piątek, 6 listopada 2015

Obrazy w The Sims 4


Nie jest to oficjalna kolekcja w The Sims 4. Nie dostaniesz za nią żadnej nagrody poza satysfakcją. Jednak założę się, że wiele osób próbuje lub próbowało, zdobyć wszystkie  możliwe obrazy w TS4. Mi udało się przedstawić Wam te obrazy, dzięki uprzejmości RoseandBella, której udało się zebrać je wszystkie. Uświadomiła mi też kilka przydatnych faktów o obrazach w TS4 ;) .

Główną przyczyną niepowodzeń w uzyskaniu wszystkich obrazów może być fakt, że istnieje pewna niepisana reguła odnośnie malowania obrazów, która polega na tym, że niektóre obrazy są dostępne do namalowania, tylko na początkowych poziomach tej umiejętności. Nie powiem Wam, które to konkretnie obrazy. Rozpoznać możecie je po tym, że wyglądają jakby malowało je dziecko, a nie dorosły Sim. Tak jak na przykład duży klasyczny obraz z królikiem.

Klasyczne

Abstrakcyjne

Impresjonistyczne

Pop Art

Realistyczne

Surrealistyczne

Pejzaże

Obrazki Dzieci


Obrazy z aurą emocjonalną:

Flirt

Gniew

Pewność siebie

Skupienie

Smutek

Radość

W razie, gdyby umieszczone screeny okazały się dla Was za małe, lub po prostu bardziej byście chcieli się przyjrzeć poszczególnym stylom, tutaj linki do obrazów przedstawionych w formie tabeli:

1. Klasyczne
2. Abstrakcyjne
3. Impresjonistyczne
4. Pop Art
5. Realistyczne
6. Surrealistyczne
7. Pejzaże
8. Obrazki dzieci
9. Obrazy z aurą emocjonalną


--------------------------------------
Obrazy udostępnione od RoseandBella. Dziękuję za to i za konsultacje odnośnie artykułu ^^.
Pozdrawiam
N

13 komentarzy:

  1. Dałabyś radę przetłumaczyć opposite princess challenge? Z góry dziękuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, dzięki wielkie za te obrazy. Tyle razy szukałam w internecie informacji o tym jakie obrazy może namalować nasz Sim, a bardzo lubię umiejętności kreatywne w grze i nigdy nic większego nie znalazłam. A tu wszystko naraz. Jeszcze raz dzięki, zaraz biorę się za malowanie tych co mi brakuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz przypominam, że to dzięki uprzejmości RoseandBella udostępniłam te obrazy. Mnie samej zabrakło cierpliwości, żeby namalować je wszystkie. Można też ściągnąć z galerii pokój z wszystkimi obrazami. Najlepiej wyszukiwać przez ID: RoseandBella

      Usuń
  3. Z jakim dodatkiem do TS4 dochodzą pejzaże?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)Bardzo fajne te obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dzieciaki narysowały dwa których tutaj nie ma.... No ale nie zdziwiła bym się gdyby coś dochodziło z aktualizacjami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę namalować na stoliku 5 obrazów są tylko 4, brak możliwości namalowania potworów

    OdpowiedzUsuń
  7. 48 year old Marketing Assistant Perry Mapston, hailing from Thorold enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and hobby. Took a trip to Historic Centre of Salvador de Bahia and drives a 3500 Club Coupe. Dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń