sobota, 10 października 2015

Przetrwasz? - Will You Survive? [Challenge] TS4


Wyzwanie zostało stworzone przez LonleySimmer z forum thesims.com oraz przystosowane do The Sims 4 przez JesxSims z tego samego forum (linki do obu na końcu artykułu).


Fabuła
Nie ufaj nikomu... Nie mów nikomu.. Nie patrz na nikogo.  To są zasady, które od rozpoczęcia działań wojennych obowiązują zawsze. Żyjesz w sklepie z żywnością i wodą (podstawowe artykuły). Przetrwałeś do momentu, kiedy stado zombie podeszło do Twojej "bazy". Udało Ci się uciec, ale nie zabrałeś ze sobą żadnego zaopatrzenia. W oddali widać dwie postacie. Idą w Twoją stronę, ale cię nie widzą... Ukrywasz się... Kiedy przechodzą obok zdajesz sobie sprawę, że są to dwie dziewczyny (lub dwoje chłopaków - to zależy od Ciebie): Dwoje dzieci. Czy odważysz się do nich odezwać lub im pomóc? Łamiesz zasady, których trzymałeś się przez całe swoje życie i bez żadnej kontroli mówisz "Cześć". One z kolei odwracają się w Twoją stronę i zaczynają do Ciebie mówić. Są głodne, odwodnione i przestraszone. Przyłączają się do Ciebie i znajdujecie niewielką ale stabilną stodołę. Decydujesz się zostać tam na noc. Rano uświadamiasz sobie, że jedno z dzieci zostało ugryzione. Jak mogłeś być tak głupi? Pozwalasz zainfekowanej dziewczynce iść ze sobą i jeść Twoje jedzenie. Lecz ona Ci wyjaśnia, że została ugryziona dwa tygodnie temu. Nie wierzysz jej, ale decydujesz się pozwolić jej zostać. Jeden zły ruch i ona jest martwa.

Twój Cel:
Musisz utrzymać dziewczynkę i jej siostrę przy życiu, do czasu aż obie będą na tyle dorosłe, aby przejść testy i lekarstwa mogły być wykonane. Wyzwanie kończy się kiedy obie dziewczyny osiągną wiek młoda dorosła.

Zasady:
Idź do zarządzania światami i zniszcz wiele parceli publicznych i domów. Stwórz swojego głównego Sima. Może to być tak samo mężczyzna jak i kobieta. Możesz wybrać ich ubiór i wygląd. Jedyne zasady, których musisz przestrzegać to posiadanie cechy "Samotnik". Samemu możesz wybrać inne cechy. Stwórz kolejnego Sima, może być kobietą lub mężczyzną, ale musi być dzieckiem. Nie możesz wybrać żadnej cechy jaką byś chciał, możesz zadecydować co nosi i jak wygląda. Następnie należy stworzyć jej/ jego brata/ siostrę.

Twoja baza musi posiadać:
  • Trzy tanie łóżka
  • Kanapę
  • Jedną wannę i toaletę
  • NIE MOŻESZ mieć kuchenki/pieca, musisz znaleźć pożywienie w inny sposób.
  • Rozmiar bazy zalezy od Ciebie.


Pieniądze:
Bez pracy.
...
...
To tyle ^_^

Zasady są proste i krótkie.

.                       .
UWAGI
.                       .
Tu akurat pozwolę sobie dodać kilka rzeczy od siebie, po przejrzeniu obu wersji wyzwania.
  • Podczas niszczenia społeczności usuń bary, biblioteki, siłownie itd. ale nie usuwaj parków, roślin i jezior. To doskonałe źródła do zdobywania jedzenia.
  • Stawiając gdzieś ognisko, dodasz do rozgrywki niesamowitego klimatu.
  • W tym wyzwaniu dzieci nie chodzą do szkoły. Są dwa sposoby, aby je od tego powstrzymać. (1) za każdym razem kiedy dziecko wybiera się do szkoły, musimy mu anulować tę akcję. (2) Możemy ściągnąć z modthesims moda zapobiegajacemu chodzeniu przez dzieci do szkoły. Tutaj link.

Myślę, że to wyzwanie ma potencjał i z pewnością zostanie rozwinięte, kiedy tylko EA wyda dodatek z postaciami nadprzyrodzonymi. Jakieś Zombie muszą się na pewno pojawić! ^^

--------------------------------------------------
Od tej chwili jestem Wam winna 11 postów.
Pozdrawiam
N



15 komentarzy:

  1. Ale jakie mam dać cechy tym dzieciom skoro nie mogę dać im takich cech jakich chce? I tak przy okazji, to bardzo fajny blog i czekałam długo na następne posty. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. Szczerze jak tłumaczę, to też wiele rzeczy mnie zastanawia. Kiedy nie dochodzę do żadnych zrozumiałych wniosków to zostawiam to pod interpretację czytelnika. Może chodzi o to, żeby dać im cechy, które najmniej nam się podobają i są najmniej przydatne tj. niechluj, leniwy, wrażliwy.

      Usuń
    2. Mi się wydaje że chodzi o to żeby je losować

      Usuń
    3. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
    4. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

      Usuń
  2. to wyzwanie kojarzy mi się z tlou

    OdpowiedzUsuń
  3. POPRAWKA! w tych twoich uwagach powiedziałaś że są 2 możliwości aby nie chodzili do szkoły! a ja tam znam 3! (trzeba użyć kodu careers.remove_career highschool dla nastoladków lubcareers.remove_career gradeschool dla dzieci) wtedy simowie pożucają szkołę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak zrobić żeby sim znowu chodził do szkoły?

      Usuń
  4. To wyzwanie bardzo mi się spodobało, jednak jak na tą chwilę nie pasuje mi ani trochę do The sims 4, jak wcześniej już powiedziałaś brakuje nam zombie itp. ale za to mamy je w The sims 3, napewno zrobię to wyzwanie w trójce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. to drugie dziecko to ma być dzieckiem a nie todlersem tak?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń