Wyzwanie Trzynastu Duchów zostało stworzone i opracowane przez Jon
Mayo. Link do oryginalnego testu wyzwania znajdziecie jak zwykle na końcu
posta.
Simcronomicon jest potężną
księgą zaklęć. Wszelkie nieszczęsne dusze, które skierują wzrok na jej
postrzępioną powierzchnię i pełne tajemnic strony są przeklęte przez rytuał.
Simcronomicon, choć jego początki są nieznane, spełnia jakiekolwiek marzenie
swojej ofiary.
Jego strony są związane przez złego i tajemną istotę, niepowodzenie przy
wykonaniu pełnego rytuału gwarantuje potępienie.
*wymaga The Sims 4 i sadystycznej ciekawości wobec wirtualnych ludzi.
CZĘŚĆ PIERWSZA -
ŚMIERTELNIK
W Wyzwaniu Trzynastu Duchów Twój
Sim ma za zadanie złapać trzynaście dusz przez Księgę Życia. Gdy wszystkich
trzynaścioro jest martwych, Twój Sim musi przywołać wszystkie z nich, aby
zakończyć wyzwanie.
----
Stworzyłeś Sima na Twój obraz. Albo i nie. To może być każdy. Wybór
należy do Ciebie. Ale Simcronomicon stwierdza, że należy stosować sie do
następujących zasad dając Twojemu Simowi oddech:
v
Płeć: jakakolwiek
v
Wiek:
§
młody dorosły lub dorosły dla poziomu trudności
"Łatwe jak ser"
§
senior dla poziomu trudności "Trudne jak
skała"
v
Cechy: jakiekolwiek
v
Aspiracja: Kreatywna, Autor Bestsellerów
§
Zabroniony jest wybór innych aspiracji w
kreatorze tworzenia rodziny.
v
Tylko jeden Sim dozwolony
Po stworzeniu Sima, wprowadź go na jakąkolwiek parcelę w jakimkolwiek
sąsiedztwie. Nie ma żadnych ograniczeń odnośnie wyboru parceli, tak długo jak
Sima na to stać. Budżet i luksusy nie powinny niepokoić Ciebie i Twojego
śmiertelnego Sima.
Kiedy już Sim wprowadzi się, oddycha, uśmiecha się, umiera, czekając
na Twoje polecenia. Zanim podejmiesz pierwsze działania, musisz zmienić
ustawienia rozgrywki. Poniżej znajdują się ustawienia oparte na
Simcronomiconie:
Długość życia Simów : Krótka
Automatyczne starzenie się granych Simów: Tak
Automatyczne starzenie się niegranych Simów: Tak
Teraz rzeczywistość została uformowana na potrzeby rytuału, więc
możemy w końcu zacząć.
Pierwszym zadaniem Twojego Sima jest spełnienie aspiracji Autor
Bestsellerów.
Aby Twój Sim zachował młodość (i utrzymał Kosiarza w ryzach), musi
kupować i konsumować Eliksir życia. Esencje życia z Krowokwiatu są również
dozwolone.
Kiedy już Sim wypełni aspirację Autor Bestsellerów, opanuje istotę
duszy. Jak stwierdza Simcronicon, Twój Sim może opanować serce, umysł i ciało,
które są opcjonalne, ale jeśli opanuje wszystkie trzy, rytuał będzie bardziej
skuteczny.
Trzy aspiracje to Gwiazda Dowcipów (żarty - nie miłość - hamuje kołysanie się do czyjegoś serca), Mózgowiec
(wstąpienie do nieba stanowi świadectwo
czyjegoś umysłu) i Kulturysta (dobrze
zachowana budowa ciała owocuje szacunkiem do własnego ciała).
CZĘŚĆ DRUGA:
TRZYNAŚCIE DUSZ
Kiedy Sim osiągnie ostatni poziom umiejętności literackich, może w
końcu "Uwiecznić epicką Sagę" każdego Sima. Niewiadome jest dla
większości bóstw, że uwiecznianie sagi jest rzeczywiście chwytaniem dusz.
Simcronomicon stwierdza, że trzynaście dusz musi być ujętych w formie lirycznej
i w trzynastu egzemplarzach. Poniżej znajduje się trzynaście dusz: siedem
grzechów głównych i sześć eterycznych prawd.
DUSZA
|
WARUNKI
|
Pożądanie
|
Nieważna cecha. Musi być w związku dziewczyną lub
chłopakiem.
|
Obżarstwo
|
Cecha Żarłok
|
Chciwość
|
Cecha Materialista
|
Lenistwo
|
Cecha Leniwy
|
Gniew
|
Cecha Gorąca głowa
|
Zazdrość
|
Cecha Wredny
|
Pycha
|
Cecha Snob
|
Umysł
|
Cecha Geniusz
|
Ciało
|
Cecha Aktywny
|
Serce
|
Cecha Romantyczny. Musi być w związku dziewczyną
lub chłopakiem.
|
Dusza
|
Cecha Kocha muzykę
|
Krew
|
Nieważna cecha. Musi być córką lub
synem.
|
Woda
|
Jedna wspólna cecha.
Musi być najlepszym przyjacielem.
|
Dusza Krwi wymaga syna lub córki. Jeśli Twój Sim jest kobietą, ma
prawo do urodzenia dziecka i posiadania go przez 24 godziny. Jeśli Twój Sim
jest seniorem, może adoptować niemowlę lub dziecko. Niemowlę lub dziecko może
zostać z simem do 24 godzin, ale po tym należy je wyprowadzić do jakiegokolwiek
innego domu. Postarzanie niemowlęcia do wieku dziecka jest dozwolone.
Jeśli Sim ma sytuację pokrywania się cech, na przykład jeden Sim ma
jednocześnie cechy leniwy i żarłok, musisz wybrać cechę, którą będzie
reprezentował.
Nagroda aspiracji Uważny jest dozwolona i zalecana, w czasie kiedy
trwa polowanie na dusze.
Jako charytatywne bóstwo, możesz dać domy bezdomnym Simom - po prostu
nie możesz ich wprowadzić do domu Twojego Sima. Możesz używać kodu " FreeRealEstate
on " (kod czyniący wszystkie domki w sąsiedztwie darmowymi) dla tych
bezdomnych Simów. Jednak dawanie bezdomnym specjalnie stworzonych przez Ciebie
lub innych graczy domów, jest zabronione. To daje złe wibracje do rytuału.
Kiedy Twój Sim uwieczni kogoś w epickiej sadze, nazwij książkę dla
własnej wygody. Tytuł książki powinien zawierać nazwę Sima, a opis książki
powinien być nazwą duszy. Więc jeśli Joe Sim reprezentuje wodę, nazwij książkę
"Joe Sim" z opisem książki "Woda".
Twój Sim może także przygotować niezwiązane księgi życia, podczas
polowania. Jest to także sposób, aby przypomnieć sobie jakich dusz brakuje w Twojej
kolekcji. Gdy Sim kończy księgę życia, nadaj jej nazwę brakującej duszy. Na
przykład jeśli Twój Sim potrzebuje Lenistwa, nazwij książkę "Leniwy
Sim", a w jej opisie wpisz "Lenistwo".
Możesz przetrzymywać te książki wewnątrz regału na książki lub w wyposażeniu
Twojego sima. Bądź ostrożny! Jeśli Twój Sim regularnie zahacza o skrzynkę
pocztową, by sprzedać napisane książki, należy uważać, żeby nie sprzedać Księgi
Życia. Jeśli jednak ją przypadkowo sprzedasz, możesz jeszcze napisać dla niej
zastępstwo (co jest uciążliwe). Jeśli sprzedasz Księgę Życia już związaną z
martwym Simem, Sim musi być wymieniony.
Jeśli zdecydujesz się trzymać Księgi Życia w biblioteczce, najlepiej
sprzedaj wszystkie inne książki z półki. Naprawdę nie potrzebujesz kopii
"Władcy huśtawek".
CZĘŚĆ TRZECIA: OFIARA
Gdy umiera Sim schwytany w księdze, Twój Sim musi zasadzić kwiat jako
ofiarę. Jak stwierdza Simcronomicon, akt sadzenia kwiatu służy jako
przypomnienie tego, ilu schwytanych Simów umarło i ilu schwytanych Simsów żyje.
Musisz zasadzić te kwiaty w donicach ogrodowych. Kwiaty posadzone na
ziemi nie liczą się. Pomaga to bóstwu odróżnić, które rośliny istnieją na
potrzeby rytuału, a które dla hobby.
Doniczki ogrodowe mogą być umieszczone wewnątrz lub na zewnątrz. Mogą
być wewnątrz jednego pomieszczenia lub w specjalnie do tego celu urządzonym
tematycznie pokoju. To od Ciebie zależy w jaki sposób chcesz to zorganizować.
Twoja kreatywność jest jedynym ograniczeniem.
Należy zawsze mieć 13 doniczek ogrodowych, które reprezentują 13
Simów.
Ewoluuj kwiaty do wyższej jakości zwiększając moc rytuału. Lepszy
kwiat oznacza lepszą duszę. Ponieważ duchy nie zużywają jedzenia śmiertelników,
żywią się miłością i troską jaką Twój Sim zapewnia ich kwiatom. Kiedykolwiek
zastanawialiście się dlaczego nie oferujemy zmarłym oregano lub ogórka?
Kiedy kwiat jest gotowy do zbioru, gromadź jego plony do wykorzystania
w przyszłości lub dla zysku. Masz prawo do sadzenia kwiatów wyższej jakości
jeśli ktoś kopnie w kalendarz. Ale usuwanie lub wymiana któregokolwiek z
kwiatów, żywych lub martwych, plugawi czystość rytuału. Więc pamiętając o
ofierze, nie ulegnij pokusie, aby zastąpić wspaniały kwiat lepszym. Poprawa
jakości kwiatu może być dokonana jedynie przez ewolucję.
CZĘŚĆ CZWARTA: PRZYZWANIE
Możesz przywołać zmarłych Simów, by dotrzymali Ci towarzystwa (lub
nawet pożyczali simoleony). Jakkolwiek, nie mogą oni poruszać się po
gospodarstwie domowych Twojego Sima, to by zniszczyło rytuał. Kiedy wszystkich
13 Simów jest martwych, a wszystkie 13 doniczek ma kwiaty, rytuał trzynastu
musi się rozpocząć.
Gdy będziesz już gotowy do rytuału, wykonaj następujące czynności:
1)
Rozpocznij rytuał między 21:00 a 12:00 w nocy.
2)
Miej wszystkie 13 Ksiąg Życia w wyposażeniu
Twojego Sima
3)
Stań przy długim stole.
a.) Kup długi
stół, jeśli nie masz takiego.
4)
Rozpocznij przywoływanie
Po trzynastym wezwaniu zrób zrzut ekranu z wszystkimi 13 duchami na
nim. Masz sześć godzin przed ich powrotem do innego świata.
Dla ułatwienia, możesz schować wszystkie meble w magazynie/
wyposarzeniu gospodarstwa domowego. albo jeśli duch opęta jakiś przedmiot,
możesz przejść do trybu budowania i wytrząsnąć go chwytając opętany przedmiot i
przesuwając go gdzieś.
Po zrobieniu zrzutu ekranu, rytuał jest kompletny. Musisz podliczyć
woje punkty, na podstawie jakości posiadanych roślin, zachowanych relacji,
zakupionych cech i zakończonych aspiracji. Wszelkie inne aspekty, których Ci
braknie, nie mogą być dopracowane od tego momentu.
PUNKTACJA TRZYNASTU
DUCHÓW
Twoją mocą jako bóstwa, jest ocenić jak Twój SIm wypadł w rytuale
trzynastu. Poniżej znajduje się punktacja i ranking nagród dla Twojego Sima.
Maksymalnie jest osiągalne 500 punktów.
Jeśli Twój Sim zaczął jako Senior, już na sam początek dostajesz
bonusowe 200 punktów.
Punktacja za kwiaty (limit - 130 punktów)
+ 10 za kwiat
jakości doskonałej.
+ 9 za kwiat
jakości nieskazitelnej.
+ 8 za kwiat
jakości świetnej lub wyjątkowej.
+ 7 za kwiat
jakości dobrej.
+ 5 za kwiat jakości
normalnej, niezłej lub dorodnej.
- 5 za każdy
kwiat który zastąpiłeś innym lub skasowałeś.
Punktacja za relacje (limit - 130 punktów)
+ 10 za każdefo
dobrego przyjaciela, bratnią duszę lub kochanka
+ 8 za każdego
przyjaciela lub romantyczne zainteresowanie
- 2 za każdego
schwytanego Sima z którym znajomość dogorywa
Punktacja za cechy (limit - 130 punktów)
+ 10 za każdą
zakupioną cechę nagrodę
Punktacja za aspiracje (limit - 110 punktów)
+ 40 za
zakończenie aspiracji Kulturysta
+ 40 za
zakończenie aspiracji Mózgowiec
+ 30 za
zakończenie aspiracji Gwiazda Dowcipów
Kosmiczne Kary
- 5 za każdy raz
gdy Twój Sim się osikał. Ochyda
- 10 za każde
wprowadzenie Sima do specjalnie zbudowanego przez kogoś domu.
- 25 za każde
zamordowanie Sima uwiecznionego w epickiej sadze (np przez zamurowanie go)
- 100 za
postarzenie z wieku dorosłego do seniora
- 100 za postarzenie
z wieku młody dorosły do dorosły
- 75 za trzymanie
w domu niemowlęcia lub dziecka dłużej niż 24 godziny
- 250 za
umieranie
- 13000 za
korzystanie z kodów.
Dozwolone kody to:
FreeRealEstate
on dla bezdomnych Simów
complete
current aspiration dla Blokady twórczej u pisarza (już nie ma takiej potrzeby w
aspiracji)
Ranking
500: Jesteś godny boskości.
Odbierz swoją nagrodę wstępując do nieba. Możesz używać wszystkich cheatów i
ustawień od tego momentu. Możesz również
szerzyć terror i dominacje w sąsiedztwie w którym mieszkasz.
499-400: Nie idealnie, ale
nadal godny walki. Nadana Ci będzie nieśmiertelność. Nie możesz używać żadnych
cheatów, ale możesz zatrzymać starzenie się przez zmianę ustawień.
399-300: Nieśmiertelność
nie będzie Ci dana, ale kopalnia złota jest gwarantowana. Szkoda, że bogactwo
nie może iść z Tobą do Królestwa Otchłani. Możesz używać kodów na pieniądze w
dowolnej ilości.
299-200: Za Twoje wysiłki
(jeśli tak to można nazwać) jesteś obdarowany klasycznym delux prestiżowym
wysokiej jakości premium, wybornym, znakomitym ołówkiem kieszonkowych, dzięki
uprzejmości samego boga komedii George Carlin.
199-100: Gratulacje! Jesteś
wciąż umierającym śmiertelnikiem!
99-0: Ponieważ intencją
było uchwycić dusze i wykorzystać je dla własnej korzyści, nie tylko utracisz
szansę na nieśmiertelność, ale też w kolejnym życiu, będziesz skazany na
reinkarnację jako gnom ogrodowy.
WYZWANIE
TRZYNASTU DUCHÓW W SKRÓCIE
- Część Pierwsza:
- Stworzenie głównego Sima
- Płeć: jakakolwiek
- Wiek:
- Łatwy poziom: młody dorosły lub dorosły
- Trudny poziom: senior
- Cechy: jakiekolwiek
- Aspiracja: Kreatywna, Autor Bestsellerów
- Zabroniony jest wybór innych aspiracji w kreatorze tworzenia rodziny.
- Tylko jeden Sim dozwolony
- Ograniczenia działki: brak
- Ustawienia rozgrywki:
- Długość życia Simów: Krótka
- Automatyczne starzenie się granych Simów: Tak
- Automatyczne starzenie się niegranych Simów: Tak
- Używaj Eliksiru życia lub Esencji Życia by uniknąć postarzenia się.
- Część Druga:
- Znajdź Trzynastu Simów posiadających następujące cechy:
- Pożądanie: Nieważna cecha.
- Musi być w związku dziewczyną lub chłopakiem.
- Obżarstwo: Cecha Żarłok
- Chciwość: Cecha Materialista
- Lenistwo: Cecha Leniwy
- Gniew: Cecha Gorąca głowa
- Zazdrość: Cecha Wredny
- Pycha: Cecha Snob
- Umysł: Cecha Geniusz
- Ciało: Cecha Aktywny
- Serce: Cecha Romantyczny.
- Musi być musi być w związku dziewczyną lub chłopakiem.
- Dusza: Cecha Kocha muzykę
- Krew: Nieważna cecha.
- Musi być córką lub synem.
- Woda: Jedna wspólna cecha.
- Musi być najlepszym przyjacielem.
- Napisz Księgi Życia
- Uwiecznij Simów w epickich Sagach
- Czekaj na ich śmierć
- Czekając wypełnij aspiracje Mózgowiec, Kulturysta i Gwiazda Dowcipów
- Dodatkowe Zasady:
- Jeśli urodzisz dziecko, musisz przenieść dziecko gdzieś indziej w ciągu 24 godzin.
- Cecha Uważny jest dozwolona
- Wprowadzanie bezdomnych Simów z kodem FreeRealEstate on jest dozwolone.
- Część Trzecia:
- Kup 13 doniczek ogrodowych do reprezentowania 13 dusz.
- Jeśli uwieczniony Sim umiera, trzeba posadzić kwiat w jednej z doniczek ogrodowych.
- Ewoluuj rośliny, aby zdobyć więcej punktów i zbieraj ich plony do późniejszego użytku.
- Jeśli masz do dyspozycji i/lub wymienić kwiat, musisz odliczyć sobie punkty.
- Część Czwarta:
- Gdy wszystkich 13 Simów zmarło, należy rozpocząć rytuał przywołania.
- Wezwij wszystkie 13 duchów w godzinach od 21:00 do 12 w nocy
- Zrób zrzut ekranu
- Podsumuj swój wynik w tabeli
-----------------------------------------
To było całkiem sporo pokręconego tekstu do tłumaczenia, ale zdążyłam przed niedzielą ^^. Poza tym pewnie czeka mnie jeszcze kilka jeszcze dłuższych tłumaczeń, co już aż tak mnie nie cieszy. Mam nadzieję, że wyzwanie 13 duchów komuś jednak przypadnie do gustu.
Będę musiała jeszcze poprawić kawałek o jakości kwiatów, nie jestem pewna co do tego jak kolejno nazywają się różne jakości roślin w TS4 i chyba będę musiała to dopatrzyć sama.
Pozdrawiam
N
bardzo fajne wyzwanie! tylko mam pytanie, czy sim dokonujący rytuału może po wykonaniu rytuału jeżeli miał 82 punkty wyjechać na urlop np. do granitowych kaskad?
OdpowiedzUsuńOto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com
OdpowiedzUsuńDziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów
OdpowiedzUsuń