niedziela, 1 lutego 2015

Kolekcja Kosmiczne Skały - The Sims 4

                Podobnie jak kosmitów, kosmiczne skały znajduje się poprzez wyprawy w kosmos. Kolekcja składa się z 4 elementów.


Nazwa
Rzadkość
$
W
Pospolita skała kosmiczna
pospolite
95
+3
Wyjątkowa skała kosmiczna
wyjątkowe
145
+3
Wielka skała kosmiczna
wyjątkowe
200
+4
Nienaturalnie wielka skała kosmiczna
rzadkie
275
+5
Legenda: W - wartość dekoracyjna

Zdobywanie skał kosmicznych przez eksplorację kosmosu.
                Skały kosmiczne można znaleźć przez przypadek, wygrać w konkursie lub otrzymać jako nagrodę za pomoc. Wszystko to możliwe jest wyłącznie przez eksplorację przestrzeni kosmicznej w rakiecie kosmicznej.

Pełna kolekcja Kosmiczne skały

Nagroda za skompletowanie kolekcji
           Za zebranie pełnej kolekcji Skał kosmicznych Simowie dostają drogą pocztową odznakę, którą mogą powiesić na ścianie. Poza tym dostają również orchideę, która należy do kolekcji ogrodnictwa.
         W moim przypadku niestety pojawił się jakiś błąd gry i dostałam jedynie orchideę, a odznaki nie. Nie mam pojęcia czy naprawiono ten błąd. Dajcie znać jeśli skompletowaliście kolekcję Skał Kosmicznych i otrzymaliście odznakę.

-----------------------------------------------
Pisząc artykuł korzystałam z poradnika Sims 4 Sammlung Meteorsteine.
Jak widać dzisiaj udało mi się zamieścić na stronie, aż 3 posty dotyczące kolekcji, chociaż notka odnośnie meteorytów jest króciutka. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Dziękuję również za wskazywanie niedociągnięć oraz błędów, dzięki czemu mogę poprawiać i uzupełniać poradniki. O wiele chętniej pracuję nad tymi poradnikami, kiedy wiem, że ktoś to czyta i są one przydatne.
Pozdrawiam
N

12 komentarzy:

  1. Niestety ja również nie dostałam odznaki za skały kosmiczne, jak również za ryby i owady :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbierałaś Simami pocztę? Może coś zmienili w związku z Pakietem Rozgrywki. Ja nie mam zainstalowanej Ucieczki w plener, więc w moich poradnikach nawet nie biorę pod uwagę elementów kolekcji z tego pakietu. Może znowu trzeba czekać na aktualizację.

      Usuń
    2. Tak odbierałam, ale jedyne co mi przyszło to rachunki :( Kurczę tak bardzo chciałam mieć wszystkie odznaki, a tu trzech mi brakuje :(

      Usuń
    3. Pewnie już nie zbierzesz ich w tej grze i rodzinie. Też się na tym zawiodłam. Oryginalny produkt i tyle błędów. Aż mnie ciekawi jakie problemy mają gracze z piracką wersją.

      Usuń
    4. Z tego co gdzieś czytałam, to zostało wprowadzone, przez producentów, jakieś nie wiem jak to nazwać "zabezpieczenie", że jak masz piracką wersję i Twój Sim pójdzie wziąć prysznic (to wtedy się pojawia cenzura prawda) i ta cenzura rozprzestrzenia się na cały ekran i później już nic nie widać. Nie wiem czy to prawda, ale gdzieś tak przeczytałam.

      Usuń
    5. Też czytałam, ale czytałam też, że piraci jakoś już sobie z tym poradzili.

      Usuń
    6. Dzisiaj mojej siostrze, na jej save udało się zdobyć całą kolekcję skał i również nie dostała odznaki, czyli jednym słowem problem nie został jeszcze rozwiązany :(

      Usuń
    7. A sprawdzaliście w wyposażeniu rodziny? :D

      Usuń
    8. Ja mam piracką wersję, bo szkoda mi było kasy na wytestowanie i tak trefnego produktu, zagrałam ze 3 razy i gra mi się znudziła, więc cieszę się, że jej nie kupiłam. Za to jeśli chodzi o błędy i problemy to gra jest bezproblemowa, nie ma żadnych błędów, a jak się jakiś trafi to odpowiednia łatka pojawia się niemal natychmiast. W ogóle piraty chodzą lepiej niż oryginały. Ostatnio np. kupiłam sobie grę Heroes VI i z oryginału nie da się korzystać - ciągle błędy, powolne aktualizacje tylko pogarszające błędy itp. Skończyło się na tym, że oryginalną grę musiałam odinstalować, a gram na pirackiej kopii. Niestety przykra sprawa, że firmy wypuszczają na rynek kompletnie niedopracowany badziew.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    9. Nie wiem jak tam gra może się komuś znudzić ja ją mam od kilku miesięcy a gram tak często że mam przegranych ponad 2.000h.
      Pozdro!

      Usuń
  2. To bardzo ciekawe, muszę sobie kiedyś w jakiejś rodzince kupić rakietę :)
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zamiast odznaki dostałam orchideę :/

    OdpowiedzUsuń