poniedziałek, 26 października 2015

The Apocalypse Challege TS4 - Wyzwanie Apokalipsy TS4 PL



Wyzwanie zostało zaadaptowane do TS4 przez Soulangel980 z forum the sims.

.                                                           .
ZASADY
.                                                           .

Poniżej znajduje się zestaw surowych ograniczeń, których rodzina musi przestrzegać. Każdy zestaw ograniczeń jest przywiązany do określonej dziedziny kariery. Gdy Sim osiągnie w tej dziedzinie kariery poziom 10 (z wyjątkiem technologii obcych), ograniczenie zostaje zniesione. Pojedynczy Sim może znieść tylko jedno ograniczenie w swoim życiu (w technologii obcych może być wyjątek i zniesione także ograniczenia w karierze).

  • Tylko Simowie będący częścią rodu w linii krwi od Założyciela przez spadkobierców i ich małżonków mogą odblokować ograniczenia Adoptowany Sim i małżonkowie Simów nie będących spadkobiercami, nie mogą ściągać ograniczeń.
  • Możesz grać tylko z ustawieniem długości życia na normalną.
  • Części zamienne mogą nie brać małżonków i mieć dzieci z innymi (przez wizytowe woohoo, bez wprowadzania do domu), nie mogą znosić ograniczeń.
  • Simowie z gospodarstwa domowego nie mogą spać na zewnątrz.
  • Nie można zmienić aspiracji Sima do czasu jej wypełnienia
  • Jedyne Simy, które mogą wprowadzić się do granej rodziny są Simowie, którzy bezpośrednio przyczyniają się do powstanie nowej generacji (Innymi słowy małżonek każdego spadkobiercy).
  • Kody, mody lub hacki, które dają niesprawiedliwą przewagę nad graczem, który ich nie stosuje są zabronione. Można używać tylko kodów poprawiających błędy (tj resetsim).
  • Jeśli obiekt nie ma wartości (jak zużyta nagroda aspiracji), możesz go usunąć, bez względu na istniejące ograniczenia.
  • Obiekty, które były dozwolone, ale już nie są ze względu na zmianę reguł, mogą być sprzedane w trybie budowania bez poniesienia kary.
  • Aby wygrać wyzwanie, trzeba znieść wszelkie ograniczenia. Jeśli chcesz zatrzymać wynik, policz liczbę dni od dnia kiedy umieściłeś swojego założyciela na jego parceli i dodać 100 punktów za każdą wypełnioną aspirację (nie licząc tych spełnionych zanim Twój założyciel zamieszkał sam). Najłatwiejszym sposobem jest odznaczanie sobie gdzieś, każdego minionego simowego tygodnia.

** Jeśli przypadkowo złamiesz jakąś regułę, po prostu napraw swój błąd - nadrób to i kontynuuj. Tak długo jak to był nieumyślny błąd, nie musisz rozważać przegranej wyzwania.

.                                                           .
Przygotowanie:
.                                                           .

Sugeruje się rozpocząć grę w otoczeniu, gdzie wyburzy się wszystkie parcele (z wyjątkiem publicznych, tj lokali). Przebuduj domy zgodnie z zasadami mieszkaniowymi poniżej, jeśli czujesz się twórczo. Możesz dodać swoje domy lub użyć domów z Galerii z tagiem #apocalypse. Możesz także zaludnić miejsce małżonkami z galerii lub po prostu zaznaczyć opcję "wypełnij puste domy". Upewnij się, że tworzysz nowy zapis gry. Kiedy już wyczyścisz i przygotujesz swój świat, zapisz go tworząc nowy zapis gry, żebyś zawsze mógł zaczynać od tej okolicy, bez ponawiania wszystkiego.

Zabawny pomysł:
Biorąc pod uwagę, że w TS4 nie ma zombie jak w TS2, można dodać kilka rodzin nienaturalnego koloru, a nawet proporcjonalnie do reszty mieszkańców i rozważyć świat pełen radioaktywnych mutantów zamiast zombie.

Zaczynając:
Po pierwsze trzeba stworzyć założyciela. Założycielem może być kobieta lub mężczyzna. Jeśli chcesz grać z estetycznymi zasadami, możesz używać tylko ubrania, które wygląda na zużyte, spłowiałe.

  • Założyciel zaczyna jako dziecko. Musisz stworzyć założyciela w rodzinie, która może mieć tak wielu członków jak chcesz. Jednak możesz grać tylko założycielem (możesz dać pracę rodzicom i kazać im płacić rachunki, ale to wszystko).
  • Możesz wybudować swój dom jeśli chcesz (kody niedozwolone) i grać normalnie w tej chwili.
  • Twój założyciel może opublikować dowolną książkę będąc dzieckiem.
  • Graj przez lata dziecięce i nastoletnie. Po dotarciu do wieku młody dorosły, w chwili gdy wybierasz ostatnią cechę i aspirację (wybieraj ostrożnie!), Musisz przenieść Sima na parcelę na, której będziesz grać wyzwanie.
  • Parcela na której mieszkałeś jako dziecko musi zostać wyburzona, a reszta rodziny eksmitowana. Apokalipsa dzieje się podczas twojej przeprowadzki. Jeśli chcesz aby było bardziej dramatycznie, możesz zabić swoją rodzinę.

UWAGA: Jeśli chcesz większego wyzwania, zacznij jako nastolatek lub młody dorosły!

Wyprowadzka:

  • Parcela rodziny musi znajdować się na pustyni lub zestawie brudnych płytek (pokryj ją płytkami jeśli używasz Willow Creek). Wprowadź się na dużą pustą parcelę (jedną z parcel w drogim sąsiedztwie Wierzbowej Zatoczki lub Oazy Zdrój).
  • Na działce nie może być żadnych drzew, kwiatów i krzewów.
  • Należy zbudować strukturę z co najmniej 4 ścian, dachu i drzwi. Musisz trzymać się z daleka od zanieczyszczonego powietrza! Musisz również użyć fundamentów (więc też małe schody przed domem), bo ziemia jest nadal pokryta radioaktywnym pyłem. Budowa domu na palach także działa.
  • Możesz ewentualnie użyć kempingu na pustej działce. Nadal nie może być roślinności, ale możesz użyć dowolnych siedzeń i mebli ogrodowych z Ucieczki w Plener. Możesz mieć tylko jeden namiotu do czasu aż urodzą się dzieci, wtedy możesz zakupić drugi. Maksimum to posiadanie 2 namiotów. Nie możesz zmienić swojego wyboru jeśli już raz zdecydujesz się na kemping lub budowę kryjówki.
  • Żadnych dekoracji, żadnego rodzaju w domu (farby, podłogi, dach itd.).

WAŻNE: Bądź świadom swojego wyboru pierwszej kariery, niektórzy będą musieli znieść ograniczenia w celu postępu tak jak pisarz i malarz!

.                                                           .
OGRANICZENIA
.                                                           .

Beznadzieja

"Lepiej jest zapalić jedną świecę, niż przeklinać ciemność."

Fizyczne skutki nuklearnej zimy są jasne, ale to tylko połowa zniszczeń. Uszkodzenie mentalności ludzi i ich siły woli jest również wielkie. Ludzie zaczynają tracić nadzieję i zaczyna się rozpacz. Ludzie nie mają motywacji by wiązać się razem lub opuszczać schrony, które zrobili.

  • Nie możesz wprowadzić lub poślubić żadnego Sima.
  • Nie możesz starać się o dziecko.

Gdy założyciel osiągnie szczyt kariery (JAKIEJKOLWIEK kariery, nie ma znaczenia której), pokazuje obszar, w którym najgorsze minęło i sprawy zaczynają mieć się lepiej. Kilku Simów skłonnych ryzykować życiem podróżuje ulicami, by nieść do nowych regionów promyk nadziei. Możesz wprowadzić/poślubić wybranka dla Twojego założyciela i przyszłych spadkobierców. Nadal jesteś ograniczony do poruszania tylko tymi, którzy przyczyniają się do powstania kolejnego pokolenia.
UWAGA: Dla tych, którzy wolą łatwiejszą drogę, możesz znieść beznadzieję po osiągnięciu rozgałęzienia wybranej kariery zawodowej.


Sportowiec - jakakolwiek ścieżka

"Idź wołać o pomoc, nikt nie będzie słuchać."

Lokalne oddziały policji i straży pożarnej są w rozsypce i nie są w stanie wykonywać swojej pracy. Silny wiatr anarchii i bezprawia ogarnął region. Gwałtowne gangi anarchistów żerują na starych i słabych.

  • Twoi Simowie nie mogą kupić wykrywacza dymu, ani zraszaczy przeciwpożarowych (systemu przeciwpożarowego).
  • Dzieci, nastolatkowie i seniorzy, którzy mają mniej niż 10 poziom umiejętności sportowych, nie mogą opuszczać parceli z żadnego powodu, wliczając pójście do pracy lub inne społeczności (z wyjątkiem szkoły, te mają pancerne autobusy).
    • Seniorzy nie potrzebują 10 poziomu umiejętności sportowych, żeby się wyprowadzić.
  • Twoje połączenie z światem jest uszkodzone, nie możesz wezwać pomocy (ani używać telefonu do rozmowy, sms'ów, dzwonić na infolinię pocieszycieli lub innego połączenia z wyjątkiem zaproszenia ukochanej osoby do siebie).
  • Nie możesz kupić sprzętu do ćwiczeń.
  • Simowie w tej karierze mogą iść biegać, ale tylko do momentu wymaksowania kariery.
  • Simowie nie mogą brać wakacji w Granitowych Kaskadach (Nie trzeba znosić ograniczeń przez karierę Tajnego Agenta, żeby wziąć wakacje, kiedy spełnisz karierę Sportowca).

Kiedy wspaniały Sportowiec wyłoni się z rodziny, jego siła jest użyta do czyszczenia ulic i porządek zostaje przywrócony. Policja i strażacy po raz kolejny pomagają ludziom. Ograniczenia Sportowca zostają zdjęte.


Tajny Agent - Jakakolwiek branża

"Rząd przypomina wszystkim obywatelom, aby zablokować drzwi i pozostać w domach."

Tłumy radioaktywnych mutantów błąkających się po ulicach sprawiają, że niebezpiecznie jest podróżować wszędzie poza kilkoma wybranymi autostradami. Dzielnice są tak rozproszone, że nikt nie jest skłonny podjąć ryzyka podróży, żeby po prostu spotkać się z przyjaciółmi. Ale co tłum mutantów może zrobić przeciwko najlepszym w zawodach nikczemności? Nic poza użyteczną asystą, naprawdę...

  • Simowie nie mogą podróżować do żadnej części społeczności lub domów sąsiadów (ale Twoi młodzi dorośli i dorośli Simowie mogą chodzić po Twoim bezpośrednim sąsiedztwie).
  • Nie możesz zaprosić do siebie żadnego Sima z dwoma wyjątkami:
    • Simowie mogą zaprosić do siebie innych Simów z którymi się umawiają lub są zaręczeni (Prawdziwa miłość nie zna strachu).
  • Te ograniczenia mają również zastosowanie do przyjęć, wycieczek i randek jeśli są dostępne.
  • Możesz nadal przywoływać i socjalizować się z spacerującymi Simami jak zwykle.
  • Simowie nie mogą się wyprowadzić z domu.
  • Jeśli nie możesz wychodzić z domu, nie możesz użyć żadnej interakcji sprzedaży obiektów.
  • Nie możesz wynająć usługi sprzątania.
  • Simowie w tej karierze mogą wychodzić biegać, ale tylko do czasu, aż zdobędą ostatni poziom kariery.

Kiedy nieustraszony Agent z rodziny poskramia zmutowane hordy, ulice stają się znowu bezpieczne, można znowu podróżować i ograniczenia Tajnego Agenta zostają zdjęte.


Kulinarne - Mistrz kuchni

"Głód jest najlepszą przyprawą."

Przewody gazowe i sieci energetyki zostały poważnie uszkodzone. Używanie kuchenki gazowej lub elektrycznej niesie ze sobą zbyt duże ryzyko. Poziom promieniowania jest zbyt wysoki, by ryzykować użycie kuchenki mikrofalowej. Jedzenie jest rzadkością. Jakość żywności Simów jest bardzo słaba i może poprowadzić niektórych do choroby. Kawa jest teraz rzadkością w regionie, ze względu na przerwy w dostawach. Świeże jedzenie nie istnieje.

  • Simowie nie mogą ani nabyć ani używać przedmiotów z kategorii Kuchenki lub małe sprzęty AGD, z wyjątkiem najtańszego grilla.
  • Dołączenie do tej kariery odblokowuje zamawianie książek o miksologii.
  • Możesz kupić tylko najtańszą lodówkę.
  • Można też nabyć chłodziarkę, ale może być używana tylko raz dziennie na Sima, aż do czasu, gdy kucharz zacznie racjonować żywność.
  • Możesz przygotować jedzenie raz na Sima dziennie. Kiedy dowolny Sim przygotował jedzenie, żaden inny nie może tego zrobić do końca dnia. Liczy się to również w przypadku, gdy Sim przygotuje posiłek tylko dla jednej osoby.
  • Niemowlęta muszą być karmione piersią.
  • Simowie nie mogą przechowywać resztek.
  • Simowie nie mogą przygotowywać jedzenia na parcelach publicznych lub jeść na nich jedzenia.
  •  Nie można zamawiać Pizzy.
  • Nie można kupować i używać fabryki do ciastek.
  • Simowie nie mogą trzymać jedzenia w wyposażeniu.

Zdjęcie pierwszego ograniczenia:
Gdy Sim dołącza do kulinarnej branży, można kupić tanią kuchenkę i Twój Sim może na niej gotować. Wszystkie posiłki muszą być gotowane, do czasu aż ograniczenie zostanie zdjęte. tylko Sim z branży kulinarnej może korzystać z kuchenki. Mogą również gotować więcej niż raz dziennie, ale tylko jeden posiłek może zostać podany (dodatkowe posiłki są usuwane). Jeśli Twój Sim zawiedzie przy znoszeniu ograniczeń, kuchenkę należy sprzedać.

Kiedy Mistrz Kuchni wyłania się z rodziny, zostają wymyślone nowe sposoby przechowywania żywności. Simowie uczą się lepszych sposobów gotowania sztucznego jedzenia i jak naprawić okablowanie sprzętów rodziny, dzięki czemu mogą zostać one ponownie użyte. Wszystkie ograniczenia kulinarne zostają zdjęte.


Kulinarne - Miksologia (TRZEBA NAJPIERW WYPEŁNIĆ ŚCIEŻKĘ SZEFA KUCHNI)

"To koniec światy, a ty nosisz TO?"

Simowie nie dbają już o wygląd zewnętrzny ani status społeczny. Raczej wolą być najedzeni i bezpieczni niż ładni. Kosmetyki, środki pielęgnacji włosów, a także sklepy odzieżowe, wszystkie zostały zgarnięte przez szabrowników lub zniszczone. Nikt nie chce wydawać pieniędzy, aby sprowadzić te rzeczy z powrotem do regionu. W rezultacie wygląd Simów i zwyczaje społeczne zmieniły się na gorsze, prowadząc w większości do trzymania się z dala od siebie. Duże zgromadzenia, spotkania społeczne, brunch'e i przyjęcia praktycznie zanikły.

  • Simowie mogą tylko Ćwiczyć Przemowy na lustrze.
  • Simowie nie mogą kupić baru, dopóki nie dołączą do kariery kulinarnej i tylko Simowie w tej karierze, mogą korzystać z baru.
  • Simowie nie mogą pić napojów (nawet tych z lodówki)
  • Simowie nie mogą urządzać przyjęć żadnego rodzaju.
  • Simowie nie mogą chodzić na randki.
  • Simowie nie mogą nosić akcesoriów, kapeluszy, tatuaży ani makijażu.
  • Simowie nie mogą żadnego urządzenia do parzenia napojów.

Kiedy Simowie kupili nowe tematy i wystroili się, są znowu wystarczająco pewni siebie, żeby organizować spotkania towarzyskie i zaprezentować swój nowy wygląd. Wszystkie ograniczenia kulinarne z ścieżki Miksologii zostają zdjęte.


Przestępca - Jakakolwiek ścieżka

"Ładne masz miejsce. Nie chciałbym, zobaczyć jak stanie się z nim coś złego."

Miejscowa rodzina zajmująca się zorganizowaną przestępczością wykorzystuje bezprawie w regionie, by chronić gangsterów. Joey "Grzebień" i jego zbiry zmuszają ludzi do płacenia ogromnych sum, aby upewnić się, że nie dzieje się nic "złego", przez co kilka rodzin już opuściło swoje posesje. Podczas, gdy niektórzy starają się walczyć z tłumem, większość po prostu się poddaje i płaci.

  • Nie możesz użyć żadnej nagrody za wypełnienie kariery, bez względu na zniesione wcześniej ograniczenia, ponieważ to może zainteresować przestępców, by Cię okradli!
  • Ponieważ mafia kontroluje pozostałe centra produkcyjne, nie odnoszą się dobrze do rodzin posiadających za dużo własnoręcznie stworzonych przedmiotów. Możesz mieć tylko 1 stworzony przez Simów obiekt z każdej kategorii na parceli lub w wyposażeniu Simów.
  • Możesz kupować tylko najtańsze wersje każdego rodzaju mebli (krzesła, sofy, kanapy, stoły, lady).
  • Nie można błagać Kosiarza o życie dla Simów, ma on wiążącą umowę z mafią.
  • Nie można wprowadzać duchów lub przenosić ich urn/grobowców, z miejsca gdzie sie pojawiły (wyjątkiem są zbugowane duchy, w razie takiego bugu, możesz przenieść grobowce do wyposażenia Simów do czasu aż bug nie będzie już działał).

Pierwszy członek rodziny osiąga szczyt podziemia stając się częścią "rodziny" mafii. Ograniczenia Przestępcy zostają zdjęte.


Biznes - Jakakolwiek ścieżka

"Białe gorące żelazo, czerwone gorące żelazo, białe czarne żelazo. Smak żelaza, zapach żelaza i wszędzie dźwięk żelaza." - Samotnia

Organy rządu nie są w stanie egzekwować prawa sprawiedliwości pracy i prowadzący firmy źle traktują swoich pracowników, którzy są zdesperowani, aby utrzymać swoje miejsca pracy. Standardy pracy poszły w błoto. Aby od nowa ruszyć sprawy, Sim musi użyć mniej niż politycznie poprawnych sposobów na zmianę rzeczy.

  • Simowie nie mogą korzystać z dni urlopu.
  • Simowie, którzy przegapili jeden dzień pracy z jakiegoś powodu, muszą zrezygnować z pracy.
  • Jeśli Sim straci pracę w karierze z jakiegokolwiek powodu (na przykład: Sim który został zwolniony lub odszedł z pracy w karierze kulinarnej jako młody dorosły, nigdy nie może podjąć pracy w karierze kulinarnej, nawet jeśli stanie się dorosłym lub seniorem). To tyczy się OBU ścieżek kariery.
  • Seniorzy nie mogą przejść na emeryturę, muzą odejść z pracy, jeśli chcą przestać pracować.
  • Nie można ignorować okna wydarzenia w pracy, MUSISZ wybrać jedną z dwóch opcji.
  • Nastolatkowie nie mogą ubiegać się o pracę na pół etatu.

Kiedy Sim z rodziny łączy siły z Przestępcą - ścieżka wyroczni, Rząd nie ma wyboru, musi się ugiąć i naprostować sprawy by funkcjonowały ponownie. Precz z korporacyjnymi protokołami! Ograniczenia Biznesu zostają zdjęte.


Guru Techniki - ścieżka przedsiębiorcy ze start-upem

"Każda wystarczająco dobra technologia jest nie do odróżnienia od magii" - Arthur C. Clark

Bez działającej bez skazy sieci energetycznych i zaawansowanych firm elektronicznych, zaawansowane technologicznie gadżety, które kiedyś służyły Simom, wymknęły się dziś poza zasięg ludzkości. Technologia zrobiła duży krok wstecz.

  • Simowie nie mogą kupować ani używać niczego z działu Elektronika. Radio także wymaga kariery - muzyka. Kariera musi zostać spełniona do zakupu.
  • Jedyny komputer, który masz prawo posiadać służy tylko jako maszyna do pisania. Można korzystać z komputera tylko, żeby pisać książki (Jeśli Sim automatycznie zacznie grać na nim w gry, po prostu anuluj operację).
    • Tylko Sims w karierze Guru techniki może korzystać z komputera również po to, żeby programować i grać w gry wideo (można grać tylko w pierwsze dostępne gry) - sieć nie istnieje, więc nie ma przeglądania sieci, rozmów na czacie lub e-maila.
  • Simowie nie mogą nabywać i używać niczego z kategorii Oświetlenie.
  • Simowie nie mogą grać w gry i przeglądać stron internetowych na swoich telefonach.
  • Nie możesz kupić mikroskopu.

Kiedy wielki przedsiębiorca wyłania się z rodziny, wiedza o znanej technologii zostaje przywrócona w regionie, więc znowu mogą być produkowane różne gadżety. Sieci energetyczne zostają naprawione, co wystarczy, aby wykorzystać te gadżety w domu. Istnieje również przełom w technologii, wynalezienie czegoś co odzwierciedla technologię uzyskaną od obcych. Możesz wybrać 1 rodzaj nagrody aspiracji. Każdy Sim może teraz kupić i użyć tego jednego typu nagród aspiracji, nawet jeśli nie zdjęto ograniczeń Technologii Obcych. Tylko Sim osiągający szczyt kariery Guru Techniki w ścieżce przedsiębiorcy ze start-upem może wprowadzić jedną nagrodę aspiracji. Inni Simowie osiągając szczyt tej kariery nie mogą wprowadzić dodatkowych nagród aspiracji.


Guru Techniki - ścieżka E-sportsmena i w pełni rozwinięte umiejętności sportowe

"Tylko siła umysłu i ciała może przekroczyć najtrudniejsze konflikty."

Promieniowanie w powietrzu osłabia mięśnie i kości. W rezultacie mięśnie i mózg ulegają zwyrodnieniom. Nawet proste zadania fizyczne stają się niemożliwe.

  • Tylko Sim w karierze Guru Techniki może używać komputera. Możne kupić tylko najtańszy komputer i korzystać z niego tylko do gier wideo i programowania. Wyjątek Jeśli inne ograniczenia Guru Techniki zostały zniesione. ZDJĘCIE OGRANICZEŃ NIE ODBLOKOWUJE KOMPUTERA DLA WSZYSTKICH SIMÓW.
  • Sprzęt do ćwiczeń nie może być ani kupowany, ani używany.
  • Simowie nie mogą wychodzić na jogging jeśli ograniczenia kariery Tajnego Agenta nie zostały zdjęte.
  • Simowie nie mogą trzymać więcej niż 3 przedmiotów w ekwipunku (Sima).
  • Simowie nie mogą przetrzymywać przedmiotów w wyposażeniu domowym (przedmioty automatycznie umieszczane przez kariery lub zdarzenia mogą pozostać).
  • Przedmioty znajdujące się w wyposażeniu domowników nie mogą być usunięte lub użyte. UWAGA: Po zdjęciu tego ograniczenia, Simowie mogą tylko umieszczać w gospodarstwie domowym przedmioty, które nie są sprzeczne z innymi niezdjętymi ograniczeniami.
  • Jeśli małżonek wprowadza się z więcej niż 3 przedmiotami w ekwipunku, należy zmniejszyć ich ilość niezwłocznie po jego wprowadzeniu.
  • Ze względu na otępione komórki mózgowe, Simowie nie wpadli jeszcze na pomysł produkowania niezależnych przedmiotów rzemieślniczych (np. na stole do obróbki drewna).
  • Powietrze przyśpiesza wynaturzenia, żadne meble czy inne przedmioty nie mogą być umieszczone na zewnątrz (poza grillem).
  • Specjalne interakcje dostępne dzięki nastrojowi skupienia, nie mogą być używane (społeczne i aktywne - takie jak oglądanie skupionych obrazów).
  • Simowie nie mogą przygotowywać energetycznych posiłków.
  • Simowie nie mogą korzystać z budzących pobudzenie interakcji społecznych. Mogą jednak używać interakcji rozciągania, pompek i brzuszków.

Gdy Sim spełni OBIE ścieżki kariery Guru Techniki i osiągnie maksymalny poziom umiejętności sportowych, zostają wymyślone nowe techniki szkoleniowe, przezwyciężające degradację mięśni i mózgu, następujące w wyniku katastrofy. Wszystkie powyższe ograniczenia zostają zdjęte.


Malarz - ścieżka patrona sztuki

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" - Albert Einstein

Umysł każdego zajął się przetrwaniem, sztuka zniknęła praktycznie z dnia na dzień. Ludzie bardziej martwią się o swój następny posiłek, niż o koncert w parku, czy zakup sztuki.

  • Nie można nabyć lub umieścić przedmiotów z sekcji Dekoracje ścian.
  • Nie można zakupić stolika do rysowania i sztalugi.
  • Tylko Sim będący obecnie w karierze malarza może używać sztalugi. Wykonane obrazy można powiesić na ścianach po osiągnięciu poziomu wyboru oddziału. Jeśli zawiedziesz w zdjęciu tych ograniczeń, musisz sprzedać wszystkie obrazy.


Malarz - ścieżka mistrza malowania rzeczywistości


  • Nie można kupować / używać przedmiotów z sekcji dekoracji (z wyjątkiem dekoracji ściennych).
  • Nie można wykonywać interakcji przyśpieszonych aurą inspiracji (z wyjątkiem Simów w karierze malarza).
  • brak klasycznej sztuki sprawia, że seniorowie starzeją się - brak kultury. Nie możesz kontrolować seniorów (wyjątek: możesz kontrolować założyciela jako seniora - on miał wystarczająco dobre dzieciństwo, by do niego wracać).
  • DOTYCZY TYLKO PRZYPADKU JEŚLI OGRANICZENIA PATRONA SZTUKI NIE ZOSTAŁY ZDJĘTE: Tylko Simowie będący w zawodzie malarza mogą używać sztalugi. Wykonane obrazy można umieścić na ścianach po osiągnięciu poziomu, wyboru oddziału. Jeśli zawiedziesz w zdjęciu tych ograniczeń, musisz sprzedać wszystkie obrazy.

Kiedy wspaniały Malarz wyłania się od rodziny, fala kultury zaczyna się rozchodzić i sztuka powraca do ludzkich umysłów. Ograniczenia Malarza ścieżki Patrona sztuki - zostają zdjęte.


Pisarz - ścieżka pisarza

  • Simowie nie mogą nabywać ani używać książek. Opcjonalnie: Dla tych, którzy chcą nieco lżejszego wyzwania, można zamówić książki do nauki umiejętności przez komputer. Można zamówić tylko jedną z każdego rodzaju.
  • Simowie nie mogą nabywać lub korzystać z biblioteczki.
  • Wszystkie książki napisane przez Simów MUSZĄ być publikowane (lub wydane własnym sumptem).

Kiedy wielki Autor wyłoni się z rodziny, fala kultury rozchodzi się i sztuka powraca do ludzkich umysłów. Ograniczenia Pisarza ścieżki pisać - zostają zdjęte.


Pisarz - ścieżka dziennikarza

"Prawda jest mocą"

Scena polityczna jest bałaganem, bardziej niż jest zazwyczaj. Lokalne władze ciągle targują się o to jak mają wyglądać dostawy i w jakim mają być terminie, podczas gdy obywatele cierpią. Korupcja się szerzy i są ciągłe straty. Burmistrz ograniczył dostawy materiałów budowlanych w celu "oszczędzenia" ich. Zostały uchwalone ciężkie i nieuzasadnione prawa własności. Co gorsza, urzędy przekonały ludność przestraszonych przetrwałych, że to dla ich własnego dobra, wykorzystując ich ślepe zaufanie i obniżenie pewności siebie.

  • Domy Simów nie mogą zajmować obszaru większego niż 6x6, reszta parceli nie może być używana.
  • Nie wolno umieszczać żadnych przedmiotów poza tym obszarem 6x6, ani modyfikować płytek poza nim.
  • Jeden kosz na śmieci, skrzynka pocztowa i kafelki chodnikowe nie liczą się do tego ograniczenia. Te przedmioty mogą znajdować się poza tym 6x6.
  • Wyznaczone obszar 6x6 może być gdziekolwiek na parceli, ale kiedy już zostanie wyznaczony, nie może zostać przesunięty.
  • Simowie mogą budować w górę, tak długo jak wyższe piętra nie będą przekraczać obszaru 6x6.
  • Nie można używać żadnych interakcji budzących pewność siebie.

Kiedy świetny dziennikarz wyłania się z rodziny i rozprzestrzenia prawdę, powstaje rebelia i polityka zostaje oczyszczona z korupcji. To jest rewolucja. Materiały budowlane z innych części kraju są dostarczane i rozprowadzane do tych, którzy jej potrzebują. Skorumpowane prawa własnościowe zostają uchylone. Ograniczenia kariery Pisarz - dziennikarz zostają zdjęte.


Astronauta - kosmiczny strażnik

"Po raz kolejny to ciemne wieki."

Kanalizacja została poważnie uszkodzona w regionie. Woda dostarczana do domów jest brudna i niezdrowa. Co gorsza, lokalne apteki zostały oczyszczone przez szabrowników. Rozwiązanie nie może zostać odnalezione na ziemi, a potrzeba nowych materiałów by uleczyć Simów i wyczyścić wody.

  • Prysznice i wanny wszystkich typów nie mogą być kupowane / używane w domach i na parcelach publicznych.
  • Stół chemiczny (dla dzieci) nie może być kupowany / używany.
  • Kiedykolwiek Simowie robią WooHoo, MUSZĄ wybrać opcję "Staraj się o dziecko".  Jeśli nie ma opcji "Staraj się o dziecko" nie mogą Woohoo" (Chyba, że Sim jest już w ciąży lub jest za stary żeby zajść w ciążę, lub są to Simowie tej samej płci). Ta zasada obowiązuje też odwiedzając Simkę kobietę w wieku młoda dorosła, dorosła.
  • Możesz zmienić pieluchę dziecka, tylko wtedy , kiedy jest pełna.
  • Simowie nie mogą użyć żadnej fontanny w trybie budowania.
  • Nie można łowić ryb.
  • Nie można kopać ani szukać skarbu (biorąc pod uwagę, że nie można oczyścić radioaktywnego zanieczyszczenia).

Kiedy genialny astronauta znalazł hojne ziemie, możemy oczyścić znowu wody i mamy ponownie dostęp do medycyny. Ograniczenia Astronauty - kosmicznego strażnika zostają zdjęte.


Astronauta - międzygwiezdny przemytnik

"Dlaczego nazywają to nuklearną zimą? Ponieważ wszystko jest martwe. Śnieg, który widzisz to toksyczny popiół."

Wszystkie znajdujące się w regionie rośliny są martwe. Nic już nie rośnie. Naturalne i organiczne jedzenie nie istnieje. Bez roślin trzymających glebę razem, cały region jest nawiedzany przez burze piaskowe, które zasłaniają słońce i smagają piachem cały kraj. Reformacja życia może wymagać pomocy z zewnątrz, nowej fauny i flory by wszystko odrosło... z innej Simowej Ziemi.

  • Nie można umieszczać żadnych elementów krajobrazu (kwiaty, krzewy, drzewa).
  • Nie można zmienić koloru ziemi (z wyjątkiem ustawienia na brudną kiedy wprowadzasz Sima).
  • Nie można kupować żadnych nasion.
  • Nie można zakładać ogrodów, ani kupować donic ogrodowych.
  • Nie można zbierać dziko rosnących roślin, ponieważ ich owoce (owoce / kwiaty) są toksyczne.
  • Nie wolno szukać żab - promieniowanie uczyniło zwierzęta niebezpiecznymi!
  • Nie można kupić / używać łuków ślubnych.
  • Nie można gotować lub przygotowywać jedzenia, które nie wymaga gotowania (sałatki i płatki).
  • Simowie nie mogą nabywać / używać obserwatorium (zbyt mętno, by cokolwiek zobaczyć).
  • Domy muszą być budowane na fundamentach lub filarach (nadal możesz umieszczać obiekty na ziemi, ale ściany nie mogą być umieszczone na poziomie gruntu).
  • WYJĄTEK: Jeśli na Twojej parceli rośnie roślina śmieciowa,  możesz zbierać jej owoce. Jeśli woda została oczyszczona przez Kosmicznego Strażnika, również możesz je sadzić.

Kiedy genialny Międzygwiezdny Przemytnik wyłania się z rodziny, zostaje wynalezione serum roślinne, które pozwala używać toksycznych popiołów jako nawozu, bez czynienia samych roślin toksycznymi. Z tą surowicą w szerokiej dostawie, region zaczyna powracać do życia. Żywność może znowu rosnąć a ludzie mogą mieć trawniki. Z roślinami znowu spajającymi glebę, szalejące burze piaskowe ustają, a niebo może być ponownie widoczne. Wszystkie ograniczenia Astronauty - Międzygwiezdnego przemytnika zostają zdjęte.


Artysta sceniczny - Satyryk

W tak ponurym i restrykcyjnym świecie, ogólny nastrój Simów jest dość przykry. Ich potrzeba "rozbawienia" uznawana jest za coś raczej bezsensownego. Cynizm jest praktycznie wirusowy w tym momencie.

  • Simowie nie mogą kupować / używać mikrofonu. Tylko Sim w branży komedii, może mieć ten element i tylko wtedy, gdy wymaga tego jego praca.
  • Simowie, nie będący w branży artysty, nie mogą używać interakcji społecznych z kategorii "zabawne".
  • Simowie nie mogą używać rozbawiających interakcji.
  • Simowie nie mogą kupować / używać zabawek.
  • Życie jest tak mdłe, że dekoracje domów  (listwy dachowe, okna dekoracyjne), płytki podłogowe i płytki ścienne (farby, tapety i panele) nie mogą być stosowane.
  • Simowie nie mogą gotować posiłków budzących rozbawienie.

Po ujawnieniu się w rodzinie wielkiego Komika, rozbawienie zaczyna wracać do wszystkich Simów dookoła. Ograniczenia kariery Komika zostają zdjęte.


Artysta sceniczny - Muzyk

  • Simowie nie mogą kupować / używać żadnych instrumentów, z wyjątkiem tych z branży muzyka.
  • Dzieci nie mogą kupować / używać skrzypiec.
  • Simowie nie mogą kupić żadnego radia. Nie trzeba do zakupu radia zdejmować ograniczeń Guru Techniki, jeśli zostaną zdjęte ograniczenia Muzyka.
  • Simowie nie mogą grać serenad innym Simom.
  • Bez muzyki, życie jest dość nijakie i wszystkie meble oraz wystrój wnętrz muszą być w neutralnych kolorach (biały, szary, beżowy i brązowy).

Kiedy wielki Muzyk wyłania się z rodziny, fala kultury rozprzestrzenia się wśród ludzi i muzyka zaczyna gościć na nowo w ludzkich umysłach. Ograniczenia kariery Muzyka zostają zdjęte.


Technologia Obcych

"Ziemianie są postrzegani jako dość prymitywni. Jest to kultura, która nadal uważa, że zegarki cyfrowe były całkiem sprytnym pomysłem. Żałosne."

Sim City używało Technologii Obcych od ponad roku, uzyskawszy ją z szczątków rozbitych statków kosmicznych. Laboratoria i fabryki korzystające z tych technologii zostały zniszczone w wybuchu, obca technologia znowu okrywa się tajemnicą.

  • Simowie nie mogą nabywać żadnych nagród aspiracji (w tym również cech).
  • Simowie nie mogą włączyć żadnych aur emocjonalnych.

Ograniczenie to może zostać zniesione przez:

  • Zebranie wszystkich kolekcji związanych z kosmitami.

NIE MUSISZ znosić tego ograniczenia w celu zakończenia wyzwania.

Technologia Obcych trafia do rąk rodziny po przestudiowaniu tych wszystkich artefaktów, mogą ponownie uzyskać z niej korzyści.


Powrót do normalności

Niebo jest czyste, mutanci zniknęli. Elektrownie są naprawione i życie wraca do normy. Rodzina stanowi świadectwo woli i zdolność do przetrwania Simów. Całe miasto ma ogromny dług wdzięczności wobec wielu przywódców i bohaterów, którzy pojawili się w Twojej rodzinie. Gratulacje!

Twój wynik to całkowita liczba dni, które upłynęły od rozpoczęcia Twojego założyciela. Nawet jeśli nie zatrzymałeś wyniku, to imponujące, że zakończyłeś to wyzwanie!



------------------------------------
Miałam wiele chwil zwątpienia przy tłumaczeniu tego tekstu, bo tekst jest długi i łatwo się poplątać. Ale udało się przetłumaczyć. Poza tym chyba miałam dobre wyczucie czasu, bo akurat ktoś poprosił o to tłumaczenie. Wkrótce powinnam się zabrać za tłumaczenie drugiej wersji tego wyzwania.
Pozdrawiam
N

8 komentarzy:

  1. A można sobie dodać adrenaliny do wyzwania wybijając mutanty za pomocą MURDER MOD? =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej to by podchodziło pod mod, który daje Ci przewagę nad nieużywającymi go. Ale masz ciekawe zapędy xD Poza tym, kto będzie Ci zaglądał w grę?

      Usuń
    2. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. wow...kiedy do mej głowy dotarła myśl że będę to musiała czytać po angielsku oczy zrobiły się jak piłki do tenisa XD a reakcja to what the fuck?!!!

    p.s dziękuję za tłumaczenie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli jeszcze ktoś tu wchodzi to znalazłam moda na zoombi link: https://sacrificialmods.com/downloads.html
    Tak wiem data. Mod darmowy jest ludki.

    OdpowiedzUsuń