Wyzwanie Osadnika TS4 – Settler Challenge TS4
Wyzwanie zostało stworzone przez Aislynne
z modthesims.
Twój Sim zdecydował się zostać jednym z odważnych bohaterów historii,
którzy podróżują do najbardziej samotnych miejsc na ziemi, aby znaleźć nowy
dom. Twoim zadaniem jest przetrwać i stworzyć kwitnącą kolonię na kompletnym
odludziu.
CEL
Zbudować i zaludnić swoją kolonię.
Wyzwanie kończy się, gdy zniesiesz wszystkie ograniczenia.
|
USTAWIENIA
|
. .
ZASADY
. .
|
. .
POPULIZACJA KOLONII
. .
Twoja rodzina jest jedyną żyjącą na początku w kolonii.
Zasady dodawania rodzin:
- Kiedy możesz dodać rodzinę, stwórz ją w CAS lub pobierz z galerii. Rzuć kostką lub użyj random.org żeby wylosować numer Simów w rodzinie (od 1 do 6).
Różne sposoby na zaludnienie kolonii:
- Mieć dzieci!
- Możesz wykorzystać swoją umiejętność Charyzmy, aby przekonać ludzi do dołączenia się do Twojej kolonii. Możesz dodać jedną rodzinę za każdego Sima z 6 poziomem charyzmy w Twojej rodzinie.
- Możesz także przyciągnąć ludzi organizując wspaniałe przyjęcia. Możesz dodać jedną rodzinę za każdy typ przyjęcia za który otrzymasz złoty medal. Na swoje przyjęcia możesz zapraszać tylko tych Simów, którzy mieszkają w Twojej kolonii. Nie możesz zapraszać bezdomnych!
- Poprawa usług i infrastruktury w Twojej kolonii spowoduje również, że ludzie będą się przemieszczać do Twojej społeczności. Możesz dodać jedną rodzinę za każdą parcelę publiczną, którą dodasz.
OGRANICZENIA I W JAKI SPOSÓB JE ZNIEŚĆ
Szkoła
W Twojej kolonii nie ma szkoły. Musisz umożliwić
dzieciom chodzenie do szkoły.
Wymagania dotyczące zniesienia tego ograniczenia:
|
Medycyna
Poród w szpitalu nie jest dozwolony, a Woohoo
może zawsze prowadzić do ciąży (rzuć kostką lub skorzystaj z random.org : 1
oznacza, że musisz wybrać interakcję Postaraj się o dziecko, a jeśli wypadnie
2-6 możesz po prosty wybrać Woohoo). Zawsze możesz wybierać opcję „Postaraj
się o dziecko” jeśli chcesz.
Wymagania dotyczące zniesienia tego ograniczenia:
|
Elektryczność
Nie ma jeszcze elektryczności. Nie możesz
korzystać z komputera, telewizora, radia itp. (Możesz jednak korzystać z
lodówki).
Wymagania dotyczące zniesienia tego ograniczenia:
|
Kariera
Nie możesz mieć normalnej pracy, ponieważ nie ma
żadnych firm ani infrastruktury. Kariery są więc niedozwolone, ale możesz
zarabiać w inny sposób (malowanie, zbieranie, ogrodnictwo, łowienie ryb itp.)
Wymagania dotyczące zniesienia
tego ograniczenia:
|
Wyższa edukacja
Nie ma możliwości wyższego wykształcenia w Twojej
kolonii. Po odblokowaniu tej restrykcji, będziesz mógł wybierać cechy swoich
Simów, kiedy zmieniają grupę wiekową lub się rodzą.
Wymagania dotyczące zniesienia tego ograniczenia:
|
DODAWANIE PARCELI PUBLICZNYCH
Może istnieć tylko jedna parcela publiczna dla każdego typu (np. jedna
restauracja lub kawiarnia, jeden bar lub pub, jedna biblioteka itp.). Jeden
Spadkobierca może odblokować i dodać tylko jedną parcelę publiczną w trakcie
swojego życia, chyba że ma jedną lub kilka z następujących cech: Żyłka handlowa
(dodatek do aspiracji Biznes), Geniusz, Ambitny. W takim przypadku Spadkobierca
może odblokować i dodać jedną parcelę publiczną na każdą z tych cech, które
posiada przez długość swojego życia.
Kiedy parcela społeczna ma określony koszt, możesz zapłacić za nią lub
wypełnić inne wymagania, w tym przypadku nie będziesz musiał nic płacić. Jeśli
zdecydujesz się zapłacić po prostu użyj kodu na pieniądze, aby zmniejszyć swoje
fundusze o daną kwotę.
Nie musisz dodawać wszystkich wymienionych tutaj parceli publicznych,
aby wygrać to wyzwanie. Możesz wybrać,
które z nich zbudujesz.
Kościół / Miejsce
Ślubu / Jakieś inne fajne miejsce, w którym spotyka się Twoi koloniści
To powinien najlepiej być pierwszy publiczny
budynek lub miejsce które tworzysz. W galerii jest wiele ciekawych opcji (w
kategorii Ogólne), ale możesz też stworzyć je samemu. Tylko pamiętaj, aby nie
było zbyt nowoczesne!
Wymagania
dotyczące odblokowania:
- Koszt: 5000 simoleonów LUB Twój Spadkobierca musi osiągnąć 6 poziom majsterkowania.
Kawiarnia,
restauracja lub piekarnia
Wymagania
dotyczące odblokowania:
- Koszt: 5000 simoleonów LUB Twój Spadkobierca musi osiągnąć 6 poziom umiejętności wykwintnego gotowania.
Pub lub bar
Wymagania
dotyczące odblokowania:
- Koszt: 5000 simoleonów LUB Twój Spadkobierca musi osiągnąć 6 poziom umiejętności miksologii.
Muzeum lub galeria
sztuki
Wymagania
dotyczące odblokowania:
- Koszt: 5000 simoleonów LUB Twój Spadkobierca musi osiągnąć 6 poziom umiejętności malowania.
Biblioteka
Wymagania
dotyczące odblokowania:
- Koszt: 5000 simoleonów LUB Twój Spadkobierca musi osiągnąć 6 poziom umiejętności pisania.
Sala koncertowa lub
salon
Wymagania
dotyczące odblokowania:
- Koszt: 5000 simoleonów LUB Twój Spadkobierca musi osiągnąć 6 poziom umiejętności gry na gitarze, skrzypcach lub fortepianie.
Park
Wymagania
dotyczące odblokowania:
- Koszt: 5000 simoleonów LUB Twój Spadkobierca musi osiągnąć 6 poziom umiejętności ogrodnictwa.
Klub nocny
Wymagania
dotyczące odblokowania:
- Koszt: 5000 simoleonów LUB Twój Spadkobierca musi mieć 8 przyjaciół spoza swojej rodziny.
Siłownia
Wymagania
dotyczące odblokowania:
- Koszt: 5000 simoleonów LUB Twój Spadkobierca musi w pełni ukończyć swoją aspirację (nie ma znaczenia jaką ma aspirację).
REKLAMA
Losowe wydarzenia – opcjonalnie
Jeśli chcesz, możesz co niedzielę
organizować losowe wydarzenie, aby zachować rzeczy interesującymi (użyj kostki
lub random.org ).
① Wiosenny Festiwal sprawia, że ludzie są romantyczni.
Dodaj nowe dziecko do losowej rodziny w Twojej kolonii (Zarządzaj światami à Zarządzanie rodziną à Edytuj Simów w CAS).
② Jedno z dzieci obecnego spadkobiercy uważa, że nie
mogą ponosić odpowiedzialności za budowanie kolonii. To dziecko nie może zostać
spadkobiercą. Wybierz dziecko losowo. (Jeśli Twój spadkobierca nie ma jeszcze
dzieci, nic się nie dzieje.)
③ Powódź niszczy dom jednej rodziny w Twojej kolonii
(wybieraj losowo) i chcesz im pomóc. Przenieś ich do swojego domu. Jeśli
chcesz, możesz ich wyprowadzić po tygodniu.
④ Problemy z biurem pozwalającym na budowę. Jeśli
potrafisz podnieść umiejętność Logiki swojego Spadkobiercy o dwa poziomy
(chyba, że jest już osiągnięte maksimum, w takim przypadku automatycznie się
udaje) w ciągu najbliższych 24 godzin, będzie on w stanie przekonać ich, że
jego żądania są racjonalne i nic się nie dzieje. Jeśli nie uda Ci się podnieść
logiki o 2 poziomy, nie możesz zbudować niczego przed kolejną niedzielą.
⑤ Pożar! Jeden z budynków publicznych został spalony
(wybierz losowo). Możesz go odbudować używając swoich pieniędzy jeśli chcesz,
ale będzie to 5000 simoleonów. Jeśli nie chcesz go odbudowywać, wyburz go.
⑥ Niepokoje na granicy! Wszyscy młodzi dorośli i dorośli
Simowie będą musieli opuścić domy aby pomóc Z WYJĄTKIEM spadkobiercy, ponieważ
spadkobierca musi zająć się sprawami wewnętrznymi kolonii. Przenieś innych
młodych dorosłych i dorosłych Simów poza kolonię na inną parcelę. Codziennie rzuć
kostką lub użyj random.com , aby wybrać losową liczbę: 1 = Wojna trwa, a jeden
z Twoich Simów zostaje zabity (wybrany losowo) i nie wróci do domu po wojnie, 2
= Wojna trwa, 3 = Wojna trwa, 4 = Wojna trwa, 5 = Wojna się skończyła, wszyscy
mogą natychmiast wrócić do domu (przenieś ich z powrotem), 6 = Wojna się
kończy, wszyscy mogą natychmiast wrócić do domu (przenieś ich z powrotem).
⑦ Jesienny
Festiwal sprawia, , że ludzie są romantyczni. Dodaj nowe dziecko do losowej
rodziny w Twojej kolonii (Zarządzaj światami à
Zarządzanie rodziną à
Edytuj Simów w CAS).
⑧ Casanova
wprowadza się do Twojej kolonii, uwodzi jedną z Simek w Twojej rodzinie (młodą
dorosłą lub dorosłą). Wybierz Simkę losowo. Ta Simka może być nawet Twoim
Spadkobiercą, jeśli jest to kobieta. Stwórz Casanovę w CAS (jeśli nie zrobiłeś
tego jeszcze), wprowadź do swojego domu i „Postaraj się o dziecko” z wybraną
Simką. Możesz go później wyprowadzić, jeśli chcesz.
⑨ Znowu pojawił się Casanova! Tym razem ciężarna Simka
jest z innej rodziny. Wybierz Simkę losowo. InstrukcjeL Stwórz Casanovę w CAS
(jeśli jeszcze go nie masz), przenieś go do domu Simki i dodaj do tej rodziny
dziecko.
⑩ Rodzina
pyta, czy mogą przenieść się do Twojej kolonii. Ty decydujesz. Jeśli powiesz „tak”,
utwórz czworo Simów w CAS i przenieś ich do swojej kolonii.
⑪ W Twojej kolonii znaleziono ojej. Wykorzystaj kod na
pieniądze, aby dodać 2000 simoleonów do funduszy Twojej rodziny.
⑫ W Twojej kolonii zostało odnalezione złoto. Użyj kodów
na pieniądze, aby dodać 4000 simoleonów do funduszy swojej rodziny.
Możesz także samodzielnie wymyślać nowe wydarzenia!
Link do oryginalnego tekstu
Pozdrawiam
N
Czekaj...Ta kolonia to mają być "znajomi" czy rodzina?
OdpowiedzUsuńTeż się zastanawiam, wiem DATA, ale jestem tutaj nowa!!! Świetny jest ten blog :3
UsuńDziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów
UsuńDziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów
OdpowiedzUsuń