piątek, 19 stycznia 2018

Wyzwanie Uciekającego Nastolatka TS4 (z 4 poziomami trudności)


Wyzwanie zostało stworzone przez StardustX i przystosowane do TS4 przez Rainydayz179, tę wersję wyzwania oraz poziomy trudności stworzył RecipeSimmer.



.                                                  .
WSTĘP
.                                                  .

W tej wersji wyzwania dodano poziomy trudności punktację oraz zmieniono kilka rzeczy aby poprawiły płynność wyzwania lub też sprawiły że będzie ono mniej lub bardziej wymagające tam gdzie to wymagane.

Celem wyzwania jest przetrwanie: Po prostu staraj się przetrwać i zacząć „dobre” życie dla swojego Sima.

Powinno się dążyć do posiadania „dobrze płatnej pracy”  (poziom 7, 8, 9, 10), dzieci (co najmniej 2) i „wielkiego domu” (1 kuchnia, 3 sypialnie i 2 łazienki). Najważniejszym zajęciem jest zdobywanie pieniędzy w starym stylu, czyli przez łowienie ryb, ogrodnictwo i zbieranie… oj, i oczywiście przeszukiwanie sąsiedztwa w celu zdobycia darmowego jedzenia. Zawarcie małżeństwa jest w tym wyzwaniu opcjonalne.

.                                                                                                                          .
WYZWANIE UCIEKAJĄCEGO NASTOLATKA
POCZĄTEK:
.                                                                                                                          .


v Stwórz swojego „głównego” Sima. (Nie powinien wyglądać olśniewająco… Powinien bardziej wyglądać jak uciekinier.)
Ø Możesz wybrać dowolne cechy dla Sima, ale nie takie które by były pomocne (np. „Uwielbia naturę”). Ponadto cechy z eliksirów, kupione cechy i inne nienaturalne cechy oraz wszystko co w nienaturalny sposób zmienia humor Sima jest NIEDOZWOLONE.
v Zacznij na parceli, która ma wymiary 20x15 lub więcej.
v Ustaw fundusze Sima na 0$ (aktualizacja z 11/2/14): Po prostu użyj tego kodu na zmianę funduszy rodziny: 1. Przytrzymaj wciśnięte klawisze Shift Ctrl + C, aby otworzyć pole kodów w lewym górnym rogu ekranu gry, a następnie wpisz:
§  testingcheats true  
§  Następnie wprowadź w polu następujące kody: money 0


Tylko dla poziomów trudności Specjalista + Legenda
(widoczne niżej)…
Na tym etapie musisz stworzyć również młodszą siostrę lub młodszego brata Twojego Sima.


v  Rodzeństwo nie powinno wyglądać olśniewająco… Powinno wyglądać jak uciekinier. Nie powinno także wyglądać identycznie co Twój „główny” Sim (chyba, że są bliźniakami oczywiście).Również dla tego Sima można wybrać dowolne cechy, ale nie takie które Ci pomogą  (np. „Uwielbia naturę”). Ponadto cechy z eliksirów, kupione cechy i inne nienaturalne cechy oraz wszystko co w nienaturalny sposób zmienia humor Sima jest NIEDOZWOLONE.


(Tworzenie rodzica nastolatków – opcjonalnie) --->
Możesz pominąć tę sekcję, jeśli Twoja gra pozwala Ci po prostu stworzyć nastoletniego Sima {i ewentualnie jego nastoletnie / dziecięce rodzeństwo ) i przejść do poniższej sekcji o nazwie „Zasady”. Pamiętaj jednak, że niektórzy gracze znajdują wiele zabawy w tworzeniu rodziców, nawet jeśli jest to zbędne. Inni mogą poczuć się do tego, aby ich dodać, żeby zwiększyć realizm tego wyzwania.  To Twój wybór.

v Stwórz opiekuna / rodzica Sima, kogokolwiek zechcesz, to nie ma znaczenia, więc nie wkładaj w to zbyt wiele pracy, ponieważ musi on umrzeć zaraz po rozpoczęciu gry (Powodem, dla którego w ogóle powinien być stworzony ktoś taki, jest to, że gra nie pozwoli Ci zrobić domu tylko dla nastolatków [AKTUALIZACJA 11/2/14: To również sprawi, że NIE MOŻESZ edytować ich tak jak podano przed aktualizacją.]).
v Musisz zabić opiekuna / rodzica Sima, gdy tylko zacznie się gra. PONIŻEJ OPIS JAK TO ZROBIĆ
     Ø (AKTUALIZACJA 11/2/14): Jest nowy sposób na uśmiercenie opiekuna, ponieważ poprzedni sposób nie działał prawidłowo ---> Musisz wprowadzić ten kod, który JEST DOZWOLONY. Przytrzymaj Shift Ctrl +C, co otworzy okno kodów w lewym górnym rogu gry. Następnie wpisz w tym polu:
            ● testingcheats true
     Ø Następnie wprowadź w polu następujące kody:
            ● sims.add_buff buff_Death_ElderExhaustion_Warning
               (Upewnij się, że został wybrany Sim rodzic/opiekun. Nie chcesz przecież zabijać nastolatka!) PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA TO, ŻEBY WPISAĆ TO DOKŁADNIE TAK JAK JEST. Na przykład jest spacja pomiędzy "_buff" i "buff_",  a NIE MA spacji między niczym innym, nawet w "_ElderExhaustion_".
WAŻNE: To sprawi, że rodzic / opiekun umrze niemal natychmiast, jednak powoduje to smutek u wszystkich Simów w rodzinie. Dlatego nie licz tego smutku, gdy zbierasz punkty po zakończeniu wyzwania.
Wskazówka: Aby pozbyć się smutnego nastroju, użyj kodu:
               sims.remove_all_buffs


.                                                                                                                          .
WYZWANIE UCIEKAJĄCEGO NASTOLATKA
ZASADY:
.                                                                                                                          .


Co MUSISZ lub MOŻESZ zrobić:

       v Długość życia Simów musi być ustawiona na „normalne” (domyślnie).
       v Starzenie się musi być włączone.
       v Twój Sim MUSI zaczynać jako nastolatek.
       v MOŻESZ brać prysznic i korzystać z toalety w dowolnym miejscu publicznym, na przykład na siłowni.
       v NIE MOŻESZ chodzić do szkoły. Musisz anulować akcję „idzie do szkoły” każdego dnia. Nie wpłynie to na cechy
       v Tak, MOŻESZ korzystać z kodu resetSim, jeśli Twój Sim „utknie” w interakcji lub gdzieś na mieście.
       v Tylko kiedy pasek potrzeb socjalnych Twojego Sima jest niski, MOŻNA komunikować się z dziećmi lub innymi nastolatkami, ale NIE z dorosłymi.
       v Donice ogrodowe / pudełka do sadzonek ogrodowych, sztalugi SĄ dozwolone, nawet zanim Twój Sim stanie się młodym dorosłym i będzie mieć dom (co najmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + jedna łazienka). Te przedmioty nadal pasują do tego wyzwania (ogrodnictwo jest dozwolone, a malowanie (za pieniądze) jest z pewnością czymś co taki uciekinier mógłby robić w prawdziwym życiu).




Czego NIE MOŻNA robić:

       Ø BRAK PRACY, dopóki główny Sim nie stanie się młodym dorosłym i nie będzie posiadał domu (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka) --- (do tego czasu Twój Sim jest bezdomny)
       Ø BRAK ELEMENTÓW, WYMAGAJĄCYCH ENERGII ELEKTRYCZNEJ: Sim nie może mieć dostępu do żadnej elektroniki, urządzeń ani telefonów komórkowych (włącz tryb cichy) dopóki nie będzie miał domu (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka).
       Ø NIE MOŻESZ zbudować dla Sima żadnego schronienia, dopóki nie zbierze wystarczającej do tego sumy simoleonów i nie stanie się młodym dorosłym.
       Ø NIE MOŻNA gotować /  brać prysznica itd. na parcelach innych ludzi, ani wchodzić w interakcje z dorosłymi, dopóki Sim nie jest młodym dorosłym (wyobraź sobie, że jesteś uciekinierem, oni mogliby Cię zgłosić jako takiego).
       Ø Absolutnie ŻADNYCH dozwolonych eliksirów.
       Ø Cechy nabyte przez eliksiry, kupione cechy oraz inne nienaturalne cechy i wszystko co nienaturalnie zmienia nastroje Simów NIE JEST dozwolone.
       Ø Absolutnie ŻADNYCH ELEMENTÓW, KTÓRE zmieniają nastrój Sima (jak np. lampa z aurą emocjonalną).
       Ø NIE MUSISZ płacić rachunków, dopóki Twój Sim nie będzie młodym dorosłym i nie ma domu.
       Ø NIE MOŻESZ przenieść się do czyjegoś domu.
       Ø NIE MOŻESZ używać zarobionych punktów reputacji.
       Ø (AKTUALIZACJA 11/2/14) ŻADNYCH łóżek (Sim może spać na ławce), dopóki Sim nie będzie mieć domu (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka).
       Ø (AKTUALIZACJA 11/2/14) BRAK prysznica + BRAK toalety do czasu, aż Sim będzie mieć dom (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka). Pamiętaj, że można brać prysznic i korzystać z toalety w dowolnym miejscu publicznym.
       Ø ŻADNEJ lodówki, dopóki nie będzie mieć domu (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka).
       Ø (AKTUALIZACJA 11/2/14) Grille SĄ NIEDOZWOLONE (grille są w każdym sąsiedztwie na publicznych parcelach).
       Ø ŻADNYCH kuchenek ani piecyków dopóki Sim nie będzie mieć domu (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka).
       Ø ŻADNYCH świec dopóki Sim nie będzie mieć domu (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka).
       Ø ŻADNYCH kodów /modów poza kodem do zmiany stanu finansowego konta w konkretnych przypadkach (tylko kiedy zmniejszamy jego początkowe fundusze do 0 i kiedy odejmujemy 10$ jako koszt podróży w trakcie ucieczki), poza kodem „resetSim” oraz poza modem na wyciszenie telefonu (np. mod tj staw do kupienia nie jest dozwolony).
       Ø (AKTUALIZACJA 11/2/14) ŻADNYCH teleskopów dopóki Sim nie będzie mieć domu (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka).
       Ø (AKTUALIZACJA 11/2/14) ŻADNYCH mikroskopów dopóki Sim nie będzie mieć domu (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka).
       Ø Staraj się NIE wchodzić w interakcję z innymi, dopóki wskaźnik potrzeb socjalnych nie będzie tego wymagał. Jeśli pasek potrzeb socjalnych Twojego Sima osiągnie niski poziom, MOŻNA  podejmować interakcje z innymi nastolatkami lub dziećmi, ale NIE dorosłymi.
       Ø Żadnych TELEFONÓW dopóki Sim nie będzie mieć domu (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka). (Simowie używają swojego telefonu do przeglądania Internetu, grania w gry itp., więc jeśli widzisz tę akcję musisz ją natychmiast anulować.) (UWAGA: Jeśli masz mod zatrzymujący te akcję, jest to w porządku, ten mod jest dozwolony w tym wyzwaniu. Oto jeden z takich modów: http://www.modthesims.info/download.php?t=536411 )

Chodzenie do szkoły: Podobnie jak z nastolatkiem dzieci NIE MUSZĄ chodzić do szkoły. Wydaje się, że nawet gdy rodzic nie jest już dłużej obecny, pracownicy socjalni w Sims 4 nie pojawiają się aby zabrać dzieci. Jakkolwiek małe dzieci wydają się wymagać opieki.
REKLAMA

.                                                                                                                          .
WYZWANIE UCIEKAJĄCEGO NASTOLATKA
PROSZĘ PAMIĘTAĆ:
.                                                                                                                          .

SPRAWY STANĄ SIĘ W 100% NORMALNE KIEDY: Główny Sim będzie mógł zacząć pracować nad celami życiowymi (dwoje dzieci, dobra praca, aspiracja) tylko wtedy, gdy zmieni osiągnie grupę wiekową młody dorosły oraz PO TYM jak będzie posiadał już dom (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka).  BUDOWANIE DOMU: Można wybudować swój pierwszy dom przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka) TYLKO PO TYM jak główny Sim zmieni swoją grupę wiekową na młody dorosły.
BEZ SZKOŁY: Aby zachować niesamowity klimat wyzwania, Twoi Simowie nigdy nie mogą iść do szkoły (porzucili swoje życia i uciekli). Muszą osiągnąć sukces bez wykształcenia.
                KIEDY: (TYLKO PO TYM JAK GŁÓWNY SIM STANIE SIĘ MŁODYM DOROSŁYM) – Zgodnie z zasadami, DO CZASU aż główny Sim nie jest co najmniej młodym dorosłym i ma dom (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka) NIE JEST DOZWOLONE (inne ograniczenia są w większości zaprojektowane w celu zachowania ducha wyzwania): NIEDOZWOLONE jest posiadanie jakiejkolwiek elektroniki (w tym telefonu komórkowego), kupienie łóżka, zakup prysznica, toalety, lodówki, teleskopu, mikroskopu, kuchenki, pieca, świecy. (AKTUALIZACJA 6/7/15): JAK PODRÓŻOWAĆ (kiedy nie można korzystać z telefonu)? Można podróżować przewijając widok do krawędzi dzielnicy + klikając myszką, gdy zmieni się ona w szkło powiększające lub po prostu klikając „M” na swojej klawiaturze.
  •   Za każdym razem kiedy podróżujesz, MUSISZ odjąć 10 simoleonów z funduszy. Możesz w tym celu kupić elementy krajobrazy kosztujące około 10 simoleonów lub użyć kodu na pieniądze, aby odjąć 10 simoleonów ze swoich funduszy, za każdy raz kiedy podróżujesz.




$$$ ** ZASADY PIENIĘDZY ** $$$

(Co NIE JEST DOZWOLONE w gospodarowaniu pieniędzmi)
  • NIE MOŻESZ podjąć pracy na pół etatu… NIE MOŻESZ mieć pracy w pełnym wymiarze godzin dopóki Sim nie będzie młodym dorosłym i nie będzie mieć domu (przynajmniej 1 kuchnia, 1 sypialnia + 1 łazienka).


(Co JEST DOZWOLONE, albo nawet JEST WYMAGANE DO ROZSĄDNEGO GOSPODAROWANIA PIENIĘDZMI)
  • MOŻNA łowić ryby ile się chce i je sprzedawać.
  • MOŻNA zbierać plony ile się chce i je sprzedawać.
  • MOŻNA wykopywać rzeczy ile się chce i je sprzedawać.
  • MOŻNA podróżować. ---> WIĘC JAK PODRÓŻOWAĆ (kiedy nie można korzystać z telefonu)? Można podróżować przewijając widok do krawędzi dzielnicy + klikając myszką, gdy zmieni się ona w szkło powiększające lub po prostu klikając „M” na swojej klawiaturze.
  • Za każdym razem kiedy podróżujesz, MUSISZ odjąć 10 simoleonów z funduszy. Możesz w tym celu kupić elementy krajobrazy kosztujące około 10 simoleonów lub użyć kodu na pieniądze, aby odjąć 10 simoleonów ze swoich funduszy, za każdy raz kiedy podróżujesz.

BARDZO WAŻNE: Ponieważ są wydawane nowe rozszerzenia do gry, aktualizacje, zasady te mogą być niemożliwe do spełnienia lub utrudnione przez różne uzupełnienia lub odjęcia wprowadzone do gry. W związku z tym, będziesz musiał polegać bardziej na zdrowym rozsądku, aby wiedzieć co powinno być dozwolone lub niedozwolone  w tym wyzwaniu, aby zachować zgodność z ogólnym duchem wyzwania.



.                                                                                                                          .
KOŃCZENIE WYZWANIA (Cele):
.                                                                                                                          .

Wyzwanie kończy się, gdy:
  • kiedy Twój Sim otrzymuje "wysoko płatną pracę" (poziom 7, 8, 10, 10),
  • kiedy Twój Sim ma wystarczająco dużo simoleonów, by kupić "duży dom" (przynajmniej 1 kuchnia, 3 sypialnie, + 2 łazienki),
  • kiedy Twój Sim ma (co najmniej) 2 dzieci,
  • kiedy Twój Sim przeżyje wyzwanie, przestrzegając jego zasad,
  • kiedy Twój Sim umrze.



.                                                                                                                          .
POZIOMY TRUDNOŚCI:
.                                                                                                                          .

[WSKAZÓWKA: Staraj się maksymalnie zmniejszyć liczbę nastrójników „nieswój”, ponieważ za nie są odejmowane punkty.]


Nowicjusz: MOŻESZ używać grilla tylko na poziomie trudności „Nowicjusz”. Osiągnij średnio płatną pracę (poziom 5,6,7 w karierze), zamiast wysokopłatnej (poziom 7, 8, 9, 10 w karierze) + Przetrwaj wyzwanie aż do śmierci swoich Simów.

Normalny: Postępuj zgodnie z zasadami + instrukcje w powyższych sekcjach.

Specjalista: Musisz zabrać ze sobą swoje młodsze rodzeństwo (siostrę albo brata w wieku dziecka). Oboje muszą przetrwać wyzwanie dopóki Twój główny Sim nie umrze.

Legenda: Musisz także zadbać o to, aby Twoi Simowie byli „szczęśliwi” (co oznacza NIE MNIEJ NIŻ 30 nastrójników „nieswój” u któregokolwiek z Twoich Simów przez całe życie – na przykład 31 nastrójników „nieswój” oznacza, że nie sprostałeś wyzwaniu na poziomie Legenda, ale możesz wciąż zakończyć wyzwanie na poziomie Specjalisty, Normalnym lub Nowicjusza. Ponownie, pamiętaj aby najmocniej starać się utrzymać najmniejszą ilość negatywnych emocji, ponieważ punkty są za nie odejmowane za każdym razem w ramach zwykłych reguł.)



.                                                                                                                          .
PUNKTACJA:
.                                                                                                                          .
  
REGULARNE PUNKTY (dla poziomów Nowicjusz + Normalny)

                WAŻNE: Kończąc wyzwanie, przy ustalaniu swojej punktacji, MOŻNA kliknąć na Simów (tych którzy nadal żyją) i sprawdzić ich statystyki.

  • Dodaj:
    • 1000 – za Sima, który zarobi wystarczający aby kupić dom.
    • 1000 za posiadanie przynajmniej 2 dzieci, które nie zostały zabrane przez pracownika socjalnego do zakończenia wyzwania.
    • 1000 za każde dziecko NIEZABRANE przez pracownika socjalnego do czasu zakończenia wyzwania (więc więcej dzieci równa się więcej punktów).
    • 1000 – za utrzymanie liczby nastrójników „nieswój” na MNIEJ niż 30.
    • 1000 – za wzięcie ślubu.
    • 500 - za osiągnięcie przez Twoich Simów stanu „szczęśliwy” 200 lub więcej razy.
    • 100 – za każdy awans w pracy.
    • 100 – za każdą maksymalnie rozwiniętą umiejętność.
    • 100 – za każdego przyjaciela Sima, nie wliczając w to Simów, których samemu się stworzyło w sekcji „Początek”.
    • 100 – za każdy raz kiedy Twoi Simowie czuli się „pewni siebie”.
    • 10 – za każdy raz kiedy Twoi Simowie czuli się „szczęśliwi”.
  • Odejmij:
    • 1000 – za każdego Sima umierającego wcześnie.
    • 1000 – za NIE zatrzymanie od zabrania co najmniej 2 dzieci od zabrania przez pracownika socjalnego (znaczy jeśli pracownicy zabiorą Twojemu wszystkie dzieci, tak że nie zostanie mu 2 dzieci) do czasu zakończenia wyzwania.
    • 1000 - za NIEUTRZYMANIE liczby nastórjników „nieswój” na poziomie NIE WIĘKSZYM niż 30 (31 na przykład to za dużo)
    • 500 - za każde dziecko zabrane przez pracownika socjalnego przed zakończeniem wyzwania (co oznacza, że posiadanie większej ilości dzieci może mieć też swoje minusy, więc ostrożnie).
    • 100 - za każdy raz kiedy Twój Sim zemdlał.
    • 100 – za każdy raz kiedy Twój Sim zyska nastrójnik „nieswój”
    • 100 – za każdy raz kiedy Twój Sim posika się w majtki.


.                                                                                                                          .
ZAAWANSOWANA PUNKTACJA:
.                                                                                                                          .
  
{Ta punktacja liczona jest dla osób, które wybrały poziom trudności Specjalista lub Legenda. Są to punkty bonusowe doliczane do tych powyżej.}


PUNKTY SPECJALISTY
  • Dodaj:
    • 2000 – za zabranie młodszego rodzeństwa (siostry albo brata w wieku dziecka) + oboje (młodszy brat lub siostra i główny Sim) przetrwali wyzwanie, aż do śmierci głównego Sima.
    • 3000 – za ukończenie wyzwania na poziomie Specjalista (i zostanie Specjalistą Sims 4).
  • Odejmij:
    • 1000 – za pozwolenie umrzeć wcześnie młodszemu rodzeństwu głównego Sima.


**Gratulacje! Jesteś teraz „Specjalistą Sims 4”!!! **


PUNKTY LEGENDY
  • Dodaj:
    • 2000 – za zabranie młodszego rodzeństwa (siostry albo brata w wieku dziecka) + oboje (młodszy brat lub siostra i główny Sim) przetrwali wyzwanie, aż do śmierci głównego Sima.
    • 3000 – musisz także zadbać o to, aby Twoi Simowie byli zadowoleni przez cały czas.
    • 5000 – za ukończenie Legendarnego Poziomu Trudności.
  • Odejmij:
    • 1000 – za pozwolenie umrzeć wcześnie młodszemu rodzeństwu głównego Sima.
    • 1000 – za każdego Sima, którego nie utrzymasz szczęśliwym przez cały czas.
    • 10 – za każdy raz, gdy Twój Sim miał jakiekolwiek negatywne emocje (oprócz tych wymienionych powyżej)


** GRATULACJE! Jesteś teraz „Legendą Sims 4”!!! **


Powodzenia! Baw się dobrze, ale zachowaj skupienie.

Kiedy ukończysz wyzwanie, proszę być dumnym z tego co się osiągnęło!!!



Od N: 
Pewnie jeszcze długo będę się zastanawiać dlaczego nie można używać świec kiedy Sim jest jeszcze nieletni. Mimo wszystko ciekawe wyzwanie i mimo, że to kolejna jego wersja, wydaje się być zupełnie innym, a może tylko ja mam takie wrażenie?


----------------------------------------------------
Link do oryginalnego tekstu

Pewnie jeszcze długo będę się zastanawiać dlaczego nie można używać świec kiedy Sim jest jeszcze nieletni. Mimo wszystko ciekawe wyzwanie i mimo, że to kolejna jego wersja, wydaje się być zupełnie innym, a może tylko ja mam takie wrażenie?
Pozdrawiam
N

1 komentarz:

  1. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń