środa, 28 października 2015

Cult or Commune? Challenge TS4 - Kult czy Komuna? Wyzwanie TS4

Wyzwanie zostało stworzone przez LibrarianSimmer z forum The Sims.



Czy kiedykolwiek zastanawialiście się jakby to było być częścią komuny po prostu żyjąc z ziemi? Albo jak to jest prowadzić kult złożony z ludzi z pomysłami, które po prostu nie pasowały do reszty społeczeństwa? Czy kiedykolwiek myśleliście o przyłączeniu się do grypy ludzi, by zobaczyć co możecie zdziałać jako drużyna? Wyzwanie Kult czy Komuna może być dla Ciebie! Zrekrutujesz grupę ludzi, rozwiniecie swoje własne zwyczaje, zdecydujecie jak pracować razem, wykształcicie swój własny styl ubierania, zbierzecie kolekcję skarbów, nauczycie się wiele umiejętności, odkryjecie miłość i będziecie mieć dzieci, aby rozprzestrzeniały wasze idee! Stwórz swojego lidera, zbierz ludzi i zdecyduj - kult czy komuna?

Uwaga: To wyzwanie może być dla niektórych obraźliwe - jeśli  uważacie  liderów kultów za rażąco obraźliwych. Autor bardzo interesuje się psychologią i socjologią. Spędził dużo czasu badając socjologiczne elementy kultów, ponieważ uważa że dynamika liderów kultów jest w jakiś sposób fascynująca. W żaden jednak sposób nie usprawiedliwia tego, że zabijają ludzi. Autor nawet nie zabija Simów, mówiąc uczciwie. Więc nie promuje zabijania (lub używania narkotyków) - tylko dynamikę grupy i przywództwa w stronę dobra lub zła. Jeśli zdecydujesz się zabijać, to Twoja decyzja, ale to wyzwanie nie gloryfikuje morderstwa, czy czegoś w tym rodzaju - ani nie jest przeznaczone do gloryfikowania morderców. Charakter wykreowany przez autora został luźno oparty na osobowości Charles'a Manson'a. Autor niedawno przeczytał jego biografię i uznał go za ciekawą postać. Wyzwanie także nie ma być poniżające dla kobiet, auto mocno wierzy w równouprawnienie. Jednak często kobiety nie są traktowane jednakowo i jest to fakt  zaznaczony w wyzwaniu - aby pozostało bardziej realistycznie.

Jeśli nadal jesteś zainteresowany, proszę czytać dalej...

.                                      .
Zaczynamy
.                                      .

Twój Lider: Zacznij nową grę, używając nowego zapisu i stwórz swoją własną osobę lub niesławną osobę, która rozpocznie swój własny kult lub komunę (np. Charles Manson, Jim Jones, David Koresh, itp.). Mądrze wybierz cechy. Cecha "Szalony" pozwala dzielić się teoriami spiskowymi. "Kreatywny" pozwoli dzielić się pomysłami. "Geniusz" pozwoli Wam dzielić się swoimi pomysłami i wynalazkami. Będziesz potrzebować co najmniej jednej z tych cech, aby móc połączyć ludzi z ideologią lub filozofią. Możesz stworzyć liderowi wygląd jaki chcesz. Możesz korzystać z niestandardowej treści projektując swojego sima.

Zdecyduj Kult lub Komuna: Czy Twój lider jest uroczy i intrygujący, lecz dominuje nad ludźmi kiedy już do niego dołączą (kult)? A może będzie dobry dla członków grupy i będzie się nimi opiekować (komuna)? Możesz mieć lidera, który współpracuje z grupą (komuna) lub takiego, który po prostu rządzi wszystkimi wokół i używa ich do wykonywania całej pracy za niego (kult). On lub ona będzie miły, czy sprawujący kontrolę? Zdecyduj się na początku: podstawowo miły czy wredny lider?

Pomocne definicje:
Kult:
a. grupa lub sekta połączona przez czczenie tej samej rzeczy, osoby, idee, itp.
b. grupa mająca sakralną ideologię i zestaw obrzędów skupiających się w ogół świętych symboli.
c. religia lub sekta uważana za fałszywą, niekonwencjonalną lub ekstremistyczną, z członkami często mieszkającymi poza tradycyjnym społeczeństwem pod dyrekcją charyzmatycznego przywódcy.
Komuna:
a. niewielka grupa osób mieszkających razem, dzielących majątek, pracę, dochody, itp. Często prowadzą niekonwencjonalny styl życia.
b. zgrana wspólnota ludzi mających wspólne interesy.


Aspiracja: Przyjaciel świata jest dobrą aspiracją na początek, ponieważ pomoże Ci natychmiastowo przedstawiać się innym ludziom i nawiązywać przyjaźnie, co jest właśnie tym, co  musisz robić, kiedy zaczniesz komunę lub kult. Jednakże możesz wybrać dowolną aspirację, która nie wymaga posiadania pracy, ale spróbuj wybrać taką, która będzie miała sens dla kultu lub komuny - takie jak Wielka, szczęśliwa rodzina lub Wróg publiczny.

Nieruchomości: Kup pustą parcelę w Newcrest. Zalecana jest najmniejsza na samej górze, ponieważ blisko niej jest staw do łowienia ryb i pojawia się tam wiele spacerujących osób. W pobliżu jest też mały park. Obok tej parceli znajduje się też mała działka, która może być później użyta do rozszerzenia komuny do drugiego domu.

Niezależnie od tego, którą działkę wybierzesz, upewnij się, że sprawdziłeś, czy pasuje do Twoich potrzeb wędkowania i towarzystwa - nie będziesz mógł się przeprowadzić, dopóki nie uzbierasz wystarczającej ilości pieniędzy na zakup innej parceli. Ponadto, nie możesz podróżować na początki. Jesteś izolowany do jednej wybranej dzielnicy (Uwaga: dzielnica jest terenem, który możesz zobaczyć z Twojej parceli, obszar po którym można się poruszać bez "podróżowania", lub obszar który "zapala się" w widoku mapy po najechaniu na niego wyszką i zawiera od dwóch do pięciu parceli.).

Możesz założyć jedno lub dwa gospodarstwa domowe w sąsiedztwie, aby mieć sąsiadów. Jednak staraj się znaleźć domy, które będą pasować do ery Twojego lidera komuny. Dla Charles'a Manson'a byłyby to lata sześćdziesiąte, dla Jim'a Jones'a siedemdziesiąte, dla Davida Koresh'a osiemdziesiąte, itd. W przypadku tworzenia własnego przywódcy, możesz wybrać dowolną dekadę, którą chcesz.

Domowe Dobra: Daj swojemu Simowi namiot, ognisko (jeśli masz Ucieczkę w plener - w przeciwnym razie należy użyć małego grilla) oraz jeden przedmiot umiejętności. Charles Manson będzie miał gitarę, David Koresh prawdopodobnie książki, a Jim Jones pewnie mikrofon. (Uwaga: Nie możesz jednak zarabiać jeszcze pieniędzy malując lub pisząc książki. To byłoby zbyt łatwe.)

Musisz zarobić na swoją toaletę i prysznic. Przez kilka pierwszych dni, musisz używać toalety i prysznica na innych parcelach. Jesteś zasadniczo włóczęgą.

Praca: Nie możesz podjąć tradycyjnej pracy. Próbujesz uciec od zniewolenia współczesnego społeczeństwa. Możesz również nie oszukiwać, chyba że będą do tego specjalne dyrekcje.

Kaprysy: Możesz spełniać zachcianki Sima, jeśli pasują do wyzwania. Wszelkie kaprysy niemieszczące się w ramach zasad, muszą być szybko usunięte (kliknij "X" - Gdyby to było takie proste w prawdziwym życiu, co nie?). Umysł ponad materią.

Długość życia. Możesz ustawić długość życia Simów na długie, ponieważ to może trochę potrwać.


Zasady i Wskazówki odnośnie Rekrutacji:

Po pierwszym dniu zaczniesz rozmawiać z przechodzącymi Simami. Będziesz próbować znaleźć młode, samotne kobiety (lub samotnych mężczyzn, jeśli Twój lider jest kobietą), aby zacząć swoją komunę. Jeśli znajdziesz nieodparcie przywiązane osoby, możesz je poprosić aby się wprowadziły. Ale staraj się o samotnych, młodych dorosłych lub nastolatków. Są oni najbardziej narażeni i naiwni - zwłaszcza w poprzednich dekadach.

Musisz zapraszać ludzi do wprowadzenia się do Ciebie, bez dzwonienia do nich na telefon. Więc musisz to zrobić przy pierwszym spotkaniu, lub gdy zdarzy Ci się spotkać znowu tę samą osobę. Nie możesz do nich dzwonić, żeby ich zaprosić. Nie możesz nawet używać telefonu przed latami dziewięćdziesiątymi (z wyjątkiem osób grających w gry wideo, będziecie udawać, że jest to kieszonkowa gra). Jeśli odrzucą Twoją ofertę lub jesteś zakłopotany (zależy to od osobowości Twojego lidera)i nigdy ich o to znowu nie poprosisz. Więc bądź ostrożny (Nie przejmuj się: To akurat nie jest trudne by znaleźć kogoś kto się wprowadzi.).

Kiedy ludzie się wprowadzą, przypisz im role w zależności od ich cech - ogrodnik, rybak, artysta, kucharz, kolekcjoner itp. aby wspierali rodzinę. MUSISZ żyć z ziemi - rośliny, metale, kryształy, ryby i wykopywane skarby. Nie można zarabiać pieniędzy poprzez malowanie i pisanie książek, ponieważ jest to nierealistyczne zbyt dużo pieniędzy. Po prostu staraj się przeżyć, ciesz naturą i sobą nawzajem. Nie jest wymagane, aby tylko jedna osoba gotowała, czy kolekcjonowała itd., ale to powinno być ich głównym zadaniem. Niektóre osoby mogą mieć więcej niż jedno główne zadanie, a czasem pomóc innym w ich pracach, kiedy nie mają nic innego do roboty.

Kolekcje: Należy wybrać jedną kolekcję do trzymania na parceli - mogą to być Trofea MySims, skały, kryształy, lub po jednym egzemplarzu z każdej kolekcji, jeśli masz większe ambicje! Ale zacznij zbierać co najmniej jeden zbiór dla swojej rodziny.

.                                                                                 .
Pierwszy tydzień:
.                                                                                 .

Dzień pierwszy:

  • Kup swoją parcelę i kilka dopuszczonych dóbr domowych - namiot (lub łóżko), ognisko (lub grill) oraz jeden przedmiot aktywności.
  • Ustaw pieniądze na 0 (testingcheats on , money 0)
  • Poświęć trochę czasu na kontemplacji i rozwoju swoich umiejętności z wybranym obiektem aktywności lub czytając książki. Możesz wędkować jeśli chcesz. Nie możesz z nikim rozmawiać. Jesteś samotny i obcy. Tego dnia poczuj odosobnienie. Tego dnia Twój lider czuje się samotny i decyduje, że chce stworzyć coś większego niż on sam.
Dzień drugi:

  • Postaraj się, aby jedna osoba wprowadziła się do Ciebie. Postaraj się znaleźć osobę, która będzie trochę ekscentryczna lub kreatywna, infantylna. Jesteś ograniczony do wprowadzenia jednej osoby na dzień.
  • Postaraj się rozwinąć trochę więcej umiejętności - takich jak wędkarstwo, gitara lub malarstwo. Pamiętaj, można malować, ale nie sprzedawać. Malowanie i pisanie są tylko hobby. Pisanie na komputerze nie zaczyna się aż do lat osiemdziesiątych, ale nie możesz jeszcze sprzedawać książek. Musisz dosłownie żyć z ziemi.
  • Postaraj się zebrać kilka rzeczy z kolekcji - roślin, żab i/lub skarb na sprzedaż.
Uwaga: Możesz pisać i sprzedawać piosenki, z jakiegoś powodu, ta opcja jest bardzo ograniczona w grze. Można publikować tylko jedną piosenkę (na instrument) na tydzień.

Dzień trzeci:

  • Teraz możesz zacząć kupować elementy łazienki na Twoja parcelę - miejmy nadzieje, że masz zaoszczędzone simoleony.
  • Zdobądź drugi namiot, jeśli możesz.
  • Kontynuuj rozwijanie swoich umiejętności.
  • Zasadź rośliny i uprawiaj ogród dla żywności i simoleonów.
  • Możesz zaprosić kolejną osobę, kiedy już masz drugi namiot.
  • Zaczynaj śpiewać lub opowiadać historie grupie wokół ogniska i tworząc nocne rytuały grupy.
  • Ogólnie rzecz biorąc, czas dnia powinien być przeznaczony na pracę i gromadzenie przedmiotów kolekcjonerskich, a noc na przyjemności, rekreację i wypoczynek. To nie jest łatwe utrzymywać się z ziemi i uciekać od głównego nurtu społeczeństwa i pracy.
  • Możesz kupić takie rzeczy jak zewnętrzne siedzenia, stół piknikowy, obiekty z inspirującą aurą lub grill na świeżym powietrzu, jeśli masz fundusze - ale NIE na przedmioty aktywności, rozwijania umiejętności lub do zabawy. Jeszcze nie. Pamiętaj, cokolwiek kupujesz, musi mieć to sens na zewnątrz. Jest kilka rzeczy, które możesz zrobić dla zabawy z przedmiotami, które są dozwolone i sobą nawzajem.
Dzień czwarty:

  • Wprowadź kolejną kobietę (lub mężczyznę).
  • Możesz utrzymywać swoim liderem romantyczne relacje z członkami, ale nie musisz. Możesz odwiedzać członkami grupy inne parcele, ale tylko w okolicy. Jeśli Twój lider bardzo kontroluje członkinie grupy, nie może im pozwolić iść bez męskiej eskorty.
  • Kontynuuj wędkowanie, kolekcjonowanie, ogrodnictwo, itd. aby upewnić się, że masz wszystko czego potrzebujesz. Nie zapomnij, aby rozpocząć swoją kolekcję.
  • Możesz dodawać i odwiedzać parcele publiczne do swojego sąsiedztwa, takie jak bar czy par. Staraj się trzymać w ramach ery w jakiej żyjesz. Prawdopodobnie będziesz musiał zrobić je sam, lub przynajmniej je zmodyfikować.  Należy również pamiętać, że żyjesz z daleka od cywilizacji - cokolwiek budujesz, nie powinno być ekstrawaganckie.
  • Nie zapomnij, aby schlebiać swoim członkom grupy, aby utrzymać ich uwagę przy każdym Twoim słowie. Także  upewnij się, że wypełnisz ich głowy mnóstwem Twoich ideałów i/lub spisków.
Dzień piąty:

  • Teraz możesz jedną z kobiet przekonać mężczyznę do wprowadzenia się - używając jej urody i uroku. Chodzi o to, co jeszcze może przekonać kogoś, do przeniesienia się na pustynię z bandą szaleńców? Przyprowadź go do lidera lub do swojej liderki , aby upewnić się, że go akceptuje i będzie z nim w dobrych relacjach, przed zaproszeniem go do wprowadzenia się.
Cele i Wierzenia:
Powinieneś zacząć myśleć o tym jaki typ komuny budujesz, opierając się na cechach i aspiracjach zebranych ludzi. Czy będzie to spokojny, radosny i kochający typ komuny, który czyni tylko dobro? Czy będzie to zły klan, który niszczy innych i sprawia sobie mnóstwo wrogów? A może coś pomiędzy - z oboma typami starającymi się żyć razem?

Zaczynaj układać swoje własne parametry dla grupy. Jakie są Twoje przekonania? Jakie są Twoje cele? Jakie są zasady? Spisz je. Chcesz wychowywać dzieci w ideologii, którą uważasz za prawdę? Czy chcesz zaprzyjaźnić się z społecznością i robić dobre uczynki? Co chcesz osiągnąć? Użyj aspiracji członków jako przewodnika. Pamiętaj, że Ci najbliżsi liderowi, będą mieć największą siłę napędową, jeśli chodzi o wyznaczanie celów. Na przykład, jeżeli najbliższa mu osoba pragnie rezydencji, ten cel będzie miał większe znaczenie dla lidera.

Męski członek Twojego zgromadzenia, nie może uzurpować sobie władzy oryginalnego lidera, jeśli on nie umrze. Może mieć relacje z tymi samymi kobietami, ale nigdy nie będzie ważniejszy od lidera. Musi być posłuszny liderowi, zwłaszcza jeśli lider jest władczy. Mężczyźni są poplecznikami lidera i pomagają mu utrzymać kobiety w ryzach.

 Dzień szósty:

  • Tego dnia możesz zwabić kobietą kolejnego mężczyznę. Nie zapomnij, aby sprawdzić jak będzie współdziałał z liderem, przed wprowadzeniem go. Kiedy będziesz mieć 6 członków, zaczniesz dodawać ich wolniej - jeden Sim na tydzień (zakładając, że będziesz mieć miejsce). Spróbuj koncentrować się na zaprzyjaźnieniu wszystkich ze sobą. Albo jeśli wolisz, możesz doprowadzić do konfrontacji między niektórymi osobami. Twoi Simowie mogą połączyć się w pary, a jeśli dasz radę utrzymaj ich wszystkich w bardzo przyjaznych stosunkach.
  • Jeśli wszystko będzie w porządku, możesz zacząć starać się o dziecko, jeśli chcesz. To naprawdę nie ma znaczenia, która para je zmajstruje, wszyscy są uczciwie w grze. Po prostu pamiętaj, może będziesz chciał związać swojego lidera - on może chcieć mieć potomka, by kontynuować komunę lub jeśli jest władczy i samolubny, może chcieć wybrać inne dziecko, by wziąć je za własne. Kiedy dzieci się urodzą w kulcie lub komunie, często są uważane za dzieci wszystkich członków jednakowo.
  • Ustal swój znak rozpoznawczy ubioru. Na przykład wszyscy członkowie muszą nosić sandały lub japonki.
Dalej:

Co tydzień--
                                                        
W soboty: możesz dodać kolejną parcelę publiczną i zabrać grupę na wycieczkę poza sąsiedztwo. Uważaj na czym spędzasz ten dzień! Dni handlowe są jutro (możesz odwiedzić każdą z parceli wewnątrz Twojego małego sąsiedztwa w każdej chwili, a soboty są zarezerwowane dla pozostałych okolic).

Możesz dodać jeszcze jednego członka do grupy co tydzień (zakładając, że masz miejsce).

Uciekinierzy:
Niektórzy ludzie po prostu nie są stworzeni do tego rodzaju życia, tj. jak ambitni, którzy na prawdę pragną mieć pracę. Jeśli zdecydujesz, że ktoś nie pasuje do grupy, lub jeśli będą zbyt nieszczęśliwi i/lub będą czynić innych nieszczęśliwymi, lub przestaną szanować lidera, można się zdecydować na ich wykopanie, lub żeby odeszli i uciekli. Wtedy będziesz mieć wolne miejsce, by ich zastąpić. Ale stracisz wtedy wszystko co w nich zainwestowałeś. Więc wybieraj mądrze. Nie zapomnij też zostawić trochę miejsca dla dzieci.

Uwaga: Jeśli ktoś wypełnia więcej niż połowę czerwonego paska złego kontaktu z liderem, musi opuścić rodzinę. Mogą zdecydować się zabrać ze sobą kogoś jeszcze, zależnie od ich relacji.

Pokolenia:
Kiedy pierworodny staje się nastolatkiem, możesz dodać dziesięć lat. Kiedy stanie się młodym dorosłym, możesz dodać kolejne 10 lat. Ta zmiana czasu, może pozwolić na dodatkowe przedmioty, jakich nie miałeś wcześniej - tj. lepszy telewizor lub ewentualnie komputer. W dalszym ciągu jednak, nie można dzwonić do ludzi, żeby zapraszać ich do siebie, chociaż można używać telefonu, żeby porozmawiać z kimś.

Dla każdego urodzonego pokolenia, można rozszerzyć zasięg do innego "sąsiedztwa: w świecie którym żyjesz (Newcrest).


Hodowanie artystów:
Gdy masz dziecko, możesz rozpocząć rozwijanie ich umiejętności do zostania artystą, żeby rozprzestrzeniało ideologię jaką stworzyłeś dla swojej grupy. Możesz wybrać jeden typ artysty (malarza, pisarza, lub muzyka) na pokolenie, w dowolnej kolejności. Wszyscy dorośli muszą pomagać wychowywać dziecko.

Malarz:
Malarze muszą posiadać:
  • Zakończoną aspiracje kreatywną jako dziecko.
  • Mieć rodzica, który ma w pełni rozwiniętą umiejętność malowania do czasu gdy dziecko (malarz 2giego pokolenia) stanie się młodym dorosłym. Dzieci będą pouczane i prowadzone przez rodziców, ale pójdą o krok dalej nić oni, sprzedając swoje prace.
  • Cechę "kreatywny" i "kocha sztukę"
  • Przed rozpoczęciem sprzedaży obrazów, należy zdecydować jaki styl, będzie pasował do stylu grupy. Tak więc, jeśli masz grupę wsuwających grzyby psychodelików, prawdopodobnie surrealizm będzie najlepiej pasował.
  • Musisz każdemu obrazowi nadać nazwę, która skupia się wokół filozofii grupy.. Starasz się rozpowszechnić tę ideologię na świecie.
  • Można malować tylko jeden obraz dziennie (prawdziwe malarstwo zazwyczaj trwa kilka tygodni lub miesięcy) i musi on być mały, albo średni.
  • Musisz namalować przynajmniej 20 obrazów w odpowiednim stylu, aby zakończyć ten cel.

Pisarz
Pisarz musi:

  • Wypełnić aspirację wiedzy jako dziecko.
  • Czytać jako dziecko niemal codziennie.
  • Odwiedzić kilka razy księgarnie podczas dorastania (co najmniej raz jako dziecko i raz jako nastolatek).
  • Mieć cechę "kreatywny".
  • Musi wydać własnym sumptem 5 pierwszych książek.
  • Może opublikować do dwóch książek tygodniowo.
  • Każdą napisaną książkę, trzeba nazwać zgodnie z ideologią klanu. Np. jeśli Twoja grupa wierzy w kosmitów, to można nazwać książkę "UFO wśród nas".
  • Trzeba opublikować co najmniej 10 książek, aby zakończyć ten cel.

Muzyk
Muzyk musi:

  • Wypełnić aspiracje motoryczną jako dziecko.
  • Mieć radio do słuchania, jak tylko podrośnie do wieku dziecka.
  • Musi mieć rodzica, który maksymalnie opanował umiejętność gry na instrumencie, q czasie kiedy dziecko dorasta do wieku młody dorosły.
  • Musi spędzać czas przy ognisku, śpiewając razem z rodzicami. Jeśli nie masz ogniska, rodzic ma mu mentorować w nauce gry na instrumencie.
  • Musi mieć cechę "kocha muzykę".
  • Musisz nazwać każdy utwór zgodnie z ideologią grupy.
  • Możesz opublikować jeden utwór na tydzień.
  • Musisz opublikować przynajmniej 5 utworów, aby zakończyć ten cel.

Rozszerzenie:
Jeśli chcesz, możesz poszerzyć swoją komunę do drugiego gospodarstwa domowego, po zakupie wszystkiego co uważasz za potrzebne na pierwszej parceli. Będziesz musiał wyznaczyć  sub-lidera drugiego gospodarstwa domowego - kogoś, kto dowodzi, gdy na miejscu nie ma lidera. Możesz grać rotacyjnie, przełączając się pomiędzy gospodarstwami domowymi, jeśli chcesz, a także odwiedzać się nawzajem i urządzać wspólne przyjęcia itp. Możesz przeprowadzać ludzi pomiędzy tymi dwoma gospodarstwami, jeśli chcesz.

.                                                                                 .
ZAKOŃCZENIE WYZWANIA
.                                                                                 .

Wyzwanie może zostać zaskoczone po spełnieniu celi wszystkich trzech artystów - jeden na pokolenie - i kiedy zostały wypełnione wszystkie cele ustalone dla grupy, w oparciu o aspiracje - tj. zbudowanie domu, wspólne wychowywanie dzieci, urządzanie wspaniałych przyjęć, stanie się przyjacielem świata, publicznym wrogiem, lub wypełniając aspiracje wszystkich - a raczej te, które można wypełnić bez podejmowania pracy. Ty ustalasz własne cele.

Historie i udostępnianie
Możesz rozwinąć swoją historię jak chcesz i autor zachęca do dzielenia się swoimi postępami w wyzwaniu w jakikolwiek sposób, w jaki chcesz.


Zasady (przegląd)

  1. Nie oszukuj, chyba że jest to zresetowaniu gry, w celu usunięcia błędu programu, lub coś w tym rodzaju. Absolutny zakaz używania cheatów na pieniądze i uzupełnianie potrzeb.
  2. Musisz zacząć z namiotem (lub jednym łóżkiem), ogniskiem (lub grillem) oraz jeden przedmiot do nauki umiejętności i czekać do dnia 3, aby kupić przedmioty do łazienki.
  3. Nie można mieć tradycyjnej pracy i żaden z członków grupy nie może mieć takiej pracy.
  4. Musisz przekonać ludzi do wprowadzenia się do Ciebie bez dzwonienia do nich i zapraszania.
  5. MUSISZ żyć z ziemi - rośliny, metale, kamienie, kryształy, ryby i skarby do wykopania. Nie można zarabiać pieniędzy przez malowanie lub pisanie na początku, ponieważ daje to za dużo pieniędzy, żeby było realistyczne. I istnieją granice, jak często można sprzedawać te rzeczy w późniejszych pokoleniach.
  6. Można zarobić poprzez pisanie piosenek na gitarę lub skrzypce (albo fortepian, kiedy wybudujecie dom).
  7. Ustaw swoje pieniądze na 0 po zakupie parceli, namiotu, ogniska i przedmiotu do nauki umiejętności.
  8. Postaraj się pozostawać w realizmie ery w której żyjesz.
  9. Musisz mieć co najmniej trzy kobiety, zanim będzie można rozpocząć zapraszanie mężczyzn (lub odwrotnie, jeśli zdecydujesz się na kobietę lidera).
  10. Musisz poczekać kolejny tydzień, na dodawanie nowych parceli publicznych, przedmioty do rozwoju umiejętności lub do zabawy. (po jednym z każdego, na weekend).
  11. Istnieje wiele wymagań dotyczących wychowania artystów. Proszę przejrzeć listy powyżej.

Alternatywna Gra:
Dla krótszej wersji wyzwania, można stworzyć wszystkie dzieci - artystów w tym samych czasie i kupować przedmioty wtedy jak tylko będziecie mieć na to simoleony.




-----------------------------------------------
Pozdrawiam
N

11 komentarzy:

  1. Zaczęłabym to wyzwanie, ale wolę poczekać aż będę miała ucieczkę w plener :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupić trójpaka na allegro. Np. tego:
      http://allegro.pl/the-sims-4-sims4-zestaw-2-pc-pl-ucieczka-w-plener-i5755804258.html
      Nie to, żeby robiła komuś reklamę, po prostu sama ostatnio kupiłam takiego trójpaka tylko z Dzień w Spa, Perfekcyjne Patio i Wytworne przyjęcie. I jestem bardzo zadowolona. Bo nie dość, że mam taniej ten zestaw ( 59zł + 39zł + 39zł = 137zł, a na allegro kupiłam za 87zł z darmową wysyłką), to jeszcze mam pudełko! Gdybym wiedziała wcześniej, że wyjdą takie zestawy, poczekałabym z kupnem Ucieczki w plener. A teraz mam problemy z kupnem Upiorności (są teraz w Origin w promocji za 29,25) przez paypala =p

      Usuń
    2. Liczę, że dostanę na święta <3 Więc delikatnie zasugeruję rodzicom :D

      Usuń
    3. Życzę powodzenia w sugerowaniu! Może czas poćwiczyć charyzmę przed lustrem? xD JA na święta liczę na zniżki na Origin, żeby zakupić brakujące dodatki. Niestety braknie mi tych, które już były w trójpaku z Ucieczką w plener.

      Usuń
    4. Dziękuję, ja też skorzystam ale najpierw kupię podstawkę :/

      Usuń
    5. Na Origin jest zniżka 40% na podstawkę TS4. Teraz można zdobyć Cyfrową Edycję Specjalną za 119,40zł zamiast 199zł, a Edycję zwykłą za 107,40zł zamiast 179zł, ale to edycje cyfrowe. Na razie to najkorzystniejsza cenowo oferta z podstawką.

      Usuń
  2. Najpierw jest, że nie można podróżować,a potem, że z toalety ma się korzystać na innych parcelach... WTF?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie ja tworzyłam to wyzwanie, jedynie je tłumaczyłam, ale za pewne chodzi o to, że można korzystać z toalet sąsiadów, tych najbliższych.

      Usuń
  3. A co z pieniędzmi przyniesionymi przez ludzi którzy się wprowadzili? Usunąć czy co?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć wszystkim, jestem tak podekscytowana, że ​​mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i tak bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu - cały dzień i noc płaczę, aby Bóg zesłał mi pomocnika, abym przyprowadził z powrotem mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem bardzo szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie mieszkamy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń