Ta wersja wyzwania została stworzona przez RecipeSimmer.
Wprowadzenie
Zostałeś zamknięty w placówce zakładu psychiatrycznego wbrew swojej
woli. Aby udowodnić, że jesteś zdolny wrócić do społeczeństwa i odzyskać
wolność, musisz osiągnąć cel, jaki ustanowił dla Ciebie Twój psychiatra -
KOMPLETNIE OPANOWAĆ 2 umiejętności żyjąc w domu pełnym 7 innych szalonych Simów,
których nie możesz kontrolować ani pomóc im w jakikolwiek sposób.
Nie myślisz, że to wielka sprawa, prawda?
O.k.!
Musisz osiągnąć swój cel najszybciej, jak to możliwe; Rozwiń maksymalnie
swoje umiejętności pozostając szczęśliwym i utrzymując innych 7 więźniów azylu
żywymi. Dodajmy do tego cięcia budżetowe prowadzące do braku przyzwoitych mebli
i ograniczonych dostaw, co czyni Twoje zadanie trudniejszym.
Krok Pierwszy
Stwórz swojego Sima w CAS. Musi być w wieku młody dorosły. Możesz
wybrać mu dowolne cechy i aspirację, ale jedną z jego cech musi być
"szalony". Wybierz umiejętności, które musisz rozwinąć w pełni, ale
nie możesz do tego wybrać umiejętności majsterkowania.
Krok Drugi
Stwórz 7 innych Simów. Mogą być w wieku dorosły lub młody dorosły.
Wszyscy więźniowie muszą mieć cechy "szalony" lub "ponury".
Tworzenie Simów z jakimiś przeciwstawnymi cechami powinny urozmaicić
rzeczy (przykładowo: wesoły/zły). 8 Simów nie może być spokrewnionych. Nie
możesz grać innymi 7 Simami. Nie możesz kliknąć na ich obrazek, grać nimi lub
kontrolować w żaden sposób. Oni nie mogą dostać pracy i nie mogą opuścić Azylu.
Krok Trzeci
Zbuduj Azyl na parceli mieszkalnej.
Nie możesz używać kodów na pieniądze (np. motherlode, kaching), aby go
zbudować. Może to być kilka budynków lub jeden.
*********************************
OGRANICZENIA
(Możesz posiadać
tylko następujące przedmioty)
{ WAŻNE: Powinieneś mieć
mniej niż 10 simoleonów po zakupie wszystkiego. }
- Kuchnia
- Kuchenka, lodówka, zlewozmywak, lady i dekoracje.
- Jadalnia:
- 2 krzesła, stół i dekoracje
- Łazienka
- Toaleta, umywalka, prysznic (bez wanny), lustro i dekoracje
- Sypialnia:
- 2 podwójne łóżka, komoda i dekoracje.
- Salon
- 1 krzesło, regał i dekoracje. Brak telewizora.
*********************************
ZASADY:
- Długość życia Simów musi być ustawiona na "normalną".
- Starzenie się Simów musi być włączone.
- Simowie muszą zaczynać jako Młodzi Dorośli.
- Musisz ustawić Wolną wolę na najwyższy poziom.
- Możesz używać kodu resetsim jeśli Twój Sim utknie w interakcji lub gdzieś w okolicy miasta.
- Zakazane lampy z aurą emocjonalną, kryształy z aurą emocjonalną, figurki itp.
- Możesz mieć tak dużo telefonów jak chcesz.
- Musisz mieć najtańszą kuchenkę. Nie można mieć więcej niż jedną.
- Parcela musi być w pełni ogrodzona. Możesz mieć bramę, aby Twój Sim mógł wychodzić kiedy to będzie konieczne.
- Możesz mieć tylko jedną lodówkę.
- Zakaz tabletek.
- Możesz mieć komputer, ale posiadanie go, jest warte 2 przedmioty do nauki umiejętności.
- Tylko 4 przedmioty do nauki umiejętności są dozwolone, oprócz biblioteczki.
- Wszystkie przedmioty muszą być niskiej jakości.
- Usuń jedno krzesło po każdej śmierci. Jeśli wszystkie krzesła zostaną usunięte, zacznij kasować łóżka (istnieje nadzieja, że nie będzie to konieczne).
- Możesz opuścić Azyl tylko w celu pójścia do pracy lub dołączenia do aktywnej kariery z Witaj w Pracy. Możesz również wychodzić, by pospacerować po okolicy, ale nie możesz odwiedzać domów innych Simów. Inni Simowie mogą odwiedzać Ciebie.
- Możesz nawet wychodzić na randki z innymi Simami, tak długo jak nie opuszczasz parceli.
- Nie można zamawiać pizzy.
- Nie można mieć dziecka lub wprowadzać kogoś jeszcze na parcelę, nawet jeśli ktoś umrze. Jeśli ktoś umrze (inny pacjent lub odwiedzający) musisz postawić jego nagrobek na parceli i pozwolić jego duchowi swobodnie poruszać się po Azylu. Gratulacje, teraz masz nawiedzony Azyl.
- Nie można przestawiać mebli, żeby zarezerwować lub używać je dla siebie.
- Nie można używać wyposażenia Sima, żeby rezerwować rzeczy dla siebie.
- Płać rachunki.
- Nie można korzystać z punktów aspiracji.
BARDZO WAŻNE: Wraz z pojawianiem się nowych aktualizacji, rozszerzeń itp. te zasady
mogą stać się mniej sensowne ze względu na zmiany, uzupełnienia lub odejmowania
wprowadzone do gry. W związku z tym, trzeba będzie coraz bardziej polegać na
zdrowym rozsądku, aby wiedzieć co powinno być dozwolone, a co nie w tym wyzwaniu,
aby utrzymać je w zgodzie z duchem
wyzwania.
*********************************
ZAKOŃCZENIE WYZWANIA:
Wyzwanie
jest zakończone gdy:
- Twój Sim osiąga wiek dorosły
- Rozwinąłeś kompletnie 2 umiejętności (dla początkującego + normalnego poziomu trudności)
*********************************
POZIOMY TRUDNOŚCI:
Początkujący:
Dobre meble są dozwolone, możesz kliknąć, aby zastąpić przedmiot. Zakończ całe
zadanie zanim Twój Sim stanie się dorosły.
Normalny:
Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami,
zakończ całe wyzwanie przed osiągnięciem wieku dorosłego.
{**
Poziomy Zaawansowane (widoczne Poniżej) !!! **}
Specjalista:
Musisz w pełni rozwinąć 3 Umiejętności,
ukończ całe wyzwanie zanim Sim osiągnie wiek dorosły.
Legendarny:
Musisz w pełni rozwinąć 4 Umiejętności,
ukończ całe wyzwanie zanim Sim osiągnie wiek dorosły.
*********************************
PUNKTACJA:
REGULARNE
PUNKTY (Dla Początkujący +
Normalny)
WAŻNE:
Po zakończeniu wyzwania i dowiedzeniu się punktacji, MOŻESZ kliknąć pozostałych
7 Simów (tych którzy jeszcze żyją) i zobaczyć ich statystyki.
Dodaj:
3000 - Za ukończenie wyzwania przed osiągnięciem wieku Dorosły.
1000 - Za każdą umiejętność rozwiniętą do 10 poziomu.
400 - Za każdy raz kiedy więzień był szczęśliwy (użyj
"statystyki" aby to sprawdzić klikając na Sima).
100 - Za każdego Sima, który jest żywy (nie licząc własnego Sima).
100 - za każdego przyjaciela posiadanego przez żywego Sima, nie wliczając
w to żadnego z 8 stworzonych przez Ciebie Simów.
Krok Pierwszy lub Krok Drugi.
100 - za każdy punkt aspiracji który posiada Twój Sim.
100 - za każdą inną emocję niż nieswój, jaką miał Twój Sim.
Odejmij:
400 - za każdego pacjenta, który umarł.
400 - za każdego odwiedzającego, który umarł.
300 - za każdy dodatkowy dzień, potrzebny do zakończenia wyzwania, po
przejściu Twojego Sima do grupy wiekowej dorosły.
100 - za każdy raz kiedy dowolny pacjent będzie rozgniewany.
100 - za każdy raz kiedy dowolny pacjent zemdleje (straci
przytomność).
100 - za każdy raz kiedy dowolny pacjent "osika się".
100 - za pożar na parceli.
*********************************
ZAAWANSOWANY POZIOM
PUNKTACJI:
{ To dla tych, którzy grają w
trybie poziomu trudności Specjalisty
+ Legendarny.
Są to punkty bonusowe do wszystkich powyższych punktów }
PUNKTY
SPECJALISTY
Dodaj:
2000 - Za rozwinięcie trzech umiejętności do 10 poziomu.
3000 - Za ukończenie wyzwania przed przejściem Twojego Sima do grupy
wiekowej Dorosły.
3000 - Za ukończenie poziomu trudności Specjalisty (i zostanie
Specjalistą Sims 4 ).
** Gratulacje! Jesteś teraz "Specjalistą
Sims 4" !!! **
PUNKTY
LEGENDARNE
Dodaj:
2000 - Za rozwinięcie czterech umiejętności do 10 poziomu.
5000 - Za ukończenie wyzwania przed przejściem Twojego Sima do grupy
wiekowej Dorosły.
5000 - Za ukończenie poziomu trudności Legendarny (i zostanie Legendą
Sims 4 ).
** Gratulacje! Jesteś teraz "Legendą Sims 4" !!! **
-------------------------------------------
Link do oryginalnego tekstu ---> http://sims4challengesrules.blogspot.com/2014/10/asylum-challenge-rulessims-4.html
Pozdrawiam
N
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz