czwartek, 21 stycznia 2016

Wyzwanie Szkoły TS4 - School Challenge TS4


Wyzwanie zostało stworzone przez ChickieTeeta z ModTheSims.


Autorka napisała to wyzwanie dla swojej (i z) małej dziewczynki, która chciała więcej zaangażowania od swoich dzieci.
Nigdy nie była przekonana o opublikowaniu tego wyzwania, bo nigdy wcześniej żadnego nie stworzyła, ale tak jak jej mała dziewczynka, chciała zobaczyć jak to będzie wyglądać. Autorka widziała wcześniej, że Zebru stworzył(a) mod umożliwiający w stylu Witaj w Pracy dostać się do szkoły wraz z uczniami, więc autorka uznała, że teraz albo nigdy.

Wyzwanie jest częściowo przetestowane, (przez co rozumie się przesunięcie testowania na tor boczny przez prawdziwe życie i nie dotarcie na tyle daleko, aby zobaczyć, jak dzieci dorastają, ale przetestowanie na tyle aby zobaczyć, że jest w miarę wykonalne), nie wszystkie wydarzenia zostały wypróbowane, a jest ich całkiem sporo. Daj znać autorce, jeśli jest coś co chciałbyś dodać do wydarzeń, celów lub w ogóle do wyzwania.
Ponadto dajcie znać, jeśli wpadniecie na pomysł, że coś może działać lepiej niż przedstawione tu pomysły...

Aby rozpocząć:
Stwórz 8 Simow. 1 młodego dorosłego i 7 dzieci lub nastolatków (obojętnie czy będą to wszyscy dziewczynki, chłopcy, czy też mieszane, zależy to od Ciebie).
Aspiracje i cechy powinny być wybrane losowo, ponieważ byłoby to zbyt łatwe, gdyby wszyscy mieli te same aspiracje, a jeszcze łatwiejsze gdyby ich cechy pasowały do aspiracji.
Wprowadź ich na pustą parcelę (na tyle dużą, aby zmieściła się szkoła z internatem i jej podstawy. Następnie zbuduj szkołę lub umieść na parceli pobraną, jeśli wolisz.) Autor użył parceli 50x50 w okolicy wielu miejsc do wędkowania itd. Autorka jest szczęśliwa z udostępnienia stworzonego przez siebie budynku szkoły, jeśli ktoś by chciał. Z kolejnym modem Zerbu na horyzoncie, autorka ma nadzieję, że wkrótce w galerii będzie mnóstwo szkół.
Zaczęliśmy z 70000 = to wysokość funduszy zawierających czesne i wyżywienie dla dzieci,.
Nie ma możliwości przegrać tego wyzwania, jego celem jest zabawa, więc jeśli naprawdę chcesz możesz używać kodów na pieniądze (nie używaj ich jednak jeśli na prawdę nie potrzebujesz), zależy to całkowicie od Ciebie. Należy pamiętać, że wyzwanie nie zostało w pełni przetestowane, więc autorka nie jest pewna, czy środki wyjściowe są odpowiednie, czy też nie, to skłoniło ją do zaakceptowania użycia kodów na pieniądze.

Zajęcia:
Zajęcia powinny koncentrować się wokół punktów umiejętności i aspiracji, dzięki czemu można korzystać z wszystkiego co pomaga i uzyskać te, nawet jeśli nie pasuje do idei standardowej edukacji. Jeśli chcesz zrobić zajęcia z gry w szachy, dla odpowiednich punktów umiejętności, możesz to śmiało zrobić.
Wszystkie dzieci powinny być kierowane do wymaganej działalności w tym samym czasie. Jeśli same przerwą tę czynność automatycznie, nie możesz nakazać im powrotu do zajęcia. To pomaga zapewnić lepszą strukturę klasy i powinno pomóc wykluczyć faworyzowanie lub przypadkowe skupianie się na tylko jednym dziecku, co mogłoby wpływać negatywnie na inne dzieci.
Kilka pomysłów na lekcje:
  • Malarstwo / Rysunek
  • Pisanie (nastolatki)
  • Muzyka
  • Gotowanie (nastolatki)
  • Miksologia (nastolatki)
  • Fotografia (WwP) (nastolatki)
  • Informatyka
  • Chemia (stół chemiczny dla dzieci)
  • Wychowanie fizyczne (drabinki, urządzenia do ćwiczeń itd)
  • Wędkarstwo
  • Ogrodnictwo
  • Zielarstwo (LUB)
  • Geologia
  • Praca w drewnie / rzeźbiarstwo (nastolatki)
Możliwe, że autorka pominęła kilka rzeczy, więc daj jej znać jeśli znajdziesz coś co mołoby być dodane do tej listy.

Wydarzenia:
Tutaj strona, do wylosowania liczby między wskazanymi wartościami: http://www.random.org/

1. Dyskoteka

2. Lokalny obóz: namioty itp. Grupa podróżuje w godzinach porannych, spędza noc, zostaje do 17 następnego dnia, a następnie wraca. (Najlepiej udać się na spacer do dzielnicy w okolicach terenu szkoły, więc podróż można bardziej traktować jako wycieczkę, omijając nawet ekran ładowania. Jednak ostatecznie zależy to od Ciebie, jak chcesz urządzić ten obóz.)

3. Dalsza podróż (Granitowe Kaskady, jeśli masz Ucieczkę w Plener. Jeśli nie, możesz urządzić obóz w parku lub kilkudniowy pobyt w innym świecie / mieście.)

4. Sprawdzian (zwróć uwagę na poziom umiejętności, 1-2 poziomy = ocena 2 / 3-4 poziomy = ocena 3 / 5-6 poziomów = ocena 4 / 7-8 poziomów = ocena 5 / 9-10 poziomów to ocena 6) przypisz dzieciom ć fundusze na podstawie ocen. Można albo użyć standardowego Kaching lub ustawić własny poziom finansowania, w oparciu o rachunki.

5. Ścieżka Przyrody (idealnie wbudowana w terenie szkoły). Uczniowie zbierają rośliny żaby itp, łowią ryby, mogą mieć piknik i cokolwiek co uznasz za odpowiednie dla tego dnia.

6. Jarmark Kwitnącej Wiśni: wielkie tańce, wybory króla lub / i królowej Kwiatu Wiśni. Można oprzeć wybór koronowanych dzieci na podstawie własnych kryteriów, najlepszego w klasie, najbardziej popularnych, ulubionego przez nauczyciela lub losowo wybranego itp.

7. Dzień Nieformalnego Ubrania: jeśli używasz w szkole jednolitych uniformów dla dzieci, ubierz je w normalne ubrania codzienne na jeden dzień. Jeśli w Twojej szkole nie ma mundurków, zarządź ubrania tematyczne na jeden dzień. Ponieważ ten koncept jest normalnie wykorzystywany, aby zebrać pieniądze na cele charytatywne lub dla szkoły, można zdecydować co zrobisz i czy stracisz (charytatywność) lub zyskasz (finansowanie szkoły) 1000 simoleonów (Kaching).

8. Dzień Otwarty: zaproś osoby z listy przyjaciół, wystaw bufet itp.

9. Dzień Korespondencyjnego Przyjaciela: uzyskaj korespondencyjną przyjaźń / napisz do kogoś by zyskać pocztówkę.

10. Dzień Sportu: ponieważ nie ma zbyt wiele, co mogłoby się liczyć do tego dnia, można zbudować tor przeszkód lub wyścigowy, albo też utworzyć listę zadań, którą wygrywa ten kto pierwszy ją zakończy. A co wygrywa? Ty o tym decydujesz. To nie może być gotówka, chyba, że akurat szkoła ma jakieś problemy finansowe, a wtedy można zrobić Dzień Sportu w szkole, jako imprezę z nagrodami pieniężnymi finansowanymi przez sponsorów.

11. Gala Pływacka: ustaw wszystkich w linii przy basenie i kliknij "płyń tu", pierwszy kto dopłynie wygrywa, lub umieścić ich wszystkich w basenie i ustal czas, np. 1 simową godzinę i zostawić ich pływających wokół autonomicznie. Którekolwiek dziecko będzie najbliżej przeciwległego krańca basenu na koniec czasu, jest klasyfikowane jako zwycięzca (jeśli dziecko opuszcza basen nie można skierować go z powrotem, zostaje zdyskwalifikowane, chyba że samodzielnie powróci do basenu, zanim czas się skończy.)

12. Pokaz Mody: ubrania muszą być wybierane losowo spośród wszystkich kategorii, które umożliwiają wybór losowy. Można wybrać coś pasującego z kategorii, które nie mają losowego wyboru jeśli się chce. Jedno losowanie na kategorię, ale można użyć "cofnij" przerzut, jeśli oryginalny ubiór jest bardziej preferowany. Może to być dobra okazja dla uczących się fotografii nastolatków i nauczycieli, a także dla tych, którzy mają Witaj w Pracy.

13. Wycieczka do muzeum

14. Wycieczka do galerii.

15. Przepustka: opuść teren szkoły w sobotę i idź na miasto. Można iść z przyjacielem, grupą przyjaciół, spotkać kogoś z listy znajomych. Można iść gdzie się chce i robić co się chce. Nie musisz wysłać wszystkich dzieci, możesz wybrać jedno lub 2 i po prostu grać nimi przez czas trwania tego wydarzenia. Mogą zatrzymać się na noc poza szkołą, aby mieć czas na realizacje wszystkich pomysłów na jakie wpadniesz, ale muszą wrócić do szkoły do ​​czasu niedzielnej kolacji.

16. Loteria: wybierz przedmiot z trybu kupowania lub CAS, nadaj każdemu dziecku liczbę. Zrób losowanie. Dziecko z wylosowanym numerem otrzyma przedmiot.

17. Światowy Dzień Książki: Ubierz każde dziecko jak postać z książki (książki oparte na filmach i programy telewizyjne też się liczą, więc takie rzeczy jak postacie Disneya są w porządku) każdemu dziecku kup nową książkę. Nakaż dzieciom, aby ją przeczytały, jeśli przerwą nie można im nakazać powrotu do czytania. Daj dzieciom, które ukończyły książkę nagrody, chociaż żadne szczególne. Także nauczycielowi nakaż przeczytać książkę najlepszej jakości.

18. Poszukiwanie Skarbów: ustal czas i nakaż dzieciom kopać. Ten kto znajdzie najwięcej skarbów zwycięża. Albo nakaż kopać innemu dziecku każdego dnia (aby uwzględnić respawny), podczas gdy reszta może robić to, co chce. Zwycięzcę wyłaniasz w ten sam sposób, jest nim ten kto znajdzie najwięcej skarbów. Będzie najprawdopodobniej trzeba opuścić teren szkoły, aby znaleźć wystarczająco dużo wykopalisk. Dziecko zbierające skarby może też zająć się innymi celami pobocznymi, aby wypełnić potrzeby lub gdy spotka się coś / kogoś korzystnego dla Twojej historii.

19. Konwencja gier: Graj w turniejach gry na komputerze, rozgrywaj turnieje szachowe, a także cokolwiek innego, co można w tym temacie wymyśleć. Możesz tez ustalić nagrody lub inne korzyści, jeśli chcesz.

20. Dzień Uczty (babeczki, pizza, oglądanie telewizji, itp).

21 Recital*: ustaw scenę z skrzypcami i pianinami, gdzie wszystkie dzieci będą na nich grać w tym samym czasie.

22. Zbuduj scenę ze ścianami, umieść pojedyncze drzwi i ściany pełne okien, ubierz dzieci, udekoruj tło według wybranego tematu lub pokoju, umieścić dzieci na scenie i usuń drzwi. Dzieci mają 3 simowe godziny na wykonywania ich sztuki (screenshoty / umiejętność fotografii op, użyj wyobraźni) i budowanie umiejętności społecznych.

23. Zdjęcie dnia: zostaw dzieci by zajmowały się sobą same. O 10 rano znaleźć pierwsze dziecko i zrób mu zdjęcie (zrzut ekranu), potem drugie i tak dalej, aż do 7. Gdy poszczególne zdjęcia są zrobione, zorganizuj 4 stołki barowe w jednej linii. Ustaw przed stołkami barowymi 4 krzesła, kierując dzieci by na nich usiadły, ustaw nauczyciela z boku i staraj się uzyskać ładny uporządkowany zrzut ekranu / zdjęcie z 7 dobrze wychowanymi dziećmi i nauczycielem.

24. Obowiązki sprzątania: Dzieci będą uczyć się samodyscypliny przez sprzątanie szkoły.

25. Podróż na farmę: zbuduj lub pobierz z galerii parcelę urządzoną na farmę i odwiedź ją z dziećmi. Można zajmować się zbieractwem i ogrodnictwem itp podczas pobytu tam. Jeśli nie chcesz się tak wysilać (ponieważ wiadomo, że to zależy czasem od nastroju gracza) wybierz inną parcelę, którą już posiadasz i zabierz tam wszystkich, zamiast na farmę, lub po prostu wylosuj inne wydarzenie.

26. Wycieczka Wędkarska: można wybrać się na parcelę z miejscem do wędkowania albo kupić staw i umieścić na terenie szkoły.

27. Gromadzenie Żab: wyślij dzieci na zbieranie żab, które następnie można wystawić w klasie laboratoryjnej lub przyrodniczej (lub w obu).

28. Marsz w piżamach: zabierz dzieci na spacer po okolicy w piżamach. Ponieważ tego typu imprezy zazwyczaj są wykonywane jako imprezy charytatywne lub jako zbiórka funduszy szkolnych można na koniec spaceru użyć kodu Kaching.

29. Turniej Szachowy: To wydarzenie musi trwać przynajmniej tydzień. Pierwszego dnia 2 dzieci niech gra w szachy, następnego dnia zwycięzca pierwszego meczu gra z trzecim dzieckiem, zwycięzca 2 meczu gra z czwartym dzieckiem itp.

Wszystkie te wydarzenia nie zostały jeszcze przetestowane, więc daj znać autorce, jeśli coś nie będzie działać prawidłowo lub trzeba wprowadzić zmiany do któregoś wydarzenia, aby było bardziej grywalne i ciekawsze.
Także jeśli masz  jakiś pomysł na wydarzenie i chcesz zobaczyć je dodane tutaj, daj znać autorce. Oczywiście Twój nick pojawi się obok wydarzenia, aby wiadomo było kto wydarzenie wymyślił.

Zasady Nauczycieli
  1. Czas posiłków: 1 posiłek wielkości na przyjęcie lub 2 posiłki dla grupy. Posiłki muszą być przygotowane w odpowiednim czasie w nocy przez nauczyciela (z wyjątkiem, gdy wydarzenia na to nie pozwalają, lub wymagają czego innego).
  2. Nauczyciel musi być obecny w klasie podczas lekcji (może w tym czasie pracować nad rozwijaniem własnych umiejętności, prezentując je klasie).
  3. Nauczyciel jest odpowiedzialny za sprzątanie, chyba że wydarzenie stanowi inaczej. Jednak nie musisz powstrzymywać dzieci, jeśli samodzielnie wezmą się za sprzątanie.
  4. Naprawy sprzętów są zależne od Ciebie. Mogą je wykonywać nauczyciel lub nastolatki, ale jeśli wolisz możesz po prostu kupić przedmiot zastępczy.
  5. Nauczyciel musi towarzyszyć uczniom na wszystkich wycieczkach szkolnych z wyjątkiem wydarzeń dotyczących wypraw weekendowych.
  6. Nauczycielowi przypada użycie kodu Kaching raz na tydzień. Reszta pieniędzy pochodzi od dzieci i z własnych produktów, do których sprzedaży masz prawo.
  7. Jeśli masz Witaj w Pracy, osiągnij maksymalny poziom fotografii, co powinno być dość proste, ze względu na dużo okazji do robienia zdjęć w szkole.

  • Szkoła = Pon - Czw 4 lekcje dziennie (możesz je również wylosować lub ustalić zgodnie z kaprysami i aspiracjami zakładając uczciwość wobec każdego dziecka i nauczyciela), aby utrzymać równowagę dla aspiracji społecznych, można zabrać dzieci na wycieczkę klasową by poznawać nowych Simów lub dla dowolnych celów, które nie mogą zostać spełnione w granicach szkoły. (Należy pamiętać, że jeśli umieściło się szkołę na terenie parku, możesz użyć otaczających szkołę okolic, by spotykać się z innymi Simami bez ekranu ładowania).
  • Piątek = 2 lekcje. Resztę dnia można spędzić pracując nad aspiracją.
  • Weekendy są zarezerwowane na wydarzenia i wszystko inne czym chcesz się zająć (nadrabianie zaległości, uzupełnianie potrzeb).

  • Dzieci muszą zostać obudzone o 8 rano niezależnie od potrzeb.
  • Dzieci muszą iść spać najpóźniej o północy (Simowe dzieci Autorki wydają się nie spać długo, ale nie wie, czy jest to zależne od typu posiadanego łóżka, jeśli dzieci ciągle budzą się zmęczone, można ustalić własne godziny na sen).
  • Wszystkie dzieci muszą być skierowane do tej samej klasy i tego samego zajęcia. Jeśli opuszczą zajęcia samodzielnie, nie można nakazać im powrotu do zajęć. Pozwól im podejmować własne decyzje, aż zacznie się kolejna lekcja.

Przerwij wszystkie wymuszone czynności w razie pożarów... jeśli chcesz.

Cele:
Pierwszy cel jest oryginalny, pozostałe są opcjonalne i mogą być wykonywane w inny sposób, możesz je odegrać lub kontynuować jeśli chcesz:

Cel 1 = wypełnij aspirację każdego dziecka lub nastolatka (w zależności od tego dla jakiej grupy wiekowej prowadzisz szkołę) i zobacz jak wszyscy osiągają kolejną grupę wiekową. Wypełnij aspirację nauczyciela.

Cel 2 = zacznij z dziećmi i graj w wyzwanie aż wszystkie dzieci zmienią grupę wiekową na nastoletnią, a następnie osiągną wiek młodych dorosłych.

Cel 3 = tak samo jak w celu 2, z tym, że musisz swoich wychowanków również przeprowadzić do okolicy aby prowadzić dorosłe życie. Możesz wybrać w jaki sposób grać nimi później.

Cel 4 = każdy z absolwentów musi mieć dziecko, by wysłać je do szkoły. Gdy już będziesz mieć 7 dzieci, umieść je w szkole i zacznij z nimi od nowa z nich (prawdopodobnie będziesz musiał wyłączyć starzenie się Simów, aby utrzymać je wszystkie w wieku dziecka do czasu, gdy będziesz gotowy by rozpocząć).

Cel 5 = jako cel 1 lub 2. Gdy uczniowie osiągną wiek, rozpocznij z nimi studia, gdzie należy skupić się  na punktach umiejętności i aspiracjach. Możesz kogoś wyprowadzić by poślubić kogoś z zewnątrz i wprowadzić go na wolne miejsce, lub też wprowadzić wyprowadzić nowożeńców i wprowadzić jakiegoś innego Sima, aby wypełnić lukę. Inną możliwością jest też każdego absolwenta wyprowadzić gdzieś w okolicę, kiedy osiągnie ostatni poziom 3 umiejętności (lub w przypadku użycia w tym celu umiejętności fotografii, która osiąga maksymalnie 5 poziom: 2 umiejętności na lvl 10 oraz fotografia + 1 umiejętność na lvl 5) i wprowadzić innych Simów, w celu zastąpienia tych, którzy się wyprowadzają.

Cel 6 = jako cel 1 lub 2. Wyprowadź wszystkich z wyjątkiem jednego z nowego młodego dorosłego i użyj go jako kolejnego nauczyciela, zwerbuj 7 dzieci z sąsiedztwa na nowych uczniów (obojętnie czy są one wygenerowane przez grę, czy dodane do gry przez Ciebie).

 Cel 7 = Zbuduj to: Zacznij grę na dowolnej parceli (pustej lub zabudowanej, jak wolisz), Musisz zmienić swoją szkołę z normalnego lokalnego przedsięwzięcia do stanu takiej szkoły z której każdy byłby dumny, że posyła ta swoje dzieci. Trzeba rozpocząć wypełnianie tego celu  z funduszy domyślnych na początku gry.

Losuj wydarzenia w poniedziałki rano lub w niedzielę w nocy, aby móc je zaplanować jeśli pojawi się taka potrzeba.

Daj znać autorce jeśli przepływy pieniędzy są zbyt łatwe lub zbyt trudne by z nimi grać. Twoim wynikiem jest każda suma pieniędzy jaką masz na koniec wyzwania.

Mod Żadnej Szkoły autorstwa Azoresman http://www.modthesims.info/download.php?t=548957
Autorka rozumie, że nie każdy lubi uzywać modów, a mod Żadnej Szkoły jest idealny dla takiego podejścia, a autorka nie ma pojęcia jak będzie działać wyzwanie z domyślnym systemem szkolnym, ponieważ nigdy nie grała w ten sposób. Możecie zawsze zrobić w ten sposób, że chodzenie do szkoły służyć będzie za lekcje i postępować zgodnie z wydarzeniami i zasadami posa nią i zmodyfikowac je tam, gdzie będzie to konieczne.

Jeśli używasz moda powstrzymującego dzieci przed wysłaniem do szkoły, musisz używać kodów, aby wypełnić niektóre z aspiracje, które wymagają na przykład dwukrotne odrobienie pracy domowej w stanie skupienia, czy pójścia do szkoły w stanie pobudzenia itd.
Co do prac domowych, można raz odrobić pracę domową, która zostaje automatycznie dodana do wyposażenia dziecka, ale to wymaga pójścia do szkoły, aby praca domowa mogła zostać wyzerowana.
Autorka próbowała takich rzeczy jak kupowanie pracy domowej z biblioteczki, ale to nie pomagało.
Więc dla wykonania celów aspiracji, które są niewykonalne: spełnij wszystkie wykonalne kryteria i użyj kodu aby przejść do kolejnego etapu.
Kod aby przejść do kolejnego poziomu aspiracji to: aspirations.complete_current_milestone 

Autorka chciałaby zobaczyć screeny szkół, dzieci, klas i wydarzeń innych ludzi, a jej córka będzie absolutnie zachwycona je widząć.



Od N:
W tekście autorka wyzwania często wspomina o modzie Zerbu. Poszukałam nieco i udało mi się znaleźć ten mod. Mówiąc konkretniej to cały zestaw modów:
http://zerbu.tumblr.com/post/118055018232/the-sims-4-go-to-school-mod-pack
Nie wypróbowywałam go jednak, więc nie wiem czy działa, a jeśli już to w jaki sposób. Domyślam się jednak, że działa podobnie jak kariery aktywne w WwP i mod sprawiający, że Simowie nie muszą chodzić do szkoły, jest już niepotrzebny, a nawet może przeszkadzać. Nie polecam więc instalacji obu tych modów na raz.
Zestaw Modów związanych z Szkołą, wydaje mi się na tyle ciekawy, że jak ogarnę kilka spraw, postaram się go rozpracować i przetłumaczyć jego opis i uwagi z oryginalnej strony. Jeśli w chwili obecnej chcecie go zainstalować i używać, robicie to na własną rękę. Nie jestem nawet pewna czy w ogóle by działał na polskiej wersji gry, ani czy istnieje polska wersja tego moda.

Recital* - rodzaj muzycznego występu, w którym wszystkie utwory są wykonywane przez jednego solistę lub przez wielu, lecz mają wspólną cechę, np. zostały skomponowane przez jedną osobę lub należą do jednego stylu (np. recital muzyki dawnej).


To wyzwanie mi akurat bardzo się spodobało, zwłaszcza że w TS4 brak jednej grupy wiekowej, która pojawiała się w poprzednich częściach, więc myślę że grając te wyzwanie można troszkę nadrobić tę stratę. Poza tym jak ktoś chce to może i co nieco tym wyzwaniem nadrobić obecny brak dodatku ze studiami. Jak nabawię się "spotkajmy się" pewnie sama chociaż częściowo, rozegram to wyzwanie ;)
Niestety rezygnuję z tłumaczenia Wyzwania Półbogów. Oryginalnie jest ono stworzone do TS3 i jakoś nie mam pomysłu na przystosowanie go do TS4.
Ktoś prosił w komentarzach o tłumaczenie Wyzwania Kopciuszka, ale z żalem stwierdzam, że nie udało mi się takiego wyzwania odnaleźć. Pewnie nazywa się jakoś inaczej niż Cindrella Challenge TS4. Jedyne co takiego znalazłam to wyzwanie na youtube, które nie ma jednak wypisanych zasad, więc nie mam po prostu z czego tłumaczyć. Jeśli zamówienie jest aktualne, proszę o podanie namiarów na oryginalne zasady tego wyzwania w komentarzu.
Pozdrawiam
N

24 komentarze:

  1. Dosyć spoko wyzwanie. A może teraz Cowplant Farm Challenge

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć spoko wyzwanie. A może teraz Cowplant Farm Challenge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tłumaczenie pojawi się na stronie gdzieś w ciągu tygodnia ;)

      Usuń
  3. Super post, ciekawe te wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przeczytanie ;) Świetnie, że ChickieTeeta to wymyślił(a) ^^

      Usuń
  4. Genialne! Nie wie ktoś może gdzie mogę pobrać mod na większą liczbę simów w rodzinie? Nie mogę go znaleźć, a pamiętam, że taki był :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania!

      Usuń
    2. http://modthesims.info/d/536556#.VCb-x1oB5g8.twitter
      Znalazłam, ale nie sprawdzałam czy działa.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie. Jaka długość życia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dowolną zapewne :)
      ale co do tego to nie jestem pewna

      Usuń
  7. Mam pytanko. Co mam zrobić z tym jak dzieci rano chcą iść do prawdziwej szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania!

      Usuń
    2. Po prostu zabroń im te czynność wykonywać i tak codziennie

      Usuń
    3. Albo pobierz mod na rzucenie szkoły

      Usuń
    4. Wszystkie odpowiedzi to są dobre pomysły ale pamiętacie że jeśli dziecko będzie miało przez parę dni kiepską ocenę w szkole zostanie zabrane przez opiekę społeczną

      Usuń
  8. To jest chyba najleprze wyzwanie jaię widziałą!Zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś specjalnie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Jedno z lepszych wyzwań jakie widziałam i o jeakich słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny challenge ale nie moge opanowac tych dzieci ciagle mi sie rozchodza i nie da sie z nimi nic zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wyłącz wolną wole lub zablokuj drzwi od sal :-)

      Usuń
  12. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń