Wyzwanie
zostało stworzone przez Simplyvanillasims.
Wprowadzenie
Oba miasta Wierzbowa Zatoczka i Oaza Zdrój cierpią z powodu poważnego
upadku gospodarczego i znacznego wzrostu przemocy, podobnie jak miasto Gotham
zanim Batman zrobił z nim porządek. Twój Sim chce rozpocząć dziedzictwo, ale
uważa, że oba te miasta są zbyt niebezpieczne, aby założyć w nich rodzinę i
przetrwać w nich 10 pokoleń. Słyszał, że Simsville rozszerza się na
przedmieścia Wierzbowej Zatoczki, tworząc nowe miasto zwane Newcrest i szukają
Simów do osiedlenia się w tym nowym mieście!
Twój Sim natychmiast pisze się na to, a skoro jest pierwszym chętnym,
zostaje zadeklarowany jako nieoficjalny burmistrz Newcrest i bierze na siebie
odpowiedzialność za zbudowanie miasta od podstaw!
Newcrest jest nowym światem, bez domów i miejsc publicznych, którymi
mógłby cieszyć się Twój Sim i zbudowanie ich będzie jednym z Twoich obowiązków
jako założyciela. Także Twój Założyciel nie będzie mógł powrócić do Wierzbowej
Zatoczki ani do Oazy Zdrój, do czasu aż jego spuścizna nie zostanie zakończona.
Jednakże Twoi Simowie mogą podróżować do Granitowych Kaskad i na Promenadę
Magnolii, ale nie mogą mieszkać na tych obszarach. Twoją odpowiedzialnością i
darem dla społeczności jest zbudowanie wszystkich dzielnic i parcel publicznych
dla przyszłych pokoleń Newcrest. Każde pokolenie będzie mieć konkretny cel
budowy i nie możesz budować niczego innego do momentu zakończenia ich pracy i
aspiracji, które stanowią podstawę dla ich celów budowlanych.
To wyzwanie podąża za niektórymi zasadami Wyzwania Wielopokoleniowego,
ale niektóre z nich zostały tu zmienione, więc uważnie zapoznaj się z
regulaminem. Dziękuję!
Zasady:
- Wybierz dobre nazwisko dla swoich Simów, ponieważ będzie ono im towarzyszyć przez całe wyzwanie.
- Nie możesz odwiedzać miast Wierzbowa Zatoczka ani Oaza Zdrój, aż wszystkie pokolenia nie będą zakończone. Wciąż możesz odwiedzać Promenadę Magnolii i Granitowe Kaskady. Promenada musi pozostać tylko dzielnicą handlową i nie może mieć żadnych parcel mieszkalnych. Możesz tylko żyć i budować w Newcrest.
- Nie możesz zmienić aktualnej aspiracji Sima, dopóki nie zostanie ona spełniona. Musisz zakończyć specyficzne dla pokoleń aspiracje, zanim rozpoczniesz pracę nad następnym pokoleniem. To nie znaczy, że Simowie nie mogą w tym czasie mieć dzieci, tylko to, że te dzieci nie mogą rozpocząć pracy nad ich szczególnymi aspiracjami zanim poprzednie pokolenie nie skończy swoich.
- Musisz mieć przynajmniej jednego dziedzica, aby dokonać z nim postępu. Zobacz więcej w dziale Spadkobiercy po więcej informacji.
- Musisz wypełnić wszystkie cele dla każdego pokolenia, przed przejściem do następnego.
- Zakaz wszelkich modów / kodów / haków, które dają przewagę nad innymi graczami, którzy ich nie używają. Niestandardowe ubrania i wystrój są w porządku, ale kody na pieniądze lub inne takie, które dają Twoim Simom lepszą pozycję nie są w porządku.
- ZAKAZANE JEST restartowanie gry po złych wydarzeniach. Jeśli ktoś zginął w pożarze, to przykro, zdarza się. Chciałeś chłopca a masz dziewczynkę, trudno, musisz z tym żyć.
- Nie możesz przyłączyć innych Simów do "Wielopokoleniowej Rodziny" POZA Simami, którzy są lub będą małżonkami. Możesz wprowadzić więcej niż jednego małżonka do gospodarstwa domowego, czyli ewentualnie małżonków dla brata lub siostry. Zobacz sekcję Małżonkowie dla większej ilości informacji.
- Simowie mogą korzystać z eliksiru młodości tylko raz w ich życiu, obejmuje to eliksir młodości i dojenie krowokwiatu.
- Nie możesz wyprowadzić Sima, który jest obecnie uznany za Dziedzica. Wszystkie inne "części zamienne" mogą się wyprowadzić.
- Możesz grać tylko Rodziną Wielopokoleniową w tym zapisie gry, ale możesz przejść do innych gospodarstw domowych, aby dodać więcej rodzin w okolicy.
- Masz prawo do dołączenia z Twoim Simem do pracy, jeśli wybrałeś jedną z aktywnych karier z dodatku Witaj w Pracy.
Spadkobiercy i części
zamienne
Jak w każdym wyzwaniu wielopokoleniowym, potrzebni są spadkobiercy i
części zamienne dla każdego pokolenia. Cóż, właściwie części zamienne nie są
wymagane, ale mogą być pomocne. To jest właśnie to, gdzie rzeczy się nieco
komplikują i różnią od zwykłych wyzwań. Zazwyczaj losuje się z góry cechy i
aspiracje i istnieją prawa dziedziczenia dotyczące wyboru dziedzica. Zapomnij o
tym, bo prawdopodobnie nie wybierzesz dziedzica dopóki nie będzie on
przynajmniej nastolatkiem i tytuł może przeskakiwać z jednego dziecka na
drugie. Ponieważ każde pokolenie musi posiadać konkretną karierę i aspirację,
nie byłoby to sprawiedliwe, aby zmuszać ludzi do losowego wybierania cech i do
trzymania się ścisłych praw spadkowych, więc nie będzie to działało w ten sposób.
Dla spadkobierców będzie się losować cechy i aspirację używając generatora cech Pinstara, zarówno do
wylosowania dziecięcych cech i aspiracji, jak i do cech i aspiracji
nastolatków. Pamiętaj, że nie można zmienić aspiracji do czasu, aż zmieni się ich
grupa wiekowa na nastoletnią lub aspiracja nie zostanie spełniona. W chwili, gdy osiągają wiek młody dorosły
możesz wybrać ich ostatnią cechę oraz wybrać aspirację wskazaną dla danej
generacji. W ten sposób, jeśli skończysz z zupełnie niewłaściwymi cechami,
możesz wybrać przynajmniej jedną zgodną cechę, a także możesz w ten sposób
wybrać pomiędzy dwoma dziećmi. Kiedy już raz Sim przejdzie do grupy młodych
dorosłych i wybierzesz dla niego konkretną dla pokolenia aspirację, zostają one
zablokowane dla dziedzica tego pokolenia. Możesz wybrać niezwiązaną z
pokoleniem aspirację dla starszego dziecka, które będzie częścią zapasową jeśli
chcesz zachować aspirację pokolenia dla innego Sima.
Małżonkowie
Małżonkami mogą być dowolni mieszkańcy lub oryginalni członkowie
rodzin z każdego świata. Jednak nie mogą oni wnosić żadnych pieniędzy do
gospodarstwa domowego, gdy się wprowadzają. Aby tego uniknąć przenieś ich z
zarządzania gospodarstwami domowymi, a jeśli jest to pojedynczy Sim, będzie
trzeba połączyć go z istniejącą rodziną, tak aby jego fundusze nie przyszły
razem z nim.
Budowanie i Porady
W każdym pokoleniu będziesz przeprowadzać rodzinę na inną nową
parcelę. Zaplanuj z góry 7 parceli społeczności, które będziesz musiał
wybudować, a także zastanów się, gdzie będą się znajdowały jakie dzielnice. We
wszystkich niemal pokoleniach trzeba będzie dołączyć nagrody kariery do miejsc
społeczności. Na przykład w pierwsze
pokolenie musi umieścić doskonałe rośliny w parku. Dla wszystkich pozostałych
pokoleń proces będzie wyglądał tak samo. Po zakończeniu wymagań pokolenia można
przejść do następnego pokolenia, sprzedaj lub umieść w wyposażeniu (jak wolisz)
wszystkie swoje meble i inne przedmioty. Podczas przeprowadzki porzuć
kariery lub inne wymagane obiekty
(obrazy / rośliny) na parceli. Kiedy się wyprowadzisz możesz zmienić rodzaj
parceli i budować co dusza zapragnie. Jeśli wolisz raczej pobrać parcelę z
Galerii, jest to w porządku, ale wtedy musisz zapisać rośliny i obrazy w pokoju
w swojej Galerii przed umieszczeniem parceli z Galerii. Następnie możesz
ponownie pobrać pokój (z usuniętej parceli) i umieścić na parceli wymagane
elementy. Nagrody kariery powinny być dostępne w trybie budowania więc
zapisywanie ich nie jest konieczne.
Generacja 1 - Głodny
Zielarz
Aspiracja: Niezależny botanik (natura), Budowa: Park
Twój założyciel dopiero zaczyna i ma przed sobą wiele zmagań. Czuje,
że najlepszym sposobem rozpoczęcia budowy społeczności w jego nowym domu w
Newcrest jest zbudowanie dla społeczności parku.
Zasady:
Wybierz swoją początkową parcelę, ale zrób to ostrożnie, ponieważ ta
parcela zostanie przekształcona na park po zakończeniu pierwszego pokolenia.
Musisz wybrać aspirację Niezależny botanik dla swojego Sima -
założyciela.
Twój Sim może podjąć każdą z tych prac w 1 generacji:
Przestępca (ścieżka wyroczni)
Kulinarna (kucharz)
Malarz (patron sztuki)
Musisz rozwinąć przynajmniej 8 roślin do doskonałej jakości, aby
zakończyć pokolenie.
Gdy aspiracja jest kompletna, możesz wybudować Park! Aby to zrobić,
sprzedaj lub zachowaj wszystkie meble w wyposażeniu rodziny. Zostaw rośliny na
działce i wyprowadź Simów, zmień typ parceli na park, a następnie wybuduj
miejscowy park (lub pobierz z galerii), aby cieszył przyszłe pokolenia. W parku
musi być 8 Twoich doskonałych roślin, które wyhodował założyciel. Możesz także
zasadzić w parku więcej roślin.
Generacja 2 - Przyjazna
Rodzina
Aspiracja: Duża, szczęśliwa rodzina (rodzina), Budowa: Sąsiedztwo niższej klasy
Aspiracją tego Sima jest mieć dużą, szczęśliwą rodzinę, potrzebują oni
kilku domów, aby w nich żyć! Wybuduj niedrogie domy dla sąsiedztwa (możesz
wybrać 1 z 3 okolic sąsiedztwa), a następnie oglądać z wielką satysfakcją jak
Twoja rodzina wprowadza się do tego sąsiedztwa.
Zasady:
Najpierw wybuduj domy sąsiadów. Każdy dom nie może kosztować więcej
niż 55,000 simoleonów przy kupnie, a dwa domy muszą być warte mniej niż 20,000
simoleonów. Wprowadź swoją rodzinę do któregoś domu na który mogą sobie
pozwolić w tej okolicy.
Twój Sim może wybrać karierę z dostępnych dla tego pokolenia:
Przestępca (ścieżka wyroczni)
Kulinarna (kucharz)
Malarz (patron sztuki)
Pisarz (dziennikarz)
Każda praca z Witaj w Pracy
Kiedy dzieci dorosną do wieku młody dorosły, przeprowadź je do nowego
sąsiedztwa, które dla nich stworzyłeś. Zrób to z okna zarządzania gospodarstwem
domowym, tworząc nowe gospodarstwo domowe i wyprowadzając ich. Powinni dostać swoje
startowe 20,000 simoleonów.
Kiedy aspiracja zostanie wypełniona, zakończona zostaje również 2
generacja.
Generacja 3 - Gorliwy
Pisarz
Aspiracja: Autor bestsellerów (kreatywność), Budowa: Biblioteka
Generacja 3 wybuduje bibliotekę, a dziedzic odnosi sukcesy jako autor
bestsellerów, pozostawiając po sobie wiele książek i bibliotekę dla przyszłych
pokoleń.
Zasady:
W tym pokoleniu dziedzic może podjąć jedynie karierę literacką w
branży pisarza.
Musisz wypełnić aspirację i osiągnąć szczyt kariery na ścieżce
pisarza, zanim będziesz mógł zbudować bibliotekę.
Kiedy te dwa cele zostaną osiągnięte, można zbudować bibliotekę
publiczną dla Newcrest. Musi zawierać wszystkie obiekty będące nagrodami
kariery pisarza. Następnie można przejść do 4 pokolenia.
Generacja 4 - Wycisk
Pro
Aspiracja: Kulturysta (sport), Budowa: Siłownia
Ten Sim jest całym sobą zajęty wizerunkiem ciała. Simowie w okolicach
miasta szukają miejsca do ćwiczeń, ale w mieście nie ma siłowni. Zostań znanym
sportowcem i zbuduj w Newcrest wspaniałą siłownię!
Zasady:
W tym pokoleniu dziedzic może podjąć jedynie karierę sportową, ale
może wybrać w tej karierze dowolną ścieżkę.
Musisz wypełnić aspirację i osiągnąć szczyt kariery na ścieżce
pisarza, zanim będziesz mógł budować.
Poziom aspiracji, który wymaga treningu na siłowni, możesz pominąć po
zakończeniu pierwszej części tego poziomu, czyli po przetrenowaniu 8 godzin na przyrządzie
do ćwiczeń. Użyj kodu Aspirations.complete_current_milestone
aby pominąć zadanie z ćwiczeniem w siłowni.
Gdy aspiracja i kariera są kompletne możesz wybudować siłownię, która
również musi zawierać wszystkie nagrody Twojej kariery.
Generacja 5 - Podpity
barman
Aspiracja: Mistrz miksologii (jedzenie), Budowa: Bar
Generacja 5 jest o zabawie. Istnieje już pewna zapotrzebowanie
społeczności na miejsce do którego można wyskoczyć na kilka drinków. Zostań
mistrzem miksologii i zbuduj lokalny wodopój (bar), aby Twoi Simowie mogli się
nim cieszyć.
Zasady:
W tym pokoleniu dziedzic może podjąć jedynie karierę kulinarną w
branży miksologa.
Musisz wypełnić aspirację i osiągnąć szczyt kariery na ścieżce miksologa,
zanim będziesz mógł zbudować bar.
Gdy aspiracja i kariera są kompletne możesz wybudować bar, który
również musi zawierać wszystkie nagrody Twojej kariery (zwłaszcza bar).
Generacja 6 - Dziedzictwo
i Rodowód
Aspiracja: Udany rodowód (rodzina), Budowa: Sąsiedztwo klasy średniej
Aspiracją tego Sima jest mieć dużą i udaną rodzinę. Znacznie poprawiła
się sytuacja finansowa rodziny i jest to początek dzielnicy dla klasy średniej.
Zasady:
Na początku wybuduj domy mieszkalne sąsiedztwa. Wprowadź swoją rodzinę
do któregoś domu, na jaki może sobie pozwolić w tej okolicy. zaden z domów nie
może kosztować więcej niż 135,000 simoleonów, a dwa muszą kosztować mniej niż
65,000 simoleonów.
Twój Sim NIE MOŻE podjąć kariery, musi zostać w domu z rodzicami.
Nadal może zarabiać pieniądze przez hobby takie jak malarstwo czy pisanie.
Kiedy dzieci dorosną do wieku młodych dorosłych, przenieś je do nowej
dzielnicy utworzonej dla nich. Zrób to z okna zarządzania gospodarstwem
domowym, tworząc nowe gospodarstwo domowe i wyprowadzając ich. Powinni dostać swoje
startowe 20,000 simoleonów. Możesz także użyć kodu freerealestate on aby wprowadzić ich do nowowybudowanych domów.
Kiedy aspiracja zostanie wypełniona, zakończona zostaje również 6
generacja.
Generacja 7 - Artysta w
Rezydencji
Aspiracja: Wybitny malarz (kreatywność), Budowa: Muzeum
W 7 generacji Sim jest początkującym artystą i myśli, że w Newcrest
brakuje muzeów dla bardziej wyrafinowanych członków społeczności. Zostań
światowej klasy artystą i zbuduj muzeum,
które możesz nazwać nawet po swoim Simie!
Zasady:
W tym pokoleniu dziedzic może podjąć jedynie karierę malarza w branży mistrza
malowania rzeczywistości.
Musisz wypełnić aspirację i osiągnąć szczyt kariery na ścieżce mistrza
malowania rzeczywistości, zanim będziesz mógł budować.
Gdy aspiracja i kariera są kompletne możesz wybudować muzeum, który
również musi zawierać wszystkie nagrody Twojej kariery oraz co najmniej 10
obrazów twojego Sima o jakości arcydzieła. Upewnij się, ze umieścisz w muzeum
sztalugi, aby przyszłe pokolenia mogły się tam uczyć malarstwa.
Generacja 8 - Przezabawny
Dziedzic
Aspiracja: Gwiazda dowcipów (popularność), Budowa: Ekskluzywny klub
Ten spadkobierca jest tak zabawny, że po prostu musi się tym podzielić
z Newcrest, które będzie potrzebować do tego miejsca. Zostań gwiazdą dowcipów i
wybuduj ekskluzywny klub dla Newcrest.
Zasady:
W tym pokoleniu dziedzic może podjąć jedynie karierę artysty scenicznego
w branży satyryka.
Musisz wypełnić aspirację i osiągnąć szczyt kariery na ścieżce satyryka,
zanim będziesz mógł budować.
Gdy aspiracja i kariera są kompletne możesz wybudować ekskluzywny klub,
który również musi zawierać wszystkie nagrody Twojej.
Generacja 9 - Maksymalna
Cała Noc
Aspiracja: Dusza towarzystwa (popularność), Budowa: Klub nocny
Generacja 9 jest jak zwierzę, imprezowe zwierzę. Chcą pozostać za
domami całą noc i mieć wiele zabawy, ale to jest trochę trudne, gdy wszystkie
miejsca są zamykane około 10 wieczorem. Wypełnij swoją aspirację i i wybuduj
słodki klub nocny do imprezowania w nim!
Zasady:
Twój Sim dziedzic może podjąć dowolną karierę lub nawet nie podejmować
żadnej. Nadal może zarabiać pieniądze z hobby takiego jak malarstwo, czy
pisanie.
Kiedy aspiracja zostanie wypełniona, możesz wybudować nocny klub.
Generacja 10 - Scheda
Nieruchomości
Aspiracja: Pan na włościach (fortuna), Budowa: Sąsiedztwo wyższej klasy
Ten Sim reprezentuje ostatnie pokolenie i chce zbudować bogate
sąsiedztwo teraz kiedy osiągnięto 10 generację. Chce także być właścicielem
najbogatszego domu w Newcrest, aby każdy wiedział, że mieszkają tu założyciele
i dziedzice Newcrest.
Zasady:
Zbuduj wszystkie domy w sąsiedztwie z wyjątkiem własnego. Własny
zbudujesz podczas gry, Możesz zaczynać to pokolenie z prostym domem.
Twój Sim może rozpocząć tylko karierę Biznes i kontynuować tylko
ścieżkę inwestora.
Ta generacja jest trochę inna, gdyż możesz zakończyć budowę domu i
aspirację w tym samym czasie.
To wyzwanie jest kompletne po ukończeniu aspiracji Pan na włościach.
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam
N
Przetłumaczyłabyś to?
OdpowiedzUsuńhttp://simscommunity.info/social/threads/the-sims-4-castaway-challenge.2386/
Jakoś przegapiłam ten komentarz. W ciągu kilku dni tłumaczenie pojawi się na stronie. Dziękuję za zamówienie ;)
UsuńCiekawe wyzwanie, chyba zagram.
OdpowiedzUsuńUwielbiam twojego bloga. Świetne tłumaczenia. Podziwiam Cię, naprawdę. Za wyzwanie się biorę, jak tylko zainstaluję simsy. Z tego co zauważyłam, była jedna aktualizacja wyzwania. Jest ona pod punktem trzecim punktem w "Zasadach":
OdpowiedzUsuń"DEC 15 PATCH UPDATE: SIMS WILL NOW ASK YOUR SIM ON A DATE OR TO HANG OUT AT A LOCATION TOGETHER. YOU STILL MAY NOT TRAVEL OUTSIDE OF NEWCREST DURING THE CHALLENGE."
Poza tym taka mała, um..., rada, nie rada? Nie wiem, co to jest. Nie ważne. Chodzi o to, że masz "Spares" przetłumaczone jako "części zamienne". Trochę dziwnie to brzmi. "Heirs and Spares" można by było przetłumaczyć, jako "Dziedzice i ich rodzeństwo" czy coś w tym stylu. "Spares" w tym kontekście oznacza, rodzeństwo tego, kto dziedziczy "tron".
Ale poza tym tłumaczenie genialne. Wielkie dzięki za nie.
Nox
Żałuję, że dopiero teraz czytam ten komentarz. Musiałam go przeoczyć przez czas kiedy miałam ograniczony dostęp do internetu z powodu jakiegoś wyjazdu na dłuższy okres. Wezmę pod uwagę Twoją radę i edytuję artykuł. Dziękuję.
UsuńCiekawe, ale trudne xD Myślę, czy nie nagrać :p
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńMam pomysł na jeszcze jedną generację z aspiracją smakosz w której zbuduje się restauracje
OdpowiedzUsuńrestauracja jest z pakietu rozgrywki co dla osób bez tego pakietu mogło by być rezygnacją .
Usuńale myślę ,że fajny pomysł dla tych co mają
"Nie możesz odwiedzać miast Wierzbowa Zatoczka ani Oaza Zdrój, aż wszystkie pokolenia nie będą zakończone. Wciąż możesz odwiedzać Promenadę Magnolii i Granitowe Kaskady. Promenada musi pozostać tylko dzielnicą handlową i nie może mieć żadnych parcel mieszkalnych. Możesz tylko żyć i budować w Newcrest." A Windenburg można odwiedzać?
OdpowiedzUsuńTu zapewne chodzi o to, żeby nie odwiedzać żadnego miasta prócz tych trzech (Newcrest, Promenada i Kaskady)
UsuńCo to znaczy wybierz swoją początkową parcele w 1 generacji
OdpowiedzUsuńWprowadzić się tam czy co
Oczywiscie, ze tak.
Usuń"Podczas przeprowadzki porzuć kariery lub inne wymagane obiekty (obrazy / rośliny) na parceli." czyli np. w 3 pokoleniu mój pisarz musi zrezygnować z pracy czy może dalej do niej chodzić?
OdpowiedzUsuńKiedy nadchodzi czas na budowanie wymarzonego domu to wtedy tak naprawdę nic na głowie innego nie mamy. W moim przypadku chętnie zapoznaje się z artykułami https://motobudowa.pl/category/budowanie-domu/ co jest tak naprawdę potrzebne, aby zbudować mój dom. W mojej sytuacji takie porady się sprawdziły i teraz mogę powiedzieć, iż mam wiedzę z zakresu budowania domów.
OdpowiedzUsuńA zaczynamy na początku z 0$?
OdpowiedzUsuńNaprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńŚwietnie napisany artykuł.
OdpowiedzUsuńNaturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
OdpowiedzUsuńWhatsapp: +2349046229159/
+3550685677099