środa, 11 listopada 2015

Jestem Kochankiem Wyzwanie TS4 - I'm a Lover Challenge TS4

Jest to tłumaczenie wyzwania przystosowanego do TS4 przez DaniiPantiies. Jednocześnie jest to przeróbka wyzwania do TS3, które kilka lat temu stworzyła bestfrienenemies14.



Zasady Wyzwania Wielopokoleniowego nie mają zastosowania w tym wyzwaniu. To od Ciebie zależy czy chcesz grać z zasadami spadkobiercy (tj pierworodny, mężczyzna lub kobieta, itd.). Możesz przeprowadzać się na różne parcele w ciągu pokoleń.

Tworzenie założyciela:

  • Może być mężczyzną lub kobietą
  • Musi być w wieku młody dorosły
  • Musi mieć cechę "romantyczny"
  • Musi mieć aspirację "Pokrewna dusza"

Pokolenie 1 - "Wszystko czego chciałem to być pisarzem romansów i znaleźć swoją własną prawdziwą miłość."

  • Rozpocznij karierę pisarza.
  • Pisz powieści romantyczne
  • Umawiaj się z jedną osobą przez cały wiek młody dorosły.
  • Weź ślub w wieku dorosłym (musisz poślubić tę samą osobę z którą się umawiałeś w wieku młody dorosły).
  • Miej dwoje dzieci będąc w wieku dorosłym (musi się zdarzyć po ślubie).
  • Miej randkę co tydzień (co najmniej jedna randka).
  • Zostań z małżonkiem, dopóki śmierć Was nie rozłączy.

Pokolenie 2 - "Moi rodzice utrzymywali swój romans, nawet mając dwójkę dzieci. Chcę tego samego co mieli oni."

  • Zalecana aspiracja: Miłość - Pokrewna dusza.
  • Zalecane cechy: Romantyczny i Nieangażujący się.
  • Miej co najmniej dwóch chłopaków lub dziewczyn.
  • Zacznij chodzić na randki od szkoły średniej.
  • Idź na 5 randek z pięcioma różnymi ludźmi.
  • Znajdź prawdziwą miłość w wieku młody dorosły.
  • Weź ślub z prawdziwą miłością od razu.
  • Miej co najmniej dwoje dzieci.
  • Rozwiedź się w wieku młody dorosły.
  • Nigdy więcej nie bierz ślubu.

Pokolenie 3 - "Moi rodzice nie mogli zostać ze sobą chociaż się kochali, więc ja zdecydowałem się skupić na mojej karierze."

  • Zalecane aspiracje:  Fortuna - Bajecznie bogaty i Wiedza - Mózgowiec
  • Zostań wrogami z matką lub ojcem.
  • Zacznij karierę lekarza lub biznes.
  • Osiągnij 5 poziom kariery.
  • Zacznij szukać potencjonalnego małżonka.
  • Idź na kilka randek z jedną osobą.
  • Weź ślub w wieku dorosłym.
  • Miej 2 dzieci.
  • Osiągnij szczyt kariery.

Pokolenie 4 - "Moi rodzice nie wierzyli w miłość, dopóki nie znaleźli się nawzajem. Myślę, że to śmieszne."

  • Zalecana aspiracja: Miłość - Nieuleczalny romantyk
  • Miej więcej niż jedno romantyczne zainteresowanie na raz (znaczy więcej niż z jednym Simem).
  • Nigdy nie bierz ślubu.
  • Zamieszkaj z jednym z Simów z którym masz romantyczne zainteresowanie.
  • Zostań z nim poważnie zainteresowany romantycznie.
  • Miej jedno dziecko.
  • Niech dziecko przyłapie Cię na zdradzie.

Pokolenie 5 - "Moja rodzina była pokręcona i zostałem zraniony. Nie chcę tego dla moich dzieci."

  • Wyprowadź się tak szybko jak to możliwe.
  • Nigdy więcej nie odzywaj się do rodziców.
  • Żyj w "ładnym" domu (udekorowany, wystarczająco duży dla rozwijania rodziny).
  • Poznaj wszystkie cechy Sima zanim umówisz się z nim na randkę.
  • Weź ślub z przyjemnym Simem.
  • Miej tak dużo dzieci jak to możliwe.
  • Niech przynajmniej jedno dziecko umrze.
  • Zostań antyspołeczny

Pokolenie 6 - "Moi rodzice stracili jedno z mojego rodzeństwa i przestali o nas dbać. Musiałem stawić temu czoła."

  • Zawsze żyj z jedną osobą z rodzeństwa.
  • Zacznij chodzić na randki, gdy rodzeństwo zacznie stałą pracę i wydaje się "mieć dobrze".
  • Weź ślub w wieku młody dorosły.
  • Miej dwójkę dzieci.

Pokolenie 7 - "Moje życie było zbyt idealne, gdy dorastałem i moi rodzice bardzo za bardzo się kochali. Nie chcę wpaść w tę pułapkę."

  • Zalecana aspiracja: Kreatywność - Geniusz Muzyczny
  • Rozpocznij karierę artysty scenicznego.
  • Często dawaj występy na parcelach publicznych.
  • Stań się sławny.
  • Woohoo z tak wieloma Simami jak to możliwe.
  • Zakochaj się.
  • Weź ślub.
  • Miej dwoje dzieci (bliźnięta)
  • Umrzyj zanim dzieci będą nastoletnie.

Pokolenie 8 - "Straciłem rodzica i to było trudne dla nas wszystkich. Przysięgłem sobie wyciągnąć rodzinę z tego stanu."

  • Zalecana aspiracja: Fortuna - Pan na włościach.
  • Żyj w biedzie.
  • Zyskaj dobrze płatną pracę.
  • Przeprowadź się do rezydencji lub dużego domu.
  • Zaadoptuj dziecko tej samej płci co Twój Sim.
  • Weź ślub.
  • Zaadoptuj inne dziecko, przeciwnej płci.
  • Miej jeszcze dwoje dzieci własnej krwi.

Pokolenie 9 - "Rodzice wychowali mnie na uprzejmą osobę. To oni również zadecydowali bym wziął ślub z kimś kogo nawet wcześniej nie spotkałem."

  • Zalecana aspiracja: Popularność - Przyjaciel świata.
  • Poznaj przyszłego małżonka.
  • Nie aprobuj go.
  • Idź z nim na randkę.
  • Zacznij go lubić.                                                                                                                      
  • Weź z nim ślub.
  • Śpijcie w osobnych łóżkach.
  • Miejcie jedno dziecko.

Pokolenie 10 - "Byłem jedynym dzieckiem, którego rodzice ledwo się znali. Może uda mi się odkryć tajemnice miłości poprzez przeszłość mojej rodziny."

  • Zalecana aspiracja: Wiedza - Sim renesansu.
  • Odwiedź grób każdego członka rodziny.
  • Zbuduj cmentarz dla rodziny.
  • Połóż każde pokolenie razem w innych miejscach (wliczając w to małżonków i rodzeństwo), znaczy jedni pokolenie (małżonek i założyciel) oddzielone od kolejnego pokolenia przez płotek lub ścianę.
  • Weź ślub z biednym Simem.
  • Miej dwoje dzieci.

Tak na marginesie: Jeśli dane pokolenie nie ma określonej kariery, możesz wybrać taką, którą chcesz.

Wszelkie prawa odnośnie stworzenia tego wyzwania należą do bestfrienenemies14, która stworzyła to wyzwanie.  DaniiPantiies przystosował(a) to wyzwanie do TS4.


---------------------------------------
Pracuję obecnie nad tłumaczeniem History Challenge, a to tłumaczenie zrobiłam już wcześniej, więc mogę je wrzucić. Myślę, że jednak uda mi się opublikować History Challenge szybciej niż za tydzień i pojawi się ono już wkrótce. Mam tylko nadzieję, że Fioletowa Zebra nie wynajdzie w tym czasie kolejnego długiego i trudnego w tłumaczeniu wyzwania, inaczej mnie wykończy. A założę się, że szuka tych wyzwań pod hasłem "longest challenge for the sims 4" =p (i tak Cię uwielbiam Zebro <3 ). Następne w kolejce jest Hunger Games Challenge.
Pozdrawiam
N

25 komentarzy:

  1. Hah, nie chcę Cie wykończyć, nie martw się <3 Ja po prostu dbam, żebyś się nie nudziła! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A co jeśli w 1 pokoleniu najpierw urodzi się jedno dziecko a potem bliźniaki? To dwa MUSZĄ być czy mogą zostać troje dzieci? XDDD
    Pytam, bo przed chwilą urodziły mi się dwie małe hybrydy/kosmitki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro się przydarzyło to nie ma co zmieniać. Niech zostanie 3 ;)

      Usuń
    2. Mi także się urodziło najpierw jedno dziecko, a potem bliźniaki.

      Usuń
    3. Czy w 7 pokoleniu moja simka ma rodzić dzieci dopóki nie będą bliźnięta?

      Usuń
  3. Jeżeli w 1 pokoleniu mam dwójkę dzieci, to kim mam wykonywać zadania w 2 pokoleniu itd.? 1 dzieckiem czy dwoma :P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tym które bardziej pasuje, zależy czy wolisz grać dziewczyną czy chłopakiem.

      Usuń
  4. Czy w tym wyzwaniu można być wampirem???

    OdpowiedzUsuń
  5. Można używać kodu na pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MysMy że to taki symulator życia więc skoro w normalnym życiu nin można tak zrobic to w tym wyzwaniu też nie

      Usuń
    2. W założeniu wyzwań nie można używać kodów (poza tymi służącymi naprawie gry np resetsim), chyba że autor wskaże inaczej.

      Usuń
    3. A jak pomóc since urodzić bliźnięta bez kotów, modów?

      Usuń
    4. Możesz spróbować cechą parceli, a jeśli chcesz to nawet cechą płodna za punkty aspiracjii <3

      Usuń
  6. Czy można zabijać simów, którzy nie są ważni np. wójka, ciotkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę że tak jeżeli nie są głównymi prowadzącymi wyzwania możesz kreować ich historię jak chcesz ^^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kariera pisarza to jest kariera autora?

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie przeszkadzało by to że zrobię to wyzwanie wampirem??

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, ja wiem, że data, ale... W pokoleniu 1 jest "Miej randkę co tydzień (co najmniej jedna randka)" to ja tą randkę muszę mieć od momentu poznania czy dopiero po ślubie? Tak, wiem to bardzo ułomne pytanie, ale wolę mieć pewność XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że reguły są pisane w miarę chronologicznie, więc te randki tyczą się raczej okresy po ślubie aż do "póki śmierć nas nie rozłączy"

      Usuń
  11. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazywam się Benedicta, jestem z Teksasu. Mam chłopaka, z którym chodzę od dwóch lat ... Właśnie się obudził pewnego ranka i powiedział mi, że związek się skończył. Byłem we łzach przez prawie 4 tygodnie ... byłem taki zdezorientowany i złamane serce. Wysłałem moją siostrę i moją najlepszą przyjaciółkę Susan, aby poszły i błagały go, ale on nalegał, że związek się skończył, że był zmęczony mną. Aż do bardzo dobrego dnia, kiedy usłyszałem o dr Ajayi, przeczytałem kilka zeznań na jego stronie, więc postanowiłem spróbować. Skontaktowałem się z nim, a on powiedział mi rzeczy, które należy zrobić, aby rzucić zaklęcie, na początku zastanawiałem się, czy powinienem to zrobić, i postanowiłem spróbować… zrobiłem to, co doktor Ajayi rzucający zaklęcia kazał mi to zrobić, a potem nie do 7 dni z miejsca, gdzie mój chłopak, który zostawił mnie bez powodu, przyszedł do mojego domu pewnego wieczoru i błagał o powrót, nawet przyszedł z bratem i prosił o wybaczenie .. Po tylu bólach, przez które przeszedłem, mój chłopak wciąż wrócił ... jestem bardzo szczęśliwy ... wszystko dzięki dr Ajayi, możesz skontaktować się z kimkolwiek w celu zaklęcia, wierzę, że zobaczy cię przez twoje problemy .

    E-mail: drajayi1990@gmail.com
    Whatsapp: 2347084887094

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie podziękowania dla dr Ibebho za promocję, którą otrzymałem z mojego biura, jeśli masz jakikolwiek problem Skontaktuj się z nim, aby mógł ci pomóc e-mail: dribebhoherbaltemple@gmail.com lub Whatapp: +2349134797469

    (1) Jeśli chcesz, żeby twój ex wrócił
    (2) jeśli nadal masz złe sny.
    (3) Chcesz awansować w swoim biurze.
    (4) Jeśli chcesz mieć własne dziecko.
    (5) preparaty ziołowe
    (6) Chcesz być bogaty.
    (7) Chcesz związać swojego męża/żonę ze sobą na zawsze.
    (8) Jeśli potrzebujesz pomocy finansowej.
    (9) Pozwól ludziom słuchać twoich słów i robić to, co chcą.
    (10) Rozwiązanie sprawy ETC

    Wszystkie usługi są gwarantowane w 100% i pojawiają się w ciągu 24-48 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń