piątek, 16 stycznia 2015

Wspomnienia - The Sims 4

Tworzenie Wspomnień - The Sims 4

                Zupełną nowością w The Sims 4 był system emocji, które kierują zachowaniem Simów. Niewielu jednak graczy, zdaje sobie sprawę, że robione podczas rozgrywki zrzuty ekranu, można przemienić w wspomnienia, które mogą wzniecać w naszych Simach różne emocje.
                Ja sama nie zdawałam sobie sprawy z istnienia takiej opcji, dopóki przypadkiem, grzebiac w opcjach gry nie trafiłam na to. Ale odłożyłam tę sprawę na później i przypomniałam sobie dopiero, kiedy natrafiłam na stronę z Carl's Sims 4 Guide, gdzie zostało o tym wspomniane. Ogólnie muszę zaznaczyć, że możliwość tworzenia wspomnień została odkryta przez gracza o nicku Playalot, a opisane przez Justproud2b. Także ten poradnik w dużej mierze jest oparty na poradniku napisanym przez Justproud2b.

Tworzenie Wspomnień - The Sims 4

                 Tak dla przypomnienia - zrzuty ekranu w The Sims 4 robi się poprzez użycie przycisku "C".
                  Jeśli nie chcemy, aby gra ciągle proponowała nam tworzenie wspomnień, lub też tworzyła je w naszym imieniu, wystarczy wyłączyć Pomocnik wspomnień. Aby go włączyć lub wyłączyć należy otworzyć 'Opcje gry', następnie 'Rozgrywka' i odznaczyć lub zaznaczyć okienko obok napisu 'Pomocnik wspomnień'. Ja polecam wyłączony.

WSPOMNIENIA - SPOSÓB NA SZYBKIE ZYSKANIE EMOCJI

                W 10 prostych krokach można nadać Simowi nastrójnik rozgniewany, zawstydzony, pewny siebie, flirciarski, smutny albo rozbawiony.

Etap 1

Wybierz Sterowanie kamerą, znajdujące się w górnej prawej stronie ekranu

 Etap 2
Wybierz Wspomnienia i zdjęcia (wygląda jak zdjęcie z polaroida)

Etap 3

Pojawi się "Oś czasu wspomnienia" skąd możesz wybrać Sima, dla którego chcesz stworzyć wspomnienie.
Uwaga: Tylko Simówie, którzy istnieli w czasie powstawania zrzutu ekranu, mogą używać go jako wspomnienia (nie muszą występować na screenie).

Etap 4

Wybieramy przycisk "Obejrzyj zrzuty ekranu" znajdujący się w lewym dolnym rogu osi czasu wspomnienia.
Uwaga: Jeśli masz zrobionych dużo screenshootów załadowanie ich może potrwać nieco dłużej. Na chwilę nawet może się pokazać biały ekran, ale nie panikuj, powinien zniknąć po chwili.

Etap 5

Teraz powinieneś zobaczyć listę zrzutów ekranu. Wybierasz screenshoot z którego chcesz stworzyć wspomnienie klikając na niego.
Uwaga: Jeśli pojawi się zdjęcie z obrazkiem Lamy to zrzuty ekranu zostały usunięte w trakcie gry. Wystarczy ponownie uruchomić grę, aby to naprawić

Etap 6

Po wyborze zrzutu ekranu można zobaczyć nowe okno z kilkoma rzeczami, które można zrobić. Między innymi można wpisać komentarz o danym wspomnieniu. Można również określić jacy Simowie będą mogli używać tego wspomnienia, eliminując ich przez naciskanie X obok ich nazw. Następnie należy wybrać ikonkę obrazu znajdującego się obok kosza w prawym dolnym rogu obrazu, aby utworzyć wspomnienie.

Etap 7

Potwierdź, że chcesz, aby to zdjęcie zostało wspomnieniem wciskając "Tak".

Takie postępowanie spowoduje powrót do ekranu z zrzutami ekranu. Aby wrócić do Osi czasu wspomnień należy kliknąć "Obejrzyj wspomnienia" w prawym dolnym rogu.

Etap 8

Będąc już na Osi czasu wspomnienia, należy wybrać stworzone uprzednio wspomnienie klikając na nie.

Etap 9

Ekran który się pokazuje, wygląda znajomo, ale ma 4 nowe opcje. W lewym górnym rogu znajduje się pole w którym możemy wybrać typ emocji, jaki chcemy aby wzbudzało nasze wspomnienie. Tutaj wybrałam wspomnienie pewności siebie (szkoda, że nie można wybrać emocji pobudzenia).
Uwaga: Wybór emocji powodowanej przez wspomnienie nie zostaje zablokowany po jego dokonaniu i zakceptowaniu, dzięki czemu można wielokrotnie wykorzystać jednego screena, aby utworzyć z niego różne wspomnienia.

Etap 10

Ostatnie trzy nowe opcje znajdują się na dole ekranu przed ikoną kosza (ikonka Facebook'a, chmurka i serduszko, którym dodajemy wspomnienie do ulubionych). Aby Sim mógł powspominać zdarzenie upamiętnione na screenie klikamy na tę chmurkę "Wspominaj tę chwilę".
Uwaga: Jeśli nie chcesz żeby Sim w tej cwhili zyskał daną emocję, wystarczy nie kliknąć znaczek w prawym dolnym rogu, wspomnienie nie zostanie przez to skasowane.

Od teraz Twój Sim może używać wspominania aby przywołać dowolną dostępną emocję. Przypominanie wspomnienia trwa kilka sekund i jest najszybszym sposobem, aby nadać Simowi emocję.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję, ze poradnik się przyda.
Pozdrawiam
N

5 komentarzy:

  1. Super! Na pewno się przyda (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w miejscu gdzie powinno być "Wspomnienia i zdjęcia" mam tylko ikonkę ze "Sterowaniem The sims 3" :c Próbowałam zmieniać coś w ustawieniach, ale i tak nie uzyskałam tej opcji :// Wie ktoś może od czego to zależy? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo oni mają starszą wersję... A ja mam tak samo jak ty

      Usuń
    2. Też tak miałam i poszukałam po prostu w internecie znalazłam nowszy poradnik oto link https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://simsweb.pl/index.php%3F/topic/67-jak-utworzy%25C4%2587-wspomnienie/&ved=0ahUKEwidqo76uYzXAhUJKlAKHdo5DJ0QFghEMAI&usg=AOvVaw0uI3H2onCiI6Fho-H0lltV

      Wstawiłabym screena, ale nie umiem ��

      Usuń
  3. 23 year old Legal Assistant Gerianne Waddup, hailing from Cowansville enjoys watching movies like "Swarm, The" and Sketching. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Coupe. ten link

    OdpowiedzUsuń