niedziela, 13 grudnia 2015

Wyzwanie "Jestem Otoczony Przez Id_iotów" TS4 - ISBI (I'm Surrounded by Idiots) TS4 Challenge


Wyzwanie zaadaptowane do TS4 przez Lynnwood z forum thesims.com, stworzone przez Simslia.



Aktualizacja Zasad 10/27 - Tylko szybka aktualizacja wolnych akcji, odzwierciedlające nowe opcje łóżek.

_________

Pierwsze kroki:

Stwórz Sima w wieku młody dorosły, daj mu dowolny wygląd, cechy i aspiracje, które chcesz. (Niektórzy lubią grać z regułą cechy "szalony" u Sima, ale autor nie. Jeśli Ty tak wolisz, dodaj do zasad cechę "Niosący Pochodnię", czyli dziedzic/założyciel musi być szalony.) Może być "ludzkim" Simem lub kosmitą, Twój wybór.

Będziesz grać z NORMALNĄ długością życia Simów.

Wprowadź swojego "Niosącego Pochodnię" założyciela na parcelę. Nie ma żadnych ograniczeń odnośnie tego jaka może być ta parcela. Zbuduj dom, zaimportuj go z galerii lub pozwól im żyć na trawniku przez jakiś czas - w zależności od tego jaki tryb zabawy preferujesz - Twoje preferencje są w porządku. To powinno być zrobione z standardowymi 20,000 startowymi simoleonami. Cokolwiek pozostanie Ci po zakupie nieruchomości i dpmu, to Twoje pieniądze wyjściowe. Jeśli w dowolnym momencie wprowadzisz do rodziny Sima, który przyniesie ze sobą dodatkowe 20,000 simoleonów, WSKAZANE JEST użycie kodów na pieniądze do skasowania ich (ponieważ to w pewien sposób oszustwo).

Znajdź małżonka / twórcę dzieci (człowieka lub kosmitę). To może być każdy, kogo Twojemu Simowi uda się uwieść, mieszkańcy, sąsiedzi, grani wcześniej Simowie, a nawet Simowie umieszczeni w sąsiedztwie do tego celu. Muszą oni zostać poproszeni o wprowadzenie się, lub wziąć ślub w grze, jakkolwiek nie mogą zostać umieszczeni w gospodarstwie domowym przez zarządzanie gospodarstwem domowym. Poza tym, gra każdego jest wolna.

Kiedy już zdobędziesz swoją parę, miej dzieci. Adopcja jest w porządku, ale musisz adoptować dzieci jako niemowlęta. Adoptowane dzieci mogą być rozważane na kolejnego Niosącego Pochodnię (dziedzica). Ta zasada istnieje dla graczy, którzy chcieliby grać parami o tej samej płci.

Po otrzymaniu zawiadomienia, że jest to dzień urodzin Sima, można go postarzyć przez tort urodzinowy (zobacz Dozwolone Akcje poniżej).

Teraz pozwól im żyć ich życiem i daj z siebie wszystko, aby nie sięgnąć ich przez ekran komputera i udusić ich, kiedy  zaczną się obsikiwać i mdleć w każdym możliwym miejscu.

Cel:
Ostatecznym celem jest przetrwać 10 pokoleń Simów, podczas gdy steruje się tylko jednym Simem na raz i utrzymując dobry wynik.

Każdy Niosący Pochodnię musi mieć co najmniej dwoje dzieci. Nie musi brać ślubu, ale ten sposób zwiększa szansę na większą ilość punktów (i porażek). Jeśli grasz z regułą cechy "szalony", każde dziecko w pewnym momencie MUSI zyskać tę cechę. W przeciwnym wypadku, wszystkie cechy i aspiracje powinny być wybierane losowo.

W trakcie wyzwania, tylko JEDEN Sim może być przez Ciebie kontrolowany i jest to Twój obecny Niosący Pochodnię (dziedzic/założyciel). Wszyscy inni Simowie muszą żyć na pełnej autonomii, żyjąc (lub nie), jak chcą. Oczywiście oznacza to, że w ustawieniach gry powinna być ustawiona wolna wola Simów. Gdy dziecko wybrane na spadkobiercę osiągnie wiek młody dorosły, "pochodnia" zostaje mu przekazana i staje się on kontrolowanym przez Ciebie Simem. Twój poprzedni Niosący Pochodnię wkracza na ziemię autonomii i już nigdy nie możesz ponownie go kontrolować. Istnieją pewne Dozwolone Akcje, będące wyjątkiem od tej reguły, szczegóły poniżej.

Gdy dziecko osiągnie wiek młody dorosły i nie jest dziedzicem, musi się wyprowadzić z gospodarstwa domowego. Można dodać je do sąsiedztwa lub skasować, to zależy od Ciebie.

Poniżej znajduje się karta wyników:

  • Obsikanie się: -5
  • Omdlenie: -5
  • Niepójście do szkoły: -5
  • Przypadkowe śmierci: -10
  • Wizyta Opieki Społecznej: -15

  • Pojedyncze narodziny: +5
  • Bliźniaki: +10
  • Trojaczki: +15
  • Dowolny Sim z gospodarstwa domowego wypełnia dowolny poziom aspiracji (dzieci i dorośli): +10
  • Dowolny Sim w gospodarstwie domowym wypełnia aspirację : +10
  • Wymaksowanie umiejętności przez członków rodziny Niebędących Niosącym Pochodnię: +10
  • Dziecko NNP zostaje szóstkowym uczniem w szkole : +5
  • Sim NNP osiąga szczyt kariery: +10
  • Nie używanie punktów aspiracji części zapasowych przez całe pokolenie : +10
  • Każde zdobyte* 100,000 simoleonów : +20
  • Uwiecznienie Niosącego Pochodnię : +5 [Można to zrobić na kilka sposobów. Napisać biografię (10 poziom pisania), namalować obraz przedstawiający Sima (malowanie 8+), lub zrobić zdjęcie z umiejętnością fotografii 5+ ma cześć Niosącego Pochodnię. Uczyń to aby Twój niosący Pochodnię był pamiętany przez kolejne pokolenia.].

* Można obliczyć sumę zdobytych simoleonów na 2 różne sposoby. 1 - przejdź do trybu budowania, kliknij w okientko informacyjne i dodaj całkowitą wartość parceli do posiadanych przez rodzinę funduszy. LUB 2 - przejdź do swoich osiągnięć i sprawdź osiągnięcia Majątek i kolekcje / Pączek róży, które śledzi ile simoleonów zostało zdobyte przez rodzinę w obecnym zapisie gry.

Dozwolone Akcje

Każdy Sim w gospodarstwie domowym ma dozwoloną jedną akcję na kategorię wiekową (UWAGA: Jest to DODATKOWE dozwolone działanie, które może być CZYMKOLWIEK w grze. To nie oznacza, że można używać tylko jednego z poniższych działań na jedną kategorię wiekową. Akcje wypisane poniżej są ZAWSZE dozwolone do wykonania w dowolnej chwili i ilekroć trzeba je wykonać).

Możesz zająć łóżko każdym Simem RAZ aby przypisać konkretnych Simów do konkretnych łóżek. To może być wykonane tylko raz. Później Simowie zachowują się na własną rękę.

Możesz wybrać porzucenie pracy lub przejście na emeryturę każdego Sima dla którego nie chcesz pracy. Możesz też przypisać Simów do specyficznych karier w razie potrzeby.

Można używać opcji "Przebierz się w..." z ubrań do snu (ponieważ znudzi Ci się oglądanie ich w bieliźnie / piżamie całymi dniami).

Możesz zmienić ich sposób zachowania podczas, gdy są w pracy/szkole, jeśli chcesz. To czy uczęszczają tam lub wychodzą wcześniej, zależy od nich samych.

Możesz wybrać się na wakacje lub urlop z rodziną, używając telefonu NNP.

Po otrzymaniu powiadomienia dla niemowląt, że to ich urodziny, możesz wybrać ich kołyskę (Twoim Niosącym Pochodnię) i postarzyć je do wieku dziecka. Także wtedy kiedy wiek każdego innego Sima osiągnie 0 dni do urodzin, możesz nimi kliknąć na tort urodzinowy, aby ich postarzyć. Pieczenie ciasta i dodanie do niego urodzinowych świeczek, jest już jednak zadaniem dla Twojego NP.

Możesz wykonać test ciążowy żeńską partnerką, aby sprawdzić czy jest w ciąży. To MOŻE być odkryte z czasem, bez wykonywania testu, ale autor rozumie jak czekanie może być irytujące.

Kiedy małżonek NNP ma rodzić, możesz wybrać, czy ma rodzić w domu, czy udać się do szpitala.

Dozwolone jest kupno i wypicie JEDNEGO eliksiru młodości, na jednego Sima, przez całe życie.

Zasady Alternatywne

Oryginalne wyzwanie stwierdza, że Twój oryginalny Niosący Pochodnię i wszyscy potomkowie MUSZĄ mieć cechę "szalony". Jeśli macie na to ochotę, czujcie się wolni do stosowania się do tej reguły. Autor osobiście nie lubi jej, więc ta wersja wyzwania jej nie zawiera.




---------------------------------------------------
Zaczyna braknąć mi czasu, więc prawdopodobnie artykuły na blogu zaczną pojawiać się rzadziej.
Pozdrawiam
N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz