Rola Pracowników
Pracownicy pozostawieni sami sobie, nie zajmą się wszystkim i będzie
to skutkować niską sprzedażą. Nie dostaniesz Punktów Sprzedaży za ich
interakcje z klientami. Oznacza to, że najlepiej dbać o klientów własnym Simem,
podczas gdy oni dbają o uzupełnianie towaru i sprzątanie. To nie jest zły
pomysł, aby kierować ich do odpowiadania na pytania klientów, ale jeśli zaczną
się krępować w rozmowach z grupą Simów, wiele sprzedaży może zostać utraconych,
jeśli będziesz polegał na ich rozmowach cały czas. Należy również uważać na ich
role w systemie zmianowym oraz zarządzać nimi na co dzień, czasem sprawdzając
przypisaną im rolę wiele razy w ciągu zmiany.
Doskonalenie Umiejętności
Pracownicy mogą rozwijać umiejętności w oparciu o to co robią w
sklepie i zdobywając doświadczenie w tych dziedzinach. Jest to w najlepszym
interesie, aby utrzymać pracowników w dobrym humorze z tego powodu. Będą
pracować dla Ciebie ciężej i będziesz tracić mniej czasu na pracowników, którzy
mają niskie umiejętności w potrzebnych obszarach - szczególnie jeśli chodzi o
etykę pracy. Oto trzy umiejętności pracowników i jak można je poprawić.
Konserwacja
- Wysoki poziom konserwacji pozwala Simom uzupełniać towar w sklepie szybciej,
a także szybciej sprzątać. Wystarczy przypisać ich do tego typu zadań i będą
stopniowo poprawiać tę umiejętność. Przypisz tylko jednego tu i tam. Pracownicy
są szczególnie przydatni do sprzątania, bo samemu często nie zauważymy brudnych
przedmiotów, które prowadzą do negatywnych nastrójników u przebywających w sklepie.
Sprzedaż
- Odnosi się bezpośrednio do zdolności Simów do podliczania klientów jak i do odpowiadania
na ich pytania. Kiedy nakażesz im się tym zająć, rozwiną tę umiejętność. Dobrze
jest mieć pracowników do odpowiadania na pytania klientów, gdy nie ma nic
innego do zrobienia, ponieważ ta akcja może zwiększyć sprzedaż. Powinieneś samemu
zająć się podliczaniem klientów jako, ale możesz też potrzebować w tym pomocy pracowników
w bardzo pracowity dzień.
Etyka
pracy - podczas gdy będziesz ich odpowiednio karać i nagradzać, ich
etyka pracy będzie się stopniowo poprawiać. Dzięki temu zmniejsza się
częstotliwość zwalniania. Simowie z wysoką etyką pracy powinni mieć
pierwszeństwo przy zatrudnianiu, ponieważ ich inne umiejętności poprawiają się
z czasem i będziesz spędzać mniej czasu wymyślając im, a więcej chwaląc w celu
utrzymania ich satysfakcji na wysokim poziomie.
Zadania w Pracy
Należy przypisać zadania swoim pracownikom w oparciu o to co należy
zrobić. Wystarczy kliknąć na pracownika i przypisać mu jakieś zadanie.:
Sprzątanie
sklepu - zrób to kiedy pojawi się nastrójnik "nieswój"
oznajmiający, że w sklepie jest brudno.
Uzupełnianie
sprzedawanych towarów - Zrób to, kiedy istnieje wiele rzeczy, które
muszą zostać uzupełnione, aby otworzyć opcje klientów.
Odpowiadanie
na pytania klientów - Kiedy nie ma potrzeby robić nic innego to jest
dobry wybór. Twoi pracownicy będą trochę pracować z klientami co może podnieść
ich paski sprzedaży.
Podliczanie
klientów - Nakaż robić to pracownikowi, gdy zobaczysz wiele pasków
sprzedaży klienta napełniających się na raz, lub kiedy obniżysz ceny produktów.
To rzeczywiście pomaga, tylko nie tak szybko, jeśli pracownik jest wwiązany w
rozmowę z grupą.
Poziomy pracy pracowników i Satysfakcja
Pracownicy mają ustawiony poziom pracy i płacy, co skaluje się trochę
w oparciu o ich umiejętności. Gdy pracownik uzyska nowy poziom umiejętności,
jego zadowolenie spadnie, jeśli czuje, że jego wynagrodzenie nie jest
wystarczające. Możesz zachować poziom satysfakcji w okolicy neutralnego lub
lepszego za pomocą "Sprawdź jak pracuje" i "Pochwal". Nie
wahaj się "Zbesztać za obijanie się", ta opcja jest dostępna tylko
wtedy, gdy masz powody do jej użycia. Ta opcja wraz z krytykowaniem daje pewien
postęp w umiejętności etyki pracy. Jeśli wynagrodzenie pracowników jest za
niskie i są bardzo niezadowoleni, krytykowanie ich może być złym pomysłem.
Powinni dostać awans, kiedy jest on zasłużony. Oto poziomy płac i wytyczne,
kiedy pracownik powinien być promowany do kolejnego poziomu. To jest o tym, co
trzeba zrobić aby pracownik był zadowolony lub bardzo zadowolony wraz z
regularnym korzystaniem z dwóch pozytywnych interakcji socjalnych do Waszej
dyspozycji.
PŁACA PRACOWNIKA, MIARA SATYSFAKCJI I NAZWY
PRACY
Nazwa
pracy
|
Płaca
|
Wymagane
poziomy umiejętności
|
Młodszy
specjalista ds. sprzedaży
|
$19/h
|
w
sumie 6 poziomów umiejętności
|
Asystent
specjalisty ds. sprzedaży
|
$24/h
|
w sumie 8 poziomów
umiejętności
|
Specjalista
ds. sprzedaży
|
$31/h
|
w
sumie 10 poziomów umiejętności
|
Starszy
specjalista ds. sprzedaży
|
$40/h
|
w sumie 12 poziomów
umiejętności
|
Asystent
dyrektora ds. sprzedaży
|
$51/h
|
w sumie
12+ poziomów umiejętności
|
Wspomniano już o tym w wprowadzającym poradniku, ale jest to warte
powtórzenia. Najlepiej jest używać opcji "Pozwól wcześniej wyjść z pracy",
gdy używasz długiej zmiany zbliżonej do 9 godzin. Użyj okna opcji sklepu, aby
zobaczyć jak długo miałeś otwarte i rozważyć użycie tego, by okazać pracownikom
trochę litości kiedy pracują zbyt długo. To pomoże w utrzymaniu dobrego poziomu
ich satysfakcji.
-------------------------
Artykuł opracowałam na podstawie własnych doświadczeń w grze TS4 oraz
strony Carls Sims - Employees.
Pozdrawiam
N
Moi pracownicy są bardzo zadowoleni ze szkoleń przeprowadzanych przez <a href="http://www.qes.pl >www.qes.pl</a>! Podejście prowadzących było wręcz wyborne.
OdpowiedzUsuńJeżeli macie problem z pracownikami w Waszej firmie, to polecam Wam usługi firmy https://leasingteam.pl/centrum-prasowe/komunikaty-prasowe/jak-zatrudnic-cudzoziemca . Według mnie są to najlepsi specjaliści w swojej branży, którzy specjalizują sie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
OdpowiedzUsuń