wtorek, 10 listopada 2015

Zarządzanie pracownikami


Rola Pracowników
Pracownicy pozostawieni sami sobie, nie zajmą się wszystkim i będzie to skutkować niską sprzedażą. Nie dostaniesz Punktów Sprzedaży za ich interakcje z klientami. Oznacza to, że najlepiej dbać o klientów własnym Simem, podczas gdy oni dbają o uzupełnianie towaru i sprzątanie. To nie jest zły pomysł, aby kierować ich do odpowiadania na pytania klientów, ale jeśli zaczną się krępować w rozmowach z grupą Simów, wiele sprzedaży może zostać utraconych, jeśli będziesz polegał na ich rozmowach cały czas. Należy również uważać na ich role w systemie zmianowym oraz zarządzać nimi na co dzień, czasem sprawdzając przypisaną im rolę wiele razy w ciągu zmiany.

Doskonalenie Umiejętności
Pracownicy mogą rozwijać umiejętności w oparciu o to co robią w sklepie i zdobywając doświadczenie w tych dziedzinach. Jest to w najlepszym interesie, aby utrzymać pracowników w dobrym humorze z tego powodu. Będą pracować dla Ciebie ciężej i będziesz tracić mniej czasu na pracowników, którzy mają niskie umiejętności w potrzebnych obszarach - szczególnie jeśli chodzi o etykę pracy. Oto trzy umiejętności pracowników i jak można je poprawić.

Konserwacja - Wysoki poziom konserwacji pozwala Simom uzupełniać towar w sklepie szybciej, a także szybciej sprzątać. Wystarczy przypisać ich do tego typu zadań i będą stopniowo poprawiać tę umiejętność. Przypisz tylko jednego tu i tam. Pracownicy są szczególnie przydatni do sprzątania, bo samemu często nie zauważymy brudnych przedmiotów, które prowadzą do negatywnych nastrójników u przebywających w sklepie.

Sprzedaż - Odnosi się bezpośrednio do zdolności Simów do podliczania klientów jak i do odpowiadania na ich pytania. Kiedy nakażesz im się tym zająć, rozwiną tę umiejętność. Dobrze jest mieć pracowników do odpowiadania na pytania klientów, gdy nie ma nic innego do zrobienia, ponieważ ta akcja może zwiększyć sprzedaż. Powinieneś samemu zająć się podliczaniem klientów jako, ale możesz też potrzebować w tym pomocy pracowników w bardzo pracowity dzień.

Etyka pracy - podczas gdy będziesz ich odpowiednio karać i nagradzać, ich etyka pracy będzie się stopniowo poprawiać. Dzięki temu zmniejsza się częstotliwość zwalniania. Simowie z wysoką etyką pracy powinni mieć pierwszeństwo przy zatrudnianiu, ponieważ ich inne umiejętności poprawiają się z czasem i będziesz spędzać mniej czasu wymyślając im, a więcej chwaląc w celu utrzymania ich satysfakcji na wysokim poziomie.


Zadania w Pracy
Należy przypisać zadania swoim pracownikom w oparciu o to co należy zrobić. Wystarczy kliknąć na pracownika i przypisać mu jakieś zadanie.:

Sprzątanie sklepu - zrób to kiedy pojawi się nastrójnik "nieswój" oznajmiający, że w sklepie jest brudno.

Uzupełnianie sprzedawanych towarów - Zrób to, kiedy istnieje wiele rzeczy, które muszą zostać uzupełnione, aby otworzyć opcje klientów.

Odpowiadanie na pytania klientów - Kiedy nie ma potrzeby robić nic innego to jest dobry wybór. Twoi pracownicy będą trochę pracować z klientami co może podnieść ich paski sprzedaży.

Podliczanie klientów - Nakaż robić to pracownikowi, gdy zobaczysz wiele pasków sprzedaży klienta napełniających się na raz, lub kiedy obniżysz ceny produktów. To rzeczywiście pomaga, tylko nie tak szybko, jeśli pracownik jest wwiązany w rozmowę z grupą.


Poziomy pracy pracowników i Satysfakcja
Pracownicy mają ustawiony poziom pracy i płacy, co skaluje się trochę w oparciu o ich umiejętności. Gdy pracownik uzyska nowy poziom umiejętności, jego zadowolenie spadnie, jeśli czuje, że jego wynagrodzenie nie jest wystarczające. Możesz zachować poziom satysfakcji w okolicy neutralnego lub lepszego za pomocą "Sprawdź jak pracuje" i "Pochwal". Nie wahaj się "Zbesztać za obijanie się", ta opcja jest dostępna tylko wtedy, gdy masz powody do jej użycia. Ta opcja wraz z krytykowaniem daje pewien postęp w umiejętności etyki pracy. Jeśli wynagrodzenie pracowników jest za niskie i są bardzo niezadowoleni, krytykowanie ich może być złym pomysłem. Powinni dostać awans, kiedy jest on zasłużony. Oto poziomy płac i wytyczne, kiedy pracownik powinien być promowany do kolejnego poziomu. To jest o tym, co trzeba zrobić aby pracownik był zadowolony lub bardzo zadowolony wraz z regularnym korzystaniem z dwóch pozytywnych interakcji socjalnych do Waszej dyspozycji.

PŁACA PRACOWNIKA, MIARA SATYSFAKCJI I NAZWY PRACY

Nazwa pracy
Płaca
Wymagane poziomy umiejętności
Młodszy specjalista ds. sprzedaży
$19/h
w sumie 6 poziomów umiejętności
Asystent specjalisty ds. sprzedaży
$24/h
w sumie 8 poziomów umiejętności
Specjalista ds. sprzedaży
$31/h
w sumie 10 poziomów umiejętności
Starszy specjalista ds. sprzedaży
$40/h
w sumie 12 poziomów umiejętności
Asystent dyrektora ds. sprzedaży
$51/h
w sumie 12+ poziomów umiejętności

Wspomniano już o tym w wprowadzającym poradniku, ale jest to warte powtórzenia. Najlepiej jest używać opcji "Pozwól wcześniej wyjść z pracy", gdy używasz długiej zmiany zbliżonej do 9 godzin. Użyj okna opcji sklepu, aby zobaczyć jak długo miałeś otwarte i rozważyć użycie tego, by okazać pracownikom trochę litości kiedy pracują zbyt długo. To pomoże w utrzymaniu dobrego poziomu ich satysfakcji.


-------------------------
Artykuł opracowałam na podstawie własnych doświadczeń w grze TS4 oraz strony Carls Sims - Employees.
Pozdrawiam
N

2 komentarze:

  1. Moi pracownicy są bardzo zadowoleni ze szkoleń przeprowadzanych przez <a href="http://www.qes.pl >www.qes.pl</a>! Podejście prowadzących było wręcz wyborne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli macie problem z pracownikami w Waszej firmie, to polecam Wam usługi firmy https://leasingteam.pl/centrum-prasowe/komunikaty-prasowe/jak-zatrudnic-cudzoziemca . Według mnie są to najlepsi specjaliści w swojej branży, którzy specjalizują sie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

    OdpowiedzUsuń