czwartek, 22 października 2015

Wyzwanie Centrum Dziecięcego TS4 - Child Center Challenge TS4


Wyzwanie zostało stworzone przez MsSunnyMuffins z forum the sims w oparciu o Wyzwanie 4 Nieśmiertelnych Sióstr.



Wyzwanie Centrum Dziecka obejmuje dwóch Simów połączonych wzajemnie dowolną relacją wyłączając randkowanie/zaręczenie/małżeństwo (autor grał bliźniaczkami), próbującymi uruchomić dziecięce centrum (nazywa się to tak, bo jest jak sierociniec, tylko że dzieci nigdy nie będą adoptowane) podlegając ścisłym ograniczeniom i zasadom. Oznacza to, że gra może mieć dowolną długość (może trwać długo, lub krótko) oraz w zależności od tego jak bardzo będziesz trzymać się zasad będzie to określać poziom trudności wyzwania. Oto jak to działa! W domu trzeba gotować, sprzątać  i naprawiać popsute rzeczy. Gdy wychowujesz dzieci potrzebujesz zajść w ciążę, opiekować się dziećmi, uczyć dzieci hobby oraz uczyć nastolatków umiejętności logiki. Dwoje właścicieli centrum dziecka mają podzielone obowiązki w następujący sposób:

PIERWSZY SIM
- zarabia pieniądze bez posiadania pracy (np. jako ogrodnik)
- gotuje
- naucza dzieci umiejętności
- opiekuje się niemowlętami
- MUSI utrzymywać relacje z dwoma lub więcej przyjaciół

DRUGI SIM
- zarabia pieniądze bez posiadania pracy (np malując)
- sprząta
- naprawia rzeczy
- uczy nastolatków logiki
- zachodzi w ciążę
- MUSI mieć 1 kochanka (można ustalić, że będzie potrzebować nowego kochanka do każdej ciąży)

OBOJE SIMÓW / DZIECI
- Trzeba nawiązać relację pozytywną z dziećmi na pół paska, zanim osiągną wiek młodych dorosłych i się wyprowadzą.
- Trzeba odsyłać dzieci z domu, kiedy osiągną wiek młodych dorosłych.
- Dzieci i nastolatkowie mogą pomagać w domu, jeśli wszystkie posiadają oceny 5 w szkole.
- Drugi Sim musi pomagać dzieciom i nastolatkom odrabiać lekcje ZA KAŻDYM RAZEM!! Dzieci nie mogą odrabiać lekcji na własną rękę.
- Wszystkie Kariery zabronione dla każdego mieszkańca domu.

Oznacza to, że wymienione rzeczy są JEDYNYMI rzeczami, którymi mogą zajmować się Simowie. Drugi Sim nie może niczego ani nikomu gotować, a Pierwszy Sim nie może posprzątać nawet po własnym posiłku!

Tak więc, zaczynacie grę z dwoma opiekunami, dwojgiem dzieci, jednym nastolatkiem i domem, dużym i luksusowym lub małym i niewygodnym, jak wolisz. Dziewczynki i chłopcy muszą mieć oddzielne pokoje i łazienki. Opiekunowie muszą mieć oddzielną od tej dla dzieci łazienkę. Sim drugi musi znaleźć sobie kogoś i zajść w ciążę. Rozwijaj przy tym Centrum dziecka tak bardzo jak chcesz. Możesz oszukiwać na budowie domu na rozpoczęciu gry, ale potem musisz zmniejszyć fundusze rodziny do 100 $ i... powodzenia!

Sim drugi wychodzi z domu i zachodzi w ciążę, opieka nad niemowlakiem przechodzi w ręce pierwszego Sima, który je wychowuje, a następnie uczy umiejętności takich jak sport czy gotowanie kiedy wychowanek staje się dzieckiem (można je uczyć dając im książki i będąc obecnym podczas ich czytania lub pozwalając im gotować mając na nie oko),. Dziecko następnie wraca do Sima drugiego jako nastolatek. Sim drugi uczy je logiki poprzez książki / tv / cokolwiek co może pomóc. Kiedy wychowankowie są w wieku dziecka i nastolatka, tylko drugi Sim może im pomóc w odrabianiu zadań domowych. Kiedy nastolatek osiąga wiek młody dorosły, natychmiast się wyprowadza., a wtedy nowe dziecko pojawia się w domu! Możesz mieć tyle dzieci ile chcesz w każdym wieku na początku gry. Pamiętaj, aby spełnić inne wymagania, takie jak to że Sim pierwszy musi mieć 2 przyjaciół podczas wyzwania.

Grasz póki nie zawiedziesz w trzymaniu się któregoś z powyższych przepisów (Sim 1 wykona pracę Sima 2, młody dorosły zostaje w domu i pomaga, Sim 1 traci więź z jednym z 2 przyjaciół itd.). Dla łatwiejszej/ dłuższej wersji zacznij z 100 punktami i odejmuj 5 punktów za każde naruszenie reguł przez dziecko i 10 punktów za każde naruszenie praw przez opiekuna, 5 punktów za każdy pożar w domu, 2 za każdy obiekt, który pozostaje popsuty dłużej niż 2 dni, 20 jeśli dziecko zostanie zabrane przez opiekę, a 10 za każdy niezapłacony rachunek.




------------------------------------------------
Dosyć krótkie wyzwanie z trochę pogmatwanymi regułami. Mam nadzieję, że jednak się spodoba ^^
Pozdrawiam
N

11 komentarzy:

  1. Przetłumaczysz "Hey Jessie Challenge"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie, ale niestety znalazłam tylko zasady tego wyzwania na yt.

      Usuń
    2. http://forums.thesims.com/en_US/discussion/811714/the-sims-4-hey-jessie-challenge

      Usuń
    3. Właściwe te same zasady, ale pogubiłam się w tym kto stworzył wyzwanie xD Tak czy inaczej, przetłumaczone ;)

      Usuń
    4. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. Dzięki :) Wyzwanie wydaje mi się fajne i ja chyba bym grała do czasu, aż Simka nie mogłaby mieć dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Wyzwanie wydaje mi się fajne i ja chyba bym grała do czasu, aż Simka nie mogłaby mieć dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyzwanie wydaje się fajne i dość łatwe wypróbuje je w swojej rozgrywce

    OdpowiedzUsuń
  5. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń