piątek, 5 stycznia 2018

Aktualizacja listy rozszerzeń #02

Lista Dodatków, Akcesoriów oraz Pakietów Rozgrywki
AKTUALIZACJA

Lista rozszerzeń do TS4 została zaktualizowana o następujące tytuły.



.                                       .
DODATKI
.                                       .


The Sims 4 Psy i Koty
Data wydania: 10 listopada 2017
Główne cechy rozgrywki:
 Twórz psy i koty – Te dwa główne typy zwierząt są bardzo   rozwinięte w dodatku. Tworzenie zwierzaka jest częścią systemu CAS i pozwala się wybrać z wielu typów ras lub mieszańca.
 Cechy zwierząt – Możliwość personalizacji cech futrzaków, podobnie jak u Simów, można uczynić je niesamowicie niezależnymi lub mądrymi.
 Kariera weterynarz – Prowadź własną praktykę weterynaryjną, zatrudniając pracowników, doskonaląc umiejętności weterynarza oraz lecząc chore szczenięta i kocięta.
 Tresura zwierząt – Nowa umiejętność Tresowanie zwierzaków, pozwala uczyć sztuczek zwierzęta i lepszego zachowania, jak na przykład, żeby wyjść na dwór za potrzebą zamiast załatwić swoje interesy na podłodze.
 Nowe cechy i aspiracje – Cechy „Miłośnik psów”, Miłośnik kotów” oraz aspiracja „Przyjaciel zwierząt”.
 Brindleton Bay – Nowy obszar z nadmorskim krajobrazem.




.                                                        .
PAKIETY ROZGRYWKI
.                                                        .

The Sims 4 Być Rodzicem
Data wydania: 30 maja 2017
Główne cechy rozgrywki:
 Skłonności Simów – Małe dzieci, dzieci i nastolatki zyskują i tracą doświadczenie w pięciu kategoriach skłonności. Te wartości mają wpływ na późniejsze reakcje Sima w dorosłym życiu.
 Nowe cechy – Bazując na bardzo wysokich lub bardzo niskich wartościach skłonności postaci, Simowie mogą zostać nagrodzeni dobrymi lub złymi cechami gdy zmieniają grupę wiekową przy dorastaniu. Te cechy mają bezpośredni wpływ na zachowania niezależne Simów oraz ich późniejsze reakcje w życiowych sytuacjach.
 Umiejętności wychowawcze – Dzięki tej umiejętności Simowie mogą wykonywać bardziej efektywne interakcje z dziećmi. Można nauczyć dzieci jak być lepszymi Simami. Umiejętność zwiększa szansę na sukces w interakcjach z dziećmi oraz odblokowuje nowe zdolności dla rodziców.
 Nowe aktywności – Pojawia się mnóstwo zajęć rodzinnych, którymi można się zajmować w grupach oraz wiele nowych interakcji dla dzieci i rodziców.
 Nowe przedmioty - W tym zestawie jest więcej niż zwykle drobiazgów takich jak nowe dekoracje i ubrania.




.                                          .
AKCESORIA
.                                          .

The Sims 4 wieczór na kręgielni
Data wydania: 29 marca 2017
Dodane:
 Kręgielnia – Nowy typ parceli służący jako centrum rozrywki. Można skorzystać z gotowych już budynków lub stworzyć własne.
 Gra w kręgle – Aktywność dzięki której Simowie mogą rywalizować między sobą i dobrze się bawić rozwijając swoje umiejętności w grze oraz odblokowując rzuty specjalne.
 Nowe ubrania – Styl retro oraz Rockabilly.


The Sims 4 Fitness
Data wydania: 20  czerwca 2017
Dodane:
 Wspinaczka skałkowa – Aktywność dzięki której można poprawić sprawność fizyczną Simów. Wyzwania wspinaczkowe i zaawansowane techniki wspinania.
 Stylowy trening – Nowa odzież sportowa.
 Nowe obiekty – Inspirowane naturą obiekty i dekoracje.


The Sims 4 Małe Dzieci
Data wydania: 24 sierpnia 2017
Dodane:
 Urocze ubrania dziecięce – Szeroki wybór części ubioru dla dzieci oraz nowe fryzury dla obu płci.
 Nowe zabawki – Obiekty dla dzieci łączące przyjemne z pożytecznym.
 Wspólna zabawa – Możliwość stworzenia przestrzeni w parku lub na własnym podwórku do zabawy dla małych dzieci.






-------------------------------
Artykuł opracowałam na podstawie własnych doświadczeń w grze TS4 oraz na postawie stron Carls Sims 4 Guide - Expansion Packs oraz Simension.de Sims 4 - Erweiterungen.

Pozdrawiam
N

4 komentarze:

  1. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  3. 43 year old Software Engineer I Randall Royds, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like Analyze This and Dowsing. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a Eclipse. strona domowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń