Wyzwanie zostało stworzone przez Pinstar.
Wymaga dodatku
Witaj w Pracy.
Tło (Nie Cudowne Dziecko)
Stary kraj był Twoim domem,
Twoim miejscem narodzin. Tradycyjne wartości, tradycyjna kultura i ... nędza.
Słyszałeś opowieści, aleje szans i rozwoju w nowym świecie dla wszystkich.
Sprzedałeś wszystko co miałeś w swoim starym kraju, jesteś w stanie zakupić
bilet do nowego świata.
Przybywszy tam, spłukany i pełen
marzeń, dostrzegasz fakt, że z rynkiem pracy w nowym świecie jest tak samo źle,
jak w starym świecie. Za mało miejsc pracy, dla zbyt dużej liczby pracowników.
Jakkolwiek, jest tu miejsce nadziei. Chcąc zwiększyć małe firmy, rząd oferuje
pożyczki lub zaliczki w wysokości 20,000 $ dla każdego, kto rozpoczyna własną
działalność gospodarczą. Z obietnicą pełnego obywatelstwa, jeśli Ci się uda,
zawierasz umowę, a teraz musisz dowiedzieć się jak ułożyć swoje nowe życie.
Zrobienie tego nie będzie łatwe.
Tytuł "obywatela tymczasowego" wiążę się z wieloma ograniczeniami na
Twoich barkach, nie wspominając już o tym, ze jesteś w kraju, gdzie prawie nie
znasz języka i kultury. Wszystkie umiejętności społeczne, jakie posiadałeś nie
są już istotne.
Tło (dodatek Cudownego Dziecka)
Ty... byłeś rządowym
eksperymentem. Wyhodowany i wzniesiony do perfekcji. Całe Twoje życie i
dzieciństwo było monitorowane, analizowane i dokumentowane. Teraz ten sam
szalony rząd, który Cię stworzył, chce przenieść Cię na obszar zniszczony promienną
katastrofą, wypełniony zombie, abyś spróbował go oczyścić? "Fnarb
To!" mówisz i uciekasz z kraju, tym samym znajdując się spłukanym,
próbując rozpocząć nowe życie w nowym kraju, wiedząc, że nie ma nawet opcji
powrotu do domu.
Zaczynamy
Rozpocznij nową grę. Stwórz w CAS nowego Sima w wieku młody dorosły
LUB rozpocznij z istniejącym wcześnie młodym dorosłym Simem. Może to być
mężczyzna lub kobieta, posiadać dowolne cechy i aspiracje. Może to być człowiek
lub kosmita. Nie może być żadnego innego Sima w gospodarstwie domowym. Możesz
użyć taga #WonderChild aby zacząć to wyzwanie. Możesz wprowadzić swojego Sima
do dowolnego sąsiedztwa i wybrać dowolną parcelę. Gotowe domy mogą być używane
/ pobierane tak długo, jak można sobie na nie pozwolić. Utrzymaj budżet swojego
domu ściśle, ponieważ będziesz potrzebować pieniędzy na firmę.
Możesz także wypełnić sąsiedztwo dowolnymi losowymi Simami lub tymi z
galerii, jeśli chcesz (chociaż nie musisz tego robić i po prostu trzymać się
dzielnicy, w której dzieje się akcja). Żaden inny Sim nie może być w
gospodarstwie domowym Twojego imigranta.
Kiedy już będziesz w grze, musisz kupić sklep. Możesz kupić dowolną
parcelę w dowolnym mieście dla swojej firmy. Teraz jesteś gotowy by rozpocząć
wyzwanie.
Ze względu na barierę językową i szok kulturowy, wszelkie umiejętności
charyzmy Twojego Sima, jakie nabył wcześniej muszą zostać usunięte. (Możesz
pominąć ten krok, jeśli Twój Sim ma już 0 lub 1 poziom umiejętności charyzmy)
Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:
- Naciśnij Ctrl + Shift + C aby otworzyć konsolę kodów.
- Wpisz (bez cudzysłowów) "TestingCheats On" i naciśnij Enter.
- Wpisz (bez cudzysłowów) "Stats.set_skill_level major_charisma 1” i naciśnij Enter, to ustawi umiejętność charyzmy Twojego Sima na poziom 1.
- Wpisz (bez cudzysłowów) "TestingCheats Off" i naciśnij Enter.
- Naciśnij Ctrl + Shift + C aby zamknąć konsolę kodów.
Jako ostatnie, jeśli Twój Sim ma pracę, musi ją natychmiast porzucić.
Zasady Globalne
Tak jak w wszystkich innych wyzwaniach Pinstar'a, żadnych kodów, modów,
haków lub CC, które dawałyby przewagę nad graczami, którzy ich nie używają.
|
Tak jak w wszystkich innych wyzwaniach Pinstar'a, żadnych kodów, modów,
haków lub CC, które dawałyby przewagę nad graczami, którzy ich nie używają.
|
Jeśli Sim, którym zaczynasz ma jakąś pracę, musi ją natychmiast
porzucić. Twój Sim nigdy nie może podjąć kariery. Jeśli małżonek / narzeczony
Twojego Sima dołączy do gospodarstwa domowego mając już pracę, może ją
zatrzymać, ale nie może wybrać nowej (Rynek pracy ma się kiepsko).
|
Twój imigrant Sim zaczyna grę jako "Tymczasowy Obywatel". Później
może stać się "Pełnoprawnym Obywatelem". Istnieją różne przepisy, które dotyczą go w
zależności od tego, czy jest tymczasowym czy pełnoprawnym obywatelem, więc
odnieś się do ich sekcji.
|
Musisz grać z "normalną długością życia Simów". Twój Sim nie
może konsumować niczego co przedłużyłoby jego życie (Mleko krowo-kwiatu i
Eliksiry Młodości).
|
Simowie nie mogą być postarzani do czasu ich urodzin. To dotyczy
WSZYSTKICH Simów s gospodarstwie domowym.
|
Nie możesz wprowadzić lub przyłączyć Simów
do swojego gospodarstwa domowego. Pojedynczy narzeczony/a może dołączyć
poprzez małżeństwo.
|
Poza Eliksirem Młodości, można wydawać
punkty aspiracji jakkolwiek chcesz. Możesz również wydawać handlowe punkty
bonusowe tak jak chcesz, chociaż możesz też zarabiać punkty, bez wydawania
ich, zobacz sekcję punktacji dla szczegółów.
|
Tak samo Tymczasowi Obywatele jak i Pełnoprawni mogą zatrudniać w
firmie pracowników.
|
Owoce i muzyka mogą być stosowane do wywierania wpływu na płeć dzieci
będących skutkiem ciąży.
|
Tymczasowy Obywatel
Twój Sim nie jest jeszcze pełnoprawnym obywatelem Nowego Świata, a
więc rozpoczyna grę jako "obywatel tymczasowy". Ma to szereg
konsekwencji w grze.
Ponieważ gospodarka nowego świata jest wciąż chwiejna, rząd wydał
surowe ograniczenia dotyczące ceł i
ograniczeń zagranicznych towarów. Podczas, gdy Twój Sim jest tylko tymczasowym
obywatelem, wszystko co produkuje sam jest uważane za "towary
zagraniczne" i nie mogą być one sprzedawane w indywidualnym sklepie lub na
wolnym rynku. Tworzone przez Sima obiekty mogą być wykorzystywane jedynie do
zwykłych celów - obrazy mogą dekorować pokoje, pożywienie może być jedzone itd.
Po prostu nie mogą być sprzedawane. Obejmuje to również przedmioty
"znalezione (np. kryształy) oraz przedmioty nagrody (jak nagrody za
przyjęcie lub randkę).
Tymczasowi obywatele są tu, aby stworzyć nowe firmy i nowe miejsca
pracy oraz mają ścisły zakaz zarabiania przez sankcjonowane środki. Co oznacza,
że nie możesz sprzedawać przedmiotów w trybie kupowania, ani przez odpowiednie
interakcje (tj. sprzedaj obraz do galerii sztuki), nie możesz też prosić innych
obywateli o pożyczkę. Nie możesz publikować książek piosenek, nie możesz grać
dla napiwków, ani pisać dzwonków, a zwłaszcza nie można hakować dla pieniędzy.
JEDYNYM legalnym sposobem na zdobycie pieniędzy jest sprzedaż przedmiotów przez
prywatny sklep. (Możesz sprzedawać ściany i elementy budowy podczas konstrukcji
budynku jeśli musisz)
Ze względu na obawę przeludnienia, obywatele tymczasowi nie mogą
zawierać ślubów, a tym samym nie mogą być w związku małżeńskim lub dołączyć
innych Simów do swoich rodzin na stałe. Tymczasowi obywatele nie mogą adoptować
żadnych dzieci, a te urodzone nieślubnie muszą zostać oddane do adopcji (postarz
je do wieku dziecka i przeprowadź do innego gospodarstwa domowego).
Aby udowodnić rządowi, że chcesz być produktywnym członkiem
społeczeństwa musisz spłacić kredyt 20,000 $ z którym zaczynałeś grę, plus 10%
odsetek. Aby spłacić pożyczkę wykonaj następujące czynności:
- Zbierz co najmniej 22,00 % w swoich funduszach gospodarstwa domowego (możesz przelaż pieniądze z konta sklepu, aby sobie w tym pomóc).
- Naciśnij Ctrl + Shift + C aby otworzyć konsolę kodów.
- Wpisz (bez cudzysłowów) "TestingCheats On" i naciśnij Enter.
- Wpisz (bez cudzysłowów) "Money x", gdzie "X" jest oznacza bieżące środki domowe -22000. Więc jeśli środki domowe wynosiły 23,000 $ należy wpisać "Money 1000", co odejmie 22,000 $ i zostawi Ci 1,000 $.
- Wpisz (bez cudzysłowów) "TestingCheats Off" i naciśnij Enter.
- Naciśnij Ctrl + Shift + C aby zamknąć konsolę kodów.
W chwili, gdy spłaciłeś kredyt, Twój Sim staje się pełnoprawnym
obywatelem. Od razu możesz zacząć grać zgodnie z nowymi zasadami opisanym w
sekcji Pełnoprawny Obywatel.
Pełnoprawny Obywatel
Twój Sim może wprowadzić do swojego gospodarstwa domowego jednego
innego Sima, ale musi to zrobić przez małżeństwo. Tym "jednym Simem"
może być każdy, nawet jeśli jest to Sim ze zdobytymi już wcześniej punktami
umiejętności lub posiadający pracę. Jeśli przyniesie ze sobą 20,000$ możesz je zatrzymać.
Jednak nie możesz wprowadzić żadnych innych Simów z jego poprzedniego
gospodarstwa domowego (wliczając w to istniejące wcześniej dzieci). Nadal nie
możesz wprowadzać Simów nie będących Twoim małżonkiem do gospodarstwa domowego.
Możesz także tylko wziąć ślub raz, więc rozwiedziony lub martwy małżonek, nie
może być zastąpiony.
Dzieci urodzone w gospodarstwie domowym mogą teraz być zatrzymane.
Rodzina może adoptować dzieci, ale muszą to być niemowlęta i nie można
adoptować nowego dziecka, kiedy w domu już / jeszcze jest obecne niemowlę.
Wszelkie ograniczenia związane z przedmiotami zostają zdjęte. Teraz
można sprzedawać wszystkow indywidualnym sklepie, nawet jeśli jest to stworzone
przez Sima, lub jest to obiekt będący nagrodą. Możesz uzyskać dochód
gospodarstwa za pośrednictwem innych źródeł takich jak publikacja książek, czy
sprzedaż obrazów do galerii sztuki. Jeśli małżonek Sima wprowadził się
posiadając pracę, może ją zatrzymać i zarabiać pieniądze dla rodziny.
Dwa nowe ograniczenia: Gdy Twój Sim staje się pełnoprawnym obywatelem,
nie może już przelewać środków gospodarstwa domowego na fundusze sklepu (nadal
możesz spokojnie przelewać środki z sklepu do funduszy gospodarstwa domowego). Użytkownik
nie może sprzedawać produktów w trybie kupowania na parceli sklepu, ani
sprzedawać ich za pośrednictwem sklepu i usunąć znak odnowy, ani też przenieść
przedmiotu do wyposażenia rodziny i sprzedać go w gospodarstwie domowym.
Koniec Wyzwania
Twoje wyzwanie kończy się w chwili, gdy Twój Sim imigrant osiąga wiek
seniora lub umiera (w zależności od tego
co nastąpi pierwsze). Jeśli wydajesz przyjęcie urodzinowe z okazji jego zmiany
wieku z dorosłego na seniora, wyzwanie kończy się z chwilą skończenia
przyjęcia. Jeśli Twój sklep jest otwarty w tym czasie, zamknij go. Po tym
wszystkim, możesz obliczyć swój wynik.
Punktacja
- 50 punktów za spłacenie początkowego kredytu i zostanie pełnoprawnym obywatelem.
- 5 punktów jeśli urządzi się przyjęcie weselne i zaliczy je na złoty medal.
- Zarabiasz 1 punkt za każde 10,000 $ (zaokrąglając w dół) środków na koncie bankowym sklepu. Wartość parceli Twojego sklepu lub wartość netto parceli Twojego domu w gotówce, nie liczą się do tego wyniku.
- Zarabiasz 1 punkt za każde 1000 handlowych punktów bonusowych (zaokrąglane w dół) niewykorzystanych i zgromadzonych przez rodzinne przedsiębiorstwo.
-----------------------
Pozdrawiam
N
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz