niedziela, 11 października 2015

Wyzwanie Minimaliscznego Życia - Tiny Live Challenge TS4

Wyzwanie stworzone (jak sądzę) przez Maddy-thePoodle z forum.thesims.com

Tak jak zawsze tworzymy Sima lub rodzinę Simów i przenosimy ich do pięknego, dużego domu.


ZASADY

Cechy nie mają znaczenia, ale polecam coś pomocnego, ponieważ...
Nie można mieć kariery, ale trzeba jakoś zarabiać. Więc może cecha kreatywności pomoże malarzom i muzykom.
Możesz stworzyć sobie męża/żonę lub spróbować znaleźć.
Nie możesz bezpośrednio stworzyć dzieci.
Możesz grać z tempem życia jakim chcesz.


ZASADY BUDOWY DOMÓW

Twój dom nie może być większy niż 5x5. Może być mniejszy, jeśli chcesz dać sobie dodatkowe wyzwanie.
Musisz kupić przynajmniej jeden przedmiot z każdej kategorii tj lodówka z kuchni lub łóżko z sypialni. Wyjątkiem jest kategoria "dla dzieci" Na przykład, jeśli Sortujesz według pokoju, musisz kupić coś z każdego pokoju.
Łóżko musi być duże. To zajmuje trochę miejsca, więc ostrożnie. Żadnych pojedynczych łóżek dla Twojego pierwszego Sima. Plus jeśli ma męża/żonę to muszą spać w tym samym łóżku. Łóżko musi być dostępne z obu stron.
BRAK DRUGIEJ HISTORII! Tylko jeden dom w historii.
Brak ganków, werandy, przedsionków. To dodawałoby miejsce, więc NIE!
Dekorujesz tak jak chcesz!
Możesz mieć basen.
ZAKAZ ROZBUDOWY! To zawsze musi być dom 5x5 lub mniejszy.
Przedmioty związane z hobby mogą być przechowywane na zewnątrz (tj. sztalugi, skrzypce itp.), ponieważ zajmują one miejsce dla pary, która ma wiele zainteresowań, aby zarabiać pieniądze. Trudno jest zmieścić to wszystko w domu.
SIMOWIE NIE MOGĄ SPAĆ NA ZEWNĄTRZ!
Poleca się jedno dziecko w każdym pokoleniu. Ale jeśli chcesz spróbować więcej to możesz.
Jeśli Simowie będą mieli dziecko, możesz przenieść coś z domu na zewnątrz, żeby mieć miejsce na łóżko dla dziecka. Na przykład: kiedy zaczynasz wyzwanie, powinieneś mieć jadalnię, kuchnię, sypialnię, łazienkę i jakieś rzeczy biurowe. Kiedy pojawia się dziecko można przestawić rzeczy z kuchni poza nią, lub można przenieść na zewnątrz elementy z jadalni. Twój wybór, ale to powinno pomóc zyskać trochę miejsca.
Kiedy dzieci staną się młodymi dorosłymi, można stworzyć dla nich własne 5x5 na tej samej parceli. Nie mogą być one połączone z domem rodziców, ale muszą być na tej samej działce. Na przykład, 1 generacja będzie miała własne 5x5, a ich dziecko i jego/jej mąż/małżonka będą mieli własne 5x5.
trzeba wychować przynajmniej 3 pokolenia na tej samej parceli (wychowanie liczy się jako dorastanie od dziecka do młodego dorosłego). Przestrzeń będzie ograniczona, więc powodzenia (To znaczy, przez 3 pokolenia, powinny być co najmniej 3 domy 5x5 na parceli).
Wyzwanie kończy się, gdy dziecko trzeciej generacji bierze ślub lub stanie się dorosłym.



Wyzwanie jest jeszcze właściwie w fazie tworzenia, więc mogą pojawić się jakieś zmiany.  Możecie obejrzeć grę autorki wyzwania na jej kanale youtube  www.youtube.com/user/105maddie105

-----------------------------------------------------
Wyzwanie przetłumaczone na prośbę jednego z komentatorów.
Tutaj link go oryginalnego tekstu wyzwania stworzonego i opisanego przez Maddy-thePoodle.
Trochę króciutkie, ale w końcu miało być minimalistyczne =p
Mój dług odnośnie postów zmniejszył się do 8 postów. Piszcie o jakich wyzwaniach byście chcieli poczytać ;)
Pozdrawiam
N

7 komentarzy:

  1. Jak to fajnie, że ktoś taki jak Ty tłumaczy wyzwania TS4 na nasz język :D
    Cenię w Tobie to, że to robisz i jestem Ci za to wdzięczny. Jest wiele ciekawych wyzwań, a nie są przetłumaczone :// Ale Ty to zmieniasz! :D
    Oczywiście czekam na więcej :) I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

      Usuń
  2. Już dawno zaczęłam to wyzwanie, tylko, że na trochę innych zasadach. I powiem jedno: 3 dzieci to hardcore xD

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam że to polega na wypełnienia aspiracji duża,szczęśliwa rodzina w małym domku

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, czy ten blog żyje? To może bo nie zauważyłem rainbow i room (czy jakoś tak) chalenge?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń