niedziela, 28 września 2014

Witam

Witam każdego, komu w jakiś sposób udało tu się zajrzeć. Wczoraj została mi sprezentowana gra The Sims 4 Edycja Premium. W związku z tym, że jest to jedna z moich ulubionych serii gier, postanowiłam założyć bloga, gdzie będę zamieszczać poradniki do gry oraz przede wszystkim linki do takich poradników, oraz modów dodatków i innych podobnych.
   Zawsze kiedy już zaczynam grać w simsy, to spotykam się z różnymi problemami typu błędy w grze, albo też chęć posiadania jakiejś fryzury której nigdzie nie można znaleźć. Często trzeba na poszukiwania odpowiedzi na rozwiązanie tych problemów poświęcić wiele godzin. Jak zauważyłam w przypadku poprzednich części gier The Sims, wiele osób po prostu kopiuje zawartość z simsopedii, powielając tym samym tylko informację i nie wnosząc tym niczego nowego. Albo też po prostu odsyła się do stron w języku angielskim, których nikomu tłumaczyć się nie chciało. Nie obiecuję, że ja akurat będę na tyle wytrwała albo cierpliwa, żeby to zrobić, ale postaram się.
   Nie będę tu raczej opowiadać historii własnych simów. Chyba że akurat coś ciekawego by się wydarzyło w mojej grze. Postaram się jednak uczynić tę stronę na tyle przejrzystą, żeby odwiedzający tą stronę nie mieli problemów z odnalezieniem się. Na początek jednak sama muszę odnaleźć się w interfejsie tego bloga, a także samym The Sims 4.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz