sobota, 17 marca 2018

Wyzwanie 100 Dzieci Twist – 100 Baby Twist Challenge


Wyzwanie zostało stworzone przez Rawla z forum thesims.com, mój tekst jest jedynie jego tłumaczeniem.


Wyzwanie 100 Dzieci TS4 jest bardzo popularne. Autorka wyzwania utworzyła komentarz w temacie tego wyzwania, informujący o zwrocie akcji, jakiego zamierzała użyć do własnej gry. Jej pomysł na „twist” był zaskakująco popularny i dlatego zachęcono ją do podzielenia się nim w nowym wątku na forum. Przeczytaj oryginalne zasady Wyzwania 100 Dzieci, aby dowiedzieć się głównego pomysłu wyzwania. Wyzwanie 100 Dzieci Twist jest dla osób już zaznajomionych z oryginalnym wyzwaniem, aby mogły wybrać nowy sposób grania. Autorka ma nadzieję, że polubisz nową odmianę wyzwania!


REKLAMA 9


TRYB PIASKOWNICY
  1. Stwórz Sima płci żeńskiej w wieku młoda dorosła.
  2. Zamiast uwodzenia mężczyzn, niech zakochuje się i wychodzi za mąż. Tak, małżeństwo.
  3. Pozostań z tym człowiekiem tak długo, jak może żyć (Tak, czasami zdarzają się wypadki).
  4. Miej z tym mężem tyle dzieci ile zechcesz.
  5. On się zestarzeje i ostatecznie umiera (Jeśli oczywiście nie zginie wcześniej w jakimś wypadku, mwahahaha!). Twoja młodziutka mama tego nie robi.
  6. Używaj Eliksirów młodości za punkty satysfakcji Matki, aby była wiecznie młoda (możesz również używać punktów satysfakcji innych Simów, aby kupić dla Matki Eliksir młodości).
  7. Gdy zniknie pierwszy mąż Matki, jej serce będzie nadal pragnąć miłości. Znajdzie nowego mężczyznę, weźmie z nim ślub i pomoże on jej kontynuować misję stworzenia 100 dzieci.
  8. Główną postacią, Matką, może być również mężczyzna, który zakochuje się i poślubia dziewczynę.
  9. Jeśli młoda dorosła Matka, nie może kupić kolejnego Eliksiru Młodości i pozostać młodą (a nie zmienić grupę wiekową aż do seniora), wtedy można wybrać jedną z jej córek, która nadal mieszka z nią w domu, aby kontynuowała misję i zajęła miejsce Matki.
  10. Pierwszego męża głównej bohaterki można znaleźć w grze lub stworzyć w tym samym czasie co Matkę. Wszyscy kolejni przyszli mężowie muszą zostać znalezieni/poślubieni w grze, niezależnie od tego czy są pobierani z galerii czy wygenerowani przez grę.
  11. Jeśli zdecydujesz się stworzyć współmałżonka wraz z głównym Simem Matką, Twoja rodzina będzie zaczynać z trochę większymi funduszami pieniężnymi niż w przypadku, gdyby zdecydować się znaleźć małżonka w grze. Co powinno się z tym zrobić? To zależy tylko od Ciebie. Tak, w tej wersji wyzwania dozwolone są kody na pieniądze w celu zwiększenia lub zmniejszenia  funduszy rodziny. Można z nich korzystać według własnego uznania.
  12. Praca? Czy któreś z Twoich mężów lub żon może podjąć karierę lub pracować? Oto odpowiedź: Mężowie mogą znaleźć pracę i iść do niej w dowolnym momencie. Matki muszą poczekać, aż w domu pojawią się nastoletnie dzieci, gdyż  dzieci nie mogą zostać pozostawione same sobie, a opiekunki nie są dozwolone (chyba że z nagłej potrzeby). Nastolatki są na tyle duże, aby opiekować się maluchami, podczas gdy mama jest w pracy (jeśli zdecydujesz się aby podjęła karierę). Czy nastolatki mogą znaleźć sobie pracę? Tak. Ale pamiętaj, aby przez cały czas w domu była przynajmniej jedna osoba zdolna opiekować się dziećmi. Używanie usług opiekunki do dziecka nie jest mile widziane, ale nie jest sprzeczne z zasadami, jeśli jest to nagły wypadek. Nowe! Nianie! Tak, można z nich korzystać. A ponieważ są obecne opiekunki zajmujące się maluchami, mama i tata mogą pracować w karierze/pracy/restauracji jeśli tego się chce.
  13. Ale… Co z tymi, którzy posiadają dodatek Witaj w Pracy? Czy Twoi Simowie mogą posiadać jakąś firmę? Tak i nie. Matka nie może mieć żadnej roli w prowadzeniu „rodzinnej firmy”. Jej zadaniem jest rodzenie i wychowywanie dzieci. Jedynymi osobami, które mogą pracować w rodzinnej firmie są mąż i wszystkie nastoletnie dzieci. Ale biorąc pod uwagę gorączkowe życie, w którym powstaje 100 dzieci, nie jest to zalecane. Od Ciebie zależy czy zdecydujesz się na stworzenie rodzinnej firmy. Nowe! Dzięki Bogu za niańki! W dzisiejszym świecie Simów, łączenie końca z końcem jest bardzo trudne. Tak więc, wynajęcie opiekunki do dzieci, a nawet kamerdynera do opieki nad domem pełnym maluchów jest teraz dozwolone!
  14. Z możliwością wpływania na płeć dziecka, zasada w trybie piaskownicy jest jedna… Można wpływać na płeć dziecka!
  15. Czy można używać modów, aby Sim miał bliźnięta lub wieloraczki? Tak, ale staraj się nie nadużywać tego przywileju.
  16. Można postarzyć swoje niemowlęta / małe dzieci / dzieci / nastolatków, kiedy się chce, w dowolnym momencie, po ukazaniu się powiadomienia gry o zbliżających się urodzinach lub bez niego.

I oto jest. Wyzwanie 100 Dzieci Twist.


REKLAMA 10


Dla tych z Was, którzy lubią trudniejsze, bardziej surowe wyzwania, przedstawia się następujące…

TRYB HARDCORE
  1. Stwórz Sima płci żeńskiej w wieku młoda dorosła (lub młodego dorosłego Sima płci męskiej, jeśli decydujesz się grać jako Patriarcha).
  2. Zamiast uwodzenia mężczyzn, niech zakochuje się i wychodzi za mąż. Tak, małżeństwo.
  3. Pozostań z tym Simem tak długo, jak może żyć. Jeśli on przypadkowo umrze, nie można go przywrócić do życia, ani błagać Mrocznego Kosiarza o życie dla niego. Kiedy już raz umrze, to już go nie ma. Nie można celowo spowodować tego wypadku, więc zalecany jest rozważny wybór partnera.
  4. Miej z tym mężem tyle dzieci ile zechcesz.
    • Łatwy cel: 3 dzieci,
    • Średni cel: 6 dzieci,
    • Trudny cel: 10 dzieci,
    • Epicki cel: 15 dzieci (czy to w ogóle możliwe?)
  5. Pełna autonomia (wolna wola) dla wszystkich Simów w gospodarstwie domowym.
  6. EPICKA REGUŁA: (opcjonalne) Możesz kontrolować tylko swojego głównego Sima, Matkę. Nie można kontrolować nikogo innego w rodzinie. Można uzyskać dostęp do ich ekwipunku i zmienić ich garderobę / fryzurę i zarost po zmianie ich grupy wiekowej.
  7. Zalecana prędkość grania: normalna.
  8. Używaj Eliksirów młodości TYLKO na Twoim głównym Simie, Matce. Nie możesz używać Eliksiru młodości na jej mężu.
  9. Kupuj Eliksiry młodości dla Matki aby pozostała młoda, tylko z jej punktów. NIE możesz używać punktów satysfakcji innych Simów, aby kupić dla Matki Eliksir młodości.
  10. Gdy zniknie pierwszy mąż Matki, jej serce będzie nadal pragnąć miłości. Znajdzie nowego mężczyznę, weźmie z nim ślub i pomoże on jej kontynuować misję stworzenia 100 dzieci.
  11. Jeśli Twoim głównym Simem, Matką, jest mężczyzna i zostanie on porwany przez kosmitów, przez co zajdzie w ciążę… Dziecko BĘDZIE liczyć się do 100 dzieci, ale takie dziecko NIE może zostać spadkobiercą, jeśli będzie się zmuszonym wybrać nową Matkę.
  12. Jeśli masz mod pozwalającym porwanym przez kosmitów kobietom zajść w ciążę, obowiązuje ta sama zasada (zasada 11).
  13. Jeśli główny Sim, Matka, nie może kupić Eliksiru młodości, aby pozostać młodą (i nie zmienić grupy wiekowej na seniora), możesz wybrać jednego z jej synów lub córek nadal mieszkających w domy, aby kontynuować misję matki. Nie możesz wrócić do potomka, który już się wyprowadził.
  14. Pierwszy małżonek Twojego Sima musi być znaleziony w grze. Nie może zostać stworzony w tym samym czasie co Matka.  Wszyscy mężowie (lub żony) muszą być znalezieni i poślubieni w grze, niezależnie od tego czy zostali pobrani z galerii, czy wygenerowani przez grę. NIE można mieć dziecka poza związkiem małżeńskim. Każde dziecko poczęte poza związkiem małżeńskim (nieślubne dziecko) NIE BĘDZIE się liczyć do 100 dzieci.
  15. Kody na pieniądze są nadal dozwolone i można zatrzymać pieniądze, które zostają dodane do funduszy rodziny wraz z dodaniem małżonka, który wprowadza się po ślubie.
  16. EPICKA REGUŁA: (opcjonalne) Nikt w rodzinie nie może podjąć pracy, kariery lub otworzyć firmy. Wszystkie zarobki w gospodarstwie domowym muszą pochodzić z źródeł takich jak malowanie, pisanie, kolekcjonowanie, prace ogrodnicze, kopanie itp.
  17. Tylko główny Sim, Matka, może być zatrudniony, a i to TYLKO tedy, kiedy wynajmuje się lokaja lub nianię, do opieki nad dziećmi.
  18. Czy można wpływać na płeć dzieci? Tak
  19. Czy można używać modów na zwiększenie szansy na ciąże bliźniacze? Nie.
  20. Czy można używać cechy z sklepu nagród „Płodny”? TAK! To jest poziom hardcore, nie epicki.
  21. EPICKA REGUŁA: (opcjonalne) NIE można używać cechy z sklepu nagród „płodny” przez nikogo.
  22. Musisz czekać aż gra samoistnie i naturalnie zmieni grupę wiekową niemowląt. Musisz poczekać aż dzieci i nastolatkowie zdobędą ocenę 5 w szkole, zanim zmienisz ich grupę wiekową.
  23. Z dodatkiem małych dzieci, musisz osiągnąć ich 3 poziom umiejętności zanim zmienisz ich grupę wiekową, jeśli chcesz zrobić to wcześniej.
  24. EPICKA REGUŁA: (opcjonalnie) Musisz maksymalnie rozwinąć umiejętności małych dzieci, zanim zmienisz ich grupę wiekową wcześniej niż spowoduje to gra.

I oto jest. Wyzwanie 100 Dzieci Twist TRYB HARDCORE.


Pozdrawiam
N

REKLAMA 1


35 komentarzy:

  1. http://modthesims.info/t/580290
    Zrobisz tłumaczenie tej wersji, bo są nowe zasady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie. Dziękuję za znalezienie tego i poinformowanie. Zrobię tłumaczenie ;)

      Usuń
    2. Chcesz zagrać w THE SIMS 4 ale nie masz klucza ?

      Na tej stronie jest generator kluczy do THE SIMS 4

      http://dlagier.com/the-sims-4-generator-kluczy/

      Miłego grania!

      Usuń
    3. Jestem tutaj, aby cały świat dowiedział się o tym wspaniałym człowieku, który specjalizuje się we wszystkich kwestiach związanych z relacjami, czy to zerwanie, rozwód, ciąża, cokolwiek, dr Ekpen jest człowiekiem, który może pomóc ci to naprawić. Pracowałem z nim i świetnie rzuca zaklęcia, mogę śmiało go polecić, jeśli masz wyzwania w swoim związku, czy to w małżeństwie. Skontaktuj się z nim przez e-mail: Ekpentemple@gmail.com lub WhatsApp +2347051979135

      Usuń
  2. O, ostatnio to chciałam zrobić. Wiadomo kiedy będzie tłumaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przetłumaczysz zasady do wyzwania 100 dni w CAS?
    http://modthesims.info/t/583935

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też miałam o to poprosić ��

      Usuń
  4. N wracaj :< Wracaj, potrzebujemy cie :< Jeszcze tyle challenge'y do przetlumaczenia, wracaj :< Jeszcze tyle poradnikow do zaktualizowania i napisania :< Prosze wroc :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Wie może ktoś jak zakończyło się te wyzwanie.Jestem bardzo ciekawy odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. W tę grę gra bardzo dużo bardzo młodych osób. Ja o tym wiem bo kiedyś bardzo się tym interesowałem,a teraz już mi to przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio przyajciel polecił mi ten blog i na pewno na tym blogu zostanie bardzo długo.Ten blog jest super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcesz zagrać w THE SIMS 4 ale nie masz klucza ?

    Na tej stronie jest generator kluczy do THE SIMS 4

    http://dlagier.com/the-sims-4-generator-kluczy/

    Miłego grania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takim artykułem to się na pewno zainteresuje bardzo dużo dzieci.Jestem tego pewny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten jest chyba aktualnie martwy. Wiem, że może to zabrzmieć dziwnie (mam jednak nadzieję, że przeczytasz ten komentarz), ale chętnie wzięłabym się za tłumaczenia. Mogłabym trochę przetłumaczyć rzeczy z angielskiego tym samym wskrzeszając tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Może warto zdecydować się i skorzystać z bardzo profesjonalnej firmy Gryzonie w Warszawie .Sam już nie raz korzystałem z tej firmy i naprawdę było bardzo dobrze. Polecam tę firmę w stu procentach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten ostatni komentarz jest bardzo długi. Sam na pewno bym nie napisał takiego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  15. szaliki damskie27 grudnia 2020 07:46

    Żonie na pewno powinno się kupić bardzo dobry prezent że sklepu szaliki damskie .W tym sklepie wybór jest bardzo duży wybór.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać , że na tym blogu jest dużo ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy zdarzyło Ci się nieporozumienie ze swoim kochankiem, które doprowadziło do zerwania i próbowałeś się z nim pogodzić, ale on / ona nie daje Ci pozytywnej odpowiedzi i czujesz, że coś nie idzie dobrze w Twoim związku i potrzebujesz szybkiego rozwiązania skontaktuj się z Dr Ajayi już dziś i dopilnuj, aby Twoje życie miłosne wróciło na dobre z Twoim byłym, Dr Ajayi pomogła mi przywrócić spokój w moim domu, ponieważ mój mąż zostawił mnie na 9 miesięcy i mieszkał z inną kobietą i nigdy nie chciał wróć do domu, ale z pomocą rzucającego zaklęcia, Dr Ajayi, wrócił do domu po 3 dniach po tym, jak Dr Ajayi wykonał potężne zaklęcie przywracające. Jeśli więc potrzebujesz szybkiego rozwiązania w swoim związku lub małżeństwie za pomocą rzucającego zaklęcia, skontaktuj się teraz z dr Ajayi pod adresem e-mail: drajayi1990@gmail.com lub Viber / Whatsapp: +2347084887094

    Może też wykonać poniższe zaklęcie
    1. Zaklęcie loterii
    2 Powodzenia
    3. Zaklęcie do wygrania sprawy w sądzie
    4. zaklęcie ciąży
    itp..

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłość jest piękna, gdy masz z kim się nią dzielić. 💝💝 Dr Ekpen ogiogun jest prawdziwym czarodziejem i człowiekiem mądrości, bardzo wyjątkowym i potężnym. Nie mogłam zajść w ciążę, ponieważ miał problemy z płodnością. Mój mąż rozwiódł się ze mną z tego powodu. Byłem bardzo zmartwiony i zawsze płakałem, a nawet myślałem o zabiciu się, ale moja przyjaciółka przedstawiła mnie wspaniałemu człowiekowi o imieniu dr Ekpen ogiogun, który również pomógł jej w rozwiązaniu problemu. Dała mi jego e-mail, skontaktowałem się z nim i wszystko mu wyjaśniłem. Zapewnił mnie, że pomoże mi i nie mogę się martwić. Dr Ekpen ogiogun ponownie wniósł radość do mojego życia i rodziny, przywracając mojego męża z powrotem do mnie swoimi duchowymi mocami, sprawiając, że jestem w ciąży, leczyć raka mojej siostry, a także leczyć wirusa HIV mojego kuzyna dzięki specjalnym mocom, a także uczynił mojego przyrodniego brata wygraj loterię o wartości 2 milionów dolarów. Dr Ekpen ogiogu jest naprawdę utalentowanym, niesamowitym i bardzo dobrym człowiekiem, który naprawdę wie, jak wykonywać swoją pracę ogiogunra i gdyby nie on, jak wyglądałoby moje życie? Dr Ekpen ogiogun, bardzo dziękuję i nigdy nie przestanę mówić o twoich wielkich osiągnięciach. Słowa nie mogą wyrazić, jak dobrze zrobiliście dla mnie i mojej rodziny i wierzę, że nawet tysiąc słów nie wystarczy, aby opisać wasze dobre i wielkie dzieła. Jeśli potrzebujesz pomocy duchowej, dlaczego nie pobiec do doktora Ekpena ogioguna? po prostu skontaktuj się z dr Ekpen ogiogun w swoim e-mailu: (ekpenogiogunspellcaster@gmail.com) A on ci pomoże. Dr Ekpen ogiogun jest nieszkodliwy, bezpieczny i niezawodny, więc skontaktuj się z nim teraz i uzyskaj rozwiązanie. Dziękuję, dr Ekpen ogiogun, Twój WhatsApp +2347045604010. ekpenogiogunspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, nazywam się Greta Icardi z USA, chcę podzielić się niesamowitym doświadczeniem, które miałem z wszechmocną dr Adeleke, mój mąż Greg złożył pozew o rozwód Byłem naprawdę zdruzgotany Płakałem dzień i noc każdego dnia Powiedziałem jednemu z moich przyjaciół sytuacji i powiedziałem mi o potężnym zaklinaczu, doktorze Adeleke, byłem trochę sceptyczny, ale zdecydowałem się spróbować Zrobiłem wszystko, o co mnie poprosił i obiecałem wynik za 24 godziny, a następnego ranka z moją wielką niespodzianką było to Greg na kolanach błaga mnie, żebym mu wybaczył i zaakceptował go ponownie. Jestem bardzo szczęśliwy, wszystko dzięki dr Adeleke, który może również pomóc Ci skontaktować się z aoba5019@gmail.com / WhatsApp +27740386124. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Nazywam się Jennifer Woodward i pochodzę z Kanady. oto moje krótkie świadectwo o tym, jak odzyskałam swoją miłość... Po 5 latach małżeństwa wdaliśmy się z mężem w kłótnię, aż w końcu mnie opuścił i przeprowadził się do Kalifornii z inną kobietą. Czułem, że moje życie się skończyło, a moje dzieci myślały, że już nigdy nie zobaczą swojego nietoperza. Starałam się być silna tylko dla dzieci, ale nie mogłam zapanować nad bólem, który dręczył moje serce, moje serce było pełne żalu i bólu, bo naprawdę kochałam męża. Każdego dnia i nocy myślę o nim i zawsze chcę, żeby do mnie wrócił. Byłem bardzo zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy online i natrafiłem na stronę internetową, która oferowała Dr. OGBOKO. może pomóc mi odzyskać mojego męża z jego doświadczeniem i wskazówkami. Czułem, że muszę spróbować. Skontaktowałem się z nim, a on powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a także zaniosłem to wszystko. 48 godzin później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo tęskni za mną i dziećmi, i obiecał, że nigdy więcej mnie i dzieci nie opuści, tak cudownie !! W ten sposób wrócił z wielką miłością i radością, i przeprosił za swój błąd i za. Potem, od tego dnia, nasze Małżeństwo stało się silniejsze niż wcześniej, wszystko dzięki dr. OGBOKO. jest tak potężny i postanowiłem podzielić się moją historią online, że dr. OGBOKO jest prawdziwym i potężnym kuglarzem, do którego zawsze będę się modlić o długie życie, aby pomóc moim dzieciom w trudnych chwilach, jeśli jesteś tutaj i potrzebujesz powrotu swojego byłego lub twój mąż wprowadził się do innej kobiety, nie płacz już, odwróć się do tego potężnego człowieka i zapytaj
    poniżej - jego dane kontaktowe...
    E-mail: spellcasterogboko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. WYGRAŁEM W LOTERII Z POMOCĄ DR ISIKOLO. TY TEŻ MOŻESZ WYGRAĆ LOTERIA LUB JACKPOT LOTTO.
    Jestem bardzo wdzięczny za dzielenie się z wami tymi wspaniałymi świadectwami. Najlepszą rzeczą, jaka kiedykolwiek wydarzyła się w moim życiu, jest to, jak wygrałem na loterii. Jestem kobietą, która wierzy, że kiedyś wygram na loterii. w końcu moje marzenia się spełniły, kiedy wysłałem e-mail do Dr ISIKOLO. i powiedz mu, że potrzebuję numerów loterii. Przeszedłem długą drogę, wydając pieniądze na bilet tylko po to, by mieć pewność, że wygram. Ale nigdy nie wiedziałem, że wygrana była tak łatwa, aż do dnia, w którym miałem na myśli rzucającego zaklęcia online, o którym tak wiele osób mówiło, że jest świetny w rzucaniu zaklęć na loterii, więc postanawiam spróbować. Skontaktowałem się z tym człowiekiem, a on rzucił zaklęcie i dał mi zwycięskie numery na loterii. Ale uwierz mi, kiedy losowania się zakończyły, byłem wśród zwycięzców. wygrywam 1.900.000 euro. DR ISIKOLO naprawdę jesteś najlepszy, z tymi ludźmi możesz zarobić miliony pieniędzy na loterii. bardzo się cieszę, że poznałem tego człowieka, na zawsze będę ci wdzięczny.
    Potrzebujesz swojego kochanka z powrotem do siebie
    potrzebujesz lekarstwa na choroby i choroby
    potrzebujesz uroku szczęścia lub zaklęcia ochronnego
    wygrywanie dowolnych gier, aby stać się bogatym
    Może ci pomóc, więc skontaktuj się z nim za pomocą jego adresu e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com lub WhatsApp go pod numerem +2348133261196

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przypadkowo dowiedziałem się o bardzo dobrej firmie 514 455 736 . Dzięki tej firmie dostanie duże odszkodowanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem tutaj, aby cały świat dowiedział się o tym wspaniałym człowieku, który specjalizuje się we wszystkich kwestiach związanych z relacjami, czy to zerwanie, rozwód, ciąża, cokolwiek, dr Ekpen jest człowiekiem, który może pomóc ci to naprawić. Pracowałem z nim i świetnie rzuca zaklęcia, mogę śmiało go polecić, jeśli masz wyzwania w swoim związku, czy to w małżeństwie. Skontaktuj się z nim przez e-mail: Ekpentemple@gmail.com lub WhatsApp +2347051979135

    OdpowiedzUsuń
  24. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń
  25. To niesamowite, jak potrafisz stworzyć tak złożone relacje między postaciami i zaskakujące zwroty akcji. Twoje opisy, emocje i dialogi sprawiają, że czytanie Twojego bloga jest prawdziwą przygodą. Cieszę się, że dzielisz się swoimi doświadczeniami, a jednocześnie wprowadzasz elementy humoru, które sprawiają, że całość jest jeszcze bardziej wciągająca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć wszystkim. Nazywam się Basia Gadomski. Jestem tutaj, aby podziękować wspaniałemu doktorowi Isikolo za rozwiązanie moich problemów małżeńskich. Moje małżeństwo rozpadło się z powodu niekończących się problemów i trudności, jakie miałam z mężem. Odszedł, nie oglądając się za siebie, a ja przez wiele miesięcy byłam sama. Jego rodzina interweniowała i nadal nic się nie zmieniło. Byłam rozbita emocjonalnie i straciłam nadzieję na ponowne znalezienie miłości, ponieważ był wszystkim, czego kiedykolwiek pragnęłam w mężczyźnie. Podobnie jak wiele innych osób, poznałam Doktora ISIKOLO, gdy zaczęłam szukać pomocy. Długo omawialiśmy moje problemy i zapewnił mnie, że otrzyma rozwiązanie, którego potrzebuję. Nie miałam innego wyjścia, jak zastosować się do jego procedur, a on w niczym nie zwlekał. Stworzył dla mnie i mojego męża więź miłosną, a miłość i szczęście, które dzieliliśmy, zostały przywrócone i dotarł do mnie dokładnie po 48 godzinach, jak obiecał DR ISIKOLO. Rzeczywiście jest wspaniałym pomocnikiem i można na nim polegać. jeśli masz jakieś problemy, po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nazywam się Golański. Podobnie jak wiele innych osób, gorąco dziękuję doktorowi Isikolo za pomoc i rozwiązanie moich problemów. Byłam zaślepiona zazdrością i niepewnością, co spowodowało chaos w mojej relacji z narzeczonym, a on nie mógł się oprzeć moim kłopotom i mnie zostawił. Po tym, jak zdał sobie sprawę, że posunąłem się za daleko we wszystkim, co mu zrobiłem źle, tylko po to, aby przeprowadził się do innego miasta i straciłem wszelkie możliwości, aby się z nim skontaktować i przeprosić. W tym momencie wiedziałem, że potrzebuję pomocy, aby go odzyskać, więc musiałem skontaktować się z doktorem Isikolo. Okazał wiele troski, więc powiedziałam mu wszystko i zgodziłam się, że to moja wina, a on zapewnił mnie, że go odzyska i przywróci miłość i szczęście, które dzieliliśmy, co też zrobił. Tak jak obiecałem, po 48 godzinach Thompson zadzwonił do mnie, a ja przeprosiłem za wszystko i zaprosił mnie do siebie, abyśmy mogli pogodzić się i znów być razem. Dziękuję doktorowi Isikolo za wszystko i szczerość w pomaganiu ludziom. Po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój mąż, z którym budowałam życie przez 23 lata, zostawił mnie i dzieci bez słowa. Wszystko się na mnie zawaliło, skontaktowałam się z naszymi bliskimi i nikt nie mógł pomóc. Przyszedł czas, gdy złożył pozew o rozwód, nawet gdy nie mieliśmy żadnych problemów ani nigdy nie kłóciliśmy się o nic katastrofalnego. Doktor Isikolo przyszedł mi na ratunek i rozwiązał problem, jaki miałam z moim mężczyzną. Połączył nas ponownie i wrócił do domu, do nas. Rzeczywiście życie jest tajemnicze i nigdy nie myślałem, że doświadczę tego, przez co przeszedłem, ale wszystko dzięki doktorowi Isikolo, który pracował dla mnie i zapewnił mnie o pozytywnych wynikach po 48 godzinach, które rzeczywiście nastąpiły, jak obiecał. Równie dobrze może rozwiązać Twoje problemy, jeśli skontaktujesz się z nim teraz. Napisz do niego na WhatsAppie pod numerem +2348133261196 lub e-mailem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć, mam na imię Sally.  Mój narzeczony zerwał ze mną w zeszłym miesiącu. Było mi tak smutno, że całkowicie się zmieniłam, nie jadłam i z nikim nie rozmawiałam, dużo płakałam, byłam tak przygnębiona i zestresowana, że bałam się, że wyląduję w szpitalu z powodu całego stresu i depresji, aż pewnego dnia zaczęłam szukać w Internecie wskazówek, jak odzyskać ukochanego, ponieważ kocham go i bardzo mi na nim zależy, a ja po prostu chcę, żebyśmy byli razem jesteśmy parą i chcę, żebyśmy trwali wiecznie. Potem znalazłem potężnego rzucającego zaklęcia, zwanego LORD DAWN, jak  rozwiązał tak wiele problemów w relacjach i wyleczył tyle chorób. Następnie skontaktowałem się z nim na Whatsapp, LORD DAWN powiedział mi, że mój narzeczony wróci do mnie 24 godziny po tym, jak rzucił na niego urok, nigdy w to nie uwierzyłam, dopóki mój narzeczony nie zadzwonił do mnie i nie powiedział, że chce, żebyśmy wrócili i żyli razem szczęśliwie na zawsze, a teraz jesteśmy razem w pokoju i szczęściu, Am jestem teraz bardzo szczęśliwy, że LORD DAWN pomógł mi odzyskać moje finanse. Dziękuję bardzo LORD DAWN może również Ci pomóc, jeśli masz jakiekolwiek problemy w związku lub problemy chorobowe, skontaktuj się z nim na Whatsapp: +2349046229159
    E-mail:  dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń