Detektyw jest jedną z aktywnych karier, dostępnych w The Sims 4 dzięki
dodatkowi Witaj w Pracy. Aktywna kariera oznacza tyle, że możemy towarzyszyć
Simowi podczas jego pracy i mieć aktywny wpływ na rozwój jego kariery poprzez
prowadzenie spraw, rozwiązywanie ich i uzyskanie promocji.
W tym poradniku omówię niektóre z działań jakie mogą podejmować
stróżowie prawa podczas pracy.
Na pierwszych trzech poziomach kariery detektywa postępuj zgodnie z
instrukcjami i staraj się wypełniać jak najwięcej celów jak to możliwe,
utrzymując nastrój "skupiony". Po pierwszym poziomie, można dokonać
większego postępu w sprawie i aresztować swojego pierwszego podejrzanego. Na
poziomie 3 oczekuje się, że go przesłuchasz. Po osiągnięciu stopnia detektywa
(4 poziom) oczekuje się, że nasz Sim zacznie rozwiązywać sprawy na własną rękę.
Pomocne Cechy i Nagrody
Geniusz - ta cecha jest
pomocna, ponieważ sprawia, że Sim osiąga stan skupienia w losowym czasie.
Uważny - nagroda
aspiracji, która jest najbardziej przydatna w zawodzie detektywa. Kosztuje 500
punktów aspiracji. Dzięki niej możemy poznać wszystkie cechy Simów tylko się z
nimi witając.
Przedsiębiorczy
- nagroda za 2000 punktów aspiracji, pomaga awansować o wiele szybciej.
Idealny nastrój - Skupiony
Warto używać interakcji, które wywołają skupiony nastrój u Sima przed
wyruszeniem na miejsce zbrodni. Jeśli masz 2 poziom ogrodnictwa , możesz
eksplorować wiedzę o ogrodnictwie na komputerze. Możesz też przeglądać za
pomocą komputera Simsopedię. W domu zrób dużo wykresów matematycznych (można je
namalować będąc w skupionym nastroju) i zabierz je ze sobą do pracy, aby
powiesić je w miejscach gdzie najwięcej działa Twój Sim. Nie zapomnij o
włączeniu ich aur emocjonalnych. Warto je obejrzeć Simem (obejrzyj skupiony
obraz), przed udaniem się na miejsce zbrodni.
Przed pracą, jeszcze w domu, polecam też zaparzyć sobie herbatki
"Czarna smoła" za pomocą "Osobistego zaparzacza do herbaty
Magiczny". Ja zawsze wrzucam jeszcze Simowi do plecaka jakiś owoc, żeby
mógł coś przekąsić w trakcie pracy i zyskać pozytywny nastrójnik, zwiększający
pozytywne emocje.
Chodzenie na patrole
Wydaje się, że oprócz biurowych pogaduszek, jedynym sposobem
niezwiązanym z głównym rozwiązywaniem zbrodni, jest to jedyną rzeczą, którą
możesz robić na początku kariery, aby uzyskać awans. Podnosi trochę wskaźnik
pracy, ale jest czasochłonne. Bardziej opłaca się pracować nad rozwiązywaniem
spraw, co ostatecznie decyduje o awansie w karierze detektywa. Zróbcie to
szybko na początku kariery, żeby zakończyć fazę samouczka i odblokować awans, a
później unikajcie jak tylko będzie to możliwe.
Chodząc na patrole stróż prawa ma głównie za cele rozmowę z cywilami i
wnoszenie oskarżeń. Także nie zdziw się, jeśli podczas patrolu spotkasz wielu wkurzonych
Simów. Są oni w takim nastroju specjalnie po to, aby wdać sie w bójkę, żebyś
mógł wnieść przeciwko nim oskarżenie. Jeszcze nie zdarzyło mi się spotkać
śmiecących Simów, ale w razie czego, przeciwko nim również można wnieść
oskarżenie.
Miejsce przestępstwa: Wskazówki i Zeznania świadków
Kiedy pierwszy raz przybędziesz na miejsce zbrodni, warto jest
spauzować grę i ocenić sytuację. Pozwól celom zmienić się zależnie do sytuacji.
Czasami z miejsca można zauważyć jakie obiekty są uwikłane w sprawę, dzięki
zobaczeniu gdzie znajdują sie inni oficerowie. Poszukaj brudnych lub
uszkodzonych obiektów, a także rysunków umieszczonych na podłodze. Kliknij na
ziemię, aby skorzystać z "radaru", który wskaże Ci położenie innych
wskazówek (Szukaj wskazówek). W okolicy pojawią się obiekty takie jak rękawice,
czy buty. Możesz robić zdjęcia obiektów, zebrać próbki i wysłuchać zeznań
świadków. Rozejrzyj się też wokół domu, Simowie kręcący się na ulicy mogą być
świadkami zbrodni.
Możesz sprawdzić, czy Simowie mają możliwość złożyć zeznania klikając
na nich i wypatrując odpowiedniej opcji. Czasami gra powie, aby uzyskać raport
od kolejnego świadka, którego nie będziesz mógł znaleźć. Należy spauzować grę i
rozejrzeć się za nim. Warto też wyszukać niezebrane dowody nawet jeśli nie jest
to określone jako cel. Zebrane materiały mogą być wykorzystane w późniejszych
przypadkach.
Z miejsca zbrodni powinno się wrócić na komisariat policji tak szybko
jak to możliwe, wykonując przed tym jak najwięcej celów, aby podnieść wydajność
pracy Sima i jednocześnie zebrać więcej wskazówek do późniejszej części pracy,
czyli aresztowania właściwego podejrzanego. Im dokładniejszy posiadasz list
gończy, tym mniejsza szansa na pomyłkę. Zbieranie dowodów ma kluczowe znaczenie
dla wydajności pracy.
Powrót na komisariat - dopełnienie celów zawodowych
W późniejszych etapach kariery, głównym celem jest rozwiązanie sprawy.
Kiedy wrócisz na komisariat, spauzuj grę, aby pojawiły się nowe cele. Jeśli
masz wskazane cele do zwiększenia wydajności pracy, trzymaj się tych związanych
z Twoim przypadkiem. Podróż do nowego miejsca zbrodni będzie kontynuacją sprawy
początkowego podejrzanego i często miejsce zbrodni będzie podobne. Dostaniesz
więcej wskazówek na temat tej zagadki, odwiedzając nowe miejsce. Użyj planszy,
aby sporządzić mapę przestępstwa, dodać więcej wskazówek, dodać informację do
bazy danych przez interakcję "Sprawdź w bazie policyjnej" gdy jesteś
w stanie i przede wszystkim trzymaj się przypadku!
Wydedukuj nową wskazówkę używając mapy przestępstwa, czasem pomoże to
zyskać nowy trop. Chociaż trzeba będzie czekać kilka godzin, aby zrobić to
ponownie, warto to zrobić, aby dowiedzieć się jeszcze jednej rzeczy o
podejrzanym. Zbieranie odcisków palców i katalogowanie ich jest dla kadetów i
zwykłych funkcjonariuszy. Nawet jeśli chcesz być dobrym detektywem, to dobra
rada. Katalogowanie podejrzanych wymaga dużo czasu, a jeśli to nie dotyczy
sprawy nad którą pracujesz, nie przyczynia się to do postępów w niej. Jest to
szczególnie ważne ze względu na czas potrzebny do przeprowadzenia więźniów z
celi do stanowiska rejestracji. Jest wielu więźniów czekających na to aby się
wydostać, ale to nie jest godne Twojego czasu, chyba że to Twój jedyny dostępny
cel.
Ogólnie realizuj cele związane z sprawą, którą przypisał Ci komputer.
Zajmij się analizowaniem dowodów i sprawdzaj w bazie policyjnej, dodając
kolejne wskazówki na mapie przestępstw, aby dostać się do punktu, kiedy Twój
Sim będzie mógł wystawić nakaz aresztowania.
Wydanie nakazu aresztowania
Po zebraniu wystarczająco dużej ilości wskazówek, można wydać nakaz
aresztowania podejrzanych. Polecam nie decydować się na wydanie nakazu od razu,
kiedy tylko ta opcja będzie dostępna, a w momencie, kiedy posiada się 6
wskazówek o podejrzanym (to maksymalna ilość wskazówek). Aby wydać nakaz,
należy kliknąć na mapę przestępstwa i wybrać odpowiednią opcję. Mapa zabierze
Cię do lokacji, gdzie możesz aresztować podejrzanego.
Kiedy okienko powiadomienia powie coś nowego, czego dowiedziałeś się o
podejrzanym, można użyć notatnika w telefonie, aby przejrzeć wszystkie dostępne
dla sprawy wskazówki. Kliknij na telefon a następnie wybierz notatnik, poprzez
kliknięcie na ikonkę w górze ekranu telefonu. W ten sposób zobaczysz wszystkie
przydatne wskazówki.
Możesz także rozmawiać z innymi Simami i zapytać ich o podejrzanego.
Simowie mogą nawet wskazać ręką w stronę rzeczywistego sprawcy, ale mogą się
mylić, więc nie zdawaj się zbytnio na ich opinię.
Znalezienie podejrzanego
Porozmawiaj z Simem, jeśli
pasuje on do opisu podejrzanego z Twojego notatnika. Masz abolutną gwarancję,
że podejrzany znajduje się na tej parceli, na którą przeniesiono Twojego Sima.
Użyj interakcji "poznaj", aby dowiedzieć się cechy Sima (jeśli masz
nagrodę aspiracji "Spostrzegawczy" wystarczy się przywitać). Użyj też
innych interakcji jak "ożywiona rozmowa", aby dowiedzieć się więcej
cech, jeśli myślisz, że rozmawiasz z właściwym Simem. Zawsze będą mieć na sobie
to co opisano we wskazówkach. Mów do nich w
przyjazny sposób, aż znajdziesz cechy pasujące do wskazówek z notatnika.
Nie wyskakuj po prostu na kogoś z próbą aresztowania z powodu jednej cechy, ale
upewnij się, że idealnie pasuje do opisu. Pamiętaj, że dorosły nie znaczy tego
samego co młody dorosły i na odwrót. Musisz upewnić się, że aresztujesz
właściwego Sima zanim dokonasz aresztowania. Próba aresztowania niewłaściwego Sima
to marnotrawstwo czasu i obniża ocenę pracy.
Przesłuchanie
Po przybyciu z podejrzanym na komisariat, należy go przesłuchać. Przesłuchania
odbywają się w odpowiednio przygotowanym pokoju, gzie można skorzystać ze
specjalnych opcji dialogowych podczas posiedzenia z podejrzanym. Możesz wybrać,
czy być złym gliną, czy dobrym, albo po prostu trzymać się procedury, pokazując
im dowody. U góry ekranu znajduje się pasek postępu przesłuchania, który
wskazuje jak daleko jesteś od wyciągnięcia z przesłuchiwanego przyznania się do
zbrodni. Zły Glina i Dobry Glina mogą uzyskać zarówno specjalne interakcje,
kiedy Sim jest w nastroju skupionym - "Udawaj przyjaźń" (dobry glina)
oraz "Zadaj podstępne pytanie" (zły glina). Możesz w miejscu
przesłuchania powiesić wykres matematyczny, aby Twój Sim był bardziej skupiony
podczas przesłuchania.
Użyj nastroju podejrzanego na swoją korzyść. Jeśli jest on zmartwiony
możesz opisać "koszmar wiezienia". Jeśli jest przyjaźnie nastawiony,
graj dobrego glinę i stopniowo doprowadzaj wskaźnik do końca. Tak czy inaczej,
dobij wskaźnik do połowy, a potem zacznij mieszać w dokumentach, a nie
blefować, jako że może to obniżyć wskaźnik. Stopniowo podnoś wskaźnik pokazując
dowody, aby zakończyć przesłuchanie. Kiedy pasek jest pełny, możesz uzyskać
przyznanie się do winy. Gdy to się stanie, obojętnie od tego jakie masz cele,
zamknij podejrzanego w areszcie i zamknij sprawę.
Resztki dowodów
Po zamknięciu sprawy, zostaną Ci resztki dowodów. Od tej chwili są one
przypisane do nowej sprawy i zależy to od Ciebie, czy ich użyjesz, czy po
prostu wyrzucisz z ekwipunku Sima.
Typowe interakcje i gdzie można je wykonać
Idź na patrol, Udaj się na
miejsce przestępstwa, Wydaj nakaz aresztowania - Użyj mapy przestępstw, aby
zrobić te rzeczy. To także miejsce, gdzie możesz rozpocząć nowe sprawy i
dodawać wskazówki.
Porozmawiaj z komendantem -
znajdziesz tę interakcję pod menu "przyjazne" klikając na swojego
szefa.
Analizuj dowody - użyj
sprzętu laboratoryjnego w pomieszczeniu na lewo od wejścia na komisariat.
Pobierz odciski palców,
Przeszukuj podejrzanego, Zrób zdjęcie policyjne - kliknij na Simów w
pomarańczowych uniformach zamkniętych w celi, aby uzyskać możliwość podjęcia
tych interakcji. Nie musisz sobie zawracać głowy odprowadzania ich później z
powrotem do celi. Zrobi to inny oficer. Chociaż kto wie? Może ktoś ucieknie?
Przesłuchanie - interakcja
jest dostępna dopiero, gdy aresztujesz podejrzanego i wracasz z nim na
komisariat. Interakcję znajdziesz klikając na podejrzanego lub na stół do
przesłuchań.
Znajdowanie/fotografowanie
większej ilości wskazówek - użyj interakcji "Szukaj wskazówek" w
strategicznych miejscach na parceli. Mogą się pojawić różne rzeczy tj portfele,
buty, rękawice itd.
Spisz raport policyjny na
podstawie rozmowy z cywilem - dostępne
na Simach, którzy przychodzą na komisariat i ustawiają się w kolejce do
rejestracji.
Co można zrobić dodatkowo w domu?
Zwyczajowo nie powinno się zabierać pracy do domu, ale jeśli się lubi
swoją pracę, to nie widzę w tym nic złego. Więc poza podstawowymi
przygotowaniami do pracy detektywa, mającymi na celu wprowadzenie Sima w
nastrój skupienia przed pójściem do pracy, mogę polecić jedną rzecz. Można
kupić analizator chemiczny i umieścić go w domu Sima. Następnie w wolnej chwili
po pracy analizować dowody zebrane wcześniej na miejscu przestępstw, aby
zaoszczędzić czasu, jaki później musimy na to poświęcać w pracy. W czasie
przebywania w domu, wskazówki co prawda nie są dopisywane do naszego notatnika,
ale można je odczytać już będąc w pracy, nanosząc je na mapę przestępstwa.
HARMONOGRAM PRACY DETEKTYWA
Poz.
|
Stanowisko
|
$ (h / dzień)
|
Czas pracy (h)
|
Praca w dni tygodnia
|
Wymagania do awansu
|
1
|
Krawężnik
|
20/180
|
08-17
|
P W Ś Cz Pt S N
|
Weź 2 razy aktywny
udział w pracy detektywa
|
2
|
Funkcjonariusz
|
28/252
|
09-17
|
P W Ś Cz Pt S N
|
Udaj się na miejsce przestępstwa, idź
na patrol
|
3
|
Posterunkowy
|
38/342
|
09-18
|
P W Ś Cz Pt S N
|
Przesłuchaj
podejrzanego
|
4
|
Detektyw
|
52/468
|
09-18
|
P W Ś Cz Pt S N
|
Rozwiąż 1 sprawę
|
5
|
Starszy detektyw
|
78/702
|
09-28
|
P W Ś Cz Pt
S N
|
Rozwiąż 2 sprawy
|
6
|
Sierżant
|
92/828
|
09-18
|
P W Ś Cz Pt S N
|
Rozwiąż 3 sprawy
|
7
|
Porucznik
|
123/1107
|
09-18
|
P W Ś Cz Pt S N
|
rozwiąż 4 sprawy
|
8
|
Kapitan
|
150/1200
|
09-17
|
P W Ś Cz Pt S N
|
rozwiąż 5 spraw
|
9
|
Aspirant
|
250/2000
|
09-17
|
P W Ś Cz Pt S N
|
rozwiąż 6 spraw
|
10
|
Komendant
|
265/2120
|
09-17
|
P W Ś Cz Pt S N
|
-
|
Nagrody
za awans
|
|
1
|
-
|
2
|
$ 160, Ubranie Policjanta w CAS'ie
|
3
|
$224, Wieszak na
ręczniki "Bardzo nowoczesna cela, Półka metalowa "Połyskująca",
Półka Samotnika, Zimna stal, Ławka podścienna "Do kicia", Lustro
"Trudne chwile", Samotny śpioch, Nieprzenikniona, Wytarta krata w
celi, Drzwi do celi "Dziurawe", Sprawiedliwość dla jednej osoby, Niemożliwa,
Nawet nie próbuj;
|
4
|
$204, Odblokowane okno z poprzeczką
"Nie puści", Odblokowane okno "Prywatność", Odblokowany
"Lament osadzonego", Odblokowana brama bezpieczeństwa
"Zachowaj czujność", Odblokowane dwuskrzydłowe drzwi z matowego
metalu;
|
5
|
$416, Odblokowane okno
przez lustro
Kasownik, Ubranie
detektywa w CAS'ie
|
6
|
$624, Znak "Służyć i chronić",
Kto widział tych przestępców?, Barierka "Nie idź tam", Kamera
ochrony "próbuj dalej", Simowy symbol solidarności i siły, Maszt
chwały
|
7
|
$736, Pudło na
dokumenty, Pudło "Wciąż się przeprowadzam", Teczki "Patrzcie
na mnie, jestem kimś", Regulaminowa szuflada policyjna, Wentylator
"Arktyczny pocałunek", Lampa stołowa "Zachowaj
ostrożność"
|
8
|
$984, Wspaniała tabliczka honorowa, Tabliczka
"Gwiazda na ścianę", Carol i Hubert, Światło śledczego, Lampa
"Retro P.I.", Pod ścianą, Lampa stołowa "Niebieski ekran
88D", Reflektor "Najjaśniejsza noc", Kalendarz "Simowie w
mundurach", Przegródka na dokumenty
|
9
|
$1,200, Siedzisko
sprawiedliwości, Sierżant Thompson, Powierzchnia Noir, Znakomita szafka na
dokumenty, Regał "Prostokąt z pułkami", Znakomita szafka na
dokumenty, Stolik do przedsionka "Gliniany", Metalowa szafka na
dokumenty "StrażSek", Sofa "Nicpoń", Ławka
"Nieustępliwa"
|
10
|
$1,640, Ubranie Komendanta w CAS'ie, Stacja
"Regulacja", Siedzisko "Kryształowa", Kryształowe biurko szefa
kuchni
|
Częste problemy i bugi
Starajcie się nie zaczynać nowej sprawy, jeśli nie jesteście pewni, że
zdołacie ją zakończyć w ciągu tego samego dnia pracy. Myślę, że właśnie to
powoduje pojawianie się bugów.
1.) Nikt nie pasuje do opisu podejrzanego.
Niestety, ten problem zdarza się dosyć często. Może się przydarzyć,
jeśli nie posłuchacie rady znajdującej się wyżej. Niestety, jedynym sposobem,
aby wybrnąć z tej sytuacji jest próbować aresztować losowych Simów na chybił
trafił. Najlepiej jest kilka razy wydać nakaz aresztowania i wrócić na
komisariat, sprawdzając przy tym, który Sim będzie pojawiał się na lokacji,
gdzie mamy dokonać aresztowania. Możliwe, że żadna z jego cech nie będzie
pasowała do opisu, dlatego rozglądajcie się uważnie, który Sim zawsze pojawia
się w tej lokacji. Każda próba aresztowania niewłaściwego Sima obniża ocenę
pracy.
2.) Podejrzany nie przeniósł
się z moim Simem do komisariatu po aresztowaniu.
Jeśli zgubiliście podejrzanego po drodze na komisariat, wystarczy
jeszcze raz wydać nakaz aresztowania i aresztować tego samego Sima.
Dajcie znać w razie gdybyście natrafili na
inne problemy w trakcie rozgrywki.
--------------------
Artykuł powstał w oparciu o własne doświadczenia w TS4 WwP oraz artykuł Carls Sims 4 Guide - Detective .
Artykuł powstał w oparciu o własne doświadczenia w TS4 WwP oraz artykuł Carls Sims 4 Guide - Detective .
Zaczęłam pracować nad tym poradnikiem między ostatnimi tłumaczeniami. Dzisiaj na reszcie jest skończony. Przynajmniej ta część o karierze detektywa =p . Teraz biorę się za tłumaczenie Thirteen Ghost Challenge, co trochę mi pewnie zajmie. Mam nadzieję, że opublikuję tłumaczenie do końca tygodnia ;)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
N
Bardzo przydatny poradnik! :)
OdpowiedzUsuńNa pewno będę korzystała często, dużo mi pomógł :)
Dzięki za poświęcony czas!
Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com
UsuńDziękuję dr Adeleke za pomoc ... Po roku zerwanego małżeństwa mój kochanek zostawił mnie z dzieckiem, chciałem wszystko skończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ zostawił nas bez niczego, cały czas był emocjonalnie załamany. Dzięki czarownikowi o nazwisku DR ADELEKE, którego poznałem online, który przywiózł mojego kochanka z powrotem. Pewnego dnia podczas przeglądania Internetu natknąłem się na kilka opinii na temat DR ADELEKE. Niektórzy zeznawali, że przywiózł swojego kochanka Ex, inni zeznawali, że przywraca on macicę, leczy raka i inne choroby, można na WhatsApp +27740386124 lub e-mailem (aoba5019@gmail.com). Jest to najlepszy rzucający zaklęcia, który może pomóc w rozwiązaniu problemów
UsuńBardzo fajne , ale jaki jest kod do detektywa ?
OdpowiedzUsuńA jak mozna wejsc do pracy? Chodzi mi i to jak wejsc np. do komisariatu.
OdpowiedzUsuńTwój sim musi podjąć jakąś pracę z dodatku. Jak będzie sim szedł do pracy to pojawi się komunikat i pojawią się 2 odpowiedzi Dołącz albo Wyślij w pojedynkę.Klikamy na tą pierwszą.I wtedy nas przeniesie
UsuńBardzo przydatne, ale samej kariery nie polecam, jest nudna i często pojawiają się bugi :(
OdpowiedzUsuńMam taki problem, a mianowicie podczas aresztowania podejrzanego okazało sie, ze jest on komemdantem i juz po przesniesieniu na komisariat okazało sie, że mogę mu tylko zrobić zdjęcie, przeszukać go i zdjąć odciski. Nie mogę go jednak przesłuchać:( wiec nie mogę dokonczyc sprawy lub zacząć nowej
OdpowiedzUsuńProszę o pomoc:)
Wow! Dopiero to przeczytałam niestety, a to bardzo interesująca sprawa. Udało Ci się jakoś rozwiązać sprawę z komendantem przestępcą?
UsuńMam to samo, z tym że komendant nie pasował do opisu ale nikt nie dawał się aresztować więc w końcu aresztowałam komendanta. Dało się. Nie dotarł na posterunek, ale potem można zrobić zdjęcie itd, czyli jakby figuruje jako aresztowany, chociaż siedzi przy swoim biurku i nie daje się przesłuchać. Nie mogę rozwiązać sprawy w związku z tym. Jeżeli ktoś z tego wybrnął to proszę dać znać. Może to po prostu błąd w grze.
UsuńMam taki problem, a mianowicie podczas aresztowania podejrzanego okazało sie, ze jest on komemdantem i juz po przesniesieniu na komisariat okazało sie, że mogę mu tylko zrobić zdjęcie, przeszukać go i zdjąć odciski. Nie mogę go jednak przesłuchać:( wiec nie mogę dokonczyc sprawy lub zacząć nowej
OdpowiedzUsuńProszę o pomoc:)
Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com
OdpowiedzUsuńWszystko fajnie ... byłoby, gdyby: Wskazówki dotyczące podejrzanego miały jakaś wartość. Przykład: Ma być mężczyzna, krótki rękaw, eleganckie spodnie, blondyn, nastolatek, porywczy. ... Z tego tylko dwie cechy pasowały. Porywczy i krótki rękaw ..bo reszta to: kobieta, brunetka, szorty i dorosła. By w ogóle mieć szanse na dokończenie sprawy, zapisuję grę przed wydaniem nakazu i aresztuję każdego, kto choć odrobinę pasuje do opisu, gdy trafię na właściwego, wychodzę do menu bez zapisu, wczytuje grę i szukam delikwenta. Z sześciu aresztowań, tylko w dwóch przypadkach opis pasował. kariera detektywa to bubel.
OdpowiedzUsuńGdy weszłam w interakcję z podejrzanym (jestem pewna że on jest sprawcą) nie ma opcji żeby go aresztować. Co mogę zrobić?
OdpowiedzUsuńNaturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
OdpowiedzUsuńWhatsapp: +2349046229159/
+3550685677099