wtorek, 12 stycznia 2016

Wyzwanie Hogwartu TS4 - The Hogwarts 10 Generation Legacy TS4


Wyzwanie zostało stworzone przez Chessiechuu z forum thesims.com.



Wyzwanie opiera się na książkach i filmach o Harrym Potterze. Przeznacz one jest do The Sims 4 i autor zrobił najlepsze co mógł, mimo braku nadprzyrodzonych elementów w bierzącej grze. W związku z tym nie ma tu 1000% dokładnych więzów krwi itp, jednak każde pokolenie ma ucieleśniać tropy postaci i inne rzeczy, więc istnieje nadzieja, że się spodoba.

W niektórych pokoleniach, do wyboru masz opcje, które pozwalają wybrać kto będzie Twoim dziedzicem i jak zakończyć wyzwanie. Można wykonać zarówno obie opcje lub wybrać między nimi. Twój wybór.

(Podążaj za zasadami oryginalnego wyzwania wielopokoleniowego.)


Generacja 1:
Mugole "Czarodzieje reprezentują wszystko to, czego obawiają się prawdziwi 'mugole': Są wyraźnie wyrzutkami i jest im z tym wygodnie".
Co było pierwsze, kura czy jajko? Lub jak w tym przypadku, czarodzieje czy mugole? Zaczynamy od prostego i tradycyjnego mugolskiego założyciela, który nie lubi myśleć nieszablonowo. Historia rozpoczyna się, gdy Twój mugol osiąga wiek młody dorosły
Jeśli to kobieta, będzie gospodynią domową / Jeśli mężczyzna, rozpocznie karierę Guru techniki (Oni mają być stereotypowi, widzisz - żeby spadkobierca mógł się buntować.)
Będzie żyć w Wierzbowej Zatoczce.
Musi wziąć ślub i mieć co najmniej 1 dziecko.
Musi mieć 1 dodatkowe dziecko z jednonocnej przygody z losowym/dowolnym Simem, to dziecko będzie Twoim spadkobiercą.
Kiedy spadkobierca osiągnie wiek młody dorosły, rodzice i spadkobierca stają się najgorszymi wrogami i spadkobierca zostaje wyrzucony z domu.

Generacja 2:
Mugolskie pochodzenie "Jestem szlamą i jestem z tego dumny!"
Możesz być odrzucony przez rodzinę, ale znalazłeś nowy świat, do którego należysz. Ta historia zaczyna się, gdy Twój Sim mugolskiego pochodzenia staje się młodym dorosłym.
  • Musi mieć cechę głupek i / lub kreatywny.
  • Musi przeprowadzić się do Oazy Zdrój.
  • Musi zdobyć przynajmniej 3 nowych przyjaciół.
  • Miej dokładnie czworo dzieci, będą one posortowane po różnych domach (np. Geniusz do Ravebclaw, Ambitny do Slytherin itd.)


Generacja 3:
Gryffindor "Gdzie odtąd zamieszkacie. Może w Gryffindorze, Gdzie kwitnie męstwa cnota, Gdzie króluje odwaga I do wyczynów ochota."
Jesteś najodważniejszy z grona, a marzeniem Twojego życia zawsze było umieszczanie złych gości w ich miejsce. Ta historia zaczyna się, gdy Gryfon osiąga wiek młodego dorosłego.
  • Musi mieć cechę zadufany
  • Musi wypełnić karierę Tajnego Agenta na ścieżce agenta specjalnego.
  • Posiada sypialnię utrzymaną tematycznie w kolorze czerwieni (lub dom, jeśli wolisz).
  • Musi mieć co najmniej trzech przyjaciół.
  • Musi ugasić pożar na swojej parceli mieszkalnej
  • Musi mieć co najmniej dwoje dzieci.

(Opcjonalnie: można się przeprowadzić z powrotem do Willow Creek.)
(Opcjonalnie 2: Można zrobić każdy dom jako kolejne pokolenie, na przykład Gryfon rodzi kogoś kto będzie chodzić do Huffelpuff, następnie ten z Hufflepuff daje życie komuś kto będzie chodził do Ravenclaw, a następnie Slytherin. Wystarczy pamiętać o tym, że nadal jest to liczone jako drugie pokolenie.)

LUB

Generacja 3:
Hufflepuff  "A może w Hufflepuffie, Gdzie sami prawi mieszkają, Gdzie wierni i sprawiedliwi Hogwarta szkoły są chwałą"
Czujesz, że nadszedł czas, aby podążać własną ścieżką i dowiedzieć się, co chcesz zrobić ze swoim życiem. Ta historia zaczyna się, gdy Puchon staje się młodym dorosłym.
  • Musi mieć aspirację Kustosz (natura) (Puchoni są wyjątkowo dobrymi znalazcami!)
  • Posiada sypialnię utrzymaną tematycznie w kolorze żółtym (lub dom, jeśli wolisz).
  • Musi mieć co najmniej trzech przyjaciół.
  • Pracuj ciężko i osiągnij szczyt wybranej kariery.
  • Musi mieć czworo lub więcej dzieci.

(Opcjonalnie: można się przeprowadzić z powrotem do Willow Creek.)
(Opcjonalnie 2: Można zrobić każdy dom jako kolejne pokolenie, na przykład Gryfon rodzi kogoś kto będzie chodzić do Huffelpuff, następnie ten z Hufflepuff daje życie komuś kto będzie chodził do Ravenclaw, a następnie Slytherin. Wystarczy pamiętać o tym, że nadal jest to liczone jako drugie pokolenie.)

LUB

Generacja 3:
Ravenclaw  "A może w Ravenclawie Zamieszkać wam wypadnie Tam płonie lampa wiedzy,Tam mędrcem będziesz snadnie."
Jesteś geniuszem w rodzinie i dążysz do dowiedzenia się jak najwięcej o świecie. Ta historia zaczyna się, gdy Krukon staje się młodym dorosłym.
  • Musi mieć aspirację z kategorii Wiedza.
  • Posiada sypialnię utrzymaną tematycznie w kolorze niebieskim (lub dom, jeśli wolisz).
  • Posiada pokój poświęcony tylko na bibliotekę.
  • Osiąga ostatni poziom umiejętności logiki.
  • Nigdy nie wychodzi za mąż, skupia się na nauce (można być w związku).
  • Musi mieć co najmniej jedno dziecko.

(Opcjonalnie: można się przeprowadzić z powrotem do Willow Creek.)
(Opcjonalnie 2: Można zrobić każdy dom jako kolejne pokolenie, na przykład Gryfon rodzi kogoś kto będzie chodzić do Huffelpuff, następnie ten z Hufflepuff daje życie komuś kto będzie chodził do Ravenclaw, a następnie Slytherin. Wystarczy pamiętać o tym, że nadal jest to liczone jako drugie pokolenie.)

LUB

Generacja 3:
Slytherin  "A jeśli chcecie zdobyć Druhów gotowych na wiele, To czeka was Slytherin, Gdzie cenią sobie fortele."
Jesteś ambitny i chcesz dużo osiągnąć, zrobić krok od skromnego życia w kierunku życia na wysokim poziomie. Ta historia zaczyna się, gdy Ślizgon staje się młodym dorosłym.
  • Musi mieć cechę ambitny.
  • Posiada sypialnię utrzymaną tematycznie w kolorze zielonym (lub dom, jeśli wolisz).
  • Osiągnij szczyt wybranej kariery.
  • Weź ślub z bogatym Simem, następnie rozwiedź się i skradnij jego pieniądze.
  • Ponownie weź ślub z kimś kto jest wysoko w dowolnej ścieżce kariery.
  • Miej co najmniej jedno dziecko.

(Opcjonalnie: można się przeprowadzić z powrotem do Willow Creek.)
(Opcjonalnie 2: Można zrobić każdy dom jako kolejne pokolenie, na przykład Gryfon rodzi kogoś kto będzie chodzić do Huffelpuff, następnie ten z Hufflepuff daje życie komuś kto będzie chodził do Ravenclaw, a następnie Slytherin. Wystarczy pamiętać o tym, że nadal jest to liczone jako drugie pokolenie.)

Generacja 4:
Charłak  "Charłakiem jest ktoś, kto urodził się w rodzinie czarodziejów, ale nie ma żadnej magicznej mocy, są dość rzadcy"
Jesteś anomalią, której nikt nie rozumie i próbując ukryć twój brak magicznej mocy, rodzice nigdy nie pozwalają wychodzić ci z domu. Ta historia zaczyna się, gdy charłak staje się nastolatkiem.
  • Musi mieć cechę szalony lub/i samotnik.
  • Nie może wychodzić z domu, chyba że w celu pójścia do szkoły (do osiągnięcia wieku młody dorosły).
  • Rozpoczyna karierę przestępczą, aby zbuntować się przeciwko maltretowaniu.
  • Jego/jej partner musi rozpocząć karierę Tajnego Agenta na ścieżce łotra (aka śmierciożerca!) kiedy wezmą ślub.
  • Posiada tylko jedno dziecko.


Generacja 5:
Wybraniec  "Szczęście można znaleźć nawet w najciemniejszych czasach, jeśli tylko pamięta się, aby włączyć światło."
Nienawidzisz tego, że twoi rodzice wstąpili na drogę zła i starasz się pozostawać dobrym. Ta historia zaczyna się, gdy charłak staje się młodym dorosłym.
  • Musi mieć cechę dobry.
  • Musi mieć aspirację Przyjaciel Świata (popularność).
  • Musi codziennie nosić okulary.
  • Zostaje wrogami z rodzicami.
  • Rodzice umierają.
  • Bierze ślub z losowym Simem.
  • Kontynuuj staranie się o dziecko aż pojawią się bliźniaki (spadkobierca).


Generacja 6:
Bliźniak  "Wow, jesteśmy tacy sami!"
Bliźnięta zawsze były nierozłączne, ale teraz nadszedł czas, aby znaleźć swój własny los. Ta historia zaczyna się, gdy bliźniak staje się młodym dorosłym.
  • Musi mieć aspirację Gwiazda dowcipów (popularność).
  • Musi mieć rude włosy.
  • Zostaje najlepszym przyjacielem ze swoim bliźniakiem.
  • Osiąga ostatni poziom umiejętności złośliwości.
  • Weź ślub i miej sześcioro dzieci.


Generacja 7:
Domowy skrzat  "Domowy skrzat musi zostać uwolniony, sir."
Dorastając kochasz gotować i utrzymywać dom w czystości, czyniąc twoim obowiązkiem by nie było cię widać ani słychać. Ta historia zaczyna się, gdy skrzat staje się młodym dorosłym.
  • Musi mieć cechę smakosz.
  • Musi mieć spiczaste uszy.
  • Kiedy opuszcza dom rodziców (aby stać się wolnym skrzatem!), musi nosić dziwne skarpetki przez cały czas.
  • Musi podążać ścieżką kucharza w karierze kulinarnej.
  • Powinien się zajmować całym gotowaniem i sprzątaniem.
  • Adoptuj przynajmniej jedno dziecko (spadkobierca musi być adoptowany, ale można też wziąć ślub i mieć własne dzieci.).


Generacja 8:
Durmstrang  "Wieczna chwała! To czeka studenta, który wygra Turniej Trójmagiczny, ale aby to zrobić, student musi przetrwać trzy zadania."
Może i zostałeś adoptowany, ale nigdy nie zapomniałeś o swoich zagranicznych korzeniach, masz zamiar uhonorować to i konkurować w Turnieju Trójmagicznym.  Ta historia zaczyna się, gdy Twój uczeń Durmstrangu staje się nastolatkiem.
  • Musi mieć norweskie / szwedzkie imię.
  • Musi mieć ciemne włosy.
  • Musi mieć cechę aktywny.
  • Turniej Trójmagiczny: Miej kryształ złotego koloru (Żonkilit lub Cytryn) w domu (jako złote jajko), posiadaj basen i pływaj w nim przez godzinę wzdłóż (czarne jeziora) i znajdź środek labiryntu - może być zrobiony przez kogoś (labirynt).
  • Kiedy te zadania zostaną ukończone, można używać cheatów na pieniądze (wieczna chwała!).
  • Weź ślub i kontynuuj staranie się o dziecko, do czasu, aż będziesz mieć syna.

(Opcjonalnie: Można zrobić zarówno Durmstrang jak i Beauxbaton, po prostu po kolei.)

LUB

Generacja 8:
Beauxbatons  "Wieczna chwała! To czeka studenta, który wygra Turniej Trójmagiczny, ale aby to zrobić, student musi przetrwać trzy zadania."
Może i zostałeś adoptowany, ale nigdy nie zapomniałeś o swoich zagranicznych korzeniach, masz zamiar uhonorować to i konkurować w Turnieju Trójmagicznym.  Ta historia zaczyna się, gdy Twój uczeń Beauxbatons staje się nastolatkiem.
  • Musi mieć francuskie imię.
  • Musi mieć blond włosy.
  • Musi mieć cechę perfekcjonalista.
  • Turniej Trójmagiczny: Miej kryształ złotego koloru (Żonkilit lub Cytryn) w domu (jako złote jajko), posiadaj basen i pływaj w nim przez godzinę wzdłóż (czarne jeziora) i znajdź środek labiryntu - może być zrobiony przez kogoś (labirynt).
  • Kiedy te zadania zostaną ukończone, można używać cheatów na pieniądze (wieczna chwała!).
  • Weź ślub i miej 2 dzieci.

(Opcjonalnie: Można zrobić zarówno Durmstrang jak i Beauxbaton, po prostu po kolei.)

Generacja 9:
Czysta krew  "Istnieją pewni czarodzieje, którzy myślą, że są lepsi niż wszyscy inni, bo są tym co ludzie nazywają czystej krwi."
Twoi rodzice zaszczepili w tobie poczucie wartości i lojalności wobec swojego dziedzictwa, co prowadzi cię do wiarę w wyższość czystej krwi.  Ta historia zaczyna się, gdy Twój czystej krwi Sim staje się młodym dorosłym.
  • Musi mieć cechę snob.
  • Musi mieć aspirację Udany rodowód.
  • Osiągnij ostatni poziom trzech różnych umiejętności.
  • Weź ślub i miej sześcioro dzieci z cechą geniusz (nie można się rozwieść, ani być niewiernym!),


Generacja 10:
Uczeń Hogwartu  “Draco Dormiens Nunquam Titillandus”
W przeciwieństwie do twoich rodziców, wiezysz w to, że każdy jest równy i nikt nie powinien się czuć gorszy. Możesz zdecydować się na opuszczenie domu i porzucenie wartości wyznawanych przez swoich rodziców.  Ta historia zaczyna się, gdy Twój uczeń Hogwartu staje się młodym dorosłym.
  • Opuść dom i wprowadź się do zamku.
  • Zostań najlepszym przyjacielem seniora, który jest właścicielem zamku i zabrał cię do niego (Dumbledoore!).
  • Udekoruj swój pokój zgodnie z kolorami wybranego przez Ciebie domu.
  • Musisz wszystkie pieniądze zarabiać przez sprzedaż obrazów, pisanie, zbieranie itp (nie możesz podjąć żadnej kariery).
  • Kiedy senior (Dumbledore) umrze, możesz wziąć ślub i mieć dzieci.




---------------------------------------------
Koler, nie czytaj tego, tylko wracaj do nauki! =p
Pozdrawiam
N

8 komentarzy:

  1. Jak ja kocham Harry'ego Pottera, całusy dla tego kto wymyślił ten genialny challenge, naprawdę właśnie czegoś takiego szukałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie gra się z sorcerer mod :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega czallenge dodałem pazużastego i Draco i hermione ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już zaczęłam to wyzwanie jest po prostu świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ja lubie Hermione i Harrego Pottera

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie w genaracji 1. ,,rodzice i spadkobierca stają się najgorszymi wrogami'' Jeśli ja założyłem kobiete najpierw to chodzi o biologicznego ojca czy o męża tej założycielki ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    OdpowiedzUsuń