Wyzwanie zostało stworzone przez Charliimai.
Możesz rozwijać się w bunkrze?
Kiedy koniec jest bliski schroniłeś się w bunkrze. Jak poradzisz sobie
tylko z podstawami?
(Kuchnia, łóżko, sofa, złe oświetlenie i kilka uprawianych w domu
warzyw) Parcela nie zawiera żadnych CC.
DZIEŃ KIEDY ŻYCIE SIMÓW SIĘ ZMIENIŁO
W lutym 2015 odkryto ogromną asteroidę zmierzającą prosto na
Simlandię.
Wszyscy mieszkańcy Świata Simów, którzy mogli, ewakuowali się z
planety zostawiając tylko biednych i zbyt chorych aby przetrwać podróż, aby
zadbali o siebie sami w nadziei o zbawienie.
Asteroida podzieliła się na kilka części przy zetknięciu się z
atmosferą i zdewastowała Simlandię.
Bardzo niewiele okolic uniknęło absolutnej destrukcji.
Na świecie znajdowało się kilka bunkrów ulokowanych wokół całej ziemi,
w których Simom udało się przeżyć wybuch.
Jesteś jednym z tych szczęśliwców (Przeżyłeś).
Bez pamięci o swoim życiu przed wydarzeniem (Brak umiejętności, bo nic
nie pamiętasz), a nawet o tym jak znalazłeś się w bunkrze. Jedyne co wiesz, to
jak się nazywasz, ale nawet tego nie jesteś pewien. Twoim wyzwaniem jest
odbudować swoje życie i nowy dom. Masz wszystkie podstawy, a nawet trochę
pieniędzy na start, które udało Ci się znaleźć w metalowym wiadrze w jednej z
szafek w bunkrze.
Przetrwasz i rozwiniesz się wewnątrz bunkra?
WYZWANIE BUNKRA WPROWADZENIE
To szczególne wyzwanie wymaga od Ciebie stworzenie pojedynczego Sima
Założyciela, wprowadzenie go na dużą parcelę (50x50) i rozpoczęcie z parceli
bunkrem. Twój założyciel musi na tej parceli wybudować swój dom, zgromadzić
bogactwo i ostatecznie wprowadzić drugie pokolenie do kontynuacji tego po
swojej śmierci. W tym wyzwaniu grasz jedną rodziną przez 10 pełnych pokoleń. Z
mniejszą kontrolą nad tym jak rozwijają się Twoje dzieci i wyzwanie postawione w ten sposób zadaje
bardzo ważne pytanie: "Jakie dziedzictwo pozostawisz?".
ROZPOCZNIJMY
Rozpocznij nową grę. Zrób to poprzez wybranie znaku + w górnej części
menu głównego i wybierając Nowa Gra.
Musisz zaprojektować swojego założyciela w kreatorze tworzenia Simów.
Nie ma żadnych ograniczeń. Możesz wybrać jaką chcesz aspirację i jakiekolwiek
chcesz cechy. Wybierz jego płeć, garderobę, sylwetkę ciała i kolor włosów, a
nawet dodać niestandardową zawartość.
Obowiązują TYLKO dwie zasady: Musi być w wieku młody dorosły i musi to
być jedna osoba w gospodarstwie domowym.
Zachowaj szczególną ostrożność przy nazywaniu swojego założyciela, a
zwłaszcza przy wyborze jego nazwiska, ponieważ przyszłe pokolenia Simów,
również będą nosić to nazwisko, więc upewnij się, że jest ono dobre.
Kiedy skończysz tworzenie swojego założyciela, wprowadź go na pustą
parcelę. Powróć do ekranu tworzenia światu. Wybierz założyciela na jego pustej
działce i przeprowadź rodzinę. Wybierz parcelę o wielkości 50x50 i wyburz ją,
eksmitując mieszkającą tam rodzinę. Parcela powinna kosztować dokładnie 10,000
$. Jeśli tak nie jest, to nie jest dostępna do mieszkania parcela.
Wprowadź założyciela na nową pustą parcelę wartą 10,000 $. To
pozostawi mu 10,000 $ w funduszach.
Zanim zrobisz cokolwiek innego, wejdź w tryb budowania i pobierz bunkier, który
kosztuje 8,166 $ i pozostawi w Twoich funduszach 1,834 $. Następnie zakup 2 zestawy
do budowy rakiety kosmicznej kosztujące po 450 $ za sztukę i cihcą sentinel
rock za 245 $ , co sprawi, że Twojemu Simowi zostanie 689 $ * (przez czas
trwania tego wyzwania nie możesz sprzedać żadnej ze skał, chociaż możesz je
dowolnie przestawiać po parceli, aby nie przeszkadzały Ci w budowaniu).
Kiedy skończysz tę część, musisz określić jakie prawo dziedziczenia,
będzie obowiązywało w Twojej rodzinie.
(*Uwaga: Ilość pieniędzy na start zmieniła się w związku z skałami i
obliczeniami)
WYZWANIE BUNKRA - PRAWA DZIEDZICZENIA
Kiedy Twój założyciel umrze, musisz ustalić, kto z jego dzieci
zostanie kolejnym dziedzicem dla następnego pokolenia i dla pokoleń, które
nadejdą. Prawa dziedziczenia składają się z trzech komponentów. Wybierz mądrze,
gdyż tego prawa spadkowego należy używać przez całe wyzwanie i nie możesz go
zmienić w połowie drogi. Trzy elementy to:
PRAWO PŁCI
Musisz wybrać jedną z następujących opcji:
- Matriarchat: Założycielem musi być kobieta. Tylko dziewczyny są uprawnione do nazywania się dziedzicem, chyba że nie ma dzieci płci żeńskiej, co skutkuje tym, że chłopcy zaczynają się kwalifikować do zostania przywódcą w tym pokoleniu.
- Surowy Matriarchat: Założycielem rodu musi być kobieta. Tylko dziewczyny mają prawo być nazywane dziedzicem. Dzieci płci męskiej nie mogą w żadnym wypadku zostać dziedzicem, nawet jeśli nie pojawi się dziecko płci żeńskiej w następnym pokoleniu.
- Patriarchat: Założycielem musi być mężczyzna. Tylko chłopcy mają prawo być nazywani dziedzicem, chyba że nie pojawiają się dzieci płci męskiej, w tym momencie dziewczyny kwalifikują się do tytułu.
- Surowy Patriarchat: Założycielem rodu musi być mężczyzna. Tylko chłopcy mają prawo być nazywani dziedzicem. Dzieci płci żeńskiej nie mogą zostać dziedzicem pod żadnym pozorem, nawet gdy do kolejnego pokolenia nie pojawi się potomek płci męskiej.
- Równość: Założycielem rodu może być Sim dowolnej płci. Zarówno chłopcy jak i dziewczęta mają prawo do tytułu następcy.
- Ścisła Równość: Założycielem rodu może być Sim dowolnej płci. Jednak tylko dzieci płci przeciwnej do założyciela mają prawo dziedziczyć. Tak powtarza się dla następnych pokoleń (następny dziedzic musi mieć płeć inną niż poprzedni spadkobierca), tak, że każde pokolenie będzie miało przemienne płci spadkobierców.
PRAWO KRWI
Musisz wybrać jedną z następujących opcji:
- Ściśle Tradycyjne : Aby móc zostać dziedzicem, dziecko musi w naturalny sposób urodzić się z rodziców z poprzedniej generacji i być w stanie prześledzić nieprzerwaną linię krwi z powrotem od założyciela. Adoptowane dzieci nie mogą dziedziczyć.
- Tradycyjne: Dzieci, które urodziły się w sposób naturalny z poprzedniego pokolenia są uprawnione do dziedziczenia. Adoptowane dzieci nie kwalifikują się do dziedziczenia, chyba że nie ma dzieci które urodziły się w sposób naturalny, w tym momencie dzieci adoptowane kwalifikują się do dziedziczenia w tym pokoleniu.
- Nowoczesne: Tak samo adoptowane, jak i naturalnie urodzone dzieci kwalifikują się do dziedziczenia.
- Przybrane: Dzieci, które są adoptowane kwalifikują się do dziedziczenia. Naturalnie urodzone dzieci nie są uprawnione dziedziczenia, chyba że nie ma adoptowanych dzieci, przez co dzieci naturalnie urodzone kwalifikują się do zostania spadkobiercą.
- Ściśle Przybrane: Tylko Dzieci, które są adoptowane kwalifikują się do tytułu następcy. Naturalnie urodzeni potomkowie nigdy nie mogą zostać następcami.
Prawo płci i prawo krwi służą jako swego rodzaju "runda
kwalifikacyjna". Jeśli prawo określa dziecko za nieuprawnione, to nie może
ono uzyskac tytułu następcy. Jednak tylko dlatego, że dziecko może być nazywane
według prawa płci i krwi dziedzicem, nie znaczy to, że jest spadkobiercą. To
trzecia kategoria w rzeczywistości określa następcę.
PRAWO DZIEDZICZENIA
Musisz wybrać jedną z następujących opcji:
- Pierworodny : bycie najstarszym Simem, przez kolejność łączenia rodziny, kwalifikuje dziecko do dziedziczenia.
- Ostatni urodzony : najmłodszy, przez kolejność łączenia rodziny, kwalifikuje dziecko do dziedziczenia.
- Testament : kwalifikuje dziecko z najwyższym wynikiem przyjaznej relacji z rodzicami swoich poprzednich generacji do dziedziczenia.
- Zasługi : dziecko z najbardziej wypełnionymi aspiracjami będzie dziedzicem. W razie remisu dziecko z wyższym poziomem pojedynczej umiejętności zostaje dziedzicem (spośród dzieci które mają remis).
- Siła : pierworodne dziecko domyślnie kwalifikuje się jako spadkobierca... ale tytuł następcy może im zostać odebrany siłą, jeśli rodzeństwo pobije je w walce. W ten sposób brat lub siostra może stracić tytuł następcy (lub go odzyskać), jeśli przegra walkę z którymś z uprawnionych z rodzeństwa.
- Losowo : tytuł spadkobiercy otrzymuje losowo wybrany Sim z puli wszystkich uprawnionych dzieci. Za każdym razem kiedy zmienia się rozmiar puli kwalifikujących się dzieci, spadkobierca musi być ponownie losowany przy użyciu nowej puli.
- Wzór : Na początku wyzwania, wybierz jedną cechę. Ta cecha musi być jedną z trzech cech założyciela rodu. Każdy Sim kwalifikujący się jako następca, który ma tę cechę może zostać spadkobiercą. Jeśli w danym pokoleniu nie ma dzieci z tą cechą lub pojawia się ona u więcej niż jednego dziecka, przestrzegać zasady jak w przypadku Zasady Pierworodnego.
- Demokracja : ta reguła może być stosowana, jeśli publikujesz lub emitujesz swoje wyzwanie w jakiś sposób np. przez Let's Play, Livestream, blog albo w innym formacie, gdzie ludzie mogą zostawić komentarz i w ten sposób wybrać spadkobiercę.
ZASADY
Poniżej znajduje się zestaw reguł i ograniczeń, których należy
przestrzegać, kiedy grasz w Wyzwanie Wielopokoleniowe. Istnieją one głównie po
to, aby zachować w wyzwaniu równowagę i utrzymać stopień trudności podczas gry
przez 10 pokoleń Simów.
❶ Brak cheatów / hacków / modów, które dają przewagę nad
kimś, kto ich nie wykorzystuje. Zostawiam tę zasadę celowo otwartą z powodu
ogromnej różnorodności cheatów / hacków / modów, a te zawsze były są i będą.
Zasadą jest, że nie można za pomocą specjalnych cheatów / hacków / modów umieszczać
swojej rodziny w lepszej sytuacji w stosunku do kogoś, kto tych sposobów nie
wykorzystuje. Na przykład, zdobycie simoleonów poprzez użycie kodów takich jak
Motherlode, czy Kaching byłoby złamaniem tej reguły, bo ktoś, kto ich nie używa
miałby mniej pieniędzy niż ktoś kto ich użył. W przypadku modów, przykładowo
ktoś stworzył zupełnie nową żółtą koszulę w CAS, z której mogą korzystać Twoi
simowie, jest w porządku, bo żółta koszulka nie spowoduje, że rodzina zdobędzie
więcej jakichś punktów niż ktoś, kto utknął w opcjach w magazynie odzieży.
❷ Żadnych restartów po złych wydarzeniach. Twój Sim się
zwolniony? Spalił kuchnię, bo zapomniał kupić czujnik dymu? Urodził się
chłopiec, kiedy naprawdę chcieliśmy dziewczynkę? Zachowaj wyniki i graj dalej.
Biorąc złe wydarzenia za dobre czyni wyzwanie bardziej interesującym i zmaganie
się z powrotem do stanu z przed porażki to już kawałek zabawy. Restart gry
wykonany w celu odzyskania stabilności po awarii, usterki, buga, lub innego
problemu technicznego jest dozwolony.
❸ Użytkownik nie może
przenieść lub przyłączyć innych Simów do rodziny z Wielopokoleniowego Wyzwania,
z wyjątkiem gdzie sim zostaje dołączony do rodziny jako małżonek. (Zobacz
sekcję małżonkowie po szczegóły. W raz z najnowszą zmianą reguł można wprowadzić
więcej niż jednego małżonka). Możesz opuścić dom członkami rodziny, którzy nie
są dziedzicami, ale kiedy się przeprowadzą, nie mogą już wprowadzić się z
powrotem.
❹ Dziedzictwo rodziny musi pozostać w tym samym miejscu,
na czas trwania zadania. Dozwolone (a nawet wskazanie) jest rozwijanie swojego
domu, ale Simowie nie mogą przenieść się do nowego domu. Pokoje mogą być
importowane do domu z sklepu, o ile rodzina płaci pełną cenę za budowę i
elementy w nich zawarte.
❺ Sim może wykorzystać element anty-starzeniu się Raz w
życiu. Obejmuje to picie eliksiru młodości lub dojenie krowo-kwiatu. Każde
kody, które zamrażają starzenie lub wydłużają (lub skracają) długość życia nie
mogą być stosowane. Długość życia Simów
musi być ustawiona na "Normalną" w menu gry.
❻ Nie możesz zmienić aktualnej aspiracji Sima. Wyjątkiem
jest, kiedy aspiracja zostanie w pełni wypełniona. Kiedy tak się dzieje, można
wybrać ich nowe aspiracje, tak długo, jak to nie jest to aspiracja którą już
wypełniono.
❼ Nie można wskrzesić Sima, kiedy Mroczny Kosiarz już go
zabierze. MOŻESZ błagać żniwiarza w celu uratowania niedawno zmarłego sima.
❽ Nie możesz przenieść Sima lub wyprowadzić się nim przez
małżeństwo, jeśli posiada on obecnie tytuł "dziedzica". Wszyscy inni
Simowie z tej generacji (znani jako "części zamienne") mogą się
przenieść lub ożenić się. Kiedy Sim się wyprowadzi nie może już kwalifikować
się jako spadkobierca, nawet jeśli spełnia inne warunki, które mogą uczynić go
prawowitym dziedzicem.
❾ Podczas trwania Wyzwania Wielopokoleniowego, rodzinna
wielopokoleniowa jest JEDYNĄ rodziną, którą możesz grać w tym zapisie gry.
MOŻESZ wprowadzić do otoczenia nowe rodziny podczas trwania wyzwania
(pamiętając, że mogą one być wykorzystywane jako znajomi, ale nie małżonkowie),
ale nie może nimi grać.
MAŁŻONKOWIE
Małżonkowie mogą nie przynieść żadnych pieniędzy ze sobą, kiedy się
wprowadzają/ wżeniają w rodzinę. Aby temu zapobiec, można scalić przyłączyć
mieszkańców do rodziny ze sobą przed ich poślubieniem. Sim, który nie jest członkiem
rodziny nie przyniesie pieniędzy do domu. Ewentualnie, jeśli Sim przyniesie ze
sobą pieniądze, użyj cheata redukującego fundusze rodziny, do poprzedniego
stanu.
Ograniczenie liczby Simów poruszających się w rodzinnym domu zostało
zniesione. Teraz możesz wprowadzić tak wielu Simów, jak tylko chcesz, tak
długo, jak żadna z nich nie przynosi żadnych pieniędzy. Możesz ożenić części
zamienne, jeśli sobie tego życzą i stworzyć "oddziały kadetów" w
gospodarstwie domowym.
Pierwszy małżonek wprowadzony do domu każdego pokolenia (kiedy
generacja dziedzica osiągnie wiek młody dorosły) jest znany jako "Główny
Małżonek", co nie oznacza, że "Główny Małżonek", jest Simem
który pomaga przywieść kolejną generację. Tytuł "Główny małżonek"
jest ważny w dwóch kategoriach punktacji.
Istnieje wiele doniesień, że automatyczne generowanie losowych
mieszkańców miasta powoduje ich całkowite zużycie i brak pojawiania się nowych
wraz z upływem czasu. Aby przez to jakoś przebrnąć dopuszczam złagodzenie
ograniczenia używania Galerii w Wielopokoleniowym Wyzwaniu do znalezienia tam
materiału na małżonka. W galerii szukajcie #LegacyLoves (imię zasugerowane
przez BossJinja), każda znaleziona tam rodzina może zostać wprowadzona do
świata i kwalifikować się na małżonka. Można nawet dodać własne wpisy!
Wystarczy stworzyć jednego lub więcej Simów w CAS, a następnie przesłać je do galerii z
tagiem #LegacyLoves. Proszę nie przesyłać Simów którymi wcześniej się grało z
zdobytymi umiejętnościami. Proszę, nie piszcie jakie cechy ma Sim. Nie chcę
żeby ludzie mieli możliwość przeglądu i wyboru tego jakie cechy ma posiadać ich
Sim.
DZIECI
Niezależnie od prawa spadkowego, można zawsze wprowadzić dzieci do
rodziny poprzez ciążę lub adopcję. (Prawo Krwi będzie określać, które
kwalifikują się jako spadkobiercy).Gra wymusza warunki niezbędne do posiadania
dzieci poprzez ciążę. W celu adopcji dziecka, obydwoje Twój Sim i jego małżonek
muszą być żywi i mieszkać w tym samym domu. Dzieci mogą zostać adoptowane
wyłącznie jako niemowlęta. Nie można adoptować dziecka, kiedy w domu są już
jakieś niemowlęta (urodzonymi lub adoptowane), należy czekać na ich wzrost do
wieku dziecka przed adopcją nowego. Możesz zmienić imię dziecka, i to jest
zalecane (ale nie musisz), także można zmienić mu nazwisko na nazwisko
Wielopokoleniowej rodziny. Chociaż jednopłciowe małżeństwa nie mogą mieć dzieci
przez ciążę, nie ma to wpływu na adopcję.
Niezależnie od ich statusu, kiedy niemowlę dorośnie do wieku dziecka,
trzeba wylosować dla nich aspirację i ich pierwszą cechę za pomocą kalkulatora
, który możesz znaleźć tutaj (niestety tylko po angielsku). Pamiętaj, aby
umieścić cechy obu rodziców (nawet dla adoptowanych dzieci) w kalkulatorze,
ponieważ algorytm wykorzystuje te czynniki podczas generowania losowych cech
dla dzieci. Kiedy dziecko staje się nastolatkiem ponownie użyj kalkulatora,
także do wyboru ich aspiracji jako dorosłych oraz drugiej cechy. Wreszcie
kalkulator być wykorzystywany do generowania trzeciej cechy po osiągnięciu
wieku dojrzałego.
Istnieje opcja, żeby generować zarówno aspiracje i wszystkie trzy
cechy dla sima na raz, choć właściwą metodą jest czekać aż Sim osiągnie
odpowiedni wiek. I Należy pamiętać - Żadnego ponownego losowania! Jedną z
charakterystycznych cech tego wyzwania jest otrzymywanie losowo wygenerowanych
dzieci, tak więc należy zatrzymać te dobre i te złe. Ponieważ cechy rodziców
mają wpływ na cechy swoich dzieci, możesz spróbować zaprojektować dzieci
wybierając małżonków o pożądanych cechach, ale to nie gwarantuje otrzymania pożądanych
cech.
Duchy
- Można używać kwiatu śmierci, aby zagwarantować sukces przy błaganiu Żniwiarza o uratowanie umierającego Sima.
- NIE MOŻNA używać ambrozji do wskrzeszenia martwego Sima (można ją jednak gotować, żeby zjedli ją żywi Simowie).
- Możesz zaprosić ducha zmarłego Sima z powrotem do swojej rodziny, ale duchami nie możesz zdobyć żadnych punktów wyzwania. Nie mogą oni kupować eliksirów młodości, ani ukończyć umiejętności, czy aspiracji lub innych punktowanych przez wyzwanie zasad. Nie mogą podjąć pracy. Nie mogą upamiętniać innych Simów. Jeśli byli członkami rodziny, duchy nadal mogą być upamiętniane tylko przez Simów, którzy ich znali za życia.
- Zaproszony duch, który nie jest już mile widziany, może być wyprowadzony tak samo jak niechciani członkowie rodziny.
PUNKTACJA
Punktacja jest podzielona na kategorię. Za każdą z nich można zdobyć
do 10 punktów. Aby określić Twój Wynik, będziesz musiał dodać wszystkie punkty
ze sobą. Najlepszy wynik to 50 punktów.
Rodzina: totalnie 10 punktów
Kategoria Rodzina jest najprostsza ze wszystkich. Zyskujesz 1 punkt za
każdą generację, gdzie występuje Sim kwalifikujący się jako spadkobierca i
osiąga wiek dorosłego.
Punktacja wygląda następująco:
- Jeden punkt na pokolenie (nie wliczając założyciela).
- Punkt jest zdobyty, gdy obecny następca osiągnie wiek młody dorosły.
- Wyzwanie kończy się w momencie, gdy w 10tym pokoleniu urodzi się dziecko, dorośnie do wieku dorosły.
Fortuna: 10 punktów
Chociaż założyciel zaczyna na pustej parceli, oczekuje się, że Rodzina
będzie wzrastać w bogactwa, gdyż coraz więcej Simów powinno odnieść sukces w
życiu i przynieść bogactwo dla rodziny, które przekaże kolejnemu pokoleniu.
Punkty są przyznawane za spełnienie określonych progów wartości
gospodarstw domowych w następujący sposób:
- $75,000 = 1 punkt
- $120,000 = 2 punkty
- $200,000 = 3 punkty
- $320,000 = 4 punkty
- $510,000 = 5 punktów
- $830,000 = 6 punktów
- $1,300,000 = 7 punktów
- $2,100,000 = 8 punktów
- $3,500,000 = 9 punktów
- $5,700,000 = 10 punktów
Wiedza: 10 punktów
Posiadać umiejętności to jedno, ale bycie mistrzem to coś zupełnie
innego. W celu osiągnięcia mistrzostwa w wielu umiejętnościach, Rodzina musi
poświęcić życie nauce i praktyce badań, jeśli kiedykolwiek chcesz być znany ze
swoich umiejętności.
- Zdobywasz punkty w zależności od łącznej liczby umiejętności, które osiągają poziom 10 zgodnie z poniższą tabelą:
- 3 umiejętności osiąga poziom 10 = 1 punkt
- 5 umiejętności osiąga poziom 10 = 2 punkty
- 8 umiejętności osiąga poziom 10 = 3 punkty
- 13 umiejętności osiąga poziom 10 = 4 punkty
- 21 umiejętności osiąga poziom 10 = 5 punktów
- 34 umiejętności osiąga poziom 10 = 6 punktów
- 55 umiejętności osiąga poziom 10 = 7 punktów
- 89 umiejętności osiąga poziom 10 = 8 punktów
- 144 osiąga poziom 10 umiejętności = 9 punktów
- Umiejętności z dzieciństwa liczy się tak samo jak te dla dorosłych Simów.
- 10ty punkt zdobywa się poprzez osiągnięcie 10 poziomu każdej umiejętności w trakcie trwania wyzwania (wliczając umiejętności z dzieciństwa, które mogą być wykonane przez różnych Simów w różnych pokoleniach)
Natura: 10 punktów
Wszystkie przyrodnicze Simsy kochają swoje zbiory, ale Rodzina posiada
PRAWDZIWY zapał do zbierania, i to nie tylko skał, żab i podobnych. Ukończ
wszystkie 10 kolekcji. Brak punktów za niepełne zbiory. Wraz z aktualizacją z
grudnia dodano do gry kariery Biznes i Sport, są one teraz potrzebne do
wypełnienia punktów kariery w tej kategorii.
Zbierz 10 następujących kolekcji:
- Ktoś umiera na działce rodziny w każdy z 11 różnych sposobów, aby umrzeć. = 1 punkt
- Istnieje 13 kolekcji do zebrania, aby zarobić punkty kategorii Natura (mogą być zdobyte w trakcie gry, a nie przez jednego Sima lub w jednej generacji). Będzie można zarobić w sumie 5 punktów:
- 1 kolekcja zakończona = 1 punkt
- 2 kolekcje ukończone = 2 punkty
- 5 kolekcji ukończonych = 3 punkty
- 9 kolekcji ukończonych = 4 punkty
- 13 kolekcji ukończonych = 5 punktów
- Miej w rodzinie Simów, którzy osiągną najwyższy poziom każdej ścieżki kariery = 1 punkt
- Miej w rodzinie Simów, którzy osiągną najwyższy poziom obu gałęzi każdej ścieżki kariery = 1 punkt
- Zbierz każdy rodzaj malarstwa emocjonalnego (Zły, Smutny, Flirciarski, Pewny siebie, Skupiony) = 1 punkt
- Gromadź i przechowuj na działce rodziny każdą z nagród życiowych = 1 punkt
Popularność: 10 punktów
Jedyną rzeczą bardziej legendą niż dobrze rozwinięty dom
Wielopokoleniowej Rodziny jest impreza w tym domu! Zrobienie z Twojego domu
centrum imprez sprawi, że wszyscy będą tylko czekać aby zostać przyjaciółmi
Twoich Simów, w nadziei na bycie zaproszonym na przejęcie.
Zarobione punkty zależą od medali, które zdobywasz za przyjęcia i
randki.
Złoty medal = 3
punkty, medali - Srebrny medal = 2 punkty, brązowy medal = 1 punkt
Musisz śledzić, ile medali
zarobisz za każdą randkę lub przyjęcie, żeby poprawnie zsumować wyniki. Te
punkty są monitorowane przez całe Wyzwanie
- 20 punktów medali = 1 punkt
- 30 punktów medali = 2 punkty
- 60 punktów medali = 3 punkty
- 90 punktów medali = 4 punkty
- 150 punktów medali = 5 punktów
- 200 punktów medali = 6 punktów
- 400 punktów medali = 7 punktów
- 600 punktów medali = 8 punktów
- 1000 punktów medali = 9 punktów
- 10ty punkt zdobywa się poprzez kiedy pojedynczy Sim dostanie złoty medal we wszystkich różnych typach przyjęć ORAZ złoty medal za randkę.
-------------------------------------------
Pozdrawiam
N
Hmm... Podobne do zwykłego legacy challenge :D
OdpowiedzUsuńBardzo podobne. Właściwie to powiedziałabym, że autor wybrał sobie z Legacy Challenge pasujące punkty regulaminu i punktacji, oraz dodał własne wprowadzenie i nazwę. Ale mam nadzieję kiedyś przetłumaczyć wszystkie, albo chociaż większą część wyzwań więc machnęłam na to ręką =p
Usuńnie ma czegoś takiego jak zestaw do budowy rakiety chyba że jakiś mod trzeba ściągnąć proszę o odpowiedz:D
OdpowiedzUsuńWiem, że twoje pytanie jest stare, i pewnie dawno już dostałeś/łaś odpowiedź, ale postaram się pomóc ;)
UsuńPrawdopodobnie chodziło o tą skałę kosztującą 4250 simoleonów
Pozdrawiam :)
Podejmuje sie :)
OdpowiedzUsuńWie ktoś może, jak pobrać bunkier? :)
OdpowiedzUsuńZ góry dziękuję ;)
(Edit)
UsuńJuż udało mi się pobrać, więc pytanie jest przeterminowane ;)
Emm... Kraj Simów nie nazywa się Simlandia tylko SimNaród :D
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńNie moge znaleźć obiektów które trzeba kupić po zakupieniu bunkru pomoże mi ktoś
OdpowiedzUsuńOgólnie wyzwanie fajne tylko mam pytanie co to cihcą sentiel rock ? bo nie mam zielonego pojęcia
OdpowiedzUsuńNaturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
OdpowiedzUsuńWhatsapp: +2349046229159/
+3550685677099