Wyzwanie
zostało stworzone przez Chessiechuu z forum thesims.com.
Wyzwanie
opiera się na książkach i filmach o Harrym Potterze. Przeznacz one jest do The
Sims 4 i autor zrobił najlepsze co mógł, mimo braku nadprzyrodzonych elementów
w bierzącej grze. W związku z tym nie ma tu 1000% dokładnych więzów krwi itp,
jednak każde pokolenie ma ucieleśniać tropy postaci i inne rzeczy, więc
istnieje nadzieja, że się spodoba.
W niektórych
pokoleniach, do wyboru masz opcje, które pozwalają wybrać kto będzie Twoim
dziedzicem i jak zakończyć wyzwanie. Można wykonać zarówno obie opcje lub
wybrać między nimi. Twój wybór.
(Podążaj za
zasadami oryginalnego wyzwania wielopokoleniowego.)
Generacja 1:
Mugole "Czarodzieje reprezentują wszystko to, czego obawiają się
prawdziwi 'mugole': Są wyraźnie wyrzutkami i jest im z tym wygodnie".
Co było
pierwsze, kura czy jajko? Lub jak w tym przypadku, czarodzieje czy mugole?
Zaczynamy od prostego i tradycyjnego mugolskiego założyciela, który nie lubi
myśleć nieszablonowo. Historia rozpoczyna się, gdy Twój mugol osiąga wiek młody
dorosły
Jeśli to
kobieta, będzie gospodynią domową / Jeśli mężczyzna, rozpocznie karierę Guru
techniki (Oni mają być stereotypowi, widzisz - żeby spadkobierca mógł się
buntować.)
Będzie żyć w
Wierzbowej Zatoczce.
Musi wziąć
ślub i mieć co najmniej 1 dziecko.
Musi mieć 1
dodatkowe dziecko z jednonocnej przygody z losowym/dowolnym Simem, to dziecko
będzie Twoim spadkobiercą.
Kiedy
spadkobierca osiągnie wiek młody dorosły, rodzice i spadkobierca stają się
najgorszymi wrogami i spadkobierca zostaje wyrzucony z domu.
Generacja 2:
Mugolskie pochodzenie "Jestem szlamą i jestem z tego
dumny!"
Możesz być
odrzucony przez rodzinę, ale znalazłeś nowy świat, do którego należysz. Ta
historia zaczyna się, gdy Twój Sim mugolskiego pochodzenia staje się młodym
dorosłym.
- Musi mieć cechę głupek i / lub kreatywny.
- Musi przeprowadzić się do Oazy Zdrój.
- Musi zdobyć przynajmniej 3 nowych przyjaciół.
- Miej dokładnie czworo dzieci, będą one posortowane po różnych domach (np. Geniusz do Ravebclaw, Ambitny do Slytherin itd.)
Generacja 3:
Gryffindor "Gdzie odtąd zamieszkacie. Może w Gryffindorze, Gdzie kwitnie męstwa
cnota, Gdzie króluje odwaga I do wyczynów ochota."
Jesteś
najodważniejszy z grona, a marzeniem Twojego życia zawsze było umieszczanie
złych gości w ich miejsce. Ta historia zaczyna się, gdy Gryfon osiąga wiek
młodego dorosłego.
- Musi mieć cechę zadufany
- Musi wypełnić karierę Tajnego Agenta na ścieżce agenta specjalnego.
- Posiada sypialnię utrzymaną tematycznie w kolorze czerwieni (lub dom, jeśli wolisz).
- Musi mieć co najmniej trzech przyjaciół.
- Musi ugasić pożar na swojej parceli mieszkalnej
- Musi mieć co najmniej dwoje dzieci.
(Opcjonalnie:
można się przeprowadzić z powrotem do Willow Creek.)
(Opcjonalnie
2: Można zrobić każdy dom jako kolejne pokolenie, na przykład Gryfon rodzi
kogoś kto będzie chodzić do Huffelpuff, następnie ten z Hufflepuff daje życie
komuś kto będzie chodził do Ravenclaw, a następnie Slytherin. Wystarczy pamiętać
o tym, że nadal jest to liczone jako drugie pokolenie.)
LUB
Generacja 3:
Hufflepuff "A
może w Hufflepuffie, Gdzie sami prawi mieszkają, Gdzie wierni i sprawiedliwi Hogwarta
szkoły są chwałą"
Czujesz, że
nadszedł czas, aby podążać własną ścieżką i dowiedzieć się, co chcesz zrobić ze
swoim życiem. Ta historia zaczyna się, gdy Puchon staje się młodym dorosłym.
- Musi mieć aspirację Kustosz (natura) (Puchoni są wyjątkowo dobrymi znalazcami!)
- Posiada sypialnię utrzymaną tematycznie w kolorze żółtym (lub dom, jeśli wolisz).
- Musi mieć co najmniej trzech przyjaciół.
- Pracuj ciężko i osiągnij szczyt wybranej kariery.
- Musi mieć czworo lub więcej dzieci.
(Opcjonalnie:
można się przeprowadzić z powrotem do Willow Creek.)
(Opcjonalnie
2: Można zrobić każdy dom jako kolejne pokolenie, na przykład Gryfon rodzi
kogoś kto będzie chodzić do Huffelpuff, następnie ten z Hufflepuff daje życie
komuś kto będzie chodził do Ravenclaw, a następnie Slytherin. Wystarczy pamiętać
o tym, że nadal jest to liczone jako drugie pokolenie.)
LUB
Generacja 3:
Ravenclaw "A
może w Ravenclawie Zamieszkać wam wypadnie Tam płonie lampa wiedzy,Tam mędrcem
będziesz snadnie."
Jesteś
geniuszem w rodzinie i dążysz do dowiedzenia się jak najwięcej o świecie. Ta
historia zaczyna się, gdy Krukon staje się młodym dorosłym.
- Musi mieć aspirację z kategorii Wiedza.
- Posiada sypialnię utrzymaną tematycznie w kolorze niebieskim (lub dom, jeśli wolisz).
- Posiada pokój poświęcony tylko na bibliotekę.
- Osiąga ostatni poziom umiejętności logiki.
- Nigdy nie wychodzi za mąż, skupia się na nauce (można być w związku).
- Musi mieć co najmniej jedno dziecko.
(Opcjonalnie:
można się przeprowadzić z powrotem do Willow Creek.)
(Opcjonalnie
2: Można zrobić każdy dom jako kolejne pokolenie, na przykład Gryfon rodzi
kogoś kto będzie chodzić do Huffelpuff, następnie ten z Hufflepuff daje życie
komuś kto będzie chodził do Ravenclaw, a następnie Slytherin. Wystarczy pamiętać
o tym, że nadal jest to liczone jako drugie pokolenie.)
LUB
Generacja 3:
Slytherin "A
jeśli chcecie zdobyć Druhów gotowych na wiele, To czeka was Slytherin, Gdzie
cenią sobie fortele."
Jesteś
ambitny i chcesz dużo osiągnąć, zrobić krok od skromnego życia w kierunku życia
na wysokim poziomie. Ta historia zaczyna się, gdy Ślizgon staje się młodym
dorosłym.
- Musi mieć cechę ambitny.
- Posiada sypialnię utrzymaną tematycznie w kolorze zielonym (lub dom, jeśli wolisz).
- Osiągnij szczyt wybranej kariery.
- Weź ślub z bogatym Simem, następnie rozwiedź się i skradnij jego pieniądze.
- Ponownie weź ślub z kimś kto jest wysoko w dowolnej ścieżce kariery.
- Miej co najmniej jedno dziecko.
(Opcjonalnie:
można się przeprowadzić z powrotem do Willow Creek.)
(Opcjonalnie
2: Można zrobić każdy dom jako kolejne pokolenie, na przykład Gryfon rodzi
kogoś kto będzie chodzić do Huffelpuff, następnie ten z Hufflepuff daje życie
komuś kto będzie chodził do Ravenclaw, a następnie Slytherin. Wystarczy pamiętać
o tym, że nadal jest to liczone jako drugie pokolenie.)
Generacja 4:
Charłak "Charłakiem
jest ktoś, kto urodził się w rodzinie czarodziejów, ale nie ma żadnej magicznej
mocy, są dość rzadcy"
Jesteś anomalią,
której nikt nie rozumie i próbując ukryć twój brak magicznej mocy, rodzice
nigdy nie pozwalają wychodzić ci z domu. Ta historia zaczyna się, gdy charłak
staje się nastolatkiem.
- Musi mieć cechę szalony lub/i samotnik.
- Nie może wychodzić z domu, chyba że w celu pójścia do szkoły (do osiągnięcia wieku młody dorosły).
- Rozpoczyna karierę przestępczą, aby zbuntować się przeciwko maltretowaniu.
- Jego/jej partner musi rozpocząć karierę Tajnego Agenta na ścieżce łotra (aka śmierciożerca!) kiedy wezmą ślub.
- Posiada tylko jedno dziecko.
Generacja 5:
Wybraniec "Szczęście
można znaleźć nawet w najciemniejszych czasach, jeśli tylko pamięta się, aby
włączyć światło."
Nienawidzisz
tego, że twoi rodzice wstąpili na drogę zła i starasz się pozostawać dobrym. Ta
historia zaczyna się, gdy charłak staje się młodym dorosłym.
- Musi mieć cechę dobry.
- Musi mieć aspirację Przyjaciel Świata (popularność).
- Musi codziennie nosić okulary.
- Zostaje wrogami z rodzicami.
- Rodzice umierają.
- Bierze ślub z losowym Simem.
- Kontynuuj staranie się o dziecko aż pojawią się bliźniaki (spadkobierca).
Generacja 6:
Bliźniak "Wow,
jesteśmy tacy sami!"
Bliźnięta
zawsze były nierozłączne, ale teraz nadszedł czas, aby znaleźć swój własny los.
Ta historia zaczyna się, gdy bliźniak staje się młodym dorosłym.
- Musi mieć aspirację Gwiazda dowcipów (popularność).
- Musi mieć rude włosy.
- Zostaje najlepszym przyjacielem ze swoim bliźniakiem.
- Osiąga ostatni poziom umiejętności złośliwości.
- Weź ślub i miej sześcioro dzieci.
Generacja 7:
Domowy skrzat "Domowy
skrzat musi zostać uwolniony, sir."
Dorastając
kochasz gotować i utrzymywać dom w czystości, czyniąc twoim obowiązkiem by nie
było cię widać ani słychać. Ta historia zaczyna się, gdy skrzat staje się
młodym dorosłym.
- Musi mieć cechę smakosz.
- Musi mieć spiczaste uszy.
- Kiedy opuszcza dom rodziców (aby stać się wolnym skrzatem!), musi nosić dziwne skarpetki przez cały czas.
- Musi podążać ścieżką kucharza w karierze kulinarnej.
- Powinien się zajmować całym gotowaniem i sprzątaniem.
- Adoptuj przynajmniej jedno dziecko (spadkobierca musi być adoptowany, ale można też wziąć ślub i mieć własne dzieci.).
Generacja 8:
Durmstrang "Wieczna
chwała! To czeka studenta, który wygra Turniej Trójmagiczny, ale aby to zrobić,
student musi przetrwać trzy zadania."
Może i
zostałeś adoptowany, ale nigdy nie zapomniałeś o swoich zagranicznych korzeniach,
masz zamiar uhonorować to i konkurować w Turnieju Trójmagicznym. Ta historia zaczyna się, gdy Twój uczeń
Durmstrangu staje się nastolatkiem.
- Musi mieć norweskie / szwedzkie imię.
- Musi mieć ciemne włosy.
- Musi mieć cechę aktywny.
- Turniej Trójmagiczny: Miej kryształ złotego koloru (Żonkilit lub Cytryn) w domu (jako złote jajko), posiadaj basen i pływaj w nim przez godzinę wzdłóż (czarne jeziora) i znajdź środek labiryntu - może być zrobiony przez kogoś (labirynt).
- Kiedy te zadania zostaną ukończone, można używać cheatów na pieniądze (wieczna chwała!).
- Weź ślub i kontynuuj staranie się o dziecko, do czasu, aż będziesz mieć syna.
(Opcjonalnie:
Można zrobić zarówno Durmstrang jak i Beauxbaton, po prostu po kolei.)
LUB
Generacja 8:
Beauxbatons "Wieczna
chwała! To czeka studenta, który wygra Turniej Trójmagiczny, ale aby to zrobić,
student musi przetrwać trzy zadania."
Może i
zostałeś adoptowany, ale nigdy nie zapomniałeś o swoich zagranicznych korzeniach,
masz zamiar uhonorować to i konkurować w Turnieju Trójmagicznym. Ta historia zaczyna się, gdy Twój uczeń Beauxbatons
staje się nastolatkiem.
- Musi mieć francuskie imię.
- Musi mieć blond włosy.
- Musi mieć cechę perfekcjonalista.
- Turniej Trójmagiczny: Miej kryształ złotego koloru (Żonkilit lub Cytryn) w domu (jako złote jajko), posiadaj basen i pływaj w nim przez godzinę wzdłóż (czarne jeziora) i znajdź środek labiryntu - może być zrobiony przez kogoś (labirynt).
- Kiedy te zadania zostaną ukończone, można używać cheatów na pieniądze (wieczna chwała!).
- Weź ślub i miej 2 dzieci.
(Opcjonalnie:
Można zrobić zarówno Durmstrang jak i Beauxbaton, po prostu po kolei.)
Generacja 9:
Czysta krew "Istnieją
pewni czarodzieje, którzy myślą, że są lepsi niż wszyscy inni, bo są tym co
ludzie nazywają czystej krwi."
Twoi rodzice
zaszczepili w tobie poczucie wartości i lojalności wobec swojego dziedzictwa,
co prowadzi cię do wiarę w wyższość czystej krwi. Ta historia zaczyna się, gdy Twój czystej krwi
Sim staje się młodym dorosłym.
- Musi mieć cechę snob.
- Musi mieć aspirację Udany rodowód.
- Osiągnij ostatni poziom trzech różnych umiejętności.
- Weź ślub i miej sześcioro dzieci z cechą geniusz (nie można się rozwieść, ani być niewiernym!),
Generacja 10:
Uczeń Hogwartu “Draco
Dormiens Nunquam Titillandus”
W
przeciwieństwie do twoich rodziców, wiezysz w to, że każdy jest równy i nikt
nie powinien się czuć gorszy. Możesz zdecydować się na opuszczenie domu i
porzucenie wartości wyznawanych przez swoich rodziców. Ta historia zaczyna się, gdy Twój uczeń
Hogwartu staje się młodym dorosłym.
- Opuść dom i wprowadź się do zamku.
- Zostań najlepszym przyjacielem seniora, który jest właścicielem zamku i zabrał cię do niego (Dumbledoore!).
- Udekoruj swój pokój zgodnie z kolorami wybranego przez Ciebie domu.
- Musisz wszystkie pieniądze zarabiać przez sprzedaż obrazów, pisanie, zbieranie itp (nie możesz podjąć żadnej kariery).
- Kiedy senior (Dumbledore) umrze, możesz wziąć ślub i mieć dzieci.
---------------------------------------------
Koler, nie
czytaj tego, tylko wracaj do nauki! =p
Pozdrawiam
N
Jak ja kocham Harry'ego Pottera, całusy dla tego kto wymyślił ten genialny challenge, naprawdę właśnie czegoś takiego szukałam!
OdpowiedzUsuńfajnie gra się z sorcerer mod :)
OdpowiedzUsuńCo to za mod xD \znam skądś
UsuńMega czallenge dodałem pazużastego i Draco i hermione ;)
OdpowiedzUsuńJa już zaczęłam to wyzwanie jest po prostu świetne!!!
OdpowiedzUsuńFajna ja lubie Hermione i Harrego Pottera
OdpowiedzUsuńMam pytanie w genaracji 1. ,,rodzice i spadkobierca stają się najgorszymi wrogami'' Jeśli ja założyłem kobiete najpierw to chodzi o biologicznego ojca czy o męża tej założycielki ?
OdpowiedzUsuńffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
OdpowiedzUsuń