piątek, 13 lutego 2015

Aspiracje Fortuna - The Sims 4

Bajecznie bogaty

nagroda: cecha Przebiegły

1. Wychodzi z ubóstwa
  • Zarób 5 000 $
    • liczą się pieniądze zarobione w pracy, sprzedane obrazy, rzeźby i rośliny
  • Zgromadź 10 000 $
    • liczą się pieniądze zgromadzone przez całą rodzinę

2.  Uczy się zarabiać
  • Zgromadź 20 000 $
  • Zarób 25 000 $

3. Dobrze sytuowany
  • Zarób 75 000 $
  • Zgromadź 35 000 $

4. Bajecznie bogaty
  • Zgromadź 50 000 $
  • Zarób 200 000 $


Pan na włościach

nagroda: cecha Oszczędny

1. Znawca zarabiania
  • Posiadaj dom wart 50 000 $
  • Posiadaj 15 dzieł sztuki

2. Wielki architekt krajobrazu
  • Posiadaj dom wart 100 000 $
  • Wydaj 5 000 $ na kształtowanie terenu

3. Renowator domów
  • Posiadaj dom wart 200 000 $
  • Posiadaj 30 okien

4. Pan na włościach
  • Posiadaj dom wart 350 000 $
  • Kup 20 kolumn


----------------------------------
Dawno już nie opisywałam żadnej aspiracji, a temat przecież nie udało mi się jeszcze opisać wszystkich. Dlatego mimo późnej pory na ten poradnik, mam nadzieję, że jeszcze komuś się przyda. Chociaż akurat ta aspiracja nie jest jakaś skomplikowana i nie zauważyłam przy jej wykonywaniu żadnych błędów.
Pozdrawiam

N

4 komentarze:

  1. Mam pytanie, czy da się grac w TS4 we dwie osoby z innych komputerów? Czy da sie grac multiplayer? Czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam nigdzie takiej opcji, ani nigdy nie słyszałam. Raczej nie jest to możliwe,

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 38 yrs old VP Sales Bar Laver, hailing from Madoc enjoys watching movies like Galician Caress (Of Clay) and Machining. Took a trip to Durham Castle and Cathedral and drives a Ferrari 212 Export Berlinetta. sprawdz moj blog

    OdpowiedzUsuń