organiczne jedzenie nie istnieje. Bez roślin trzymających
glebę razem, cały region jest nawiedzany przez burze piaskowe, które zasłaniają
słońce i smagają piachem cały kraj. Reformacja życia może wymagać pomocy z
zewnątrz, nowej fauny i flory by wszystko odrosło... z innej Simowej Ziemi.
- Nie można umieszczać żadnych elementów krajobrazu (kwiaty, krzewy, drzewa).
- Nie można zmienić koloru ziemi (z wyjątkiem ustawienia na brudną kiedy wprowadzasz Sima).
- Nie można kupować żadnych nasion.
- Nie można zakładać ogrodów, ani kupować donic ogrodowych.
- Nie można zbierać dziko rosnących roślin, ponieważ ich owoce (owoce / kwiaty) są toksyczne.
- Nie wolno szukać żab - promieniowanie uczyniło zwierzęta niebezpiecznymi!
- Nie można kupić / używać łuków ślubnych.
- Nie można gotować lub przygotowywać jedzenia, które nie wymaga gotowania (sałatki i płatki).
- Simowie nie mogą nabywać / używać obserwatorium (zbyt mętno, by cokolwiek zobaczyć).
- Domy muszą być budowane na fundamentach lub filarach (nadal możesz umieszczać obiekty na ziemi, ale ściany nie mogą być umieszczone na poziomie gruntu).
- WYJĄTEK: Jeśli na Twojej parceli rośnie roślina śmieciowa, możesz zbierać jej owoce. Jeśli woda została oczyszczona przez Kosmicznego Strażnika, również możesz je sadzić.
Kiedy genialny Międzygwiezdny Przemytnik wyłania się z rodziny,
zostaje wynalezione serum roślinne, które pozwala używać toksycznych popiołów
jako nawozu, bez czynienia samych roślin toksycznymi. Z tą surowicą w szerokiej
dostawie, region zaczyna powracać do życia. Żywność może znowu rosnąć a ludzie
mogą mieć trawniki. Z roślinami znowu spajającymi glebę, szalejące burze
piaskowe ustają, a niebo może być ponownie widoczne. Wszystkie ograniczenia
Astronauty - Międzygwiezdnego przemytnika zostają zdjęte.
Artysta
sceniczny - Satyryk
W tak ponurym i restrykcyjnym świecie, ogólny nastrój Simów jest dość
przykry. Ich potrzeba "rozbawienia" uznawana jest za coś raczej
bezsensownego. Cynizm jest praktycznie wirusowy w tym momencie.
- Simowie nie mogą kupować / używać mikrofonu. Tylko Sim w branży komedii, może mieć ten element i tylko wtedy, gdy wymaga tego jego praca.
- Simowie, nie będący w branży artysty, nie mogą używać interakcji społecznych z kategorii "zabawne".
- Simowie nie mogą używać rozbawiających interakcji.
- Simowie nie mogą kupować / używać zabawek.
- Życie jest tak mdłe, że dekoracje domów (listwy dachowe, okna dekoracyjne), płytki podłogowe i płytki ścienne (farby, tapety i panele) nie mogą być stosowane.
- Simowie nie mogą gotować posiłków budzących rozbawienie.
Po ujawnieniu się w rodzinie wielkiego Komika, rozbawienie zaczyna
wracać do wszystkich Simów dookoła. Ograniczenia kariery Komika zostają zdjęte.
Artysta
sceniczny - Muzyk
- Simowie nie mogą kupować / używać żadnych instrumentów, z wyjątkiem tych z branży muzyka.
- Dzieci nie mogą kupować / używać skrzypiec.
- Simowie nie mogą kupić żadnego radia. Nie trzeba do zakupu radia zdejmować ograniczeń Guru Techniki, jeśli zostaną zdjęte ograniczenia Muzyka.
- Simowie nie mogą grać serenad innym Simom.
- Bez muzyki, życie jest dość nijakie i wszystkie meble oraz wystrój wnętrz muszą być w neutralnych kolorach (biały, szary, beżowy i brązowy).
Kiedy wielki Muzyk wyłania się z rodziny, fala kultury rozprzestrzenia
się wśród ludzi i muzyka zaczyna gościć na nowo w ludzkich umysłach.
Ograniczenia kariery Muzyka zostają zdjęte.
Technologia
Obcych
"Ziemianie są postrzegani
jako dość prymitywni. Jest to kultura, która nadal uważa, że zegarki cyfrowe były
całkiem sprytnym pomysłem. Żałosne."
Sim City używało Technologii Obcych od ponad roku, uzyskawszy ją z
szczątków rozbitych statków kosmicznych. Laboratoria i fabryki korzystające z
tych technologii zostały zniszczone w wybuchu, obca technologia znowu okrywa
się tajemnicą.
- Simowie nie mogą nabywać żadnych nagród aspiracji (w tym również cech).
- Simowie nie mogą włączyć żadnych aur emocjonalnych.
Ograniczenie to może zostać zniesione przez:
- Zebranie wszystkich kolekcji związanych z kosmitami.
NIE MUSISZ znosić tego ograniczenia w celu zakończenia wyzwania.
Technologia Obcych trafia do rąk rodziny po przestudiowaniu tych
wszystkich artefaktów, mogą ponownie uzyskać z niej korzyści.
Powrót do normalności
Niebo jest czyste, mutanci zniknęli. Elektrownie są naprawione i życie
wraca do normy. Rodzina stanowi świadectwo woli i zdolność do przetrwania
Simów. Całe miasto ma ogromny dług wdzięczności wobec wielu przywódców i
bohaterów, którzy pojawili się w Twojej rodzinie. Gratulacje!
Twój wynik to całkowita liczba dni, które upłynęły od rozpoczęcia
Twojego założyciela. Nawet jeśli nie zatrzymałeś wyniku, to imponujące, że
zakończyłeś to wyzwanie!
------------------------------------
Miałam wiele chwil zwątpienia przy tłumaczeniu tego tekstu, bo tekst jest długi i łatwo się poplątać. Ale udało się przetłumaczyć. Poza tym chyba miałam dobre wyczucie czasu, bo akurat ktoś poprosił o to tłumaczenie. Wkrótce powinnam się zabrać za tłumaczenie drugiej wersji tego wyzwania.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
N
A można sobie dodać adrenaliny do wyzwania wybijając mutanty za pomocą MURDER MOD? =P
OdpowiedzUsuńRaczej to by podchodziło pod mod, który daje Ci przewagę nad nieużywającymi go. Ale masz ciekawe zapędy xD Poza tym, kto będzie Ci zaglądał w grę?
UsuńHe he xd
UsuńDziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów
Usuńwow...kiedy do mej głowy dotarła myśl że będę to musiała czytać po angielsku oczy zrobiły się jak piłki do tenisa XD a reakcja to what the fuck?!!!
OdpowiedzUsuńp.s dziękuję za tłumaczenie!!!!
Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com
OdpowiedzUsuńDziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów
OdpowiedzUsuńJeśli jeszcze ktoś tu wchodzi to znalazłam moda na zoombi link: https://sacrificialmods.com/downloads.html
OdpowiedzUsuńTak wiem data. Mod darmowy jest ludki.