środa, 25 listopada 2015

Wyzwanie Azylu TS4 wersja 3 - Asylum Challenge TS4 ver.3

Ta wersja wyzwania została stworzona przez RecipeSimmer.



Wprowadzenie

Zostałeś zamknięty w placówce zakładu psychiatrycznego wbrew swojej woli. Aby udowodnić, że jesteś zdolny wrócić do społeczeństwa i odzyskać wolność, musisz osiągnąć cel, jaki ustanowił dla Ciebie Twój psychiatra - KOMPLETNIE OPANOWAĆ 2 umiejętności żyjąc w domu pełnym 7 innych szalonych Simów, których nie możesz kontrolować ani pomóc im w jakikolwiek sposób.

Nie myślisz, że to wielka sprawa, prawda?

O.k.!
Musisz osiągnąć swój cel najszybciej, jak to możliwe; Rozwiń maksymalnie swoje umiejętności pozostając szczęśliwym i utrzymując innych 7 więźniów azylu żywymi. Dodajmy do tego cięcia budżetowe prowadzące do braku przyzwoitych mebli i ograniczonych dostaw, co czyni Twoje zadanie trudniejszym.

Krok Pierwszy
Stwórz swojego Sima w CAS. Musi być w wieku młody dorosły. Możesz wybrać mu dowolne cechy i aspirację, ale jedną z jego cech musi być "szalony". Wybierz umiejętności, które musisz rozwinąć w pełni, ale nie możesz do tego wybrać umiejętności majsterkowania.

Krok Drugi

Stwórz 7 innych Simów. Mogą być w wieku dorosły lub młody dorosły. Wszyscy więźniowie muszą mieć cechy "szalony" lub "ponury".
Tworzenie Simów z jakimiś przeciwstawnymi cechami powinny urozmaicić rzeczy (przykładowo: wesoły/zły). 8 Simów nie może być spokrewnionych. Nie możesz grać innymi 7 Simami. Nie możesz kliknąć na ich obrazek, grać nimi lub kontrolować w żaden sposób. Oni nie mogą dostać pracy i nie mogą opuścić Azylu.

Krok Trzeci

Zbuduj Azyl na parceli mieszkalnej.
Nie możesz używać kodów na pieniądze (np. motherlode, kaching), aby go zbudować. Może to być kilka budynków lub jeden.

*********************************

OGRANICZENIA
(Możesz posiadać tylko następujące przedmioty)

{ WAŻNE: Powinieneś mieć mniej niż 10 simoleonów po zakupie wszystkiego. }

  • Kuchnia
    • Kuchenka, lodówka, zlewozmywak, lady i dekoracje.
  • Jadalnia:
    • 2 krzesła, stół i dekoracje
  • Łazienka
    • Toaleta, umywalka, prysznic (bez wanny), lustro i dekoracje
  • Sypialnia:
    • 2 podwójne łóżka, komoda i dekoracje.
  • Salon
    • 1 krzesło, regał i dekoracje. Brak telewizora.

*********************************

ZASADY:
  • Długość życia Simów musi być ustawiona na "normalną".
  • Starzenie się Simów musi być włączone.
  • Simowie muszą zaczynać jako Młodzi Dorośli.
  • Musisz ustawić Wolną wolę na najwyższy poziom.
  • Możesz używać kodu resetsim jeśli Twój Sim utknie w interakcji lub gdzieś w okolicy miasta.
  • Zakazane lampy z aurą emocjonalną, kryształy z aurą emocjonalną, figurki itp.
  • Możesz mieć tak dużo telefonów jak chcesz.
  • Musisz mieć najtańszą kuchenkę. Nie można mieć więcej niż jedną.
  • Parcela musi być w pełni ogrodzona. Możesz mieć bramę, aby Twój Sim mógł wychodzić kiedy to będzie konieczne.
  • Możesz mieć tylko jedną lodówkę.
  • Zakaz tabletek.
  • Możesz mieć komputer, ale posiadanie go, jest warte 2 przedmioty do nauki umiejętności.
  • Tylko 4 przedmioty do nauki umiejętności są dozwolone, oprócz biblioteczki.
  • Wszystkie przedmioty muszą być niskiej jakości.
  • Usuń jedno krzesło po każdej śmierci. Jeśli wszystkie krzesła zostaną usunięte, zacznij kasować łóżka (istnieje nadzieja, że nie będzie to konieczne).
  • Możesz opuścić Azyl tylko w celu pójścia do pracy lub dołączenia do aktywnej kariery z Witaj w Pracy. Możesz również wychodzić, by pospacerować po okolicy, ale nie możesz odwiedzać domów innych Simów. Inni Simowie mogą odwiedzać Ciebie.
  • Możesz nawet wychodzić na randki z innymi Simami, tak długo jak nie opuszczasz parceli.
  • Nie można zamawiać pizzy.
  • Nie można mieć dziecka lub wprowadzać kogoś jeszcze na parcelę, nawet jeśli ktoś umrze. Jeśli ktoś umrze (inny pacjent lub odwiedzający) musisz postawić jego nagrobek na parceli i pozwolić jego duchowi swobodnie poruszać się po Azylu. Gratulacje, teraz masz nawiedzony Azyl.
  • Nie można przestawiać mebli, żeby zarezerwować lub używać je dla siebie.
  • Nie można używać wyposażenia Sima, żeby rezerwować rzeczy dla siebie.
  • Płać rachunki.
  • Nie można korzystać z punktów aspiracji.


BARDZO WAŻNE: Wraz z pojawianiem się nowych aktualizacji, rozszerzeń itp. te zasady mogą stać się mniej sensowne ze względu na zmiany, uzupełnienia lub odejmowania wprowadzone do gry. W związku z tym, trzeba będzie coraz bardziej polegać na zdrowym rozsądku, aby wiedzieć co powinno być dozwolone, a co nie w tym wyzwaniu, aby utrzymać je w zgodzie z duchem wyzwania.

*********************************

ZAKOŃCZENIE WYZWANIA:

Wyzwanie jest zakończone gdy:
  • Twój Sim osiąga wiek dorosły
  • Rozwinąłeś kompletnie 2 umiejętności (dla początkującego + normalnego poziomu trudności)

*********************************

POZIOMY TRUDNOŚCI:

Początkujący: Dobre meble są dozwolone, możesz kliknąć, aby zastąpić przedmiot. Zakończ całe zadanie zanim Twój Sim stanie się dorosły.

Normalny: Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami, zakończ całe wyzwanie przed osiągnięciem wieku dorosłego.

{** Poziomy Zaawansowane (widoczne Poniżej) !!! **}

Specjalista: Musisz w pełni rozwinąć 3 Umiejętności, ukończ całe wyzwanie zanim Sim osiągnie wiek dorosły.

Legendarny: Musisz w pełni rozwinąć 4 Umiejętności, ukończ całe wyzwanie zanim Sim osiągnie wiek dorosły.

*********************************

PUNKTACJA:

REGULARNE PUNKTY (Dla Początkujący + Normalny)

WAŻNE: Po zakończeniu wyzwania i dowiedzeniu się punktacji, MOŻESZ kliknąć pozostałych 7 Simów (tych którzy jeszcze żyją) i zobaczyć ich statystyki.

Dodaj:

3000 - Za ukończenie wyzwania przed osiągnięciem wieku Dorosły.
1000 - Za każdą umiejętność rozwiniętą do 10 poziomu.
400 - Za każdy raz kiedy więzień był szczęśliwy (użyj "statystyki" aby to sprawdzić klikając na Sima).
100 - Za każdego Sima, który jest żywy (nie licząc własnego Sima).
100 - za każdego przyjaciela posiadanego przez żywego Sima, nie wliczając w to żadnego z 8 stworzonych przez Ciebie Simów.
Krok Pierwszy lub Krok Drugi.
100 - za każdy punkt aspiracji który posiada Twój Sim.
100 - za każdą inną emocję niż nieswój, jaką miał Twój Sim.

Odejmij:

400 - za każdego pacjenta, który umarł.
400 - za każdego odwiedzającego, który umarł.
300 - za każdy dodatkowy dzień, potrzebny do zakończenia wyzwania, po przejściu Twojego Sima do grupy wiekowej dorosły.
100 - za każdy raz kiedy dowolny pacjent będzie rozgniewany.
100 - za każdy raz kiedy dowolny pacjent zemdleje (straci przytomność).
100 - za każdy raz kiedy dowolny pacjent "osika się".
100 - za pożar na parceli.

*********************************

ZAAWANSOWANY POZIOM PUNKTACJI:

{ To dla tych, którzy grają w trybie poziomu trudności Specjalisty + Legendarny.
Są to punkty bonusowe do wszystkich powyższych punktów }

PUNKTY SPECJALISTY

Dodaj:

2000 - Za rozwinięcie trzech umiejętności do 10 poziomu.
3000 - Za ukończenie wyzwania przed przejściem Twojego Sima do grupy wiekowej Dorosły.
3000 - Za ukończenie poziomu trudności Specjalisty (i zostanie Specjalistą Sims 4 ).

** Gratulacje! Jesteś teraz "Specjalistą Sims 4" !!! **

PUNKTY LEGENDARNE

Dodaj:

2000 - Za rozwinięcie czterech umiejętności do 10 poziomu.
5000 - Za ukończenie wyzwania przed przejściem Twojego Sima do grupy wiekowej Dorosły.
5000 - Za ukończenie poziomu trudności Legendarny (i zostanie Legendą Sims 4 ).

** Gratulacje! Jesteś teraz "Legendą Sims 4" !!! **





-------------------------------------------
Pozdrawiam
N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz