wtorek, 2 stycznia 2018

Informacja, reanimacja, plany.





Powróciłam i postaram się nie zaginąć ponownie zbyt szybko.
Póki co zamieściłam niżej jedno z wcześniej obiecanych tłumaczeń i przejżałam nieco komentarze. Dzięki temu moja lista wyzwań do przetłumaczenia się wydłużyła.

Oto wyzwania których pojawienia się na stronie możecie spodziewać się w najbliższym czasie.

1. Runaway Teen Challenge.  [Wyzwanie Uciekającego Nastolatka TS4]
2. Runaway Teen Challenge (z 4 poziomami trudności).  [Wyzwanie Uciekającego Nastolatka TS4 (z 4 poziomami trudności)]
3. The Settler Challenge.       [Wyzwanie Osadnika]
4. Legacy - Au Pair Challenge   [Wyzwanie Niani]
5. 100 Baby Twist Challenge
6. Room Challenge    [Wyzwanie Pokoju]
7. POST-APOCALYPTIC MURKLAND  [Postapokaliptyczne Murkland: Starter]
8. Not So Berry Challenge   [Wyzwanie Not So Berry Challenge PL]

W najbliższym czasie również postaram się zaktualizować wcześniejsze wyzwania.

Odnośnie poradników i innych spraw technicznych to na chwilę obecną nawet nie mogę ogarnąć co jest do zrobienia. Zapewne zacznę od uzupełnienia listy rozszerzeń do TS4.'


Niestety, jak zwykle skasowały mi się wszystkie zapisy gry i stworzeni Simowie. Chociaż zapisywałam rodziny w galerii, większości rodzin nie udało się odzyskać, a odtworzenie ich zajmie piekielnie dużo czasu.






----------------------------------------------------
Pozdrawiam
N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz