Strony

piątek, 13 listopada 2015

Wyzwanie Historii [beta] PL TS4 - [BETA] The Sims 4 History Challenge

Wyzwanie zostało stworzone przez Cloudseeker z forum the sims.



(To wyzwanie jest w fazie beta. Co oznacza, że autor wyzwania będzie bardzo wdzięczny, jeśli ktoś wypróbuje to wyzwanie i da mu znać, jeśli coś będzie zbyt łatwe, zbyt trudne, lub nie ma sensu. Oznacza to również, że zasady mogą się nieco zmienić, jeśli autor dowie się czegoś od grających, więc upewnij się, że jesteś na bieżąco z przepisami.)

NAJNOWSZA AKTUALIZACJA (2 października):
  • Maty do jogi nie są dozwolone dla wszystkich epok.
  • Posiadanie kadzideł i saun są teraz dopuszczone do wczesnej cywilizacji.
  • Stoły do wycinania dyń są teraz dostępne w średniowieczu.
  • Stoły do masażu są dostępne na Starym zachodzie.
  • Fontanny weselne są dostępne od epoki industrialnej.
  • Akwaria, wanny z hydromasażem, maszyny do lodów i miejsca do medytacji są teraz dozwolone od lat dwudziestych.
  • Umywalki nie są dozwolone od początku cywilizacji.
  • Dodano notkę o dodaniu publicznego basenu w sekcji Pierwsze kroki.
  • Skrzypce są obecnie dopuszczone już we wczesnej cywilizacji.
  • Gitary nie są obecnie dopuszczone na Starym zachodzie.
  • Lokale Spa mogą się już teraz pojawiać w Latach dwudziestych.
  • Licencjonowanie piosenek jest teraz zabronione, aż do średniowiecza.
  • Celem sprzedaży ryb / kolekcji / etc podczas czasów prehistorycznych, została obniżona z powrotem do 50 000 simoleonów.



O WYZWANIU
Wyzwanie Historii The Sims 4 jest wyzwaniem w stylu wielopokoleniowego, które zabierze Twoich Simów w podróż przez historię świata. Obejmuje 7 głównych okresów, określanych jako epoki, od prehistorii do czasów współczesnych, poprzez wiele pokoleń Simów. Wybór aspiracji, karier i obiektów, z których można korzystać jest na początku bardzo ograniczony, ale w miarę postępów w Epokach można odblokować więcej i więcej opcji. Będziesz stawiać czoło wyzwaniom, aby odnieść sukces nie tylko w dłuższej perspektywie, poprzez szeroki zestaw prowokacyjnych celów, ale także pa poziomie poszczególnych epok. Każda epoka ma swoje indywidualne cele, które mogą być zrealizowane tylko wtedy, gdy odpowiednia epoka jest aktywna.  Wyzwanie jest zaprojektowane tak, aby dokładnie odwzorowywać historię na fundamentalnym poziomie z kilkoma zmianami i osobistymi dodatkami, aby zachować formę wyzwania i jego dynamikę. Autor starał się utrzymać dostępne kariery obiekty, itp w odpowiednim stosunku dla danej epoki, wprowadzając zmiany tylko wtedy, gdy pojawia się konflikt, lub kiedy po prostu czynią grę nieznośną.

Główną inspiracją do stworzenia tego wyzwania było Through History Legacy Challenge dla TS3, jak i Wyzwanie Wielopokoleniowe. Wielkie dzięki dla Casslina i Pinstar / ImaginingMystic za zainspirowanie autora, do stworzenia wyzwania.

ZALECANE MODY / CC
Proszę pamiętać, że pobieracie mody /CC na własną odpowiedzialność. Choć istnieją niewielkie szanse, że mogą ewentualnie przerwać grę. Jeśli czujesz się nieswojo przy użyciu modów / CC lub po prostu nie dbasz o rzeczy będące odpowiednie dla danych czasów, ale nadal chcesz spróbować tego wyzwania, masz z pewnością prawo do tego.

Podczas, gdy wyzwanie technicznie nie wymaga żadnych modów lub niestandardowych treści, następujące mody / cc są w pewien sposób włączone do tego wyzwania, bo bez nich doświadczenia mogą nie być tak intensywne. Oprócz wskazanych modów / cc, zachęca się do pobrania wielu innych modów i cc estetycznych, jeśli chcesz, takich jak włosy, ubrania i zmiany obiektów na właściwe czasowo, aby dodać swojemu wyzwaniu nieco więcej życia. Jakkolwiek nie można korzystać z żadnych modów dzięki którym można oszukiwać lub dają one przewagę nad ludźmi, którzy ich nie używają.
Jeśli znajdziesz jakiś mod / cc, który uważasz, że byłby odpowiedni do tego wyzwania, daj znać autorowi, a on doda go do listy, jeśli uzna że należy.

Daje to więcej możliwości karier dla dorosłych Simów we wczesnych epokach.
No More Culling stworzone przez Dark Gaia
Aby uniknąć usunięcia duchów członków rodziny, dzięki czemu cele czasów współczesnych mogą być prawidłowo wypełnione.
WołanieNatury Toaleta z Dzikiej Trawy stworzone przez LadyCadaver
Aby dać prehistorycznym Simom miejsce do załatwiania swoich potrzeb.
Aby dać wczesnym cywilizacjom sposób na napisanie książki przed wynalezieniem komputera.
Maszyna dopisania stworzona przez Ozyman
By dać sposób na napisanie książki w epoce Starego Zachodu i wykonać działania związane z karierą przed wynalezieniem komputera.
Puste Światy stworzone przez One Billion Pixels (polecone przez @ewright9)
Pobierz tylko wtedy jeśli nie chcesz ręcznie usuwać wszystkich parceli i gospodarstw domowych w fazie konfiguracji. NIE ZAPOMNIJ tworzyć kopi zapasowej!
Brakautonomicznych akcji z telefonem komórkowym stworzone przez SimsProductions (zalecane przez @ewright9)
Powstrzymuje Simów od używania swoich telefonów na własną rękę. Nie jest konieczne jeśli grasz z wyłączoną wolną wolą.
SupeSpeedMod stworzony przez Artum (zalecane przez @ewright9)
Służy do ręcznego włączania super prędkości w przypadku, gdy nie zostanie automatycznie aktywowane, gdy Simowie pójdą spać.

No More Culling mod jest modem skryptu, a więc ważne jest jego poprawne zainstalowanie. Upewnij się, że umieścisz plik .zip bezpośrednio w folderze mods (nie w podkatalogu), bez rozpakowywania go. Należy również umożliwić mody skryptów w opcjach gry.


DODATKI / AKCESORIA / PAKIETY ROZGRYWKI
Aby grać w to wyzwanie zgodnie z przeznaczeniem, musisz posiadać Ucieczkę w Plenet, ponieważ zawiera wiele elementów i mechaniki gry, które są niezbędne dla epoki prehistorycznej. Inne dodatki / akcesoria / pakiety rozgrywki nie są wymagane, ale możesz z nich korzystać jeśli chcesz. Dodano dla nich opcjonalne zasady specjalne, a przepisy te są oznaczone kolorami, dzięki czemu można łatwo zobaczyć i zlekceważyć zasady, które odnoszą się do odpowiednich dodatków / akcesorii / pakietów rozgrywki. Kolory odpowiednich dodatków / akcesorii / pakietów rozgrywki wyglądają następująco:
Ucieczka w Plener
Witaj w Pracy
Wytworne Przyjęcie
Perfekcyjne Patio
Dzień w SPA
Kuchnia na Wypasie
Upiorności

OGÓLNE ZASADY WYZWANIA
Następujące zasady mają zastosowanie do całego wyzwania, ale mogą pojawić się wyjątki w określonych epokach, jeśli przepisy tego okresu mówią o tym wyraźnie.

  • Wszystkie cechy i aspiracje z wyjątkiem tych Twoich przodków, muszą być podejmowane losowo, przy użyciu dowolnej metody. Autor osobiście poleca korzystanie z CreateARandomSim, ponieważ pozwala łatwo wybrać, które cechy i aspiracje należy rozważyć w losowaniu.
  • Aspiracja Sima nie może nigdy być zmieniona, nawet po jej ukończeniu, jedynym wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja, gdy Sim ma aspiracje, które nie są dopuszczone w obecnej epoce, w takim przypadku należy zmienić ją na dozwoloną aspirację, wybraną losowo.
  • Rodzina którą grasz, nie może przeprowadzić się na inną parcelę w czasie trwania wyzwania i nie możesz grać w innych gospodarstwach domowych niż stworzona przez Ciebie rodzina. Twoi Simowie mogą swobodnie podróżować po świecie wyzwania, a także podróżować do innych światów, jeśli wymagają tego cele wyzwania, lub aspiracje.
  • Możesz wyprowadzić Simów z gospodarstwa domowego w każdej chwili, ale Sim, który raz wyprowadził się z domu, już nigdy nie może wprowadzić się powrotem. Sim, który wyprowadził się, nie może także być liczony do żadnych celów, ale wszelki wkład jaki wniósł  przed wyprowadzką, nadal się liczy.
  • Tylko małżonkowie / narzeczeni mogą być przeniesieni do gospodarstwa domowego, ale nie mogą przynieść ze sobą żadnych pieniędzy. Aby temu zapobiec należy upewnić się, że nie są oni jedynym członkiem gospodarstwa domowego przed przeniesieniem ich lub użyć kodu na pieniądze, aby usunąć wszystkie przyniesione przez nich pieniądze. Wprowadzeni małżonkowie / narzeczeni mogą przyczyniać się do celów.
  • Długość życia Simów musi być ustawiona na "normalną"
  • Simowie nie mogą być postarzani ręcznie z wyjątkiem dnia, kiedy są ich urodziny.
  • Przedmioty modyfikujące wiek Sima (z wyjątkiem tortu urodzinowego), czy wskrzeszanie martwych Simów, nie mogą być używane. Simowie mogą błagać Kosiarza o ratunek dla umierającego Sima, ale nie mogą używać Kwiatu Śmierci, aby zagwarantować przy tym sukces.
  • Krowokwiaty mogą być uprawiane, ale nie sprzedawane. Jagody krowokwiatu mogą być jednak sprzedawane. Jeśli chcesz pozbyć się dorosłego krowokwiatu, wystarczy umieścić go w wyposażeniu rodziny. Dodatkowo można doić krowokwiaty, ale jeśli tak zrobisz, musisz natychmiast sprzedać otrzymaną esencję.
  • Eliksiry z nagród aspiracji, takie jak Zabawa Instant i inne mikstury , nie mogą być nabywane i używane, aż do epoki średniowiecza. Eliksiry młodości są jednak nadal zabronione.
  • Kody nie mogą być używane, z wyjątkiem sytuacji wyjścia z bugów i błędów lub gdy wyraźnie jest nakazane użycie kodu.
    WYJĄTKI: moveOjbects może być swobodnie wykorzystywane do celów estetycznych i buydebug może być wykorzystywane, aby dodać stawy do parcel publicznych.
  • Łowienie ryb w ukrytych lokacjach (Leśna Polana, Zapomniana Grota, itd) jest dozwolone tylko dla Simów, którzy osiągnęli 10 poziom umiejętności wędkowania.
  • Każda epoka ma wykaz obiektów / mebli, które mogą być wykorzystywane w czasie tej epoki, dołączają one do przedmiotów dozwolonych w poprzednich epokach. Na przykład, w średniowieczu można korzystać ze wszystkich przedmiotów dozwolonych dla średniowiecza, wczesnej cywilizacji i prehistorii. Jednak próbując uniknąć ściany tekstu w przepisach, wymieniono obiekty, które mają jakieś specjalne funkcje. Dla elementów które nie są wyraźnie dozwolone dla epoki, ogólną zasadą jest, aby nie używać ich tylko wtedy, gdy ma to sens dla tej epoki, ale jeśli nie jesteś pewien to zawsze bezpieczniej jest po prostu nie używać przedmiotów, których używanie nie jest wyraźnie dozwolone. Niektóre parcele publiczne mogą jednak wymagać obiektów, które nie są jeszcze dozwolone dla obecnej epoki. W takim przypadku wystarczy umieścić te obiekty w pokoju / piwnicy bez wejścia, tak aby Simowie nie mogli uzyskać do nich dostępu.
  • Simowie mogą tworzyć wszystko co jest możliwe, na stole do obróbki drewna i te obiekty mogą być stosowane nawet jeśli te typu obiektu nie są dozwolone w przepisach dotyczących epoki.
  • Opcja "Stwórz kopię" na zrobionych ręcznie przedmiotach (obrazy, przedmioty z drewna itp.) nie może być wykorzystywana. Jeśli chcesz dwa ręcznie robione krzesła, musisz je stworzyć w normalny sposób.
  • Duchy Simów, z wyjątkiem duchów Twoich przodków, mogą zostać wprowadzone do gospodarstwa domowego i mogą przyczynić się do osiągnięcia celów, jeśli za życia zostali do tego uprawnieni. Jednak tylko jeden duch Sima może zostać wprowadzony do gospodarstwa domowego w trakcie epoki. Wprowadzony duch musi zostać odesłany w zaświaty, kiedy przechodzi się do kolejnej epoki.
  • Zamiast przechowywać wszystkie swoje urny / groby na parceli rodziny, możesz stworzyć Cmentarz jako parcelę publiczną.
  • Simowie Kosmici nie mogą przyłączać się do gospodarstw domowych, aż do lat dwudziestych. Jeśli zdarzy się porwanie Sima i zajście przez niego w ciążę w wyniku porwania, należy albo przerwać ciążę za pomocą modów lub kodów, albo wysłać dziecko na jego rodzinną planetę, kiedy tylko przyjdzie na świat.
  • Ręcznie zrobione przedmioty sprzedane w osobistym sklepie nie mogą być uzupełnione, przez opcję uzupełniania towaru, muszą być ponownie wykonane przez Simów w gospodarstwie domowym, w celu ponownej sprzedaży.

EPOKI
Istnieje kilka ogólnych celów, które obejmują całe wyzwanie, ale każda Epoka posiada również swój własny zestaw indywidualnych celów i ograniczeń, które są charakterystyczne dla tej epoki. Cele są zablokowane dla konkretnych epok, a więc mogą być zakończone tylko w czasie trwania odpowiednich epok. Z drugiej strony są ograniczenia, więc wszystko co zostanie odblokowane w jednej z Epok, pozostaje odblokowane dla każdej kolejnej epoki po niej, chyba że zostanie to wyraźnie ponownie zabronione. Innymi słowy jeśli coś nie jest bezpośrednio określone jako dozwolone lub zabronione w regulaminie bieżącej Epoki, zasady poprzedniej Epoki są stosowane dla tej konkretnej rzeczy.

Możesz przejść do następnej Epoki, gdy urodzi się nowe pokolenie, czyli wtedy, gdy dziecko, które rozpoczęło Epokę (lub jedno z jego rodzeństwa) ma dziecko. Coś takiego na przykład:

Jedynym wyjątkiem jest Epoka Prehistorii (jest to wyznaczone w sekcji Epoka Prehistoryczna).

PIERWSZE KROKI
Zaleca się, aby rozpocząć nową, świeżą grę do tego wyzwania, ponieważ nie można grać w innych gospodarstwach domowych niż to, którym grasz w wyzwaniu w tym zapisie pliku.

  1. Stwórz swoich dwóch Przodków, jednego mężczyznę i jedną kobietę, oboje w wieku młody dorosły, oraz oboje ludzi.  Nadaj im prehistoryczny / plemienny wygląd i wybierz ich cechy i aspiracje z tych dozwolonych w Epoce Prehistorii. Upewnij się, że ich związek jest ustawiony na "współlokatorzy".
    Rozważ podzielenie się swoimi Przodkami w Galerii, z użyciem znacznika #HistoryChallenge, aby inni mogli ich dodać do swojej gry.
  2. Wybierz jedną z okolic Wierzbową zatoczkę, Oazę Zdrój lub Newcrest, aby była Światem Twojego wyzwania. Zalecane jest Newcrest, ponieważ oszczędzi to trudu wyburzania wszystkiego. Wybierz dowolną pustą parcelę w wybranym świecie (największa dostępna parcela jeśli wybierzesz NewCrest) i wprowadź na nią swoich Przodków. Jak tylko odzyskasz kontrolę, wyjdź do ekranu "Zarządzanie Światami".
  3. Jeśli nie wybrałeś Newcrest na Świat dla swojego wyzwania, wybierz swoich Przodków i wprowadź ich rodzinę na parcelę 50x50, wyburzając przedtem zawartość parceli i eksmitując poprzednich jej mieszkańców.
  4. Jeśli nie pobrałeś modu Puste Światy i nie wybrałeś Newcrest na Świat Wyzwania, wyburz wszystkie parcele w Świecie Wyzwania.
  5. Usuń wszystkie gospodarstwa domowe z wyjątkiem tego należącego do Twoich Przodków.
  6. Umieść parcelę publiczną Park, Nieokreśloną lub Park Narodowy, gdzieś w Świecie Wyzwania i umieść na niej basen. Jeśli chcesz, możesz również umieścić kilka parceli mieszkalnych w Świecie Wyzwania. Możesz stworzyć tyle takich miejsc ile chcesz, albo umieścić je prosto z Galerii o ile są one zgodne z zasadami Epoki Prehistorii.
    Jeśli zdecydujesz się na stworzenie parceli publicznej i / lub gospodarstwa domowego, rozważ podzielenie się nim w Galerii z użyciem znacznika #HistoryChallenge, aby inni mogli dodać to do swojej gry.
  7. Wreszcie wybierz swoich Przodków i zacznij grać. Użyj następujących kodów, aby ustawić swoje fundusze domowe na właściwą kwotę wyjściową:
    1. Otwórz konsolę kodów (Ctrl + Shift + C ).
    2. Wprowadź kod testingcheats on aby móc uruchamiać zaawansowane kody.
    3. OPCJONALNIE: Wpisz money 1000 aby ustawić fundusze rodziny na 1000 simoleonów, i kupić jakieś dekoracyjne drzewa, krzaki i skały, używając tych pieniędzy. Pamiętaj, że to zwiększy Twoje rachunki i te obiekty, nie będą mogły być sprzedane aż do końca Ery Prehistorycznej.
    4. Wprowadź kod money 2500 aby ustawić fundusze rodziny na 2500 simoleonów.
    5. Wprowadź kod testingchrats off aby wyłączyć uruchamianie zaawansowanych kodów.
    6. Zamknij konsolę kodów.
  8. Jesteś teraz gotowy do rozpoczęcia wyzwania!

OGÓLNE CELE WYZWANIA
Są to długoterminowe cele Twojej rodziny. Mogą być wykonywane i zakończone  w dowolnym momencie wyzwania, przez dowolnego Sima, który jest uprawniony do przyczynienia się do osiągnięcia celów. Punkty są przyznawane po zakończeniu celu, żadne punkty nie są przyznawane za częściowe zrealizowanie celu. Tutaj można znaleźć prosty arkusz kalkulacyjny Excel do śledzenia tych celów, a także poszczególnych celów Epok. Jeśli wolisz śledzić wynik za pomocą długopisu i papieru, możesz TUTAJ znaleźć wersję arkusza do druku w formacie pdf. Również można znaleźć arkusz punktowy do utrzymania celu 50 000 simoleonów w Epoce Prehistorii opracowany przez @ewright9 TUTAJ.
  • Osiągnij 10 poziom każdej umiejętności przynajmniej raz - 1 punkt.
  • Zarób 10 złotych medali na każdym różnym typie spotkaniań towarzyskich - 1 punkt.
  • Zarób 150 000 simoleonów podczas jednej Epoki - 2 punkty.
  • Osiągnij 10 poziom w 2 różnych karierach tym Samym Simem - 3 punkty.
  • Jeden Sim musi zarobić przynajmniej 20 000 punktów aspiracji - 3 punkty.
  • Zakończ każdą z aspiracji przynajmniej raz - 4 punkty.
  • Skompletuj przynajmniej 10 kolekcji z gry - 4 punkty.
  • Reprezentuj każdą Epokę jednym portretem / zdjęciem rodziny - 5 punktów.
    Portret "rodziny" Oznacza pojedynczy portret obojga rodziców z co najmniej 1 dzieckiem na nim. Dziecko musi być w wieku starszym niż niemowlę. Rodzice nie muszą koniecznie być rodzicami dziecka, dopóki są rodzicami będącymi członkami gospodarstwa domowego. Portrety / zdjęcia muszą być wyświetlane, gdzieś na parceli w celu zaliczenia punktów.
  • Wystaw groby / urny zmarłych członków rodziny na parceli rodziny lub na cmentarzu - 5 punktów
    Groby członków rodziny, którzy umarli podczas, gdy nie byli częścią gospodarstwa domowego, nie muszą zostać wystawione.


HISTORIE / GRAJĄCY W WYZWANIE
Jeśli piszesz historię lib wrzucasz grę w wyzwanie na youtube, możesz podać autorowi namiary i chętnie doda je do tej sekcji.



GENERACJA 1 - CZASY PREHISTORII
"Nasza podróż zaczyna się w czasach prehistorycznych, najwcześniejszym znanym etapie historii Simów. Czas kiedy Simowie mieszkali w jaskiniach i chatach, kiedy musieli zbierać własne jedzenie i codziennie walczyć o przetrwanie."
- Fragment z Historii Simwilizacji - Krótki Opis

Pamiętaj, że Twoi Przodkowie w rzeczywistości są w Generacji 0, więc Epoka nie kończy się, gdy Twoi przodkowie będą mieli dzieci, ale kiedy dzieci Waszych Przodków będą mieć dzieci.

OGRANICZENIA
  • Aspiracje"Sam w bezwzględnym świecie, Prehistoryczne Simy miały niewiele więcej niż ich umysły, aby zapewnić pełne brzuchy swoich rodzin."Simowie mogą mieć aspiracje: Wybitny wędkarz (natura), Niezależny botanik (natura), Dusza towarzystwa (społeczna dzieci) oraz Miłośnik natury (natura, aspiracja z Ucieczki w Plener).
  • Kariery
    "Każdy Sim jest równie ważny dla przetrwania Simskości, więc można powiedzieć, że prehistoryczni Simowie pracowali dla swojej społeczności jako całość, a nie jako indywidualni Simowie."
    Simowie nie mogą rozpocząć żadnej kariery. Mogą jednak sprzedawać kolekcje, obrazy i prace z drewna, ale nie mogą otworzyć prywatnego sklepu.
    Kolekcje w tym przypadku odnoszą się do wszystkiego, co jest częścią kolekcji w grze, a także wszystkiego innego co można znaleźć za pośrednictwem wędkowania / ogrodnictwa / kopania, np części ulepszeń i kapsuły czasu.
  • Romanse
    "Romanse były proste i nieskomplikowane dla Simów już w czasach prehistorycznych. Znajdujesz kogoś kogo lubisz, zabierasz do domu i masz z nim dużo małych Simiątek, bez wszystkich kłopotów z bratnią duszą i małżeństwem."
    Simowie nie mogą wyjść za mąż, ale mężczyźni Simowie, mogą mieć wiele partnerów. Stosunki homoseksualne nie są dozwolone. Adopcje nie są dozwolone. Dzieci muszą rodzić się w domu, nie w szpitalu. Testy ciążowe są zabronione. Dzieci nie mogą być wysyłane do szkół. Sim musi zostać w domu i opiekować się nimi. Simowie nie mogą uprawiać "bezpiecznego" WooHoo, mogą jedynie "Starać się o dziecko".
  • Przedmioty / Meble"Możemy mieć trudności w wyobrażeniu sobie życia bez całej naszej elektroniki i innych luksusów, ale Prehistoryczne Simy były zmuszone by radzić sobie z absolutnymi podstawami."Simowie mogą kupować i używać kołysek, sztalug, grudek gliny, basenów, toalet, stołów do obróbki drewna, ognisk, namiotów i mat do jogi.
    Sztalugi mogą być wykorzystywane jedynie do malowania obrazów klasycznych, pejzaży i do malowania portretów tej epoki.
  • Inne Zasady"Prehistoryczni Simowie byli na łasce Matki Natury i jej kaprysów, ponieważ nikt jeszcze nie odkrył, jak bronić się przed jej gniewem."Simowie mogą jeść tylko potrawy, które przyrządzą z złowionych ryb, wyhodowanych lub zebranych roślin i złapanych owadów. Nie dopuszczona jest "darmowa żywność" taka jak hot dogi lub pianki. Simowie nie mogą też zamawiać leków, by poradzić sobie z chorobą.
CELE
  • Osiągnij 10 poziom wędkowania, ogrodnictwa i majsterkowania tym samym Simem - 1 pkt.
  • Zarób 50 000 simoleonów ze sprzedaży ryb, roślin, metali, kryształów, skamielin, żab i / lub wyrobów z drewna - 2 punkty.
  • Jeden Sim ma dzieci z przynajmniej 5 różnymi Simami - 2 punkty.
  • Złów Żabnicę o wartości przynajmniej 1500 simoleonów - 2 punkty.
  • Żaden z członków rodziny nie umiera z innego powodu niż ze starości - 3 punkty.




GENERACJA 2 - WCZESNA CYWILIZACJA
"Simowie w tych czasach rozwinęli narzędzia i myśleli o budowie miast, wszystko to ułatwione było przez ich nowo odkrytą umiejętność czytania i pisania, co pozwoliło im łatwo uczynić ich zbiorową wiedzę, łatwo dostępną dla każdego."

Kiedy przejdziesz do tej Epoki, wejdź do trybu budowy i przebuduj swój dom na styl wczesnej cywilizacji, takiej jak Egipska, czy Cesarstwa Rzymskiego, upewniając się, że jest zgodna z zasadami niniejszej Epoki. Możesz także jeśli chcesz, wymienić inne parcele publiczne i domy mieszkalne swoich sąsiadów na takie zgodne z Wczesną Cywilizacją. Możesz je także po utworzeniu ich, zamieścić w Galerii dopisując tag #HistoryChallenge, aby inni mogli dodać je do swojej gry.

OGRANICZENIA
  • Aspiracje"Simowie we wczesnej Cywilizacji zaczęli odkrywać wartość przyjaźni oraz dóbr materialnych i poświęcili wiele czasu na zdobycie obu."
    Simowie mogą teraz mieć również aspirację Bajecznie bogaty (fortuna), Przyjaciel świata (popularność), Dusza towarzystwa (popularność) i Kustosz (natura).
  • Kariery
    "W zaciszu silnej społeczności Wczesne Cywilizacje Simów mogły pozwolić sobie na podzielenie się swoimi umiejętnościami z innymi Simami w zamian za towary i simoleony."

    Simowie Mężczyźni mogą teraz rozpocząć karierę Pracownik Fizyczny. Obie płci mogą również grać muzykę dla napiwków, ale nie mogą licencjonować napisanych przez siebie utworów. Simowie mogą teraz sprzedawać książki, a także otworzyć prywatne sklepy, aby to zrobić, ale nie mogą zatrudniać pracowników. Tylko Simowie mężczyźni mogą zarządzać prywatnymi sklepami. Simowie nie mogą publikować książek, mogą je sprzedawać tylko bezpośrednio z swoich zapasów lub za pośrednictwem prywatnego sklepu.
  • Romanse
    "Wczesne cywilizacje Simów nie czuły tak dużego nacisku na produkcję potomstwa, dzięki ochronie zapewnionej przez społeczność, więc mogli osiąść wiążąc się z kimś na stałe i na znacznie głębszym poziomie."Simowie mogą teraz wziąć ślub, ale nie mogą mieć wielu kochanków. Nie mogą się rozwodzić, ale mogą ponownie wyjść za mąż jeśli ich małżonek umrze. Kobiety Simki mogą wyjść ponownie za mąż tylko za brata zmarłego męża.
  • Przedmioty / Meble"Zwiększająca się inteligencja Wczesnej Cywilizacji Simów spowodowała  pojawienie się wielu nowych wynalazków, przyczyniających się do bardziej komfortowego życia wszystkich Simów."
    Simowie mogą teraz kupić i używać łóżka, stoliki szachowe, wanny, półki na książki, grill, światła oparte na płomieniu, notatniki, lodówki, umywalki, kuchenki, piece, skrzypce, kadzidła i sauny.
    Jeśli nie ściągnąłeś moda notatnika, Twoi Simowie mogą korzystać z komputera zamiast niego, ale tylko do pisania.
  • Inne Zasady
    "Książki stały się główną metodą pozyskiwania i przechowywania informacji. Simowie poświęcili całe budynki do ich kolekcji, w celu dalszego zwiększania dostępności wiedzy dla każdego."
    Teraz możesz umieścić bibliotekę w wybranym świecie, a Simowie mogą ją swobodnie odwiedzać.
CELE
  • Osiągnij 10 poziom charyzmy, malowania i pisania tym samym Simem - 1 pkt.
  • Zdobądź 5 000 simoleonów grając za napiwki - 2 punkty.
  • Zdobądź złoty medal na domowym przyjęciu z maksymalną liczbą gości - 2 punkty.
  • Wystaw na swojej parceli mieszkalnej przynajmniej 100 elementów kolekcji z gry - 2 punkty.
    Kolekcje ograniczone czasowo, takie jak pisanki, nie liczą się.
  • Napisz jednym i tym samym Simem 10 książek o jakości bestseller - 3 punkty.



GENERACJA 3 - ŚREDNIOWIECZE
"Niektórzy uważają Średniowiecze za najwyższy punkt w historii cywilizacji Simów, podczas gdy inni, uważają je za najniższy punkt. W każdym razie wiemy, że Simowie z tej Epoki rozwinęli pewne wyrafinowanie i zamiłowanie do zbytku, a ich gust był lepszy lub gorszy."

Po przejściu do tej epoki, wejdź w tryb budowania i przebuduj swój dom na styl średniowieczny, upewniając się, że jest zgodny z zasadami niniejszej Epoki. Możesz także jeśli chcesz, przebudować parcele publiczne i inne gospodarstwa domowe w swojej okolicy na styl średniowieczny. Możesz stworzyć je samemu lub pobrać z Galerii.
Jeśli zdecydujesz się na Tworzenie nowych parceli publicznych i gospodarstw domowych, podziel się nimi w Galerii z użyciem znacznika #HistoryChallenge, aby inni mogli je dodać do swojej gry.

OGRANICZENIA
  • Aspiracje
    "Niektórzy średniowieczni Simowie odnajdywali przyjemność w gromadzeniu wielkiego bogactwa, inni wyruszyli ścieżką tworzenia sztuki, a jeszcze inni po prostu chcieli widzieć jak dorastają ich dzieci."
    Simowie mogą teraz mieć również aspiracje: Fenomen artystyczny (artystyczna dzieci), Duża, szczęśliwa rodzina (rodzina), Pan na włościach (fortuna) oraz  Wybitny malarz (kreatywność).
  • Kariery
    "Zwiększone zainteresowanie muzyką i sztuką, było w średniowieczu uznawane za wyjątkowe wyrafinowanie i dawało Simom z talentem do takich rzeczy, okazję do przekształcenia go w coś więcej niż tylko hobby."
    Mężczyźni Simowie mogą teraz rozpocząć karierę Artysta Sceniczny (ścieżka muzyka) i Malarz (ścieżka patrona sztuki). Simowie obu płci mogą teraz licencjonować napisane utwory.
  • Romanse
    "Choć większość średniowiecznych Simów odnajdywało miłość w jednym partnerze, pragnienie niektórych sięgało dalej poza zwykłe bogactwa materialne."
  • Mężczyźni Simowie mogą teraz mieć kochanki, kiedy są już z kimś małżeństwem.
  • Przedmioty / Meble
    "Średniowieczni Simowie znaleźli wiele nowych sposobów, aby się bawić i upewnić się, że ich dzieci miały mnóstwo okazji do doskonalenia swoich umiejętności, które przydadzą im się w późniejszym życiu."
    Simowie mogę teraz kupować i używać: lalki / misie, stół do rysowania dla dzieci, drabinki, pianina, worki treningowe, pole do rzucania podkowami i stanowisko do wycinania dyń.
  • Inne Zasady
    "Średniowieczni Simowie uważali sztukę za zbyt cenną, aby po prostu trzymać ją zamkniętą w pokoju i uznali, że powinna być dostępna dla każdego, aby mógł ją zobaczyć i podziwiać."
    Teraz możesz umieścić Muzeum w wybranym świecie, a Simowie mogą je swobodnie odwiedzać. Simowie mogą teraz kupować i używać mikstur - nagród aspiracji, z wyjątkiem eliksiru młodości.

CELE
  • Osiągnij 10 poziom majsterkowania, logiki i malowania tym samym Simem - 1 pkt.
  • Namaluj 10 arcydzieł i wywieś je w domu - 2 punkty.
  • Jeden Sim musi być ojcem / matką co najmniej 8 dzieci - 2 punkty.
    Dzieci urodzone poza aktualnym gospodarstwem domowym też się liczą.
  • Miej 2 rodzeństwa praktykujących ze sobą walkę - 2 punkty.
  • Miej parcelę wartą 300 000 lub więcej - 3 punkty.



GENERACJA 4 - STARY ZACHÓD
"Simowie rozprzestrzeniali się do wszystkich zakątków świata, zaczęli się co raz bardziej przywiązywać do tych nowych ziem i rozpoczęli tworzenie stałych siedzib. Pojawiły się szansy i możliwości dla tych, którzy ich potrzebowali."

Po przejściu do tej epoki, wejdź w tryb budowania i przebuduj swój dom na styl kolonialny lub Starego Zachodu, upewniając się, że jest zgodny z zasadami niniejszej Epoki. Możesz także jeśli chcesz, przebudować parcele publiczne i inne gospodarstwa domowe w swojej okolicy na styl kolonialny lub Starego Zachodu. Możesz stworzyć je samemu lub pobrać z Galerii.
Jeśli zdecydujesz się na Tworzenie nowych parceli publicznych i gospodarstw domowych, podziel się nimi w Galerii z użyciem znacznika #HistoryChallenge, aby inni mogli je dodać do swojej gry.

OGRANICZENIA
  • Aspiracje
    "Wszędzie tam, gdzie były noew odkrycia do wprowadzenia w życie, był ktoś kto prowadził ich kroniki, poprzez pisanie książek lub piosenek. Jednakże zawsze też był ktoś, kto chciał  umieścić szprychę w kołach innych Simów."
    Simowie mogą teraz również mieć aspiracje: Autor bestsellerów (kreatywność), Wcielenie złośliwości (dewiacja), Geniusz muzyczny (kreatywność), Udany rodowód (rodzina).
  • Kariery
    "Niektórzy Simowie z Starego zachodu dostrzegli potencjalny zysk w kontroli rzeczy, inni mieli bardziej altruistyczne podejście do ulepszania społeczności."
    Mężczyźni Simowie mogą teraz rozpocząć kariery Biznes (ścieżka menadżera), Literacką (ścieżka pisarza), Sportowiec (ścieżka kulturysty) i karierę Lekarza. Kobiety Simki mogą teraz również rozpocząć karierę Literacką (pisarz) i Malarz (ścieżka patrona sztuki). Simowie mogę teraz sprzedawać ubrania i mogą zatrudnić 1 pracownika do pracy w prywatnym sklepie. Simowie również mogą publikować do 2 książek tygodniowo.
  • Romanse
    "Relacje między Simami Starego Zachodu były tak dzikie i zmienne jak sam Stary Zachód i nie trudno było zobaczyć dwoje Simów jednego dnia nierozłącznych, a drugiego zupełnie sobie obcych."

    Simowie mogą teraz wziąć rozwód. Kobiety Simki mogą ponownie wyjść za mąż za kogoś innego niż brat męża. Simowie mogą teraz wybrać opcję "bezpiecznego" WooHoo.
  • Przedmioty / Meble
    "W Starym Zachodzie były dostępne różne nowe wynalazki, które zwiększały efektywność i pozwały odpocząć i zrelaksować sie po stresującym dniu Simom."

    Simowie mogą teraz kupować i używać: bary, ekspresy do kawy, gramofony, gitary, maszyny do pisania, aparaty fotograficzne, studia fotograficzne i stoły do masażu.
    Jeśli nie pobrałeś modu z maszyną do pisania, Twoi Simowie mogą zamiast z niej korzystać z komputera. Ale i maszyna do pisania i komputer nie mogą być używane do celów innych niż związanych z pisaniem i karierą.
  • Inne Zasady
    "Popyt na efektywność i postęp w Starym Zachodzie oznaczał, że Simowie nie mieli wielu okazji, aby po prostu odpocząć, usiąść i porozmawiać, dopóki ktoś nie wpadł na pomysł, aby stworzyć budynek przeznaczony właśnie na to."

    Teraz możesz umieścić Bar i SPA w wybranym świecie, a Simowie mogą je swobodnie odwiedzać. Simowie mogą też zamawiać leki, by poradzić sobie z chorobami.

CELE
  • Osiągnij 10 poziom charyzmy, logiki i pisania tym samym Simem - 1 punkt.
  • Zarób 75 000 simoleonów z tantiem za książki - 2 punkty.
  • Miej 12 Simów tańczących w tym samym czasie i w tym samym pokoju - 2 punkty.
  • Niech ten sam Sim wygra 10 walk - 2 punkty.
  • Niech ten sam Sim stanie się wrogiem z 15 różnymi Simami - 3 punkty.


GENERACJA 5 - WIEK PRZEMYSŁOWY
"Wiek Przemysłowy był prawdopodobnie najbardziej wyrafinowaną częścią historii Simów. Nigdy nie było równego uznania dla sztuki, nauki, muzyki i maszyn. Miasta rosły szybciej niż kiedykolwiek. jako że faktoryzacja zwiększała efektywność budowy dziesięciokrotnie. Simowie tej epoki szybko nauczyli się doceniać automatyzację, za zwiększenie czasu jaki dzięki niej mogli poświęcić swoim rodzinom i hobby."

Po przejściu do tej epoki, wejdź w tryb budowania i przebuduj swój dom na styl wiktoriański, przemysłowy lub Stampunk, upewniając się, że jest zgodny z zasadami niniejszej Epoki. Możesz także jeśli chcesz, przebudować parcele publiczne i inne gospodarstwa domowe w swojej okolicy na styl wiktoriański, przemysłowy lub Stampunk. Możesz stworzyć je samemu lub pobrać z Galerii.
Jeśli zdecydujesz się na Tworzenie nowych parceli publicznych i gospodarstw domowych, podziel się nimi w Galerii z użyciem znacznika #HistoryChallenge, aby inni mogli je dodać do swojej gry.

OGRANICZENIA
  • Aspiracje
    "Epoka Przemysłowa przyniosła nowe obszary wiedzy i nauki. Dużo Simów podjęło interesy w tych obszarach, napędzani przez chęć dalszego rozwoju u poprawy nowych technologii."
    Simowie mogą teraz również posiadać aspiracje: Mistrz kuchni (jedzenie), Łobuziak (motoryczna dzieci), Sim renesansu (wiedza) oraz Mały geniusz (umysłowa dzieci).
  • Kariery
    "Z automatyzowaniem większości działów konstrukcji i produkcji, wiele innych luksusowych usług wcześniej uznawanych za nieważne, teraz otworzyło się dla Simów, aby zapewnić im radość."
    Mężczyźni Simowie mogą teraz rozpocząć kariery Kulinarna (ścieżka kucharza) i Literacka (ścieżka dziennikarza). Kobiety Simki mogą teraz rozpocząć kariery Opiekunka do dzieci (kariera nastolatków), Literacka (dziennikarz), Lekarz i Artysta sceniczny (ścieżka muzyka). Simowie mogą teraz sprzedawać meble i wypieki w prywatnym sklepie.
  • Romanse"Z powodów obecnie nieznanych, Epoka Przemysłowa była bardziej tolerancyjna dla romantycznych relacji między Simami tej samej płci. Nie ma prawie żadnych dokumentacji dotyczącej tego rodzaju spraw. Możemy tylko spekulować."
  • Stosunki homoseksualne są obecnie dopuszczone, ale nie ma małżeństw tej samej płci. Teraz dzieci mogą się rodzić w szpitalach. Kobiety Simki mogą mieć kochanków będąc w małżeństwie. Dzieci mogą teraz wysyłane do przedszkola, kiedy Simowie są z dala od parceli.
  • Przedmioty / Meble
    "Rozwój zaawansowanych maszyn utorował drogę dla wielu wynalazków, jak można było się spodziewać, wiele z nich jest używanych do dnia dzisiejszego, choć w nieco zmodyfikowanej formie."
    Simowie mogą teraz kupować i używać: alarmy, fabryki babeczek, zmywarki, domki dla lalek, domki pirackie i kosmiczne, dziecięce stoły chemiczne, elektroniczne oświetlenie, obserwatoria, prysznice, zaparzacze do herbaty i fontanny radości.
  • Inne Zasady
    "Rozwój fabryk i maszyn w czasie tego okresu nastąpił tak szybko, że Simowie potrzebowali miejsca, gdzie mogliby odpocząć od tego wszystkiego i cieszyć się kilkoma miejscami dzikiej przyrody, które nadal mieli."
    Teraz możesz umieścić Park w wybranym świecie, a Simowie mogą go swobodnie odwiedzać.
CELE

  • Osiągnij 10 poziom majsterkowania, logiki i malowania tym samym Simem - 1 punkt.
  • Niech ten sam Sim stworzy każdy tym eliksiru na chemicznym stole dla dzieci - 2 punkty.
  • Miej w jednym pokoju w tym samym czasie 5 Simów, którzy będą bardzo skupieni lub bardzo zainspirowani - 2 punkty.
  • Osiągnij 10 poziom sprawności umysłowej i motorycznej tym samym Simem - 2 punkty.
  • Ulepsz każdy dostępny rodzaj ulepszenia obiektu co najmniej raz - 3 punkty.
    Możliwe do ulepszenia w tej Epoce obiekty to: toalety, umywalki, wanny, prysznice, kominki, piece, lodówki, ekspresy do kawy, herbaty, zmywarki i obserwatoria.


GENERACJA 6 - LATA DWUDZIESTE
"Zbliżając się do czasów współczesnych widzimy zmiany w kulturze i społeczeństwie, które odzwierciedlają się w komforcie i luksusie, który teraz stał się częścią życia niemal każdego Sima. Lata Dwudzieste w szczególności miały pewną kombinację norm kulturowych, prawa i osiągnięcia technologiczne, które sprawiły, że ta Epoka pozostawiła trwały ślad w historii Simów."

Po przejściu do tej epoki, wejdź w tryb budowania i przebuduj swój dom na styl Lat Dwudziestych, upewniając się, że jest zgodny z zasadami niniejszej Epoki. Możesz także jeśli chcesz, przebudować parcele publiczne i inne gospodarstwa domowe w swojej okolicy na styl Lat Dwudziestych. Możesz stworzyć je samemu lub pobrać z Galerii.
Jeśli zdecydujesz się na Tworzenie nowych parceli publicznych i gospodarstw domowych, podziel się nimi w Galerii z użyciem znacznika #HistoryChallenge, aby inni mogli je dodać do swojej gry.

OGRANICZENIA
  • Aspiracje
    "Różnorodność zarówno społeczeństwa jak i technologii obecnych podczas burzliwych Lat Dwudziestych warunkowała Simom szeroki wachlarz możliwości do realizacji marzeń."
    Simowie mogą teraz wypełniać aspiracje: Kulturysta (sportowa), Gwiazda dowcipów (popularność), Wróg publiczny (dewiacja) oraz Nieuleczalny romantyk (miłość).
  • Kariery
    "Jednym z najbardziej interesujących aspektów Lat Dwudziestych był konflikt trwający między bogatymi i potężnymi Simami po przeciwnych stronach prawa. Nawet kiedy uczynił on życie z dnia na dzień bardziej niebezpiecznym, Simom jeszcze udawało się odnaleźć radość i cel, nawet bardziej niż kiedykolwiek wcześniej."
    Mężczyźni Simowie mogą teraz również rozpocząć kariery Sportowca (ścieżka sportowca zawodowego), Biznes (ścieżka inwestora), Pracownik sklepu (kariera nastolatka) oraz Detektyw. Kobiety Simki mogą teraz również rozpocząć kariery Barista (kariera nastolatków), Artysta sceniczny (ścieżka satyryka) i Pracownik sklepu (kariera nastolatków). Simowie mogą teraz zatrudniać 2 pracowników do pracy w prywatnym sklepie. Kobiety Simki mogą teraz również zarządzać prywatnym sklepem.
  • Romanse
    "Lata Dwudzieste, najprawdopodobniej ze względu na to, jak wygodne wtedy było życie Simów, były czasem niezwykłego romantyzmu i namiętności. Przez to, Simowie mieli wtedy często więcej dzieci niż mogli sobie racjonalnie poradzić. Na szczęście, zawsze był ktoś, kto mógł."
    Simowie mogą teraz adoptować dzieci. Testy ciążowe są od tej chwili dozwolone.
  • Przedmioty / Meble
    "W tej Epoce Simowie dostrzegli szereg nowych sposobów, aby się zabawić, a także nowe metody utrzymania się w formie, aby przeciwdziałać swojemu dość luźnemu stylowi życia."
    Simowie mogą teraz również kupować i używać: maszyny do ćwiczeń, stoły do gier, szafy grające, mikrofony, mikroskopy, radia, telewizory, bieżnie, chłodnice, wanny z hydromasażem, akwaria, miejsca do medytacji i maszyny do lodów.
  • Inne Zasady
    "Wiele nowych sposobów, aby serwować soki zostało odkrytych w czasie burzliwych Lat Dwudziestych. Co ciekawe, wielu Simów zaczęło donosić o zobaczeniu lub spotkaniu w tym czasie Kosmitów."
    Teraz możesz umieścić Ekskluzywny Klub i Siłownię w wybranym świecie, a Simowie mogą je swobodnie odwiedzać. Simowie Kosmici mogą teraz dołączać do domowników.


CELE
  • Osiagnij 10 poziom charyzmy, komedii i złośliwości tym samym Simem - 1 punkt.
  • Wartość gospodarstwa domowego netto musi wynosić co najmniej 1 000 000 simoleonów na końcu Epoki - 2 punkty.
    Wartość netto gospodarstwa domowego jest wartością parceli + funduszy rodziny.
  • Jeden Sim musi wykonać zaimprowizować skecz komediowy przed 10 Simami - 2 punkty.
  • 5 Simów spoza rodziny umrze na Twojej działce, ukryj ich groby / urny na parceli - 2 punkty.
  • Miej Sima, który osiągnie najwyższy poziom kariery Przestępcy, a jego dziecko osiągnie 5 poziom kariery przestępcy. - 3 punkty.
    Oboje Simów musi być żywymi i pracować w tym samym czasie.


GENERACJA 7 - NOWOCZESNE DNI
"Wreszcie dotarliśmy do czasów, w których obecnie znajdują się w historii Simowie, Nowoczesne Dni. Ponieważ jest to czas, w którym wszyscy żyjemy, nie można o nim powiedzieć niczego, co jeszcze jest nieznane. Jednak początki rzeczy, które zawsze bierzemy za pewnik, mogą nie zawsze być oczywiste i zaskoczyć cię oraz zainteresować."

Po przejściu do tej epoki, wejdź w tryb budowania i przebuduj swój dom na styl nowoczesny, upewniając się, że jest zgodny z zasadami niniejszej Epoki. Możesz także jeśli chcesz, przebudować parcele publiczne i inne gospodarstwa domowe w swojej okolicy na styl nowoczesny. Możesz stworzyć je samemu lub pobrać z Galerii.
Jeśli zdecydujesz się na Tworzenie nowych parceli publicznych i gospodarstw domowych, podziel się nimi w Galerii z użyciem znacznika #HistoryChallenge, aby inni mogli je dodać do swojej gry.

OGRANICZENIA
  • Aspiracje
    "Przy tak wielu opcjach otwartych przed Simami, nie powinno być zaskoczeniem zobaczenie w tej Epoce Simów poświęcających życie dla rzeczy wszelkiego rodzaju jakie można sobie wyobrazić."
    Simowie teraz mogą wypełnić każdą z aspiracji.
  • Kariery"Zawody których podejmują się Simowie w obecnych czasach są tak różne i powszechne jak sami Simowie, czyniąc tę Epokę naprawdę interesującą do życia."Simowie obu płci mogą teraz rozpocząć dowolną karierę.
    Mogą również sprzedawać wszystko co można sprzedać, a także zatrudnić dowolną liczbę pracowników w prywatnym sklepie.
  • Romanse
    "Uspokoiliśmy się nieco względem romantyczności od poprzednich epok, podczas gdy znacznie ważniejszym stała się otwartość i akceptacja."
    Simowie nie mogą już mieć kochanków będąc w związku małżeńskim. Małżeństwa tej samej płci są dozwolone.
  • Przedmioty / Meble
    "Nowoczesne Dni przyniosły niezliczoną ilość nowych wynalazków i technologii, szczególnie od czasu wynalezienia komputera."
    Simowie mogą teraz kupić i używać każdego rodzaju przedmioty i meble, z wyjątkiem tych zakazanych przez ogólne zasady wyzwania.
  • Inne Zasady
    "Tendencja przeznaczania budynków do konkretnych celów w żaden sposób nie zmniejszyła się z przejściem do Dni Nowoczesnych, zachowując świeżość odwiedzania nowych i ciekawych miejsc na co dzień."
    Możesz teraz umieścić każde miejsce w wybranym świecie, a Simowie mogą je swobodnie odwiedzać.

CELE
  • Osiągnij 10 poziom logiki, programowania i nauk kosmicznych tym samym Simem - 1 punkt.
  • 5 różnych Simów osiąga najwyższy poziom kariery i wypełnia swoje aspiracje - 2 punkty.
  • Jeden Sim musi spędzić cały dzień grając w gry na komputerze - 2 punkty.
    Dzień trwa 24 Simowe godziny. Przerwy na WC i pożywienie się są dozwolone.
  • Sim z powodzeniem hakuje Superkomputer - 2 punkty.
  • Sim spotyka ducha swojego Przodka - 3 punkty.
    Jeśli duchy twoich Przodków zostały usunięte z gry, Sim może zamiast niego spotkać ducha swojego innego przodka, najstarszego możliwego, który nadal istnieje. W każdym przypadku Sim musi być bezpośrednim potomkiem ducha.




--------------------------------------------
Grafiki przedstawiające tytuł wyzwania i kolejne Epoki, również zostały zalinkowane z strony oryginalnego twórcy wyzwania.
Jedynie schemat narysowany po przetłumaczeniu na polski w super zaawansowanym programie graficznym jakim jest MS Paint ;)
Pozdrawiam
N

16 komentarzy:

  1. Super!
    Na pewno wkrótce rozpocznę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +2348104102662 )

      Usuń
  2. O nie! Nie mam Ucieczki w plener :( Muszę czekać do świąt ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbliżają się święta, więc może nie na długo jej nie masz ;)

      Usuń
  3. Jest jakaś możliwość aby umyć się w pierwszej epoce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zrobić jeziorko z basenu tak jak pokazywała pewna youtuberka Oska (Poradnik jest na jej starym kanale Dżoana). Pozdrawiam

      Usuń
    2. Możesz zrobić jeziorko z basenu tak jak pokazywała pewna youtuberka Oska (Poradnik jest na jej starym kanale Dżoana). Pozdrawiam

      Usuń
    3. Lub Jezu masz dodatek góra komorebi to możesz tam postawić swój dom i myć się w jeziorku obok

      Usuń
  4. Korzystając z basenu simowi rośnie potrzeba higieny

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę użyć normalnego łóżka bo sleeping bag się buguje. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. I na wisienke nie mogę ugotować ryby D: D:

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To powinno znaleźć się e starożytności (Rzym) lub w średniowieczu (rycerze)

      Usuń
  8. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń