wtorek, 3 listopada 2015

The Apocalypse Challenge ver.2 TS4 - Wyzwanie Apokalipsy wersja 2 TS4

Ta wersja wyzwania Apokalipsy została przystosowana do warunków TS4 przez Pinstar1161 i @ImaginingMystic.



Data: 11 lutego, 21XX
Lokalizacja: The City of Glassbolt
Program: Wyzwanie Apokalipsy
Projekt: RRR (Faza 2)

Instruktaż

Pozdrowienia dla obywateli. Nie ulega wątpliwości, że słyszeliście o zniszczeniach. Wiele doniesień medialnych pochodzących z miasta Glassbolt zostało wybielone o tym co się tam stało. Wiemy, że około 5 minut po połowie  mistrzostw Super Bowl, elektrownia jądrowa Glassbolt wybuchła, niszcząc cały region. Trzon armii inżynierów miasta twierdzi, że jednoczesne spłukanie wody w każdej toalecie w mieście spowodowało masywny spadek ciśnienia wody, powodując w ten sposób, że instalacja straciła chłodziwo i zniszczeniu. To nie jest zwykły wypadek. Ta elektrownia była eksperymentalna! Opad powoduje dziwne i osobliwe problemy w regionie i mamy bardzo niewiele szczegółów na temat tego, co się tam dzieje.

To co WIEMY to że potrzebujemy lidera, bohatera, który odważnie tam wejdzie i osiedli się w regionie i pomoże przywrócić region do normy. Mamy jeszcze jeden kawałek odtajnionych informacji. To na prawdę wydarzyło się 20 lat temu. Straciliśmy kontakt z regionem. Ty, obywatel, ukończyłeś nasz projekt Cudownego Dziecka. Zostałeś specjalnie stworzony, aby być w stanie rozwiązać te problemy. Więc idź tam i pokaż na co Cię stać! Los miasta Glassbolt zależy od Ciebie!


WYZWANIE


Wyzwanie Apokalipsy ma wiele ograniczeń i z założenia na samym początku jest bardzo trudne. Sposób w jaki ułatwiasz sobie życie to osiąganie Simami szczytów karier. Każda branża kariery ma swój własny związany z nią zestaw ograniczeń. Należy przestrzegać wszystkich tych ograniczeń.

Jednak, gdy Sim osiągnie szczyt danej kariery, ograniczenia jej dotyczące zostają zdjęte. Nie trzeba ich dłużej przestrzegać, nawet kiedy Sim odejdzie z pracy. Akt osiągnięcia najwyższego poziomu kariery, trwale znosi ograniczenia z grupy ograniczeń tej kariery.

Jakkolwiek istnieje tu pewien haczyk. Tylko jeden zestaw ograniczeń może być zdjęty przez jednego Sima. Nawet jeśli można osiągnąć szczyt więcej niż jednej kariery w ciągu czasu życia Sima, tylko pierwszy szczyt kariery liczy się w ukończeniu tego wyzwania. Obejmuje to też kariery nastolatków. Jeśli Sim osiągnie szczyt nastoletniej kariery, nie jest w stanie zdjąć żadnych ograniczeń związanych z przyszłą karierą dorosłych.

Wyzwanie kończy się, gdy każdy zestaw ograniczeń został zniesiony. Twoim "wynikiem" jest liczba simowych dni, jakie zajmie Ci wykonanie tego wyczynu. Im mniejsza ilość dni ile Ci to zajęło, tym lepszy jest wynik (jak w grze w golfa).

UNIWERSALNE ZASADY

Te zasady są zawsze w mocy i nie są przypisane do żadnej kariery. Nie mogą być "zniesione" i muszą być przestrzegane przez całe wyzwanie.

Zakazane są kody i mody, które dają nieuczciwą przewagę nad graczami, którzy ich nie używają. Kod move objects jest dopuszczony, ale ograniczony przez ograniczenia związane z karierą, które muszą zostać zniesione, zanim będzie można go użyć.
Nie można postarzać wcześniej Simów.
Nie można adoptować niemowląt i dzieci.
Ustawienie normalnej długości życia Simów.
Należy przestrzegać wszystkich ograniczeń specyfikowanych dla poszczególnych karier, aż Sim osiągnie szczyt tej kariery, w którym to momencie ograniczenia połączone z tą karierą zostają zdjęte dla wszystkich Simów w gospodarstwie domowym.
Można grać tylko swoją rodziną Apokalipsy w okolicy i nie można ich przeprowadzić na inną parcelę podczas trwania wyzwania.

Zaczynamy

Zaczynasz grę pojedynczym Simem założycielem. W przeciwieństwie do Wyzwania Wielopokoleniowego, może to być KAŻDY SIM, młody dorosły lub starszy. Może to być Sim, którym grało się wcześniej, z punktami umiejętności, nagrodami aspiracji i innymi udogodnieniami. Możesz ściągnąć tego Sima z galerii lub użyć swojego własnego Sima. W rzeczywistości, jeśli szukasz bardzo dobrze wychowanego Sima, sugeruje się pobierania #WonderChild. Jeśli pobrany Sim jest częścią większej rodziny, wystarczy ich rozdzielić.

Twój założyciel musi zostać wprowadzony na pustą parcelę, ale możesz wybrać którą chcesz pustą parcelę w dowolnej okolicy. Możesz zburzyć istniejący już dom, jeśli chcesz parcelę, na której on stoi.  (Oaza Zdrój jest sugerowana jako pasująca do tematu wyzwania okolica, ale nie ma reguły wymagającej wyboru tej okolicy.)

Kiedy już wprowadzisz Sima na parcelę, musi on porzucić każdą pracę, gdzie wcześniej był zatrudniony. Jeśli był na szczycie kariery, nie znosi to ograniczeń z nią związanych, ani  nie można ich ściągnąć przez podjęcie znowu tej samej pracy. Kiedy już Sim nie ma pracy i jest jedynym Simem na pustej parceli, wyzwanie rozpoczyna się i wszystkie ograniczenia przypisane do specyficznych karier wchodzą w życie.


Ograniczenia specyfikujące kariery


Guru techniki - przedsiębiorca ze start-up'em
Świat prawie całkowicie zrezygnował z miasta, biorąc sprawę za przegraną. Kilku humanitarnych dostawców podejmuje ryzyko podróży, ale oferują tylko najbardziej podstawowe i skromne wyposażenie. Region kiedyś był jednym z największych producentów branży wysokich technologii, ale wszystko to zostało porzucone. Małe luksusy w życiu, są ostatnią rzeczą na liście potrzeb każdego.

Tylko najgorsza wersja każdego elementu z każdej kategorii może być nabyta lub używana. Dla celów tego ograniczenia, pojedyncze i podwójne łóżka, są innymi kategoriami przedmiotów. Jeśli inne ograniczenie zabrania przedmiotów jakiejś kategorii, to ograniczenie ma pierwszeństwo mocy, dopóki nie zostanie zniesione, nawet jeśli zniesiesz ograniczenia Guru techniki - przedsiębiorcy ze start-up'em.

(W zasadzie można używać tylko przedmiotów z każdej kategorii z najgorszymi statystykami. Jeśli jest więcej niż jeden przedmiot posiadający równie niskie statystyki, można wybrać pomiędzy nimi. Jeśli klasa elementu nie ma w ogóle statystyk (jak np. drzwi), możesz korzystać z dowolnego przedmiotu w tej klasie.)

Ukończenie
Przy odrobinie manewrów prawnych oraz pewnych gorliwych umiejętnościach technicznych, Twój Sim kupuje i ożywia wcześniej opuszczone fabryki wysokich technologii w okolicy. Produkty wykonane z lepszych materiałów i skonstruowane przy użyciu zaawansowanych technik inżynierii teraz stają się dostępne w regionie.

Guru techniki - e-sportsmen
Sieć telekomunikacyjna i kable światłowodowe, które kiedyś doprowadzały internet do regionu, spłonęły w czasie kryzysu. teraz energii jest mało, elektronika jest uszkodzona, a komputery mają kaleką funkcjonalność. Wieże telefonii komórkowej także zostały zniszczone, paraliżując funkcjonalność telefonów w regionie.

Komputer może być wykorzystywany *tylko* do codziennych zadań wykonywanych do pracy Simów (jeśli codzienne zadania wymagają korzystania z komputera) i do niczego więcej. Telefony komórkowe mogą być używane jedynie do podjęcia lub porzucenia pracy i nie mogą być używane do gier, sms'ów, rozmów, dowcipów lub zapraszania innych Simów. Telewizory i notebooki elektroniczne nie mogą być kupowane i używane.

Ukończenie
Dość z rządami popsutej łączności z zewnętrznym światem, Twój Sim zbiera swoje umiejętności łączności sieci i prowadzi do przywrócenia komunikacji  z serwerami, wieżami komórkowymi i ponownie łączy światłowody. Nagle prędkość internetu jest 10 razy większa niż u reszty nacji Simów. Nie ma monopolu na internet.

Biznes - inwestor
Produkcja i handel kiedyś były podstawą w regionie Glassbolt. Wszystko to jest teraz w gruzach. Chociaż istnieje kilka firm importujących podstawowe elementy przetrwania w regionie, nikt nawet nie próbuje niczego eksportować. Założenie, że nie istnieje nic wartego eksportu i wszystko co mogłoby być eksportowane, może być skażone promieniowaniem sprawia, że nic wartościowego nie opuszcza regionu, a przez to napływa bardzo mało pieniędzy.

Nie można sprzedawać przedmiotów z trybu kupowania/budowania lub zebranych/wyhodowanych przedmiotów. Nie można wykonywać żadnych interakcji z Radą Geologiczną w celu znajdowania przedmiotów. Nie można publikować książek (można tylko wydawać własnym sumptem) czy piosenek. Nie można pisać i sprzedawać dzwonków.

Ukończenie
Region jest gotowy na okazję i Twój Sim to dostrzega. Z gotówką i mocnymi wpływami, Twój Sim przekonuje główną firmę transportową do inwestycji w region, publikacji historii tych, którzy przeżyli, kupna nadmiaru towarów i odsprzedaży jako "Zabytki Przetrwałych" oraz do laboratoriów do badań naukowych. Podczas, gdy nowa firma zarabia na tej nowej możliwości, otwierają się także drzwi  dla przepływu gotówki do kieszeni żyjących w regionie. Prawdziwa wielka wygrana dla wszystkich zaangażowanych.

Biznes - menadżer
To niesamowite, że niektóre firmy przetrwały w regionie. Ale szybko okazuje się, że większość z nich wykorzystuje sytuację i ignorują standardy pracy, ze szkodą dla pracowników. Bezrobocie jest tak wysokie, że szefowie czują się wolni w wykorzystywania i nadużywania swoich pracowników, bo można ich łatwo wymienić.

Nie można brać żadnych dni wolnych od pracy LUB wakacji LUB urlopów rodzinnych. Jeśli Sim przegapi dzień pracy lub spóźni do pracy musi odejść z pracy i nie może nigdy podjąć tej samej kariery. Jeśli Sim dobrowolnie rezygnuje z pracy, albo przechodzi do nowej pracy, nie może nigdy podjąć starej pracy. Simowie seniorzy nie mogą przejść na emeryturę. Simowie nie mogą "wagarować". Ograniczenia te nie mają zastosowania do szkoły podstawowej lub szkoły średniej, ale MAJĄ zastosowanie do nastoletnich karier. Podczas pracy należy wybrać opcje normalnie lub "pracuj ciężko" i nie można wybrać innego trybu pracy.
Uwaga: Simowie, którzy mają cechę "Zawodowy obibok" są zwolnione z tego ograniczenia."

Ukończenie
Bezpieczna przystań wzrosła w świecie biznesu, Twój Sim oświadcza, że praktyka znęcania się nad pracownikami musi się skończyć. Firma Twojego Sima ma wystarczająco dużo połączeń prawnych do innych firm w regionie i wywiera nacisk na inne firmy by zachowały się tak samo. Warunki pracy dla każdego ulegają poprawie z dnia na dzień.

Kulinarna - kucharz
Zniszczenia w regionie dotknęły również przewodów gazowych przecinając je i sprawiły, że sieć energetyczna jest bardzo niestabilna. W rezultacie urządzenia gazowe i elektryczne nie mogą być używane do gotowania i przechowywania żywności. Mieszkańcy terenu zmuszeni są uciekać się do bardziej prymitywnych metod gotowania i życia z ziemi aby zażegnać głód.

Nie można kupić, umieścić lub używać lodówki, kuchenki, piecyków lub mikrofalówek, czy chłodziarek. Elementy nie będące rybami nie mogą być pieczone na grillach i ogniskach. Jeśli nie posiadasz dodatku Ucieczka w Plener, możesz przyrządzać elementy nie będące rybami na grillu, ale musisz przenieść rybę z wyposażenia Sima do wyposażenia rodziny za każdym razem, gdy gotujesz posiłek.

Ukończenie
Po pobiciu rekordu w Simowej Księdze Rekordów Świata za organizację największej jadłodajni dla regionu, Twój mistrz kuchni przyciąga uwagę najbardziej znanych na świecie kucharzy. Widząc trudną sytuację regionu tworzą globalny fundusz żywności w sprawie wysyłki ciężarówek świeżej żywności do regionu, jak również naprawy przewodów gazowych i infrastruktury elektrycznej, dzięki czemu mieszkańcy regionu po raz kolejny mogą przygotowywać i jeść dobre jedzenie.

Kulinarna - miksolog
Coś jest w wodzie. W rzeczywistości, coś jest we wszystkich płynach, jakie są wykonywane w regionie. Promieniowanie w powietrzu zdaje się łatwo przedostawać do cieczy tworząc wszelkie napoje niezdrową i ryzykowną sprawą. Tylko soki i płyny zablokowane w świeżej żywności wydają się być bezpieczne, co jest wystarczające by powstrzymać całkowite odwodnienie.

Simowie nie mogą pić żadnych napojów wykonanych w barze. Nie mogą pić żadnych mikstur nagród. Nie mogą pić napojów z lodówki lub chłodziarki i nie mogą myć zębów w zlewie. Noworodki nie mogą być karmione butelką. Twój Sim może wykonywać napoje aby ćwiczyć, ale trzeba je wyrzucać.

Ukończenie
Po wiekach spędzonych na mieszaniu drinków, starając się zrobić coś pitnego, Twój miksolog wpada na pomysł genialnej mieszanki, która po dodaniu do każdej cieczy neutralizuje promieniowanie i czyni płyn bezpiecznym do picia. Tanie i łatwe do wykonania, Twój Sim rozprowadza tę cudowną mieszankę na cały region, pozwalając Simom wszędzie podnieść szklankę i wypić za zdrowie.

Astronauta - kosmiczny strażnik
Chmura promieniowania uwolniona przez wybuch elektrowni spowodowała ciemne i ponure obłoki blokujące niebo i słońce. Obecność chmury sprawia, że spanie na zewnątrz jest niebezpieczne i brak światła słonecznego ustawia cały region na krawędzi, nie pozwalając docenić piękna wielu obiektów wokół.

Wszelkie obiekty muszą być pokryte przez cztery ściany i dach, a Simowie nie mogą spać na zewnątrz. Simowie nie mogą podróżować lub wyjeżdżać na wakacje do Granitowych Kaskad (jeśli masz Ucieczkę w Plener). Simowie nie mogą oglądać gwiazd lub chmur, ani używać teleskopu do oglądania nieba. Nie można włączyć aur emocjonalnych na żadnym obiekcie. Nie można używac namiotów. Skrzynki pocztowe, zewnętrzne kosze na śmieci i rakiety kosmiczne są zwolnione z zasady "musi być objęte 4 ścianami i dachem".

Ukończenie
Dzięki bohaterskiej misji na niskiej orbicie, Twój dzielny kosmiczny strażnik jest w stanie wykorzystać moc wiatrów słonecznych by wyciągnąć toksyczną chmurę z atmosfery i wysłać ją w kosmos, oczyszczając niebo i pozwalając regionowi oddychać nieco łatwiej i rzeczywiście zobaczyć słońce co jakiś czas.

Astronauta - międzygwiezdny przemytnik
Projekty prototypów obiektów następnej generacji zostały skradzione z fabryki wysokich technologii w regionie w okresie chaosu i zamieszania przy katastrofie. Wiedza o tym jak zrobić te wyjątkowe i specjalne obiekty została utracona. Co gorsza, plany schematy do ulepszeń "zrób to sam" również zaginęły, sprawiając że zręczni Simowie w regionie nie mają bladego pojęcia o tym jak ulepszyć funkcjonalność obiektów.

Nie można umieszczać, sprzedawać i używać obiektów będących nagrodami z karier. Nie można ulepszać żadnych obiektów poza rakietami.

Ukończenie
Gdy Twój międzygwiezdny przemytnik udał się na epicką misję ukraść z powrotem skradzione plany, jego wysiłki okazują się daremne, ostatecznie znajduje złodziei martwych, a laptop z skradzionymi planami zepsuty nie do naprawienia. Na szczęście wszystkie gadżety, drobiazgi i zaawansowane technologicznie modyfikacje opracowane przez Twojego Sima podczas przygotowań do misji, były o wiele więcej niż wystarczające, aby zastąpić utraconą wiedzę. Twój Sim wypuszcza w regionie plany do korzystania dla wszystkich.

Malarz - mistrz malowania rzeczywistości
Sztuka została odsunięta na dalszy plan na rzecz przetrwania. Kto chce spojrzeć na rysunki, kiedy nawet nie wie skąd zdobędzie kolejny posiłek? Każdy, kto ma talent artystyczny w regionie zapomniał jak zrobić potężne emocjonalnie przedmioty.

Twoi Simowie nie mogą malować obrazów posiadających aurę emocjonalną. Majsterkowicze nie mogą tworzyć przedmiotów z aurą emocjonalną na stole do obróbki drewna. (Przedmioty z zwykłym bonusem otoczenia nie są zaliczane do elementów z aurą emocjonalną) Autorzy nie mogą pisać emocjonalnych książek.

Ukończenie
Twój mistrz malowania rzeczywistości zdaje sobie sprawę jak przebić się przez tragicznych wydarzeń w regionie i po raz kolejny opanować emocje i umieścić to mistrzostwo w swoich dziełach sztuki, pozwalając scenie artystycznej regionu na reaktywację i rozwinięcie własnego niepowtarzalnego stylu.

Malarz - patron sztuki
Świat zewnętrzny w znacznym stopniu odciął się od regionu. Biorąc pod uwagę fakt, że na rynku w regionie nie ma dzieł sztuki, koledzy którzy przeżyli bardziej troszczą się o żywność i schronienie niż o ładne obrazki, nawet największe dzieła nie są zauważane, a najwięksi artyści nie zyskują żadnej nagrody za swoją pracę.

Nie można sprzedawać żadnych przedmiotów produkowanych przez Simy. Nie można wydawać własnym sumptem książek.

Ukończenie
Po przyciągnięciu uwagi głównych galerii sztuki międzynarodowej, używając ich powiązań, Twój Sim organizuje dom aukcyjny sztuki, gdzie artyści z regionu mogą przyjść, aby dostać pieniądze za swoje dzieła sztuki. Jest to solidny rynek  dla twórczości z regionu prezentującego cierpienie i walkę odczuwane przez artystów z regionu, tworząc wiele pamiętnych i cennych dzieł.

Literacka - pisarz
Biblioteki i księgarnie zniknęły. W tych czasach można znaleźć tylko porzucone książki. Jeśli Twój Sim chce czytać więcej niż kilka książek, które pochodzą z nowych regałów, powinien lepiej poznać jakiegoś miejscowego autora lub zacząć pisać samemu.

Nie można zamawiać książek z półek na książki lub przez komputer. Nie można odwiedzać bibliotek (nawet jeśli dozwolone będzie odwiedzanie innych regionów).

Ukończenie
Słowo pisane jest naprawdę potężne i Twój płodny autor napisał wystarczająco dużo książek by odnowić cały region i skonfigurować usługi zamawiania przez Simów książek z świata zewnętrznego. Pieniądze zarobione z tego wszystkiego zostają wykorzystane do odbudowy regionalnych bibliotek.

Literacka - dziennikarz
Stan regionu jest straszny. System sanitarny jest w ruinie, medycyna jest uboga, a najgorsze jest to, że... reszta świata nie zdaje sobie sprawy z tego jak bardzo jest źle. Zamiast właściwie zbadać obszar, główne media świata w dużej mierze pomijają wydarzenia w Glassbolt. Reszta świata nie wie, jak że jest w rzeczywistości i właśnie z tego powodu niewielu chętnie służy pomocą.

Nie możesz kupić lub używać prysznica, wanny ani prysznica połączonego z wanną. Gdy Simowie chcą Woohoo mogą tylko używać opcji "Staraj się o dziecko", jeśli tylko ta opcja jest dostępna. Nie można robić testów ciążowych klikając na toaletę.

Ukończenie
Twój Sim dziennikarz robi odjazdową robotę. Zbiera zdjęcia, cytaty, wydarzenia i dowody dokładnie określające jak źle dzieje się w regionie. Następnie uwalnia te informacje na świat. Międzynarodowe organizacje humanitarne przystępują do akcji. Lekarze przyjeżdżają pomóc chorym i zapewniają bardzo potrzebne elementy farmaceutyczne, w tym kontrolę urodzeń i testy ciążowe. Dzięki wspólnemu wysiłkowi szybko naprawia się systemy kanalizacyjne i sanitarne wody, umożliwiając czystość i przepływ wody wraca do wszystkich w okolicy.

Tajny agent - agent specjalny
Promieniowanie spowodowane przez katastrofę nie było tylko normalnym, przeciętnym promieniowaniem. Elektrownia była eksperymentalna i w rezultacie promieniowanie miało pewne.. niepowtarzalne efekty, na tych którzy byli w pobliżu elektrowni, gdy wybuchła. Zombie. I to nie tylko normalne zombie, ale RADIOAKTYWNE zombie wędrują głównymi ulicami. Niewiadomo co nimi powoduje i co robią później, ale nie jest bezpiecznie podróżować między dzielnicami, bo mogą Cię dopaść hordy zombie. Temat zombie spowodowały paranoję u ludzi w sprawie opuszczania swoich domów.

Simowie nie mogą odwiedzać parcel publicznych i odwiedzać domów sąsiadów (mogą nadal wędrować po okolicy swojego otoczenia, o ile nie powoduje to ekranu ładowania. Nie wyklucza to wyjazdu Sima do pracy. Nie można wyprowadzać Simów z gospodarstwa domowego (oprócz importowanej rodziny na początku, żeby wyciągnąć 1 członka rodziny w razie potrzeby).

Ukończenie
Po infiltracji hord zombie i kilku aktach uwodzenia o których Twój Sim raczej nie będzie opowiadał, Twój agent specjalny znajduje źródło mocy zombie. Zły dr. Vu kontroluje je i wykorzystuje nuklearną katastrofę jako przykrywkę. Po zniszczeniu urządzeń nikczemnego Vu, zombie wracają do normy, pozostawiając czyste ulice i bezpieczne okolice.

Tajny agent - łotr
Coś musiało poprzestawiać się w głowie burmistrza Glassbolt. Kiedy katastrofa odebrała życie jego domowej lamy, burmistrz trochę oszalał, uchwalając dziwaczne prawa zagospodarowania przestrzennego i mobilizując siły służb policyjnych do egzekwowania ich ogniem ignorując cierpienie i inne problemy, z którymi policja byłaby w stanie pomóc w innym przypadku.

Rozpoczynając wyzwanie musisz wybrać kwadrat 8x8 na swojej parceli. Można budować tylko na tej przestrzeni. Nic nie może zostać umieszczone poza tym obszarem 8x8. Nie można sprzedawać, ani kasować urn/nagrobków lub "uwolnić ducha".

Ukończenie
Twój Łotr, zgorszony przez zasady tego szalonego i wyraźnie niekompetentnego burmistrza, postanawia wziąć sprawy we własne ręce i przejąć władzę burmistrza. Przez pewne staranne manipulacje z cienia i bardzo dobre wykorzystanie sługusów i oprawców, Twojemu Simowi udaje się zorganizować mały "wypadek" burmistrza zaledwie kilka minut po ogłoszeniu się zastępcą burmistrza. Chociaż nie jest to dokładnie dużo bogactwa i władzy uzyskanej przez rządzenie zdewastowanym regionem, przynajmniej Twój Sim może pozbyć się głupich przepisów poprzedniego burmistrza, podczas rozważania tego jak wykorzystać swój nowy autorytet władzy.

Artysta sceniczny - muzyk
Mieszkańcy regionu mają trudności z relaksem. Życie w nuklearnym piekle koncentruje się na utrzymaniu się tu i teraz. Muzyka jest postrzegana jako strata czasu, a wszystkie lokalne stacje radiowe zostały zniszczone w czasie katastrofy. Ludzie wydają się bardziej ustawieni na swój sposób i uparci w próbowaniu nowych rzeczy lub poddają się sowim zmieniającym impulsom.

Simowie mogą tylko "ćwiczyć" na instrumentach i nie mogą na nich wykonywać żadnych innych interakcji. Nie mogą kupować i używać żadnego rodzaju radia ani stereo. Nie można zmienić aspiracji Sima, nawet po ich ukończeniu (nie wliczamy tu wymuszonej zmiany przez zmianę grupy wiekowej z dzieciństwa do nastolatka). Nie można anulować kaprysów.

Ukończenie
Z Twoim Simem wypełniającym przestrzeń piękną muzyką, mieszkańcy regionu zainspirowani muzyką odbudowują stacje radiowe. Nadzieja odnawia się i ludzie czują się bardziej swobodnie i podchodzą do życia w bardziej elastyczny sposób.

Artysta sceniczny - satyryk
Mieszkańcy regionu Glassbolt są przygnębioną grupą i słusznie. Ale depresja powoduje jeszcze więcej depresji i ludzie stają się co raz bardziej niechętni do gromadzenia razem a nawet żeby spojrzeć na siebie w lustrze. Nikt się nie śmieje i czuć, że wszyscy są na krawędzi.

Simowie nie mogą urządzać przyjęć ani chodzić na randki. Nie mogą zapraszać innych Simów na swoją parcelę. Mogą zaprosić tylko jednego Sima na pokolenie, aby przyłączył się do domowników. Simowie nie mogą używać luster.

Ukończenie
Z gwiazdą komedii robiącą tourne po regionie, mieszkańcy Glassbolt uczą się od nowa śmiać, nawet z siebie samych. Ludzie mogą nadal wyglądać jak z piekła, ale przynajmniej czują się bardziej komfortowo śmiejąc się z tego. Z każdym mającym więcej pewności siebie, ludzie po raz kolejny zaczynają organizować imprezy i czują się bardziej komfortowo spotykając z innymi

Przestępca - szef
Jedyna rzecz, która nie została zniszczona przez wybuch to lokalna mafia. Kiedy organy ścigania są poważnie osłabione i niezdolne do utrzymania porządku, mafia zaoferowała się do "ochrony" mieszkańców. Plusem jest to, ze nie istnieją już włamania. Minusem jest to, że ta "ochrona" ma swoją cenę - wszystko co zarobiłeś w tym tygodniu. Mieszkańcy są w tak złym stanie, że powiedzenie "nie" nie jest nawet opcją.

Zawsze kiedy nadejdzie czas zapłaty rachunków, zapłać je (jeśli jesteś w stanie), a następnie zmniejsz fundusze swojego gospodarstwa domowego do $0 używając kodu na pieniądze (Otwórz konsolę kodów Ctrl +C, a następnie wpis "Money 0" bez cudzysłowia i naciśnij enter). Nie można wydawać pieniędzy podczas, gdy masz zaległe rachunki lub pojawia się komunikat o rachunkach so zapłacenia, dopóki nie spłacisz rachunków, a środki gospodarstwa domowego nie zostaną zredukowane do 0.

Ukończenie
Pokonanie mafii nie jest rozwiązaniem, ale jeśli nie możesz ich pokonać, dołącz do nich. Podobnie jak wielki szef w dowodzeniu, mafia gra według reguł Twojego Sima. A jego reguły mówią 'żadnych opłat za ochronę wyciąganych z mojej rodziny'. A gdy szef mówi, zbiry słuchają.

Przestępca - wyrocznia
Rzeczy mają się źle, ale wydają się niemal specjalnie tak złe. Zupełnie jakby wszechświat spiskował przeciwko mieszkańcom Glassbolt, będącym na łasce jakiejś okrutnej nieziemskiej mocy. Niestety, mieszkańcy Glassbolt są bezsilni, aby zapanować nat tym paranoicznym uczuciem i muszą myśleć o swoim życiu.

Nie można używać kodu move objects. Nie można pobierać ani importować żadnych Simów z Galerii lub umieszczać żadnych Simów w okolicy (innych niż założyciel na początku wyzwania). Musisz używać kodu do usunięcia każdych pieniędzy wniesionych przez wprowadzenie małżonka (jeśli przynoszą jakieś pieniądze ze sobą).

Ukończenie
Twój mistrz hakowania dosłał dopasować się do matrixa. Prawie oszalał od objawienia. To tylko symulacja, program komputerowy. A stan regionu jest w jaki jest z powodu jakiegoś granego "wyzwania". Nie można uciec od tej symulacji, ale wyrocznia znajduje kilka sposobów, aby wyprzedzić graczy i manipulować ich komputerami, aby sprawić rzeczy łatwiejszymi dla rodziny.

Jako dodatkowy bonus po zniesieniu ograniczeń, można legalnie korzystać z kodu "Kaching" raz na simowy dzień (inne kody na pieniądze są nadal zabronione).

Sportowiec - sportowiec zawodowy
Ludzie w regionie czują się beznadziejnie. Niezbędne minimum jest zrobione i nikt nie myśli o dążeniu do wielkości. "Wystarczające dobrze" jest postawą dnia i ludzie myślą że dni modeli i bohaterów są skończone.

Nie można kupić żadnych cech nagród aspiracji dla swoich Simów.

Ukończenie
Kiedy Twój zawodowy sportowiec organizuje nowy sport, "Niezwykły Rzut Palem Glassbolt" w ruinach starego Stadionu Glassbolt, ludzie z całego regionu przychodzą by spróbować swych sił lub dopingować swoje ulubione lokalne drużyny. Bohaterowie i sportowi idole pojawiają się po raz kolejny, a ludzie są zachęceni by dać z siebie 110% i jeszcze więcej.

Sportowiec - kulturysta
Fala promieniowania wytwarzana przez elektrownię przemieniła wielu ludzi w zombie. Ci, którzy nie zmienili się w zombie, są poważnie osłabieni. Mięśnie ledwo mogą podnieść to co normalnie powinny, a ludzie walczą żeby po prostu stać, nie mówiąc już o holowaniu cięzkich ładunków lub podnoszeniu ciężkich przedmiotów.

Nie można przenosić lub sprzedawać przedmiotów które zajmują większą powierzchnię niż 1x1, gdy są już one raz umieszczone i tryb kupowania/budowania zostanie opuszczony. Nie można nosić więcej niż jeden stos obiektów w wyposażeniu Sima w tym samym czasie. Nie można usunąć żadnych przedmiotów z wyposażenia rodziny, niezależnie od ich wielkości (Możesz włożyć do niego przedmioty, ale nie możesz ich wyciągnąć dopóki to ograniczenie nie będzie zniesione).

Ukończenie
Twój Sim kulturysta i prywatny trener wymyśla rygorystyczny, alternatywny trening codzienny, zaprojektowany w celu zrobienia z osoby słabej i potulnej kogoś MOCARNEGO! Organizuje siłownię regionalną, gdzie spędza swoje dni pomagając wrócić wszystkim do formy.

Kariera nastolatka - opiekun do dziecka
Nowoczesne techniki wychowywania dzieci spadły na dalszy plan. Samo karmienie i ochrona dzieci jest wystarczająco trudna, więc nikt nie wysila się na wychowywanie ich i kształtowanie na odpowiednich przyszłych obywateli.

Musisz używać generatora cech gdy niemowlę / dziecko / nastolatek przechodzą do kolejnej grupy wiekowej w gospodarstwie domowym i zyskują nową cechę osobowości. Musisz również śledzić wynik losowego generatora przy wyborze aspiracji dzieci lub dorosłych, kiedy przychodzi czas na ich wybór. Nie możesz używać muzyki / owoców do wpływania na płeć nienarodzonego dziecka.
http://www.simslegacychallenge.com/sims-4-legacy-challenge-random-trait-generator/

Ukończenie
Z nowymi rewolucyjnymi technikami opieki nad dzieckiem Twojego młodego Sima, dzieci mogą po raz kolejny byś wspierane i kształtowane na aniołki... lub diabełki, w zależności od tego co rodzice uznają za dobre zachowanie.

Kariera nastolatka - pracownik fast foodu
Nowoczesna wygoda fast foodu ma wszystko, ale zniknęły one z dnia na dzień. Bycie w stanie znaleźć dość normalne jedzenie jest teraz na porządku dziennym. Żadna z największych sieci spożywczych nie ma żadnych planów aby podjąć próbę i wrócić do tego regionu.

Nie można korzystać z opcji "Szybki posiłek" na lodówce lub chłodziarce. Nie można zamówić chipsów w barze. Nie można zamawiać pizzy.

Ukończenie
Po odbudowie lokalnej pizzerii z popiołów jednej, która się zawaliła podczas wybuchu, globalna sieć pizzy "Mała Neapolitańska" dostrzega realny rynek dla swoich produktów. Robią Twojego nastoletniego Sima nowym właścicielem i zaczynają dostarczać pizzę i inne przekąski ciężarówką, przywracając szybkie i pyszne jedzenie w regionie.

Kariera nastolatka - pracownik fizyczny
Pielęgnacja trawników i ogrodnictwo to dwie rzeczy z dawno minionych czasów, które naprawdę zostały usunięte z radaru znaczenia w okolicy. Nikt nie uprawia roślin, polegając na dziko rosnącej żywności i starając się żyć inaczej.

Nie można sadzić, pielęgnować, szczepić, pobierać próbek, ani ewoluować roślin. Nie można zatrudnić pokojówki. (Można zbierać plony dzikich roślin)

Ukończenie
Dom Twojego Sima staje się obiektem zazdrości w okolicy. Zielone rośliny, czyste jak łza, pozwalają Simom w regionie zrozumieć, że wcale nie muszą żyć w nędzy i jałowych warunkach, jeśli tylko włożą odrobinę wysiłku w zajęcie się ogrodnictwem. Poza tym, kto by chciał, żeby jego dom został przyćmiony przez jakiegoś dzieciaka?

Kariera nastolatka - pracownik sklepu
Centrum handlowe w centrum miasta zostało opróżnione do czysta i doszczętnie zrabowane. Nadal możesz *dostać* rzeczy, tylko musisz wiedzieć kiedy jest tygodniowa dostawa mięsa. Chociaż istnieje lokalny market, który powstał na gruzach starego, to jest otwarty tylko raz w tygodniu. Jeśli potrzebujesz czegoś w innym czasie, to masz pecha.

Możesz tylko kupować / budować nowe obiekty w trybie kupowania /budowania tylko w niedziele. Możesz tylko "wymienić" zepsute obiekty w niedziele (Zupełnie nowe gry powinny rozpoczynać się w niedzielę, dzięki czemu można wybudować dom itd.). Nie możesz używać planowania stroju do zmiany garderoby Sima.

Ukończenie
Z wyraźnymi umiejętnościami organizacyjnymi i błyskawicznymi palcami w kolejce do kasy, nastoletni Sim pomaga lokalnemu rynkowi na otwarte przez 7 dni w tygodniu. Dostawy mogą nadal być ograniczone, ale powróciła wygoda i to z uśmiechem!

Kariera nastolatka - barista
Z dopływem skażonej wody w regionie, ostatnia rzecz, której chcą ludzie to gorący kubek kawy lub herbaty. Nawet gdyby było inaczej, dostawy kawy i herbaty do obszaru zatrzymały się nic nie wskazuje na ich powrót.

Nie możesz kupić / używać żadnych przedmiotów związanych z kawą / herbatą. Nie można kupować / używać bryły gliny.

Ukończenie
Między szkołą i pracą, brak źródła kofeiny jest nie do przyjęcia dla Twojego Sima baristy. Wymyśla on sprytny mały filtr do wody, który sprawia, że woda jest pitna, ale niestety tylko wtedy, gdy jest wykorzystywana do kawy lub herbaty. Potrzebne będą silniejsze metody oczyszczania, aby inne płyny stały sie bezpieczne do picia. Z rozwiązaniem tego problemu, naturalny porządek rzeczy zostaje przywrócony i pojawiają sie setki kawiarni.

Możesz śledzić swoje postępy w wyzwaniu w arkuszu ocen, który możesz znaleźć tutaj.
[A tutaj przetłumaczony arkusz postępu]


KONIEC WYZWANIA


Wyzwanie kończy się w chwili, gdy wszystkie ograniczenia zostają zniesione. Dla niektórych zakończenie wyzwania jest wystarczające. Ale jeśli chcesz "wyniku", będzie nim liczba dni ile zajęło Ci ukończenie wyzwania. Im mniejsza liczba, tym lepszy wynik.




---------------------------------------------
Pozdrawiam
N

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie, to ta wersja jest lepsza od pierwszej. Taka... no... po prostu lepsza. Pozdrawiam serdecznie <3 :*

    OdpowiedzUsuń