Strony

wtorek, 17 listopada 2015

Wyzwanie Budowy NewCrest TS4 - Build NewCrest Legacy Challenge TS4

Wyzwanie zostało stworzone przez Simplyvanillasims.



Wprowadzenie

Oba miasta Wierzbowa Zatoczka i Oaza Zdrój cierpią z powodu poważnego upadku gospodarczego i znacznego wzrostu przemocy, podobnie jak miasto Gotham zanim Batman zrobił z nim porządek. Twój Sim chce rozpocząć dziedzictwo, ale uważa, że oba te miasta są zbyt niebezpieczne, aby założyć w nich rodzinę i przetrwać w nich 10 pokoleń. Słyszał, że Simsville rozszerza się na przedmieścia Wierzbowej Zatoczki, tworząc nowe miasto zwane Newcrest i szukają Simów do osiedlenia się w tym nowym mieście!
Twój Sim natychmiast pisze się na to, a skoro jest pierwszym chętnym, zostaje zadeklarowany jako nieoficjalny burmistrz Newcrest i bierze na siebie odpowiedzialność za zbudowanie miasta od podstaw!
Newcrest jest nowym światem, bez domów i miejsc publicznych, którymi mógłby cieszyć się Twój Sim i zbudowanie ich będzie jednym z Twoich obowiązków jako założyciela. Także Twój Założyciel nie będzie mógł powrócić do Wierzbowej Zatoczki ani do Oazy Zdrój, do czasu aż jego spuścizna nie zostanie zakończona. Jednakże Twoi Simowie mogą podróżować do Granitowych Kaskad i na Promenadę Magnolii, ale nie mogą mieszkać na tych obszarach. Twoją odpowiedzialnością i darem dla społeczności jest zbudowanie wszystkich dzielnic i parcel publicznych dla przyszłych pokoleń Newcrest. Każde pokolenie będzie mieć konkretny cel budowy i nie możesz budować niczego innego do momentu zakończenia ich pracy i aspiracji, które stanowią podstawę dla ich celów budowlanych.

To wyzwanie podąża za niektórymi zasadami Wyzwania Wielopokoleniowego, ale niektóre z nich zostały tu zmienione, więc uważnie zapoznaj się z regulaminem. Dziękuję!

Zasady:
  •  Tylko 1 Sim może być założycielem. Może to być mężczyzna lub kobieta, albo nawet kosmita, to nie ma znaczenia. Musi być w wieku młody dorosły i starzenie się Simów musi być włączone i ustawione na normalną długość dla aktywnej rodziny. Inni mieszkańcy miasta powinni również się stażeć, abyś mógł wśród nich znajdować przyszłych małżonków. Jeśli wygląda na to, że mieszkańcy miasta są za starzy, wyłącz ich starzenie się i włącz ponownie.
  • Wybierz dobre nazwisko dla swoich Simów, ponieważ będzie ono im towarzyszyć przez całe wyzwanie.
  • Nie możesz odwiedzać miast Wierzbowa Zatoczka ani Oaza Zdrój, aż wszystkie pokolenia nie będą zakończone. Wciąż możesz odwiedzać Promenadę Magnolii i Granitowe Kaskady. Promenada musi pozostać tylko dzielnicą handlową i nie może mieć żadnych parcel mieszkalnych. Możesz tylko żyć i budować w Newcrest.
  • Nie możesz zmienić aktualnej aspiracji Sima, dopóki nie zostanie ona spełniona. Musisz zakończyć specyficzne dla pokoleń aspiracje, zanim rozpoczniesz pracę nad następnym pokoleniem. To nie znaczy, że Simowie nie mogą w tym czasie mieć dzieci, tylko to, że te dzieci nie mogą rozpocząć pracy nad ich szczególnymi aspiracjami zanim poprzednie pokolenie nie skończy swoich.
  • Musisz mieć przynajmniej jednego dziedzica, aby dokonać z nim postępu. Zobacz więcej w dziale Spadkobiercy po więcej informacji.
  • Musisz wypełnić wszystkie cele dla każdego pokolenia, przed przejściem do następnego.
  • Zakaz wszelkich modów / kodów / haków, które dają przewagę nad innymi graczami, którzy ich nie używają. Niestandardowe ubrania i wystrój są w porządku, ale kody na pieniądze lub inne takie, które dają Twoim Simom lepszą pozycję nie są w porządku.
  • ZAKAZANE JEST restartowanie gry po złych wydarzeniach. Jeśli ktoś zginął w pożarze, to przykro, zdarza się. Chciałeś chłopca a masz dziewczynkę, trudno, musisz z tym żyć.
  • Nie możesz przyłączyć innych Simów do "Wielopokoleniowej Rodziny" POZA Simami, którzy są lub będą małżonkami. Możesz wprowadzić więcej niż jednego małżonka do gospodarstwa domowego, czyli ewentualnie małżonków dla brata lub siostry. Zobacz sekcję Małżonkowie dla większej ilości informacji.
  • Simowie mogą korzystać z eliksiru młodości tylko raz w ich życiu, obejmuje to eliksir młodości i dojenie krowokwiatu.
  • Nie możesz wyprowadzić Sima, który jest obecnie uznany za Dziedzica. Wszystkie inne "części zamienne" mogą się wyprowadzić.
  • Możesz grać tylko Rodziną Wielopokoleniową w tym zapisie gry, ale możesz przejść do innych gospodarstw domowych, aby dodać więcej rodzin w okolicy.
  • Masz prawo do dołączenia z Twoim Simem do pracy, jeśli wybrałeś jedną z aktywnych karier z dodatku Witaj w Pracy.


Spadkobiercy i części zamienne
Jak w każdym wyzwaniu wielopokoleniowym, potrzebni są spadkobiercy i części zamienne dla każdego pokolenia. Cóż, właściwie części zamienne nie są wymagane, ale mogą być pomocne. To jest właśnie to, gdzie rzeczy się nieco komplikują i różnią od zwykłych wyzwań. Zazwyczaj losuje się z góry cechy i aspiracje i istnieją prawa dziedziczenia dotyczące wyboru dziedzica. Zapomnij o tym, bo prawdopodobnie nie wybierzesz dziedzica dopóki nie będzie on przynajmniej nastolatkiem i tytuł może przeskakiwać z jednego dziecka na drugie. Ponieważ każde pokolenie musi posiadać konkretną karierę i aspirację, nie byłoby to sprawiedliwe, aby zmuszać ludzi do losowego wybierania cech i do trzymania się ścisłych praw spadkowych, więc nie będzie to działało w ten sposób.

Dla spadkobierców będzie się losować cechy i aspirację używając generatora cech Pinstara, zarówno do wylosowania dziecięcych cech i aspiracji, jak i do cech i aspiracji nastolatków. Pamiętaj, że nie można zmienić aspiracji do czasu, aż zmieni się ich grupa wiekowa na nastoletnią lub aspiracja nie zostanie spełniona.  W chwili, gdy osiągają wiek młody dorosły możesz wybrać ich ostatnią cechę oraz wybrać aspirację wskazaną dla danej generacji. W ten sposób, jeśli skończysz z zupełnie niewłaściwymi cechami, możesz wybrać przynajmniej jedną zgodną cechę, a także możesz w ten sposób wybrać pomiędzy dwoma dziećmi. Kiedy już raz Sim przejdzie do grupy młodych dorosłych i wybierzesz dla niego konkretną dla pokolenia aspirację, zostają one zablokowane dla dziedzica tego pokolenia. Możesz wybrać niezwiązaną z pokoleniem aspirację dla starszego dziecka, które będzie częścią zapasową jeśli chcesz zachować aspirację pokolenia dla innego Sima.

Małżonkowie
Małżonkami mogą być dowolni mieszkańcy lub oryginalni członkowie rodzin z każdego świata. Jednak nie mogą oni wnosić żadnych pieniędzy do gospodarstwa domowego, gdy się wprowadzają. Aby tego uniknąć przenieś ich z zarządzania gospodarstwami domowymi, a jeśli jest to pojedynczy Sim, będzie trzeba połączyć go z istniejącą rodziną, tak aby jego fundusze nie przyszły razem z nim.

Budowanie i Porady
W każdym pokoleniu będziesz przeprowadzać rodzinę na inną nową parcelę. Zaplanuj z góry 7 parceli społeczności, które będziesz musiał wybudować, a także zastanów się, gdzie będą się znajdowały jakie dzielnice. We wszystkich niemal pokoleniach trzeba będzie dołączyć nagrody kariery do miejsc społeczności. Na przykład  w pierwsze pokolenie musi umieścić doskonałe rośliny w parku. Dla wszystkich pozostałych pokoleń proces będzie wyglądał tak samo. Po zakończeniu wymagań pokolenia można przejść do następnego pokolenia, sprzedaj lub umieść w wyposażeniu (jak wolisz) wszystkie swoje meble i inne przedmioty. Podczas przeprowadzki porzuć kariery  lub inne wymagane obiekty (obrazy / rośliny) na parceli. Kiedy się wyprowadzisz możesz zmienić rodzaj parceli i budować co dusza zapragnie. Jeśli wolisz raczej pobrać parcelę z Galerii, jest to w porządku, ale wtedy musisz zapisać rośliny i obrazy w pokoju w swojej Galerii przed umieszczeniem parceli z Galerii. Następnie możesz ponownie pobrać pokój (z usuniętej parceli) i umieścić na parceli wymagane elementy. Nagrody kariery powinny być dostępne w trybie budowania więc zapisywanie ich nie jest konieczne.

Generacja 1 - Głodny Zielarz
Aspiracja: Niezależny botanik (natura), Budowa: Park
Twój założyciel dopiero zaczyna i ma przed sobą wiele zmagań. Czuje, że najlepszym sposobem rozpoczęcia budowy społeczności w jego nowym domu w Newcrest jest zbudowanie dla społeczności parku.
Zasady:
Wybierz swoją początkową parcelę, ale zrób to ostrożnie, ponieważ ta parcela zostanie przekształcona na park po zakończeniu pierwszego pokolenia.
Musisz wybrać aspirację Niezależny botanik dla swojego Sima - założyciela.
Twój Sim może podjąć każdą z tych prac w 1 generacji:
Przestępca (ścieżka wyroczni)
Kulinarna (kucharz)
Malarz (patron sztuki)
Musisz rozwinąć przynajmniej 8 roślin do doskonałej jakości, aby zakończyć pokolenie.
Gdy aspiracja jest kompletna, możesz wybudować Park! Aby to zrobić, sprzedaj lub zachowaj wszystkie meble w wyposażeniu rodziny. Zostaw rośliny na działce i wyprowadź Simów, zmień typ parceli na park, a następnie wybuduj miejscowy park (lub pobierz z galerii), aby cieszył przyszłe pokolenia. W parku musi być 8 Twoich doskonałych roślin, które wyhodował założyciel. Możesz także zasadzić w parku więcej roślin.

Generacja 2 - Przyjazna Rodzina
Aspiracja: Duża, szczęśliwa rodzina (rodzina), Budowa: Sąsiedztwo niższej klasy
Aspiracją tego Sima jest mieć dużą, szczęśliwą rodzinę, potrzebują oni kilku domów, aby w nich żyć! Wybuduj niedrogie domy dla sąsiedztwa (możesz wybrać 1 z 3 okolic sąsiedztwa), a następnie oglądać z wielką satysfakcją jak Twoja rodzina wprowadza się do tego sąsiedztwa.
Zasady:
Najpierw wybuduj domy sąsiadów. Każdy dom nie może kosztować więcej niż 55,000 simoleonów przy kupnie, a dwa domy muszą być warte mniej niż 20,000 simoleonów. Wprowadź swoją rodzinę do któregoś domu na który mogą sobie pozwolić w tej okolicy.
Twój Sim może wybrać karierę z dostępnych dla tego pokolenia:
Przestępca (ścieżka wyroczni)
Kulinarna (kucharz)
Malarz (patron sztuki)
Pisarz (dziennikarz)
Każda praca z Witaj w Pracy
Kiedy dzieci dorosną do wieku młody dorosły, przeprowadź je do nowego sąsiedztwa, które dla nich stworzyłeś. Zrób to z okna zarządzania gospodarstwem domowym, tworząc nowe gospodarstwo domowe i wyprowadzając ich. Powinni dostać swoje startowe 20,000 simoleonów.
Kiedy aspiracja zostanie wypełniona, zakończona zostaje również 2 generacja.

Generacja 3 - Gorliwy Pisarz
Aspiracja: Autor bestsellerów (kreatywność), Budowa: Biblioteka
Generacja 3 wybuduje bibliotekę, a dziedzic odnosi sukcesy jako autor bestsellerów, pozostawiając po sobie wiele książek i bibliotekę dla przyszłych pokoleń.
Zasady:
W tym pokoleniu dziedzic może podjąć jedynie karierę literacką w branży pisarza.
Musisz wypełnić aspirację i osiągnąć szczyt kariery na ścieżce pisarza, zanim będziesz mógł zbudować bibliotekę.
Kiedy te dwa cele zostaną osiągnięte, można zbudować bibliotekę publiczną dla Newcrest. Musi zawierać wszystkie obiekty będące nagrodami kariery pisarza. Następnie można przejść do 4 pokolenia.

Generacja 4 - Wycisk Pro
Aspiracja: Kulturysta (sport), Budowa: Siłownia
Ten Sim jest całym sobą zajęty wizerunkiem ciała. Simowie w okolicach miasta szukają miejsca do ćwiczeń, ale w mieście nie ma siłowni. Zostań znanym sportowcem i zbuduj w Newcrest wspaniałą siłownię!
Zasady:
W tym pokoleniu dziedzic może podjąć jedynie karierę sportową, ale może wybrać w tej karierze dowolną ścieżkę.
Musisz wypełnić aspirację i osiągnąć szczyt kariery na ścieżce pisarza, zanim będziesz mógł budować.
Poziom aspiracji, który wymaga treningu na siłowni, możesz pominąć po zakończeniu pierwszej części tego poziomu, czyli po przetrenowaniu 8 godzin na przyrządzie do ćwiczeń.  Użyj kodu Aspirations.complete_current_milestone aby pominąć zadanie z ćwiczeniem w siłowni.
Gdy aspiracja i kariera są kompletne możesz wybudować siłownię, która również musi zawierać wszystkie nagrody Twojej kariery.

Generacja 5 - Podpity barman
Aspiracja: Mistrz miksologii (jedzenie), Budowa: Bar
Generacja 5 jest o zabawie. Istnieje już pewna zapotrzebowanie społeczności na miejsce do którego można wyskoczyć na kilka drinków. Zostań mistrzem miksologii i zbuduj lokalny wodopój (bar), aby Twoi Simowie mogli się nim cieszyć.
Zasady:
W tym pokoleniu dziedzic może podjąć jedynie karierę kulinarną w branży miksologa.
Musisz wypełnić aspirację i osiągnąć szczyt kariery na ścieżce miksologa, zanim będziesz mógł zbudować bar.
Gdy aspiracja i kariera są kompletne możesz wybudować bar, który również musi zawierać wszystkie nagrody Twojej kariery (zwłaszcza bar).

Generacja 6 - Dziedzictwo i Rodowód
Aspiracja: Udany rodowód (rodzina), Budowa: Sąsiedztwo klasy średniej
Aspiracją tego Sima jest mieć dużą i udaną rodzinę. Znacznie poprawiła się sytuacja finansowa rodziny i jest to początek dzielnicy dla klasy średniej.
Zasady:
Na początku wybuduj domy mieszkalne sąsiedztwa. Wprowadź swoją rodzinę do któregoś domu, na jaki może sobie pozwolić w tej okolicy. zaden z domów nie może kosztować więcej niż 135,000 simoleonów, a dwa muszą kosztować mniej niż 65,000 simoleonów.
Twój Sim NIE MOŻE podjąć kariery, musi zostać w domu z rodzicami. Nadal może zarabiać pieniądze przez hobby takie jak malarstwo czy pisanie.
Kiedy dzieci dorosną do wieku młodych dorosłych, przenieś je do nowej dzielnicy utworzonej dla nich. Zrób to z okna zarządzania gospodarstwem domowym, tworząc nowe gospodarstwo domowe i wyprowadzając ich. Powinni dostać swoje startowe 20,000 simoleonów. Możesz także użyć kodu freerealestate on aby wprowadzić ich do nowowybudowanych domów.
Kiedy aspiracja zostanie wypełniona, zakończona zostaje również 6 generacja.

Generacja 7 - Artysta w Rezydencji
Aspiracja: Wybitny malarz (kreatywność), Budowa: Muzeum
W 7 generacji Sim jest początkującym artystą i myśli, że w Newcrest brakuje muzeów dla bardziej wyrafinowanych członków społeczności. Zostań światowej klasy artystą i zbuduj muzeum,  które możesz nazwać nawet po swoim Simie!
Zasady:
W tym pokoleniu dziedzic może podjąć jedynie karierę malarza w branży mistrza malowania rzeczywistości.
Musisz wypełnić aspirację i osiągnąć szczyt kariery na ścieżce mistrza malowania rzeczywistości, zanim będziesz mógł budować.
Gdy aspiracja i kariera są kompletne możesz wybudować muzeum, który również musi zawierać wszystkie nagrody Twojej kariery oraz co najmniej 10 obrazów twojego Sima o jakości arcydzieła. Upewnij się, ze umieścisz w muzeum sztalugi, aby przyszłe pokolenia mogły się tam uczyć malarstwa.

Generacja 8 - Przezabawny Dziedzic
Aspiracja: Gwiazda dowcipów (popularność), Budowa: Ekskluzywny klub
Ten spadkobierca jest tak zabawny, że po prostu musi się tym podzielić z Newcrest, które będzie potrzebować do tego miejsca. Zostań gwiazdą dowcipów i wybuduj ekskluzywny klub dla Newcrest.
Zasady:
W tym pokoleniu dziedzic może podjąć jedynie karierę artysty scenicznego w branży satyryka.
Musisz wypełnić aspirację i osiągnąć szczyt kariery na ścieżce satyryka, zanim będziesz mógł budować.
Gdy aspiracja i kariera są kompletne możesz wybudować ekskluzywny klub, który również musi zawierać wszystkie nagrody Twojej.

Generacja 9 - Maksymalna Cała Noc
Aspiracja: Dusza towarzystwa (popularność), Budowa: Klub nocny
Generacja 9 jest jak zwierzę, imprezowe zwierzę. Chcą pozostać za domami całą noc i mieć wiele zabawy, ale to jest trochę trudne, gdy wszystkie miejsca są zamykane około 10 wieczorem. Wypełnij swoją aspirację i i wybuduj słodki klub nocny do imprezowania w nim!
Zasady:
Twój Sim dziedzic może podjąć dowolną karierę lub nawet nie podejmować żadnej. Nadal może zarabiać pieniądze z hobby takiego jak malarstwo, czy pisanie.
Kiedy aspiracja zostanie wypełniona, możesz wybudować nocny klub.

Generacja 10 - Scheda Nieruchomości
Aspiracja: Pan na włościach (fortuna), Budowa: Sąsiedztwo wyższej klasy
Ten Sim reprezentuje ostatnie pokolenie i chce zbudować bogate sąsiedztwo teraz kiedy osiągnięto 10 generację. Chce także być właścicielem najbogatszego domu w Newcrest, aby każdy wiedział, że mieszkają tu założyciele i dziedzice Newcrest.
Zasady:
Zbuduj wszystkie domy w sąsiedztwie z wyjątkiem własnego. Własny zbudujesz podczas gry, Możesz zaczynać to pokolenie z prostym domem.
Twój Sim może rozpocząć tylko karierę Biznes i kontynuować tylko ścieżkę inwestora.
Ta generacja jest trochę inna, gdyż możesz zakończyć budowę domu i aspirację w tym samym czasie.
To wyzwanie jest kompletne po ukończeniu aspiracji Pan na włościach.




-------------------------------------------------------
Pozdrawiam
N

19 komentarzy:

  1. Przetłumaczyłabyś to?
    http://simscommunity.info/social/threads/the-sims-4-castaway-challenge.2386/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś przegapiłam ten komentarz. W ciągu kilku dni tłumaczenie pojawi się na stronie. Dziękuję za zamówienie ;)

      Usuń
  2. Ciekawe wyzwanie, chyba zagram.


    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twojego bloga. Świetne tłumaczenia. Podziwiam Cię, naprawdę. Za wyzwanie się biorę, jak tylko zainstaluję simsy. Z tego co zauważyłam, była jedna aktualizacja wyzwania. Jest ona pod punktem trzecim punktem w "Zasadach":
    "DEC 15 PATCH UPDATE: SIMS WILL NOW ASK YOUR SIM ON A DATE OR TO HANG OUT AT A LOCATION TOGETHER. YOU STILL MAY NOT TRAVEL OUTSIDE OF NEWCREST DURING THE CHALLENGE."
    Poza tym taka mała, um..., rada, nie rada? Nie wiem, co to jest. Nie ważne. Chodzi o to, że masz "Spares" przetłumaczone jako "części zamienne". Trochę dziwnie to brzmi. "Heirs and Spares" można by było przetłumaczyć, jako "Dziedzice i ich rodzeństwo" czy coś w tym stylu. "Spares" w tym kontekście oznacza, rodzeństwo tego, kto dziedziczy "tron".
    Ale poza tym tłumaczenie genialne. Wielkie dzięki za nie.
    Nox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że dopiero teraz czytam ten komentarz. Musiałam go przeoczyć przez czas kiedy miałam ograniczony dostęp do internetu z powodu jakiegoś wyjazdu na dłuższy okres. Wezmę pod uwagę Twoją radę i edytuję artykuł. Dziękuję.

      Usuń
  4. Ciekawe, ale trudne xD Myślę, czy nie nagrać :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pomysł na jeszcze jedną generację z aspiracją smakosz w której zbuduje się restauracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. restauracja jest z pakietu rozgrywki co dla osób bez tego pakietu mogło by być rezygnacją .
      ale myślę ,że fajny pomysł dla tych co mają

      Usuń
  7. "Nie możesz odwiedzać miast Wierzbowa Zatoczka ani Oaza Zdrój, aż wszystkie pokolenia nie będą zakończone. Wciąż możesz odwiedzać Promenadę Magnolii i Granitowe Kaskady. Promenada musi pozostać tylko dzielnicą handlową i nie może mieć żadnych parcel mieszkalnych. Możesz tylko żyć i budować w Newcrest." A Windenburg można odwiedzać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu zapewne chodzi o to, żeby nie odwiedzać żadnego miasta prócz tych trzech (Newcrest, Promenada i Kaskady)

      Usuń
  8. Co to znaczy wybierz swoją początkową parcele w 1 generacji
    Wprowadzić się tam czy co

    OdpowiedzUsuń
  9. "Podczas przeprowadzki porzuć kariery lub inne wymagane obiekty (obrazy / rośliny) na parceli." czyli np. w 3 pokoleniu mój pisarz musi zrezygnować z pracy czy może dalej do niej chodzić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy nadchodzi czas na budowanie wymarzonego domu to wtedy tak naprawdę nic na głowie innego nie mamy. W moim przypadku chętnie zapoznaje się z artykułami https://motobudowa.pl/category/budowanie-domu/ co jest tak naprawdę potrzebne, aby zbudować mój dom. W mojej sytuacji takie porady się sprawdziły i teraz mogę powiedzieć, iż mam wiedzę z zakresu budowania domów.

    OdpowiedzUsuń
  11. A zaczynamy na początku z 0$?

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń